Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2003, 13:34
Verwijderd
Citaat:
J. Geelman schreef op 10-09-2003 @ 13:58:
Ondanks het feit dat ik van die domme posts maak, ondanks mijn irritant taalgebruik, mijn ge-Heer en ge-bijbel (valt reuze mee, gaat u de verzen maar tellen), ondanks mijn nutteloze reacties en mijn ondefinieerbare geloof?

Voorwaar, wat een geruststelling.

IK BLIJF

Voor ergernissen gaarne u te richten tot Dhr. Ertur.
Advertentie
Oud 10-09-2003, 13:40
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
J. Geelman schreef op 10-09-2003 @ 13:58:
Ondanks het feit dat ik van die domme posts maak, ondanks mijn irritant taalgebruik, mijn ge-Heer en ge-bijbel (valt reuze mee, gaat u de verzen maar tellen), ondanks mijn nutteloze reacties en mijn ondefinieerbare geloof?
Dank voor de bekentenis.
Oud 10-09-2003, 13:53
Shade
Avatar van Shade
Shade is offline
Citaat:
J. Geelman schreef op 10-09-2003 @ 13:48:
En dan nog even voor dhr x kwadraat...waarom moet ik reageren op uw irritaties? U begrijpt er nog steeds niks van, dat is het enige wat ik uit uw tekst op maak.

Gegroet!

Jozef Geelman
De HEER X²!?!?
Ik ben 16! Noem mij geen heer....
Dit is een scholieren forum! Er zitten hier meer minder dan meer jarigen. Kap is met dat geheer en meneer. En probeer jezelf eens een beetje duidelijk uit te drukken. Niet iedereen spreekt dat chinees-nederlands als jij doet.

Als je hier geaccepteerd wilt worden en een beetje vrienden wilt maken moet je je ook een beetje aanpassen. Zo niet: Wat doe je dan hier?

Het zijn niet alleen mijn irritaties maar ook die van velen anderen zoals je wel gemerkt hebt. Als je alleen maar op dit forum komt om te irriteren kan je beter weer weggaan. Je hebt nog geen nuttige reactie gepost en zit alleen maar anderen te irriteren!

reageer nou eens op mijn reactie ipv van steeds het onderwerp te veranderen en te doen alsof IK onbegrijpelijk overkom.
__________________
__________________________________________________________________
Oud 10-09-2003, 13:59
J. Geelman
J. Geelman is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 10-09-2003 @ 14:53:
De HEER X²!?!?
Ik ben 16! Noem mij geen heer....
Dit is een scholieren forum! Er zitten hier meer minder dan meer jarigen. Kap is met dat geheer en meneer. En probeer jezelf eens een beetje duidelijk uit te drukken. Niet iedereen spreekt dat chinees-nederlands als jij doet.

Als je hier geaccepteerd wilt worden en een beetje vrienden wilt maken moet je je ook een beetje aanpassen. Zo niet: Wat doe je dan hier?

Het zijn niet alleen mijn irritaties maar ook die van velen anderen zoals je wel gemerkt hebt. Als je alleen maar op dit forum komt om te irriteren kan je beter weer weggaan. Je hebt nog geen nuttige reactie gepost en zit alleen maar anderen te irriteren!

reageer nou eens op mijn reactie ipv van steeds het onderwerp te veranderen en te doen alsof IK onbegrijpelijk overkom.
Waarlijk, u bent ook niet bepaald van de hartelijke soort...probeert u zich eens wat vriendelijker uit te drukken, dat kan geen kwaad.

Ik kom hier niet om te irriteren en zoals je ziet, stoort niet iedereen zich aan mij. Dat jij mijn posts niet nuttig vindt is niet zozeer mijn probleem, ik vind zoveel posts hier niet nuttig, moet ik me dan ook meteen maar gaan beklagen?

En ik vraag u: waarom wilt u zo graag dat ik op u in ga? Als u zich toch zo stoort aan mijn beleefde taalgebruik en mijn "onzinnige" posts, kunt mij beter weren. U blijft het contact opzoeken, wilt u misschien een band met mij opbouwen? Broederschap?

En de heer WB moet misschien even teruglezen om mijn post beter te begrijpen.
Oud 10-09-2003, 14:14
Shade
Avatar van Shade
Shade is offline
Citaat:
J. Geelman schreef op 10-09-2003 @ 14:59:
Waarlijk, u bent ook niet bepaald van de hartelijke soort...probeert u zich eens wat vriendelijker uit te drukken, dat kan geen kwaad.

Ik kom hier niet om te irriteren en zoals je ziet, stoort niet iedereen zich aan mij. Dat jij mijn posts niet nuttig vindt is niet zozeer mijn probleem, ik vind zoveel posts hier niet nuttig, moet ik me dan ook meteen maar gaan beklagen?

En ik vraag u: waarom wilt u zo graag dat ik op u in ga? Als u zich toch zo stoort aan mijn beleefde taalgebruik en mijn "onzinnige" posts, kunt mij beter weren. U blijft het contact opzoeken, wilt u misschien een band met mij opbouwen? Broederschap?

En de heer WB moet misschien even teruglezen om mijn post beter te begrijpen.
Ik ben juist aardig tegen nieuwe mensen, zolang ze zich een beetje normaal gedragen. Jij komt hier en doet meteen of je de goedheid zelf bent. Je verwacht dat iedereen zich aanpast aan jou en je zit alleen maar zinloze bijbelcitaten? of zelfbedachte gezegdes rond te strooien.

Niet IEDEREEN stoort zich aan jou nee, 1tje vindt je grappig, ik ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt. Op mystiek waar ik je ontmoet heb worden geen onnutige reacties geplaatst. Iedereen zegt zn mening of probeerd te helpen of wil discusseren. En wat zeg jij in je 1e reactie?

Citaat:
J. Geelman schreef op 08-09-2003 @ 10:48:
Voorwaar, hij ziet alles wat gij doet!
Ten 1e heb ik geen flauw idee waar je het over hebt. Ten 2e heeft het niks met het topic te maken. Ten 3e niet iedereen gelooft in god! Zelfs niet eens de helft....

prima als je je mening geeft ofzo, of een ander soort van nuttige reactie maar dit slaat nergens op....

Ik wil dat je reageerd omdat ik me afvraag wat je hier doet, en waarom je je niet een beetje aanpast aan het niveau en taalgebruik hier. Ik heb me ook aangepast toen ik hier voor het eerst kwam.

en nog steeds heb je niet voldoende op me gereageerd...lees nog es....
__________________
__________________________________________________________________
Oud 10-09-2003, 14:27
J. Geelman
J. Geelman is offline
Bij de tijd, je houdt me wel bezig zeg...

Je wil graag dat ik op je reageer maar blijkbaar heb je mijn reacties niet goed in je opgenomen. Ik zal je nog één keer uit leggen hoe het met mijn eerste post zat.

