Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2003, 21:20
Tinkerbel
Avatar van Tinkerbel
Tinkerbel is offline
Nou goed, een beetje een raar onderwerp misschien.
Maar als ik mastrubeer weet ik uiteraad precies, wat ik lekker vind, en hoe lang ik er ongeveer over doe om klaar te komen.

Nu is het zo als iemand anders mij vingert, wordt ik gewoon echt bijna gek, nu zul je wel denken, lekker toch
Maar het is mij een beetje TE gevoellig.
Ik moet hem echt fijnknijpen, of wat dan ook, wil ik het vol houden, en dat is dan aan het begin, ik heb het nog niet over het klaarkomen

Volgens mij duurt het klaarkomen ook wel langer, terwijl het gevoel als hij me vingert dus erg sterk is

We hebben al geprobeerd dat hij iets dr onder wrijft ofzo, maar zelfs dat is nog gevoellig.

Nou goed beetje raar dus dat je het 'te lekker vind'
Maar ja mensen die dit ook hebben gehad?
Of mensen die tips hebben?

Want ik schaam me zo best dood, bij me nieuwe bedpartner dat ik zo gek wordt, als hij aan me zit
__________________
Ik toverrr.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 21:25
Verwijderd
ik had bij mijn ex dat ik veel minder voelde, als ik t zelf doe was t super intens, en als ik klaar kwam bij mijn ex, voelde ik wel wat, t was ook een orgasme, maar der was op zich weinig aan, heel sneu voor die jongen maja
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 21:29
poesiefox
poesiefox is offline
Moet hij dus wat voorzichtiger doen he. Meer spuug gebruiken, minder druk uitoefenen, ander plekje zoeken. Het betse is natuurlijk dat hij met zijn mond aan het werk gaat, dat is vaak wat subtieler.

Ach ja, jongens. Altijd moet je maar zeggen: zachtjes! Rustig, niet zo hard, niet zo direct erop! Komt omdat ze zichzelf zo verdomde hard rukken. Dan denken ze dat wij dat ook verdragen.

Als je het lekker vindt, okee, maar dat vindt je dus duidelijk niet. Maar als jij dat verbergt, en nog klaarkomt ook, denkt hij dat hij een geweldige vingerkampioen is. Hoe zielig je het ook voor zijn ego vindt, je zult toch echt tot voorzichtigheid moeten manen, ongeveer eens per tien seconden.( ze zijn hardleers) Tot hij het door heeft.

En anders blijf je zelf maar zielig met een zere klit. Jij mag kiezen.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 13:54
Tinkerbel
Avatar van Tinkerbel
Tinkerbel is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 28-05-2003 @ 22:29:
Moet hij dus wat voorzichtiger doen he. Meer spuug gebruiken, minder druk uitoefenen, ander plekje zoeken. Het betse is natuurlijk dat hij met zijn mond aan het werk gaat, dat is vaak wat subtieler.

Ach ja, jongens. Altijd moet je maar zeggen: zachtjes! Rustig, niet zo hard, niet zo direct erop! Komt omdat ze zichzelf zo verdomde hard rukken. Dan denken ze dat wij dat ook verdragen.

Als je het lekker vindt, okee, maar dat vindt je dus duidelijk niet. Maar als jij dat verbergt, en nog klaarkomt ook, denkt hij dat hij een geweldige vingerkampioen is. Hoe zielig je het ook voor zijn ego vindt, je zult toch echt tot voorzichtigheid moeten manen, ongeveer eens per tien seconden.( ze zijn hardleers) Tot hij het door heeft.

En anders blijf je zelf maar zielig met een zere klit. Jij mag kiezen.
Het is niet dat het daarna pijn doet, of dat het nog niet nat genoeg is van zichzelf maar...

Ook al zittie een stuk er onder het is gwoon te lekker
Te gevoelig. Maar indd doetie het wel wat te ruig, maar dat leer ik hem nog zo af.

Het lijkt gewoon te gevoellig, ach misschien moet ik maar eens proberen, dat hij me echt vingert, ik kom dan niet klaar als ik het zelf doe maar misschien wel als hij het doet
__________________
Ik toverrr.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 14:02
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 28-05-2003 @ 22:29:
Moet hij dus wat voorzichtiger doen he. Meer spuug gebruiken, minder druk uitoefenen, ander plekje zoeken. Het betse is natuurlijk dat hij met zijn mond aan het werk gaat, dat is vaak wat subtieler.

Ach ja, jongens. Altijd moet je maar zeggen: zachtjes! Rustig, niet zo hard, niet zo direct erop! Komt omdat ze zichzelf zo verdomde hard rukken. Dan denken ze dat wij dat ook verdragen.

