Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2013, 14:19
Ikkeikke1
Ikkeikke1 is offline
Waarom is er nog geen app voor scholieren.com?
Is toch veel makkelijker
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2013, 18:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Waarom wel, we hebben al een mobiele site. Dat is net zo makkelijk.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 12-08-2013, 19:14
de kip
Avatar van de kip
de kip is offline
tja dat zal ongetwijfeld veel werk kosten ik vind het verder wel een goed idee, ik gebruik veeeeeeeel liever apps voor sites dan mobiele sites
__________________
Relativeer en je zeurt niet meer
Met citaat reageren
Oud 12-08-2013, 20:33
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
Het kost niet veel werk maar het is best duur om een app in een app store te krijgen!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2013, 21:59
Ikkeikke1
Ikkeikke1 is offline
Citaat:
Waarom wel, we hebben al een mobiele site. Dat is net zo makkelijk.
Omdat met een app kan je meldigen krijgen van berichten en reacties zonder het te hoefen openen. Waardoor het makkelijker en sneller gaat.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2013, 06:23
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Daar kun je ook e-mail meldingen voor gebruiken. Ook kun je een bookmark aanmaken in je homescreen, dan ben je met een druk op de knop op het forum. We hebben verder al tijden meerdere mobiele skins.

Een app ontwikkelen is erg duur en tijdrovend, zeker als je het voor meerdere platforms moet doen (iOS, Android). De toegevoegde waarde van een app is daarbij minimaal tegenover onze mobiele site, die gewoon prima werkt en voor beheerders makkelijker is aan te passen. Zeker als je het afzet tegen hoeveel mensen die app zouden gebruiken is het wel erg veel werk terwijl het niks of nauwelijks iets toevoegt aan de huidige situatie.
__________________
you're not my demographic

Laatst gewijzigd op 13-08-2013 om 19:24.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2013, 07:39
Verwijderd
Even voor de duidelijkheid, het gaat je niet eens om een scholieren.com-app maar echt om een forumapp, want je hebt het over berichten en reacties?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2013, 08:31
Ikkeikke1
Ikkeikke1 is offline
Citaat:
Even voor de duidelijkheid, het gaat je niet eens om een scholieren.com-app maar echt om een forumapp, want je hebt het over berichten en reacties?
Jaa inderdaad. Was vergeten dat er meer was dan alleen t forum
Met citaat reageren
Oud 13-08-2013, 09:30
Verwijderd
Dat vonden ze teveel werk.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2013, 13:29
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Jon had het in een eerder topic nog over de Tapatalk app. Dat zou in ieder geval een stuk minder tijd kosten om te ontwikkelen en een stuk makkelijker om te onderhouden.Was daar ooit nog iets over besloten?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 14-08-2013, 14:10
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nee, is nooit iets over besloten of althans niet teruggekoppeld aan leden of forumbazen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 14-08-2013 om 14:23.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2013, 16:41
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Citaat:
Jon had het in een eerder topic nog over de Tapatalk app. Dat zou in ieder geval een stuk minder tijd kosten om te ontwikkelen en een stuk makkelijker om te onderhouden.Was daar ooit nog iets over besloten?
Ik kreeg er geen enthousiaste reacties over (omdat het geld kost?) dus ik heb er verder niks mee gedaan. Maar het kan uiteraard alsnog.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2013, 18:30
Verwijderd
Niemand wil tapatalk.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2013, 21:15
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zit niet op een app te wachten, kost allemaal weer geheugen op m'n telefoon en een mobiele site niet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2013, 00:43
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Je hoeft hem ook niet te downloaden
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Oud 15-08-2013, 10:44
Ikkeikke1
Ikkeikke1 is offline
Door zo een app kan je ook meer aandacht krijgen doordat je hem tegen komt in de store. En volgensmij scheelt t ook mb's...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2013, 19:32
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Door zo een app kan je ook meer aandacht krijgen doordat je hem tegen komt in de store. En volgensmij scheelt t ook mb's...
Hoe scheelt het data? Je zult nog steeds gegevens moeten downloaden, ook al is het een app. Daarnaast hebben we al een light-skin die weinig data verbruikt...
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 15-08-2013, 19:48
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoe scheelt het data? Je zult nog steeds gegevens moeten downloaden, ook al is het een app. Daarnaast hebben we al een light-skin die weinig data verbruikt...
Ligt eraan hoe je `m maakt. Als het gewoon de veredelde mobiele site inlaadt in een in een app-jasje, dan maakt het niet veel uit, dan is het gewoon een webbrowsertje-in-een-app. Maar als alles mbt tot de layout en functies etc in de app timmert en het ding eigenlijk alleen maar de forumdatabase hoeft uit te lezen dan scheelt je dat toch wel iets in dataverkeer. Maar dan moet je dus iets in elkaar gaan knutselen; ik geloof dat vBulletin daar wel een API voor heeft maar dan ga je best een complex ding maken (ergouur) en qua dataverkeer zal uiteindelijk het verschil redelijk marginaal zijn. denk ik.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-08-2013, 13:07
Verwijderd
Ik denk eerlijk gezegt niet dat dataverkeer idd veel gaat uitmaken. Maar wat een app veel sneller maakt is het aantal http requests die nodig zijn per pagina. Nu zijn dat er best nog wel veel en met een app is dat er telkens 1. Bovendien is de request dan ook nog een stuk kleiner. Vooral voor gebruikers op een 3g verbinding of in het buitenland is dit veel sneller.

Laatst gewijzigd op 16-08-2013 om 13:11. Reden: overbodige quote
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Magister App
MisterApp
6 03-06-2015 18:20
Liefde & Relatie Nieuwe app om je geheime liefde anoniem te benaderen
jos.jong
2 19-09-2014 13:26
Software & Hardware App programmeerder gezocht
jonidevries
3 19-08-2013 12:23
Software & Hardware Waar nieuws brengen over een nieuwe app?
Verwijderd
3 30-01-2012 04:28
Algemene schoolzaken App voor roosters
JoVe
2 06-01-2012 17:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.