Citaat:
J. Geelman schreef op 08-09-2003 @ 10:48:
Voorwaar, Hij ziet alles wat gij doet!
Het ging hier om een meisje dat steeds het gevoel had dat iemand naar haar keek. Geesten, paranoia, ijlen en verbeelding waren al genoemd. Allemaal reacties die een ander ook als flauwekul en nutteloos kan omschrijven omdat hij/zij niet in die dingen gelooft.
Ik insinueerde enkel dat het ook het gevoel van godsbesef kon zijn, de aanwezigheid van de Heer die alles ziet wat wij doen. Nu kan het best zo zijn dat u daar niet in gelooft, dat moet u zelf weten. Maar waarom zou ik dat niet mogen zeggen? Het was dan misschien niet in 1 keer duidelijk maar ik heb mij onmiddelijk nader verklaard. U maakt er een hele ophef van.

Citaat:
Ten 3e niet iedereen gelooft


Ook niet iedereen gelooft in geesten en andere wazigheden, die mogen toch ook genoemd worden!!! Daar hoor ik geen commentaar op. Nogmaals, ik hoef mijn mening niet aan te passen aan wat de meerderheid gelooft. Moet ik dan ook maar over geesten beginnen om niet storend te zijn?

Citaat:
Je verwacht dat iedereen zich aanpast aan jou en je zit alleen maar zinloze bijbelcitaten? of zelfbedachte gezegdes rond te strooien.
Hoezo verwacht ik aanpassing??? Dat vind ik nou nog eens een loze uitspraak. Mijn woord is niet minder waard dan dat van een ander, ongeacht of ik het zelf verzin of uit een boek haal.

Waarlijk, u bent oneerlijk.
Oud 10-09-2003, 14:41
Shade
Avatar van Shade
Shade is offline
Citaat:
J. Geelman schreef op 10-09-2003 @ 15:27:
Bij de tijd, je houdt me wel bezig zeg...

Je wil graag dat ik op je reageer maar blijkbaar heb je mijn reacties niet goed in je opgenomen. Ik zal je nog één keer uit leggen hoe het met mijn eerste post zat.



Het ging hier om een meisje dat steeds het gevoel had dat iemand naar haar keek. Geesten, paranoia, ijlen en verbeelding waren al genoemd. Allemaal reacties die een ander ook als flauwekul en nutteloos kan omschrijven omdat hij/zij niet in die dingen gelooft.
Ik insinueerde enkel dat het ook het gevoel van godsbesef kon zijn, de aanwezigheid van de Heer die alles ziet wat wij doen. Nu kan het best zo zijn dat u daar niet in gelooft, dat moet u zelf weten. Maar waarom zou ik dat niet mogen zeggen? Het was dan misschien niet in 1 keer duidelijk maar ik heb mij onmiddelijk nader verklaard. U maakt er een hele ophef van.



Ook niet iedereen gelooft in geesten en andere wazigheden, die mogen toch ook genoemd worden!!! Daar hoor ik geen commentaar op. Nogmaals, ik hoef mijn mening niet aan te passen aan wat de meerderheid gelooft. Moet ik dan ook maar over geesten beginnen om niet storend te zijn?



Hoezo verwacht ik aanpassing??? Dat vind ik nou nog eens een loze uitspraak. Mijn woord is niet minder waard dan dat van een ander, ongeacht of ik het zelf verzin of uit een boek haal.

Waarlijk, u bent oneerlijk. [/B]
Ja het ging om een vreemde gebeurtenis en dan zeg jij iets waarvan ik in 1e instantie al niks begreep. Maar je zegt je mening niet, je doet alsof jij het antwoord geeft. Je doet alsof het een feit is! Je kan ook gewoon zeggen, ik denk dat, of volgens mij...


Tuurlijk mogen geesten genoemd worden! God en andere geloven ook! Maar je moet niet doen alsof het de waarheid is zolang je geen bewijs hebt.

Ik heb het niet over mening aanpassen, ik heb het over gedrag. LEZEN!

Zelfs de FB vond je irritant, verder vinden velen anderen je dus blijkbaar ook irritant. Dat kan toch niet je bedoeling zijn?

Je begrijpt er echt niks van he?
Als jij dat soort uitspraken doet, verwacht jij dat iedereen je maar gewoon begrijpt. Je gebruikt geen arggumenten je roept maar wat. Wat hebben we daar nou aan? NIKS! Je irriteerd anderen alleen maar!

Waarlijk:
JIJ bent irritant en je denkt vanuit mijn oogpunt alleen maar aan jezelf....
En hou op met U tegen me te zeggen want ik ben 16 en totaal niet belangerijker dan anderen
__________________
__________________________________________________________________
Oud 10-09-2003, 14:42
Verwijderd
X-Kwadraat en mijnheer Geelman; mijn oma hield er een aantal wijze gezegdes en spreekwoorden op na. Een daarvan luidde "de waarheid ligt in het midden". Ik stel dus voor dat iedere partij een beetje water bij de wijn doet. X-Kwadraat kan inderdaad behoorlijk oncharmant uit de hoek komen in discussies, misschien nog wel vervelender dan mijnheer Geelman (hoewel ik nog geen posts van hem heb gelezen, om eerlijk te zijn, maar ik kan me wel een voorstelling maken van de strekking getuige deze hele discussie).

Wanneer jullie beide een beetje jullie mening matigen en klaarstomen voor het "mainstream" publiek stoten jullie wellicht veel minder mensen (misschien onbedoeld, misschien ook niet, dat laat ik gemakshalve in het midden) voor het hoofd.

Verder wil ik mijnheer Geelman nog wel complimenteren met zijn taalbeheersing; het is een verademing om te lezen.
Oud 10-09-2003, 14:51
J. Geelman
J. Geelman is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 10-09-2003 @ 15:42:
X-Kwadraat en mijnheer Geelman; mijn oma hield er een aantal wijze gezegdes en spreekwoorden op na. Een daarvan luidde "de waarheid ligt in het midden". Ik stel dus voor dat iedere partij een beetje water bij de wijn doet. X-Kwadraat kan inderdaad behoorlijk oncharmant uit de hoek komen in discussies, misschien nog wel vervelender dan mijnheer Geelman (hoewel ik nog geen posts van hem heb gelezen, om eerlijk te zijn, maar ik kan me wel een voorstelling maken van de strekking getuige deze hele discussie).

Wanneer jullie beide een beetje jullie mening matigen en klaarstomen voor het "mainstream" publiek stoten jullie wellicht veel minder mensen (misschien onbedoeld, misschien ook niet, dat laat ik gemakshalve in het midden) voor het hoofd.

Verder wil ik mijnheer Geelman nog wel complimenteren met zijn taalbeheersing; het is een verademing om te lezen.
Voorwaar, u heeft gesproken. Het is ook zeker een verademing om een persoon zo beheerst te zien reageren. Moge u een voorbeeld vormen voor de woestelingen der aarde. Lang leve de gematigdheid. Als u mijn posts eens na leest ziet u dat ik de kwaadste nog niet ben. Ik ben me bewust van mijn zondigheid en streef naar verbetering in mijzelf.

Maar laten wij het stenenwerpen staken aangezien geen van ons vrij is van zonden!

Amen!

Jozef Geelman
Oud 10-09-2003, 14:59
Verwijderd
Citaat:
x2_Shade schreef op 10-09-2003 @ 15:14:
Ik ben juist aardig tegen nieuwe mensen... *knip lange tekst*
Even getwijfeld of ik wel moest reageren, maar goed.