Als je het lekker vindt, okee, maar dat vindt je dus duidelijk niet. Maar als jij dat verbergt, en nog klaarkomt ook, denkt hij dat hij een geweldige vingerkampioen is. Hoe zielig je het ook voor zijn ego vindt, je zult toch echt tot voorzichtigheid moeten manen, ongeveer eens per tien seconden.( ze zijn hardleers) Tot hij het door heeft.

En anders blijf je zelf maar zielig met een zere klit. Jij mag kiezen.
hoe jij dat zegt

.. maar je hebt wel gelijk
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 14:54
Cerberus Rvo
Avatar van Cerberus Rvo
Cerberus Rvo is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 29-05-2003 @ 15:02:
hoe jij dat zegt
.. maar je hebt wel gelijk
Néé, vrouwen doet het anders perféct bij een man. Beetje hypocriet :/
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 16:01
wiebenik
Avatar van wiebenik
wiebenik is offline
Citaat:
Cerberus Rvo schreef op 29-05-2003 @ 15:54:
Néé, vrouwen doet het anders perféct bij een man. Beetje hypocriet :/
Voel je je aangevallen?

Maar ff voor de duidelijkheid, het gaat hier over een meisje die erg gevoelig is en waarvan haar vriend het iets te ruig is.
Als je tips nodig hebt, omdat je vriendin het niet goed doet ofzo, dan open je toch een topic daarover?
__________________
Goed zoeken...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 22:17
Cerberus Rvo
Avatar van Cerberus Rvo
Cerberus Rvo is offline
Citaat:
wiebenik schreef op 29-05-2003 @ 17:01:
Voel je je aangevallen?
Nou, nee. Dat als je het zelf doet het in principe beter gaat, okee. Meestal voélt het beter als een ander het doet ofc. Maar dan dat samenzweerderige over mannen, nee, dat geldt wederzijds. Als iemand je voorhuid over je ballen probeert te trekken is imo geen lieflijke benadering, of wel?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 22:26
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Sterker nog: als ik het zelf doe vind ik er geen bal aan! Als mijn vriend het doet kan ik ook wel helemaal gek worden en hij houdt er ook nogal eens schrammen aan over....
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 23:08
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Cerberus Rvo schreef op 29-05-2003 @ 15:54:
Néé, vrouwen doet het anders perféct bij een man. Beetje hypocriet :/

* kucht*

We zijn in ieder geval eerder te voorzichtig dan te ruw. Voor jullie schijnt eerder het omgekeerde het geval te zijn.
__________________
Pfff. Boeie.

Laatst gewijzigd op 29-05-2003 om 23:20.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 16:13
Tinkerbel
Avatar van Tinkerbel
Tinkerbel is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 29-05-2003 @ 23:26:
Sterker nog: als ik het zelf doe vind ik er geen bal aan! Als mijn vriend het doet kan ik ook wel helemaal gek worden en hij houdt er ook nogal eens schrammen aan over....
Indd
Als ik het zelf doe vind ik het dan WEL fijn, mjah bij hem dus helemaal
Ach ik moet me maar eens niet generen en ook mijn nagels in zijn rug zetten
__________________
Ik toverrr.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 21:35
josdebos
josdebos is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 29-05-2003 @ 23:26:
Sterker nog: als ik het zelf doe vind ik er geen bal aan! Als mijn vriend het doet kan ik ook wel helemaal gek worden en hij houdt er ook nogal eens schrammen aan over....
\

Ken er nog een!! En.. t was lekker weer vandaag dus met groep naar strand geweest, en toen wat t echt zo van.. ehm steef, wat heb jij op je rug?? Hihi grinnik!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Cerberus Rvo schreef op 29-05-2003 @ 15:54:
Néé, vrouwen doet het anders perféct bij een man. Beetje hypocriet :/
Dat zei ik toch helemaal niet..?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 21:53
)Vampje(
)Vampje( is offline
Je bedoelt toch dat het uitwendige gedeelte te gevoelig is? Probeer het dan eens als je je slipje nog aan hebt. Dan is de aanraking minder direct, maar toch heel lekker.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 11:32
Tinkerbel
Avatar van Tinkerbel
Tinkerbel is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 30-05-2003 @ 22:53:
Je bedoelt toch dat het uitwendige gedeelte te gevoelig is? Probeer het dan eens als je je slipje nog aan hebt. Dan is de aanraking minder direct, maar toch heel lekker.
Meid ik wou dat ik wat aan je tip had, maar met slipje aan hebben we al geprobeerd
Ach misschien is het wat met slipje aan, niet hard drukken, en net een paar cm onder me klit ofzow

Bleuh het lijkt dan nog maar weinig op vingeren maar ja
Ik weet het ook niet Ik moet me nagels maar in zijn rug gaan zetten ofzow
__________________
Ik toverrr.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 11:51
Knoop
Knoop is offline
nou jah k heb weinig toegevoegde waarde. kwens je iig veel suc6 met je probeersels
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58.