Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2012, 16:26
marcieoko
Avatar van marcieoko
marcieoko is offline
ik ben 14 jaar en wil graag een keer met mijn moeder naar het naaktstrand, maar ik ben bang dat ik een stijfe lul krijg als ik meid/ meisje rond mijn leeftijd naakt zie.
Wat moet ik doen om geen erectie te krijgen?
Heeft een jongen ervaring met het naaktstrand en een erectie krijgen?

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 16:27
Verwijderd
Aan dingen denken waar je geen erectie van krijgt.
Maar met je moeder?.. Oké.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 16:31
marcieoko
Avatar van marcieoko
marcieoko is offline
Ja, famile naaktstrand, komen hele familie/gezinnen heen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 16:35
Verwijderd
Oke. Maar zie me post. Als je er wat aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 17:49
Verwijderd
Dus je moeder is er bij? Naar haar kijken dan he...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 17:50
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
dat vraag ik me ook altijd af. lijkt me best leuk zon naaktstrand, maar ik zou idd ook bang zijn een stijve te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 17:51
Verwijderd
Als je het zo moeilijk hebt met geen erectie krijgen en je vindt het vervelend dan moet je gewoon niet gaan.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 19:43
icetea296
Avatar van icetea296
icetea296 is offline
naaktstrand met je familie lijkt me sowieso niks.. maar als je bang bent voor een stijve kan je beter niet gaan he.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 19:55
xVeerle
Avatar van xVeerle
xVeerle is offline
Denken aan koalabeertjes.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 19:59
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
of een roze beertje!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 20:03
xVeerle
Avatar van xVeerle
xVeerle is offline
Tenzij je daar opgewonden van wordt...

Even OT: denk dus aan iets waar je niet opgewonden van wordt.. Niet per se aan een persoon, maar aan iets neutraals. Doe je ogen dicht en stel je voor dat je een bord spinazie voor je neus hebt. Zoiets. Volgens mijn vriend werkt dat xD
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 20:09
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Niet gaan dan? Maar er zijn sowieso zeer weinig pubermeisjes die naar een naaktstrand willen, de meesten zijn zo onzeker als een PVV'er die een differentiaalvergelijking moet oplossen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 20:39
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
ik denk eigenlijk dat er niet zo veel pubermeisjes op het naakstrand te vinden zijn. Die zijn daar idd zoals Schrödinger opmerkt te onzeker voor. De meeste kinderen die mee gaan naar zo'n familiestrand zijn nog behoorlijk jong.
En dan nog, dan ga je gewoon op je buik liggen tot het weer rustig is, of je zorgt dat je in zee gaat, daar ziet niemand het en het koude water werkt vast uitstekend
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 20:53
RienoBieno
Avatar van RienoBieno
RienoBieno is offline
Ik heb door de homo duinen heen gelopen in hoek van holland met een stel vrienden
nouw als je dat ziet dan krijg je echt geen stijve van hoor. Ga daar maar naar kijken op dat strand als je er een op voelt komen. gewoon naar al die verschrompelde lullen van oude mannetjes kijken
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 21:38
Verwijderd
Gewoon naar het naaktstrand gaan.
Zoveel bloot slaat dood, daar is niets (of weinig) opwindends aan.