Tot nu toe kon ik mij iedere ergernis van mensen over Geelman indenken. Ik was het er niet mee eens, maar kon het mij enigszins voorstellen. Maar jij bent de eerste die er in slaagt mij ervan te overtuigen dat sommige mensen met een zinloze hetze tegen Geelman bezig zijn. In je hele verhandeling geen enkel argument tegen Geelman dat standhoud. Je punt is vrijwel geheel gebaseerd op een reactie van Geelman. Als ik lees wat Geelman daarover typt, en dat jij daarna niet aangeeft dat Geelman over dat onderwerp aan het liegen is, trek ik de conclusie dat Geelman gelijk heeft: hij gaf een te beknopt antwoord, maar wel degelijk relevant.

Vervolgens verwijt je hem zijn mening te presenteren als een feit. Ruim drie jaar universteit hebben mij één ding geleerd (wel meer eigenlijk, maar deze is nu van toepassing ) : Als je serieus genomen wilt worden in een discussie, móet je je mening presenteren als een feit. Als iemand op een forum iets neerzet zonder bron, kun of móet je er ook wel vanuit gaan dat het om een mening gaat. Het is erg flauw om daarop vervelend te gaan doen.

En ik ben echt niet de enige persoon die Geelman grappig vindt. Net zomin als jij de enige persoon bent die Geelman irritant vindt. Je kunt niet verwachten dat iedereen die niet binnen jou straatje past, zich aanpast.
Oud 10-09-2003, 15:15
Shade
Avatar van Shade
Shade is offline
goed ik vind het raar maar blijkbaar zijn er dus mensen die z'n taalgebruik mooi vinden. Goed ik vindt et onzin en irritant om te lezen.

Verder weiger ik te reageren op mensen die me X-Kwadraat noemen want wie lokt hier dan wat uit? Ik noem geelman toch ook gewoon bij z'n naam?

Het is X2 en niet X², bovendien is dat alleen maar erbij gezet omdat Shade (Mn eigenlijke nickname) bezet was.

Ertur je lult uit je nek....geelman is degene die de helft van mij argumenten overslaat.
En dat wat je op de universiteit hebt geleerd geld mischien op sommige plaatsen maar op een discussie forum moet je niet iets zonder bewijzen een feit gaan noemen. Dan ben je namelijk dom bezigf.
__________________
__________________________________________________________________
Oud 10-09-2003, 15:18
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
J. Geelman schreef op 10-09-2003 @ 13:48:
Wel alle droogstoppels nog an toe...hoe durft u aan mijn geloof te twijfelen??? Enkel omdat ik mij niet wens te beperken tot de katholieken of de protestanten zoals u gevraagd had? Waarlijk, ik ben een gelovige maar hoef mij alleen te verantwoorden jegens de Heer. Waarom wilt u zo graag een groep horen waar ik zogenaamd bij zou moeten horen? Ik geloof in de meest ruime betekenis van het woord. Ik geloof in de Heer, de profeten en de heilige geschriften en wens mij niet aan een kliek te verbinden zoals mij bijvoorbeeld de zwarte kousen werd toegschreven op dit forum. Voorwaar, als lidmaatschap van dit forum betekent dat ik mijn vrijheid van geloof op moet geven, is het ten eerste zeer slecht gesteld met de huidige regelgeving en ten tweede, dan ga ik!

Maar laat u nou slechts een bezoeker zijn hier...

En dan nog even voor dhr x kwadraat...waarom moet ik reageren op uw irritaties? U begrijpt er nog steeds niks van, dat is het enige wat ik uit uw tekst op maak.

Gegroet!

Jozef Geelman
Geelman voor het leven!!!

U zorgt voor een lichtje in mijn donkere bestaan, dankzij zie ik het licht weer en beter ik mijn leven.
Oud 10-09-2003, 15:20
J. Geelman
J. Geelman is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 10-09-2003 @ 16:15:
goed ik vind het raar maar blijkbaar zijn er dus mensen die z'n taalgebruik mooi vinden. Goed ik vindt et onzin en irritant om te lezen.

Verder weiger ik te reageren op mensen die me X-Kwadraat noemen want wie lokt hier dan wat uit? Ik noem geelman toch ook gewoon bij z'n naam?

Het is X2 en niet X², bovendien is dat alleen maar erbij gezet omdat Shade (Mn eigenlijke nickname) bezet was.

Ertur je lult uit je nek....geelman is degene die de helft van mij argumenten overslaat.
En dat wat je op de universiteit hebt geleerd geld mischien op sommige plaatsen maar op een discussie forum moet je niet iets zonder bewijzen een feit gaan noemen. Dan ben je namelijk dom bezigf .
Over irritant taalgebruik gesproken...mijn onderwijzersoog kan dit haast niet aan.

En mijn welgemeende excuses voor het verbasteren van uw naam. Wat een schandalige actie van me. Tip: Maak u niet druk om zoveel onbenullige zaken jongeman (ik zal u geen heer meer noemen).

Laatst gewijzigd op 10-09-2003 om 15:23.
Oud 10-09-2003, 15:35
Verwijderd
Citaat:
x2_Shade schreef op 10-09-2003 @ 16:15:
*knip*

Ertur je lult uit je nek....geelman is degene die de helft van mij argumenten overslaat.
En dat wat je op de universiteit hebt geleerd geld mischien op sommige plaatsen maar op een discussie forum moet je niet iets zonder bewijzen een feit gaan noemen. Dan ben je namelijk dom bezigf.
Hij noemde het geen feit. Hij zei gewoon iets. Jij roept daarna dat hij daarvoor had moeten typen: "ik ben van mening dat...", of iets in die strekking. Dat is, naar mijn mening op een discussieforum nogal onnodig. Het spreekt voor zich dat het zijn mening was.

Ik zou graag bewijs hebben waarom ik dan uit mijn nek lul. Je zette er niet bij dat het jouw mening was, dus is het een feit. Ik ben bereid dat te accepteren, maar geef dan wel even aan waarom het zo is.
Oud 10-09-2003, 17:06
Shade
Avatar van Shade
Shade is offline
Citaat:
J. Geelman schreef op 10-09-2003 @ 16:20:
Over irritant taalgebruik gesproken...mijn onderwijzersoog kan dit haast niet aan.

En mijn welgemeende excuses voor het verbasteren van uw naam. Wat een schandalige actie van me. Tip: Maak u niet druk om zoveel onbenullige zaken jongeman (ik zal u geen heer meer noemen).
Oh gaan we zeiken? Ik zit niet op spel fouten te letten MENEER.
ik zat op dat moment op school en moest ff snel typen. En de niet spelfouten: Dat soort taal wordt heel veel gebruikt onder de jongeren van tegenwoordig dus dat is allemaal heel normaal.

En WEER reageer je niet hè?? Het lijkt wel of je jezelf er probeerd uit te lullen (ja lullen ja...). Niet dat dat echt nodig is maar ga nou eens op m'n verhaal in ipv te gaan zeiken over spelfouten.

Verder heb ik geen zin meer om met jullie te praten want jullie zijn alleen nog maar aant zeiken en reageren amper op wat ik zeg....

ik wil alleen nog zeggen dat ik geelman tot nu toe erg irritant heb gevonden en verder maar zal negeren dan als hij zo door blijft gaan.

