Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2013, 22:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
We zijn bezig met een uitleg, maar het is nogal lastig, omdat we niet teveel privé openbaar willen maken, noch van Pluis, noch van Lusi, en anders is het weer een vaag verhaal waar niemand wat aan heeft. Dus!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 15-01-2013, 07:56
Verwijderd
Tsja, het wordt er zo niet beter op. Jullie verzinnen een voor de leden irrelevant conflict tussen Lusi en Pluis, en als de leden, die van niets weten, om opheldering vragen, is dit een privé-iets! Ik heb hier 0,0 begrip voor en vind het bizar dat jullie dit met droge ogen durven te zeggen. Het maakt daarnaast eens te meer duidelijk in hoeverre ik de opmerking van Simon over met een heggeschaar tekeer gaan serieus moet nemen. Niks heggeschaar, fluwelen handschoentjes en doofpot zijn betere benamingen. Doodknuffelen.

Little Phoebe, het is al lang een vaag verhaal waar niemand wat aan heeft. Lees eens zonder forumbazenbril alle topics terug van het afgelopen half jaar over dit onderwerp. Het wordt doodgepraat zonder dat er ook maar iemand van forumbazen/beheerderkant concreet of inhoudelijk reageert. Er is even een korte discussie tussen Wolter en Dittrich geweest (NB dat zijn dus niet Lusi en Pluis, beseffen jullie dat zelf wel? ), daar is verder helemaal niets uitgekomen buiten dat die twee het niet met elkaar eens zijn. Vrijwel niemand bemoeide zich er mee en er was al zeker niemand met hogere positie die er een standpunt over in durfde te nemen. Ook die knul met de stoere heggeschaar-opmerking niet.
Oud 15-01-2013, 08:16
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Goed, zal ik het dan maar zeggen? Het hele Luis - Pluis verhaal is op geen enkele manier ook maar een beetje relevant voor wat dan ook wat er besproken is, behalve wellicht een klein stukje als waarom sommige mensen Pluis niet mogen (als persoon) en voor een klein stukje als waarom geroddel op Admin geen goed idee is. Verder staat het compleet buiten alles.

Waarom het dan toch genoemd is? Toen er ineens een hele zooi leden begonnen te klagen in het eerste topic uit deze spannende reeks, moesten een aantal fb's (iedereen staat vrij om zelf te bedenken wie) de schuld ergens neer leggen. Er is toen voor gekozen dat te doen door te zeggen dat Lusi deze mensen allemaal wel aangespoord zou hebben om te gaan klagen, omdat Lusi een hekel zou hebben aan Pluis n.a.v. het hele Lusi - Pluis verhaal. Complete onzin overigens, maar het is makkelijker dan accepteren dat een hele zooi mensen klachten hebben. Zo zijn er voor wel meer klachten ""redenen"" gevonden om het maar niet te serieus te hoeven nemen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 15-01-2013, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Ok, zal ik het dan maar doen? Het gedoe tussen Pluis en Lusi heeft amper invloed op de sfeer op dit forum. Het enige waarop het invloed heeft is discussies op Admin en de sfeer in sommige topics op Onzin, én wellicht het privéleven van de vier betrokkenen.
Verder wordt dit "gedoe tussen Lusi en Pluis" altijd als dooddoener gebruikt om de daadwerkelijke problemen mee aan de kant te schuiven. Zo kan er worden gedaan alsof er geen echte problemen zijn, maar dat het allemaal komt door het gedoe tussen Lusi en Pluis. En "daar heeft niemand iets mee te maken, dus discussie gesloten!"

En verder gaat dit "gedoe" niemand iets aan, tenzij Pluis of Lusi het nodig vindt dat iemand het weet.

There.
Citaat:
Je schrijft teveel toe aan het Pluis-Lusi-verhaal. Dat is voor zover ik dat kan inschatten als gevolg van achter de schermen teveel dingen afschuiven op dat het hieruit zou voorkomen. Het overgrote deel hier heeft er helemaal niks mee te maken. Het zou erg makkelijk zijn als dit wel het geval was, voor jullie dan.
tada

Citaat:
We zijn bezig met een uitleg, maar het is nogal lastig, omdat we niet teveel privé openbaar willen maken, noch van Pluis, noch van Lusi, en anders is het weer een vaag verhaal waar niemand wat aan heeft. Dus!
noch van Lusi? Ik heb tot op de dag van vandaag geen concreet idee wat het probleem nou precies is. Het hoefde van mij niet hier besproken maar toen kwam er hier een post van KIET waar ik toch wel wat op zou moeten zeggen. Er valt van mij uit weinig te verklappen hoor de stiekeme vragen uit het team omdat jullie moeilijk doen, heb ik beantwoord. Daarnaast staat het los van de kwestie waarin de bemiddelaar per ongeluk werd genegeerd.
Oud 15-01-2013, 08:29
Verwijderd
Your move, atheists!
Oud 15-01-2013, 09:10
Verwijderd
Ik voeg hier nog even aan toe dat wat betreft het lekken op admin er nu wel heel erg hypocriet gedaan wordt. Men is nu boos op admin dat ik bepaalde informatie heb terwijl deze informatie niet eens op admin bekend had mogen zijn omdat het in een PM naar een Lid en niet naar een FB is gegaan. Huilies.
Oud 15-01-2013, 09:45
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Dit topic gaat helemaal nergens meer over en leidt nergens toe. Kritiek is vaag en persoonlijk en er is niemand van de leden die zich hier heel boos maken, die praat naar een oplossing toe. Er is van alles mis, maar waar ligt de sleutel? Ik krijg de indruk dat er ook niet gezocht wordt naar een sleutel, maar dat er plezier wordt beleefd aan het bashen van mij, of sommige andere forumbazen. Dat vind ik kinderachtig.

Nu moet ik degene zijn die concreet en daadkrachtig is, maar ik zou niet weten welk concrete issue of vraagstuk jullie hebben. Want het blijft bij grote thema's als wantrouwen, vriendjespolitiek, dictatuur én besluiteloosheid (tegelijkertijd nog wel!). Allemaal zaken die in de belevingssfeer zitten. Mijn belevenis van de afgelopen maanden is dat er fantastische groep moderators op een heel redelijke manier een prima beleid opstelt en uitvoert.

De banmandiscussie: dat is een concreet topic waar lang op gewacht wordt. Daar kom ik, of een van de andere moderatoren nog eens op terug.

Ik hou me graag bezig met dingen die ergens toe leiden. Dit topic komt over als een bak ellende en ik word er verdrietig van. Bovendien vind ik, wat er dan ook achter zit, de manier waarop hier gereageerd wordt door sommige leden beneden alle peil. Blijkbaar komen we er niet uit. Dan moet je iets veranderen. Ik stop dit gesprek en stop mijn pogingen op deze manier iets op te lossen.

PS Voor wie het gevoel heeft dat dat zin heeft: bel gerust eens naar kantoor of kom eens langs voor een bakje koffie. Misschien dat dat wél werkt. Andersom overweeg ik een aantal van jullie zelf eens te benaderen voor een telefoontje, zodra ik beter ben. Want ik zit ziek thuis.

Slotje.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28.