Ben je echt bang dat je een erectie krijgt, dan ruk je van tevoren even om het risico wat te verkleinen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 18:02
klaaaar
klaaaar is offline
Volgens mijn vriend went het wel. =3
Eerste keren zullen raar zijn, maar later doet het je niet zoveel meer.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 18:05
Verwijderd
Je kan ook gewoon een zwembroek aantrekken, het is niet verplicht
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 18:49
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Er zullen weinig jonge vrouwen rondlopen op zo'n naaktstrand.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 23:01
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Dubbelzijdig plakband
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Niet gaan dan? Maar er zijn sowieso zeer weinig pubermeisjes die naar een naaktstrand willen, de meesten zijn zo onzeker als een PVV'er die een differentiaalvergelijking moet oplossen.
Whaha! Epic!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb door de homo duinen heen gelopen in hoek van holland met een stel vrienden
nouw als je dat ziet dan krijg je echt geen stijve van hoor. Ga daar maar naar kijken op dat strand als je er een op voelt komen. gewoon naar al die verschrompelde lullen van oude mannetjes kijken
Waarom lopen jullie daar dan ook..
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 14:56
RienoBieno
Avatar van RienoBieno
RienoBieno is offline
Haha was gewoon gezellig door de duinen heen lopen en opeens kwamen we al die hom's tegen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 21:30
AlexvD
AlexvD is offline
Mijn advies zou zijn; gewoon je moeder thuislaten! Ik ben 14 en ik ga ook wel eens naar een naaktstrand, maar geloof me: die meisjes raken er aleen maar opgewonden van als jij een stijve krijgt. Ik heb dat iedere keer als ik daar lig en ik heb er zelfs al eens sex gehad! Maar er zijn niet heel veel pubermeisjes (meestal niet meer dan 10 per strand) en er is er vaak maar één bij waar je een beetje opgewonden van raakt. Ik zou als je voor de meisjes gaat wel op een hete zomerdag gaan anders maak je geen kans.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 11:04
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Mijn advies zou zijn; gewoon je moeder thuislaten! Ik ben 14 en ik ga ook wel eens naar een naaktstrand, maar geloof me: die meisjes raken er aleen maar opgewonden van als jij een stijve krijgt. Ik heb dat iedere keer als ik daar lig en ik heb er zelfs al eens sex gehad! Maar er zijn niet heel veel pubermeisjes (meestal niet meer dan 10 per strand) en er is er vaak maar één bij waar je een beetje opgewonden van raakt. Ik zou als je voor de meisjes gaat wel op een hete zomerdag gaan anders maak je geen kans.
Ja, meisjes raken er opgewonden van als er een wildvreemde gast op een naaktstrand ligt met een stijve piemel.

Het wordt doorgaans juist helemaal niet gewaardeerd als mannen er rondlopen met een stijve lul en er is heel veel sociale controle op een naaktstrand. Of je nu wél of niet een stijve lul hebt, vrouwen/meisjes lastigvallen wordt absoluut niet getolereerd. Dus ga deze jongen alsjeblieft geen domme dingen aanraden.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 18:36
Trudie
Trudie is offline
Citaat:
ik ben 14 jaar en wil graag een keer met mijn moeder naar het naaktstrand, maar ik ben bang dat ik een stijfe lul krijg als ik meid/ meisje rond mijn leeftijd naakt zie.
Wat moet ik doen om geen erectie te krijgen?
Heeft een jongen ervaring met het naaktstrand en een erectie krijgen?

Alvast bedankt.
dat komt,omdat het voor het eerst is,maar als je meer gaat,en misschien alleen,dan blijft hij wel slap,behalve als er een mooie vrouw naar je kijkt,of praat.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Mijn advies zou zijn; gewoon je moeder thuislaten! Ik ben 14 en ik ga ook wel eens naar een naaktstrand, maar geloof me: die meisjes raken er aleen maar opgewonden van als jij een stijve krijgt. Ik heb dat iedere keer als ik daar lig en ik heb er zelfs al eens sex gehad! Maar er zijn niet heel veel pubermeisjes (meestal niet meer dan 10 per strand) en er is er vaak maar één bij waar je een beetje opgewonden van raakt. Ik zou als je voor de meisjes gaat wel op een hete zomerdag gaan anders maak je geen kans.
Welke naaktstrand is dat waar je heen ging ???
En is er ook een in de buurt van Arnhem ???
Met citaat reageren
Oud 02-06-2012, 17:54
chris vest
chris vest is offline
vraagje waar zijn in nederland allemaal naaktstranden?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 07:34
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mijn advies zou zijn; gewoon je moeder thuislaten! Ik ben 14 en ik ga ook wel eens naar een naaktstrand, maar geloof me: die meisjes raken er aleen maar opgewonden van als jij een stijve krijgt. Ik heb dat iedere keer als ik daar lig en ik heb er zelfs al eens sex gehad! Maar er zijn niet heel veel pubermeisjes (meestal niet meer dan 10 per strand) en er is er vaak maar één bij waar je een beetje opgewonden van raakt. Ik zou als je voor de meisjes gaat wel op een hete zomerdag gaan anders maak je geen kans.
Citaat:
Welke naaktstrand is dat waar je heen ging ???
En is er ook een in de buurt van Arnhem ???
Denken dat je meisjes op kunt pikken op een naaktstrand