Hij noemde het verder geen feit maar liet het wel zo overkomen zonder ook maar een enkel argument of iets dergelijks aan de discussie toe te voegen. Als je je mening niet onderbouwt heeft het ook geen nut om te reageren.

Verder onderschat hij het niveau van het mystiek forum geheel verkeerd in omdat hij denkt dat er meteen weer allerlei vooroordelen zijn terwijl hij net op het forum is.

anyway, ik ga hier niet meer reageren want dit loopt toch op niks uit. Maar van een volwassene had ik toch wel wat meer verwacht dan alleen maar ingewikkelde taal. Tis niet dat ik zo dom ben dat ik niet weet wat je bedoeld maar het irriteerd me mateloos.

Goed we zien verder op mystiek wel...mischien
__________________
__________________________________________________________________
Oud 10-09-2003, 17:21
Verwijderd
@X2

Vriend, jij hebt niet meer recht om op mystiek te posten als Geelman. Jouw woord is niets meer waar dan dat van mijnheer Geelman en vice versa. Ik hoop dat jij je daar bewust van bent.

Mogen alleen niet-gelovigen prikkelende stellingen poneren? Mogen alleen niet-gelovigen zich bedienen van een relatief hoogstaand niveau Nederlands? Stel je niet zo aan.

Ik vraag me oprecht af, X2, waarom je zo aan het ouderwets zeuren bent.
Oud 10-09-2003, 17:40
Shade
Avatar van Shade
Shade is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 10-09-2003 @ 18:21:
@X2

Vriend, jij hebt niet meer recht om op mystiek te posten als Geelman. Jouw woord is niets meer waar dan dat van mijnheer Geelman en vice versa. Ik hoop dat jij je daar bewust van bent.

Mogen alleen niet-gelovigen prikkelende stellingen poneren? Mogen alleen niet-gelovigen zich bedienen van een relatief hoogstaand niveau Nederlands? Stel je niet zo aan.

Ik vraag me oprecht af, X2, waarom je zo aan het ouderwets zeuren bent.
Waar slaat dit nou weer op?....
Ik dacht dat jij me wel een BEETJE zou kennen aangezien ik je af en toe op Mystiek zie.
Ik heb al zovaak uitgelegt dat iedereen welkom is op mystiek. Ik heb daar helemaal NIKS over te zeggen.

Ik begon me zo te ergeren aan geelman toen hij zo praten en naast M ook nog eens 15 stond. Dus ik dacht meteen dat is weer zo'n gast die anderen wilt irriteren. Want die heb ik al vaak genoeg gezien.

Iedereen z'n mening en woord is gelijk. Ik zeg alleen dat ik me irriteer aan het taalgebruik van geelman en verbaas me erover dat er al zeker 3 mensen zijn die het "geweldig" vinden.....

Met dat zogenaamd hoogstand niveau Nederlands heb ik soms geen flauw idee waar hij het over heeft. Aangezien er mensen zijn die het wel waarderen heb ik dus maar besloten niet meer op Geelman te reageren als ie dat soort posts maakt.

Ik zeur niet, ik erger me en laat dat merken. Verder heb ik al 20x m'n principes en meningen uitgelegt op allerlei fora. Daar heb ik nu wel zo'n beetje genoeg van. Ik heb over niemand vooroordelen qua geloof en mening.

Maar geelman begon ook meteen te ZEUREN over dat gelovigen onjuist beoordeeld worden terwijl dat nergens op slaat. Hij is hier nieuw en denkt dat ie meteen alles weet. Op mystiek wordt niet gediscrimineerd en bevoordeeld, door mij zeker niet. Maar er blijven mongolen die dat wel doen, die moeten gewoon negeerd worden....

ik hoop niet dat ik nog een keer in herhaling hoef te vallen....
__________________
__________________________________________________________________
Oud 10-09-2003, 18:13
J. Geelman
J. Geelman is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 10-09-2003 @ 18:40:
Waar slaat dit nou weer op?....
Ik dacht dat jij me wel een BEETJE zou kennen aangezien ik je af en toe op Mystiek zie.
Ik heb al zovaak uitgelegt dat iedereen welkom is op mystiek. Ik heb daar helemaal NIKS over te zeggen.

Ik begon me zo te ergeren aan geelman toen hij zo praten en naast M ook nog eens 15 stond. Dus ik dacht meteen dat is weer zo'n gast die anderen wilt irriteren. Want die heb ik al vaak genoeg gezien.

Iedereen z'n mening en woord is gelijk. Ik zeg alleen dat ik me irriteer aan het taalgebruik van geelman en verbaas me erover dat er al zeker 3 mensen zijn die het "geweldig" vinden.....

Met dat zogenaamd hoogstand niveau Nederlands heb ik soms geen flauw idee waar hij het over heeft. Aangezien er mensen zijn die het wel waarderen heb ik dus maar besloten niet meer op Geelman te reageren als ie dat soort posts maakt.

Ik zeur niet, ik erger me en laat dat merken. Verder heb ik al 20x m'n principes en meningen uitgelegt op allerlei fora. Daar heb ik nu wel zo'n beetje genoeg van. Ik heb over niemand vooroordelen qua geloof en mening.

Maar geelman begon ook meteen te ZEUREN over dat gelovigen onjuist beoordeeld worden terwijl dat nergens op slaat. Hij is hier nieuw en denkt dat ie meteen alles weet. Op mystiek wordt niet gediscrimineerd en bevoordeeld, door mij zeker niet. Maar er blijven mongolen die dat wel doen, die moeten gewoon negeerd worden....

ik hoop niet dat ik nog een keer in herhaling hoef te vallen....
U hoeft niet op mij te reageren als u het niet wilt maar u moet niet gaan liegen. Ik ben geen 15 en heb dat ook nooit beweerd of ergens ingevuld. En deze klacht betreft niet dat ene topic op Mystiek, u bent niet volledig op de hoogte en wil maar niet ophouden over dat ene punt.
Oud 10-09-2003, 18:44
Verwijderd
Citaat:
x2_Shade schreef op 10-09-2003 @ 18:40:
Ik begon me zo te ergeren aan geelman toen hij zo praten en naast M ook nog eens 15 stond. Dus ik dacht meteen dat is weer zo'n gast die anderen wilt irriteren. Want die heb ik al vaak genoeg gezien.
Jij lààt je irriteren en provoceren als een kind van 10. Dat is iets hèèl anders, me dunkt.

Citaat:
x2_Shade schreef op 10-09-2003 @ 18:40:
Iedereen z'n mening en woord is gelijk. Ik zeg alleen dat ik me irriteer aan het taalgebruik van geelman en verbaas me erover dat er al zeker 3 mensen zijn die het "geweldig" vinden.....
Dus het is louter taalgebruik wat je naar hier drijft? Wat zielig.

Citaat:
x2_Shade schreef op 10-09-2003 @ 18:40:
Met dat zogenaamd hoogstand niveau Nederlands heb ik soms geen flauw idee waar hij het over heeft. Aangezien er mensen zijn die het wel waarderen heb ik dus maar besloten niet meer op Geelman te reageren als ie dat soort posts maakt.
Stel je niet aan, MickeyV was vele malen erger. Toen heb ik je ook niet gehoord? Geelman tikt behoorlijk verstaanbaar Nederlands zonder gebruik te maken van verwarrende bijzinnen.

