Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2013, 12:14
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Samenvoegen kan prima. Sowieso kunnen er wel een paar subfora samengevoegd worden, bijvoorbeeld Algemene Schoolzaken, Studiekeuze en Studiezaken (wie die indeling bedacht heeft mag trouwens gerust een bord poep eten).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2013, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Nou, als je kijkt naar het aantal actieve topics in maart, zit er echt amper verschil tussen activiteit op W&L en N&A (W&L 9 topics; N&A zelfs minder, namelijk 7). Allebei maar laten verdwijnen dan?

Je kunt het best samenvoegen en er een debatforum van maken.
Zou het niet allebei laten verdwijnen; maar samenvoegen/samensmelten vind ik een goed idee. Debatforum

Zoals het nu gaat op die fora gaat het iniedergeval niet goed, maar zo ver waren jullie gelukkig zelf ook al.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 04:17
Verwijderd
@mutant wat mrmark bedoeld is dat er niets gebeurt met dingen die van hier af komen. Mijn topic over openheid en communicatie tussen leden en fb bijvoorbeeld, daar werd goed in gediscussieerd maar er werd op admin vervolgens geen actie op ondernomen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2013, 10:04
Verwijderd
Dan heb je verkeerde informatie. Dat het nu weer stil ligt, daar kan ik ook verder weinig aan doen, maar ik krijg in het topic op BZ ook weinig feedback op mijn specifieke voorstel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.