TS: Ik zou gewoon lekker gaan en als je echt merkt dat het misgaat, dan ga je de zee in of draai je je om.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 08:20
Verwijderd
Het naaktstrand is de nieuwe Bubbles!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 10:42
Yndi
Avatar van Yndi
Yndi is offline
Ik ben een keer naar een naaktstrand geweest, je krijgt echt geen erectie hoor.
Dat kan gewoon niet, en dat weetje diep in je hoofd ook wel en daarom krijg je geen erectie (:

Althans, bij mij dan haha.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 21:41
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Ik ben een keer naar een naaktstrand geweest, je krijgt echt geen erectie hoor.
Dat kan gewoon niet, en dat weetje diep in je hoofd ook wel en daarom krijg je geen erectie (:

Althans, bij mij dan haha.
dit is best wel zo + het feit dat volgens mij het grootstse deel van het naaktstrand man is. of vrouwen van meestal wat oudere leeftijd tenzij je daar iets mee hebt zijn dat niet de dingen waar je snel een erectie van krijgt.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 16:35
ItsAMe!
Avatar van ItsAMe!
ItsAMe! is offline
Waarschijnlijk loopt iedereen daar met een stijve, en dat meisje waar je dan geil van wordt weet toch niet dat het van haar mooie kont/kut/prammen komt.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 17:35
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Waarschijnlijk loopt iedereen daar met een stijve, en dat meisje waar je dan geil van wordt weet toch niet dat het van haar mooie kont/kut/prammen komt.
Nee, dat is dus niet zo.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2012, 10:52
LekkerBanaantje
Avatar van LekkerBanaantje
LekkerBanaantje is offline
ik ben er ook wel eens geweest met m'n vriendje, hij was de enige waar ik opgewonden van werd want er waren niet bepaald mensen waar ik nou zo gauw opgewonden van zou worden..
er waren wel een paar meiden met mooie borsten maar zoieso kanje toch idd gewoon gaan zwemmen, dan kan niemand het zien
Met citaat reageren
Oud 17-06-2012, 14:34
Ilovechocolate_
Avatar van Ilovechocolate_
Ilovechocolate_ is offline
Noooit
Met citaat reageren
Oud 17-06-2012, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk loopt iedereen daar met een stijve, en dat meisje waar je dan geil van wordt weet toch niet dat het van haar mooie kont/kut/prammen komt.
Dear god, mensen en hun ideeën over naturistenstranden of campings -_-

Als 14 jarige kom je zo goed als geen leeftijdsgenoten tegen, als ze er al zijn zullen ze waarschijnlijk zwemkleding dragen. Mensen op een naturistenstrand zijn over het algemeen behoorlijk openminded. Zolang je niet met je stijve tampeloeris naar mensen gaat staan zwaaien is er niks aan de hand. Anders loop je gewoon de zee in of graaf je een kuiltje. Had je dit nou echt niet zelf kunnen bedenken?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 20:21
nicolasmmmm
nicolasmmmm is offline
Of je probeer je erectie te voorkomen door aan een ramp te denken ofzo of door te denken dat een van die oude vrouwen je gaat verkrachten bij het zien van iets strak (wat niet zo zal zijn maar je kan het tenminste denken)
Of je graaft er een put(je) voor met het nadeel dat alleen je rug bruin zal zijn. als je je dan toch wil omdraaien kan je er een zandkasteel opbouwen (heb je al meteen een uitkijktoren). ok mss dat laatste niet doen maar aan rampen denken helpt, doe ik in openbare sauna's op vakantie enzo.

veel succes xD
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Naaktstrand
scholier28817
6 05-04-2011 20:08
Seksualiteit Naaktstrand
GoodforNothing
41 06-07-2009 19:03
Seksualiteit Naaktstrand
Paul_us
9 06-07-2009 18:47
Seksualiteit Naaktzwemmen
Verwijderd
163 30-04-2006 20:33
Lichaam & Gezondheid Naaktstrand: weleens geweest? ja/nee, waarom?
Verwijderd
68 06-06-2005 18:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25.