Citaat:
x2_Shade schreef op 10-09-2003 @ 18:40:
Ik zeur niet, ik erger me en laat dat merken. Verder heb ik al 20x m'n principes en meningen uitgelegt op allerlei fora. Daar heb ik nu wel zo'n beetje genoeg van. Ik heb over niemand vooroordelen qua geloof en mening.
Je ergert je dus alleen aan zijn taalgebruik. Volwassen, hoor!

Citaat:
x2_Shade schreef op 10-09-2003 @ 18:40:
Maar geelman begon ook meteen te ZEUREN over dat gelovigen onjuist beoordeeld worden terwijl dat nergens op slaat. Hij is hier nieuw en denkt dat ie meteen alles weet. Op mystiek wordt niet gediscrimineerd en bevoordeeld, door mij zeker niet. Maar er blijven mongolen die dat wel doen, die moeten gewoon negeerd worden....
Jij beoordeelt hem A. op taalgebruik en B. op zijn geloofsvisie. Twee dingen die mijns inziens nooit kunnen lijden tot een ban of zelfs ook maar een waarschuwing. Mocht dat wèl het geval zijn is het hek van de dam. Dus, wat probeer je hier nou mee te bereiken? Schijnbaar ben je een van de weinigen die zich aan Geelman ergert. Loop hier dan niet als een kind van 6 die zijn zin niet krijgt te stampvoeten en te brullen, maar kieper de beste man in kwestie in je killfilter. For fuck's sake.
Oud 10-09-2003, 19:00
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
WB schreef op 10-09-2003 @ 12:23:
Heer Geelman, ik durf de weddenschap aan dat U geen gelovige bent. U kunt niet eens het geloof noemen waar U bijhoort, Uw geloof niet eens omschrijven. Gaarne zou ik U vriendelijk doch zeer dringend willen verzoeken te vertrekken van dit forum.

Met vriendelijke groet,

WB
Nee, laat hem maar fijn hier. Hier kan hij geen kwaad. Stel je voor dat je hem aan de deur krijgt...
Oud 10-09-2003, 19:01
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Shade en Geelman en Doberman en WB en de Abt en Ertur... Als wij klachten over elkaar hebben, kunnen we dit dat over msn of op M&M uitknokken? Dank u zeer.

Het onderwerp is hier nog altijd de discussie over of christenen op dit forum (ik zeg niet gelovigen, maar christenen) onheus behandeld worden. Niet over of de heer Geelman irritant is of hoe en forum in elkaar steekt of hoe er gereageerd moet worden. Jullie persoonlijke vete knokken jullie maar even ergens anders uit.

Als jullie daar geen zin in hebben verwacht ik dat we even bij elkaar komen voor een grouphug (als jullie elkaar echt haten ben ik ook tevreden met handjeschudden) om even weer wat liefde te laten stromen, en vervolgens verder discussieren over het onderwerp.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 10-09-2003, 19:12
de abt van sion
de abt van sion is offline
Ik heb helemaal geen klachten over de weledelzeergeleerde Heer van Stand. Door patronen te doorbreken brengt hij eindelijk wat leven in de brouwerij. Gelukkig eens een keer geen meeloper.

Waar ik van de Heer J. Geelman graag een van alle retoriek ontbloot antwoord op zou krijgen, zijn de volgende drie vragen:

1) Hoe denkt u over de vrouw?
2) Hoe denkt u over de positie van de vrouw in Nederland?
3) Hoe denkt u over het verband vrouw-pastorale bevlogenheid (dus: de vrouw in het priester- of predikantenambt?

Nogmaals, ontbloot van retoriek, want goede retoriek (dat wil zeggen: betere en harmonischere dan die van u), kan ik in ruime mate vinden in de 19e-eeuwse literatuur.
Oud 10-09-2003, 19:20
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 10-09-2003 @ 20:12:
Ik heb helemaal geen klachten over de weledelzeergeleerde Heer van Stand. Door patronen te doorbreken brengt hij eindelijk wat leven in de brouwerij. Gelukkig eens een keer geen meeloper.

Waar ik van de Heer J. Geelman graag een van alle retoriek ontbloot antwoord op zou krijgen, zijn de volgende drie vragen:

1) Hoe denkt u over de vrouw?
2) Hoe denkt u over de positie van de vrouw in Nederland?
3) Hoe denkt u over het verband vrouw-pastorale bevlogenheid (dus: de vrouw in het priester- of predikantenambt?

Nogmaals, ontbloot van retoriek, want goede retoriek (dat wil zeggen: betere en harmonischere dan die van u), kan ik in ruime mate vinden in de 19e-eeuwse literatuur.
Heeft dit ook maar iets te maken met het onderwerp? Nee, dus antwoorden hierop is niet nodig. Als jullie hierover willen discussieren, doe dat dan maar op F&L of desnoods op mystiek in het topic over God.

Grouphug (of handjeschudden) allemaal, en terug naar het onderwerp van de discussie.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 10-09-2003, 19:26
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2003 @ 20:20:

1) Heeft dit ook maar iets te maken met het onderwerp? Nee, dus antwoorden hierop is niet nodig.
2) Als jullie hierover willen discussieren, doe dat dan maar op F&L of desnoods op mystiek in het topic over God.

3) Grouphug (of handjeschudden) allemaal, en terug naar het onderwerp van de discussie.
1) Jazeker heeft dit te maken met het onderwerp. Lees het er nog maar eens op na. Zijn antwoorden op deze vragen onthullen of het oorspronkelijke onderwerp terecht of onterecht was. Dus laat hem niet ontsnappen en gauw antwoorden. Dan zullen we zien of christenen tercht worden gediscrimineerd of niet.
2) Daarover moet hier worden gediscussieerd, want als christenen werkelijk worden gediscrimineerd, is dat geen zaak van filosofie of mystiek, maar een van beleid.
3) Het poldermodel...
Oud 10-09-2003, 19:34
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 10-09-2003 @ 20:26:
1) Jazeker heeft dit te maken met het onderwerp. Lees het er nog maar eens op na. Zijn antwoorden op deze vragen onthullen of het oorspronkelijke onderwerp terecht of onterecht was. Dus laat hem niet ontsnappen en gauw antwoorden. Dan zullen we zien of christenen tercht worden gediscrimineerd of niet.
2) Daarover moet hier worden gediscussieerd, want als christenen werkelijk worden gediscrimineerd, is dat geen zaak van filosofie of mystiek, maar een van beleid.
3) Het poldermodel...
1.) Er bestaat niet zoiets als iemand terecht discrimineren. loze opmerking dus. het onderwerp daarintegen is idd terecht omdat sommigen idd alle christenen aankijken op de bekeringsdrang van enkelen. En daarover zijn wij aan't discussieren, niet over de positie van vrouwen binnen of buiten de kerk.

2.) klopt, maar dan moet je het daar ook over hebben, zie punt 1.

3.) Komt daar nog wat van?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 10-09-2003, 19:43
J. Geelman
J. Geelman is offline
Betekent dit dat ik nu ook pm's van de heer ab ga ontvangen?

Ik heb mij voornamelijk in dit topic gemengd omdat ik mij als gelovige benadeeld voelde door de reacties die ik kreeg. En aangezien mijn eigen topic daarover gesloten is, heb ik mijn heil hier gezocht.

Nu denkt iedereen ineens dat ik een Christen ben en wil dan specifiek weten welke stroming en nu krijg ik ook al vragen over de positie van de vrouw...

Jozef Geelman is pm beschikbaar voor een ieder die scheld- en beschuldigingsvrij kan corresponderen...
Oud 10-09-2003, 19:44
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Na een emailconversatie met de heer Geelman spreek ik mijn persoonlijke conclusie uit met betrekking tot de vraag of hij gelovig is of niet. Conclusie:

Nee, de heer Geelman is niet gelovig. Na een paar tests, waarbij de antwoorden ontweken werden, sprak de heer Geelman zichzelf ook enkele malen tegen. Alle tegenstrijdigheden bewijzen voor mij dat hij niet gelovig kan zijn, en dus dat dit karakter nep is. Inmiddels, toen ik heb confronteerde met zijn eigen uitspraken, heeft hij besloten "niet meer met mij te corresponderen".

Hierbij verzoek ik een FB+ eventueel de PB conversatie vluchtig door te lezen, en hier hun conclusie aan te koppelen. Liefst zou ik hebben dat de heer Geelman van dit forum geweerd wordt.
Oud 10-09-2003, 19:49
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
J. Geelman schreef op 10-09-2003 @ 20:43:
Jozef Geelman is pm beschikbaar voor een ieder die scheld- en beschuldigingsvrij kan corresponderen...
Oftewel, op voorwaarde dat degene waarmee je correspondeerd je onvoorwaardelijk gelooft, antwoord je op pm's. Maak er dan van dat iedereen die scheld- en loze beschuldigingvrij reageert, reactie van jou krijgt. Want de beschuldigingen zijn niet bepaald onbeargumenteerd.
Oud 10-09-2003, 19:50
J. Geelman
J. Geelman is offline
Citaat:
WB schreef op 10-09-2003 @ 20:44:
Na een emailconversatie met de heer Geelman spreek ik mijn persoonlijke conclusie uit met betrekking tot de vraag of hij gelovig is of niet. Conclusie:

Nee, de heer Geelman is niet gelovig. Na een paar tests, waarbij de antwoorden ontweken werden, sprak de heer Geelman zichzelf ook enkele malen tegen. Alle tegenstrijdigheden bewijzen voor mij dat hij niet gelovig kan zijn, en dus dat dit karakter nep is. Inmiddels, toen ik heb confronteerde met zijn eigen uitspraken, heeft hij besloten "niet meer met mij te corresponderen".

Hierbij verzoek ik een FB+ eventueel de PB conversatie vluchtig door te lezen, en hier hun conclusie aan te koppelen. Liefst zou ik hebben dat de heer Geelman van dit forum geweerd wordt.
Misschien dat u het nog niet door had, maar de correspondentie was gestaakt omdat u enkel uit was op bewijslast voor uw wilde beschuldigingen. Maar nu gaat u wel erg ver!

Eerlijk gezegd begint dhr. WB nogal kinderachtig te worden maar ik laat mij niet op deze manier bespelen.

Wie denkt u wel niet dat u bent, dat u het lef heeft mijn geloof naar waarheid te beoordelen. Dat u niet wil inzien dat ik mij niet aan uw hokjesgeest aanpas door een keuze te maken tussen de boeken die u mij voorlegt en de keuze tussen pastoor en paus enz. is een tekortkoming van uw kant, naar ik vrees.

Ik wens u alle succes met uw lastercampagne jegens mij. Moge uw beloning gepast zijn...
Oud 10-09-2003, 19:56
J. Geelman
J. Geelman is offline
Citaat:
WB schreef op 10-09-2003 @ 20:44:
1. Na een paar tests,
2. waarbij de antwoorden ontweken werden,
3. sprak de heer Geelman zichzelf ook enkele malen tegen.
1. Het wetenschappelijke niveau van de tests was ver te zoeken, maar ik neem aan dat u doelt op de vragen die u stuurde als: Allah, God of een ander? Priester of pastoor? Wel of geen paus? Mag je alle vlees eten? Is denken aan seks zondig? Is het toegestaan kinderen een corrigerende klap te verkopen?

2. Ik heb u enkele antwoorden verschaft maar het was al snel duidelijk dat u mijn manier van geloven niet kon bevatten. Mijn manier van geloven laat zich namelijk niet op zo'n manier omschrijven. Zoals ik al eerder zei: Jij hebt een ander beeld van geloven dan ik, dat wil nog niet zeggen dat je mij voor ongelovige uit mag maken!

3. Omdat ik zei dat ik in de heilige boeken geloof en u dat meteen opnam alsof ik volgens de regels van alle religies leef en dus een nepperd ben.
Oud 10-09-2003, 20:00
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Zoals ik al gezegd heb, geloof ik in God, de profeten en de heilige boeken.
Dit is een quote. Geef ik twee simpele vragen: Welke profeten en wat zijn de titels van deze heilige boeken?

Deze vragen MOET je kunnen beantwoorden, omdat je gelooft in profeten én in de heilige boeken. En naar mijn weten hebben boeken vrijwel altijd titels. Kan je hier geen antwoord op geven, trek ik mijn conclusie dat je jezelf tegenspreekt.
Oud 10-09-2003, 20:09
J. Geelman
J. Geelman is offline
Citaat:
WB schreef op 10-09-2003 @ 21:00:
Dit is een quote. Geef ik twee simpele vragen: Welke profeten en wat zijn de titels van deze heilige boeken?

Deze vragen MOET je kunnen beantwoorden, omdat je gelooft in profeten én in de heilige boeken. En naar mijn weten hebben boeken vrijwel altijd titels. Kan je hier geen antwoord op geven, trek ik mijn conclusie dat je jezelf tegenspreekt.
Ik nam aan dat u dat zelf wel in kon vullen. Maar u heeft vast wel eens gehoord van het Oude en het Nieuwe Testament en de Koran en Abraham, Jezus, Mohammed. Dingen die volgens u niet samen gaan. Maar dat is uw visie. En waarschijnlijk denkt u nu weer een nieuwe invulling aan mijn geloof te kunnen geven volgens uw standaard ideeën maar probeer dat maar niet.

Ik ben vrij en u bent een gevangene van uw eigen geest.

Is dit een reden om mij te verketteren?

Nu is het uw beurt om u bloot te geven.

Ps. Het mag duidelijk zijn dat de persoon Jozef Geelman alleen in boeken voorkomt, maar iedereen gaat hier onder een andere naam dus ik ook! Daarbij is het vast niet verboden om de rol enigzins aan te dikken vanuit je eigen persoonlijkheid
Oud 10-09-2003, 20:09
Shade
Avatar van Shade
Shade is offline
Citaat:
J. Geelman schreef op 10-09-2003 @ 19:13:
U hoeft niet op mij te reageren als u het niet wilt maar u moet niet gaan liegen. Ik ben geen 15 en heb dat ook nooit beweerd of ergens ingevuld. En deze klacht betreft niet dat ene topic op Mystiek, u bent niet volledig op de hoogte en wil maar niet ophouden over dat ene punt.
WTF....waarom lieg je hierover? Ik weet nog heel goed dat toen ik jou 1e post las er 15M naast je naam stond....
Kan best een foutje zijn geweest ofzo hoor, want je beweerd onderwijzer te zijn dus zal je wel volwassen zijn zoals ik net al zei. Maar ik weet heel zeker dat er wel 15M naast je naam stond. Maakt verder niet uit

dat ene punt is waarom ik hierop reageerde....
__________________
__________________________________________________________________
Oud 10-09-2003, 20:17
Shade
Avatar van Shade
Shade is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 10-09-2003 @ 19:44:
Jij lààt je irriteren en provoceren als een kind van 10. Dat is iets hèèl anders, me dunkt.

Ach dat is jou mening...ik heb zo m'n redenen...

Dus het is louter taalgebruik wat je naar hier drijft? Wat zielig.

Nee ik heb al 3 keer gezegt dat het om 3 dingen ging...lees mn andere posts maar

Stel je niet aan, MickeyV was vele malen erger. Toen heb ik je ook niet gehoord? Geelman tikt behoorlijk verstaanbaar Nederlands zonder gebruik te maken van verwarrende bijzinnen.

MickeyV heb ik nooit van gehoord...maar geelman typt naar mijn mening erg irritant en onnodig ingewikkeld. Sorry hoor, ik ben niet van de tijd dat ze allemaal zo in NL spraken.

Je ergert je dus alleen aan zijn taalgebruik. Volwassen, hoor!

Zei je dat net ook niet?...je valt in herhalingen (Zie m'n vorige reactie dan maar)

Jij beoordeelt hem A. op taalgebruik en B. op zijn geloofsvisie. Twee dingen die mijns inziens nooit kunnen lijden tot een ban of zelfs ook maar een waarschuwing. Mocht dat wèl het geval zijn is het hek van de dam. Dus, wat probeer je hier nou mee te bereiken? Schijnbaar ben je een van de weinigen die zich aan Geelman ergert. Loop hier dan niet als een kind van 6 die zijn zin niet krijgt te stampvoeten en te brullen, maar kieper de beste man in kwestie in je killfilter. For fuck's sake.

Oh nu zijn het wel 2 dingen? Net zei je nog dat het alleen om taalgebruik ging?
In dit geval vindt ik jou degene die verwarrend typt....(Nogmaals zie mn vorige reactie)
Nee ik ben niet de enige, ik heb al een aantal mensen gezien die zich ook ergeren aan hem. Maargoed hij doet niks strafbaars nee, toch wilde ik er met hem over praten waarom hij zo doet. Hij wil alleen geen antwoord geven....nou jammer dan maar dan doe ik ook geen moeite meer.

En kap nou maar met jullie aanvallende gezeik want ik heb allang m'n conclusie en besluit genomen.

{FFS}
__________________
__________________________________________________________________
Oud 10-09-2003, 20:18
Shade
Avatar van Shade
Shade is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2003 @ 20:01:
Shade en Geelman en Doberman en WB en de Abt en Ertur... Als wij klachten over elkaar hebben, kunnen we dit dat over msn of op M&M uitknokken? Dank u zeer.

Het onderwerp is hier nog altijd de discussie over of christenen op dit forum (ik zeg niet gelovigen, maar christenen) onheus behandeld worden. Niet over of de heer Geelman irritant is of hoe en forum in elkaar steekt of hoe er gereageerd moet worden. Jullie persoonlijke vete knokken jullie maar even ergens anders uit.

Als jullie daar geen zin in hebben verwacht ik dat we even bij elkaar komen voor een grouphug (als jullie elkaar echt haten ben ik ook tevreden met handjeschudden) om even weer wat liefde te laten stromen, en vervolgens verder discussieren over het onderwerp.
ja ik probeer het ook af te sluiten maar dat lukt op deze manier niet....
__________________
__________________________________________________________________
Oud 10-09-2003, 20:19
Shade
Avatar van Shade
Shade is offline
Citaat:
WB schreef op 10-09-2003 @ 20:44:
Na een emailconversatie met de heer Geelman spreek ik mijn persoonlijke conclusie uit met betrekking tot de vraag of hij gelovig is of niet. Conclusie:

Nee, de heer Geelman is niet gelovig. Na een paar tests, waarbij de antwoorden ontweken werden, sprak de heer Geelman zichzelf ook enkele malen tegen. Alle tegenstrijdigheden bewijzen voor mij dat hij niet gelovig kan zijn, en dus dat dit karakter nep is. Inmiddels, toen ik heb confronteerde met zijn eigen uitspraken, heeft hij besloten "niet meer met mij te corresponderen".

Hierbij verzoek ik een FB+ eventueel de PB conversatie vluchtig door te lezen, en hier hun conclusie aan te koppelen. Liefst zou ik hebben dat de heer Geelman van dit forum geweerd wordt.
ik bedoel maar. Zo'n idee heb ik dus ook....
maar bannen lijkt me overbodig....

hey dobermann zei je niet dat ik de enige was???
__________________
__________________________________________________________________
Oud 10-09-2003, 20:24
J. Geelman
J. Geelman is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 10-09-2003 @ 21:19:
En kap nou maar met jullie aanvallende gezeik want ik heb allang m'n conclusie en besluit genomen.
Citaat:
ja ik probeer het ook af te sluiten maar dat lukt op deze manier niet....
Citaat:
hey dobermann zei je niet dat ik de enige was???
Het is allemaal wat hè, het is je vast zwaar gevallen om je conclusie te NEMEN en nu heb je ook al moeite om deze moeilijke periode af te sluiten. Maar gelukkig heb je nu een partner gevonden die je steunt in je strijd en misschien kunnen jullie samen hulp zoeken om erover heen te komen...

sterkte

Zo, en nu eerst wat sommen nakijken...
Oud 10-09-2003, 20:51
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 10-09-2003 @ 20:01:
Shade en Geelman en Doberman en WB en de Abt en Ertur... Als wij klachten over elkaar hebben, kunnen we dit dat over msn of op M&M uitknokken? Dank u zeer.

Het onderwerp is hier nog altijd de discussie over of christenen op dit forum (ik zeg niet gelovigen, maar christenen) onheus behandeld worden. Niet over of de heer Geelman irritant is of hoe en forum in elkaar steekt of hoe er gereageerd moet worden. Jullie persoonlijke vete knokken jullie maar even ergens anders uit.

Als jullie daar geen zin in hebben verwacht ik dat we even bij elkaar komen voor een grouphug (als jullie elkaar echt haten ben ik ook tevreden met handjeschudden) om even weer wat liefde te laten stromen, en vervolgens verder discussieren over het onderwerp.
Mmm, lijkt me goed, een meeting. Vooral als Geelman meegaat. Beter bewijs bestaat uiteraard niet dan hem in levende lijve te zien

Sorry AngelLena, ik had deze post van je nog niet eerder gezien. Ik begrijp dat het onderwerp nu te ver offtopic gaat, maar we gaan er niet uitkomen. Ik geloof nou eenmaal dat Dhr. Geelman zijn geloof speelt, en daarmee verziekt hij een aantal andere discussies naar mijn mening. Verziekt ja, door zich voor te doen als iemand anders en door berichten te geven als "de almachtige ziet alles" of iets dergelijks. Ik zou graag willen dat alle kaarten nu eens boven tafel kwamen, en dat we deze trieste zaak eindelijk eens achter ons zouden kunnen laten. Misschien heb jij een voorstel? Mijn creativiteit laat op het moment namelijk te wensen over.
Oud 10-09-2003, 20:56
J. Geelman
J. Geelman is offline
Citaat:
WB schreef op 10-09-2003 @ 21:51:
Ik zou graag willen dat alle kaarten nu eens boven tafel kwamen, en dat we deze trieste zaak eindelijk eens achter ons zouden kunnen laten. Misschien heb jij een voorstel? Mijn creativiteit laat op het moment namelijk te wensen over.
Ik heb een leuk idee!!! Wie zich irriteert aan Geelman, negeert hem vanaf NU!

Dat komt goed uit want ik wou namelijk nog even reageren op je ongefundeerde beschuldigingen. Mijn kaarten zijn inmiddels op tafel uitgespreid. Jij speelt alleen een ander spel dan mij en speelt ook nog eens vals. Dat schiet dus niet op. Ga dus maar fijn met iemand anders spelen...die jongeman hierboven bijvoorbeeld. Dan kunnen jullie je frustraties over mij lekker bij elkaar kwijt, helpt vast bij de verwerking

Laat mij intussen lekker met rust, ik moet nog veel sommen nakijken en moet op tijd naar bed!
Oud 10-09-2003, 20:59
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
J. Geelman schreef op 10-09-2003 @ 21:56:
Jij speelt alleen een ander spel dan mij en speelt ook nog eens vals.
Zou je deze mening kunnen onderbouwen? En wat is valsspelen volgens jou? Wat zijn de regels?
Oud 10-09-2003, 21:00
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Bovendien is het dan IK. Een leraar zal niet snel zo'n fout maken, toch?
Oud 10-09-2003, 21:06
J. Geelman
J. Geelman is offline
Citaat:
WB schreef op 10-09-2003 @ 22:00:
Bovendien is het dan IK. Een leraar zal niet snel zo'n fout maken, toch?
Uw tekstbegrip is anders ook niet om over naar huis te schrijven, ik moet alles 10 keer uitleggen. En ik mag dan wel onderwijzer zijn, ik verwacht ook enige zelfstandigheid van mijn leerlingen. Zo knul, ga jij maar eens fijn op je kamer nadenken over deze verwikkelingen. Ik moet weer verder met mijn sommen (mijn sterke kant).

Met vriendelijke groet,

Jozef Geelman
Oud 10-09-2003, 21:08
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Sla je weer een reactie van mij over... En een fout is een fout.
Oud 10-09-2003, 21:11
Shade
Avatar van Shade
Shade is offline
Citaat:
J. Geelman schreef op 10-09-2003 @ 21:24:
Het is allemaal wat hè, het is je vast zwaar gevallen om je conclusie te NEMEN en nu heb je ook al moeite om deze moeilijke periode af te sluiten. Maar gelukkig heb je nu een partner gevonden die je steunt in je strijd en misschien kunnen jullie samen hulp zoeken om erover heen te komen...

sterkte

Zo, en nu eerst wat sommen nakijken...
zo ben je nu trots nu je me nog een keer hebt aangevallen?
Jezus man ik vraag toch om te stoppen met deze nutteloze discussie!?

Mijn conclusie kan je nu krijgen ook!:
Ik vindt je een zeikerige sukkel, die erop uit is sommige mensen te irriteren en voor de rest onnutige reacties te maken.
Ik vindt je ouderwets en irritant en je hebt tot nu toe nog niks nuttigs gepost. Je hoeft helemaal niet weg van me maar ik ga niet serieus meer op je in. En je bent een van de weinigen die me zover krijgt.....wees er maar niet trots op

punt....
__________________
__________________________________________________________________
Oud 10-09-2003, 21:11
J. Geelman
J. Geelman is offline
Citaat:
WB schreef op 10-09-2003 @ 22:08:
Sla je weer een reactie van mij over... En een fout is een fout.
Inderdaad, zoals je uit mijn vorige post op had kunnen maken (als je de woorden wat beter in je op zou nemen) is je tekstbegrip en gaf ik je de tijd er nog eens over na te denken. Daarbij gaf ik toe een fout gemaakt te hebben, taal is niet mijn sterkste kant, alhoewel ook niet mijn zwakste, maar u houdt mij wederom van mijn sommen!

Waarlijk, dit uitleggen van elk woord is zeeeeeer vermoeiend.
Oud 10-09-2003, 21:13
Shade
Avatar van Shade
Shade is offline
Citaat:
J. Geelman schreef op 10-09-2003 @ 21:56:
Ik heb een leuk idee!!! Wie zich irriteert aan Geelman, negeert hem vanaf NU!

Dat komt goed uit want ik wou namelijk nog even reageren op je ongefundeerde beschuldigingen. Mijn kaarten zijn inmiddels op tafel uitgespreid. Jij speelt alleen een ander spel dan mij en speelt ook nog eens vals. Dat schiet dus niet op. Ga dus maar fijn met iemand anders spelen...die jongeman hierboven bijvoorbeeld. Dan kunnen jullie je frustraties over mij lekker bij elkaar kwijt, helpt vast bij de verwerking

Laat mij intussen lekker met rust, ik moet nog veel sommen nakijken en moet op tijd naar bed!
Weet je wat me ineens heel erg opvalt?
DAT JE NORMAAL PRAAT!

Je bent zoo tegenstrijdig tegenover jezelf. Je veranderd ineens van persoonlijkheid....het lijkt wel of je echt 15 jaar bent...

echt je stelt me zwaar teleur, ik had niet verwacht dat je nog zo diep zou zinken
__________________
__________________________________________________________________
Oud 10-09-2003, 21:15
Shade
Avatar van Shade
Shade is offline
Citaat:
J. Geelman schreef op 10-09-2003 @ 22:11:
Inderdaad, zoals je uit mijn vorige post op had kunnen maken (als je de woorden wat beter in je op zou nemen) is je tekstbegrip en gaf ik je de tijd er nog eens over na te denken. Daarbij gaf ik toe een fout gemaakt te hebben, taal is niet mijn sterkste kant, alhoewel ook niet mijn zwakste, maar u houdt mij wederom van mijn sommen!

Waarlijk, dit uitleggen van elk woord is zeeeeeer vermoeiend.
ja vermoeiend he je anders voor te doen dan je bent?
Je lokt het echt zelf uit hoor
ik probeerde net de discussie af te sluiten, en wat doe jij? Jij valt me nog een keer verbaal aan.

Als je zo nodig sommen wilt nakijken doe dat dan en laat je niet storen door zo'n stom forum voor scholieren. Die zie je morgen genoeg, of niet!?
__________________
__________________________________________________________________
Oud 10-09-2003, 21:16
J. Geelman
J. Geelman is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 10-09-2003 @ 22:11:
Jezus man ik vraag toch om te stoppen met deze nutteloze discussie!?
Over aanvallen gesproken U ziet mij niet met dergelijke termen gooien jij grofgebekte! <--- dat was al heel wat voor mijn doen

Ik doe wat u vraagt maar ik schijn ook al te moeten doen wat WB vraagt: doorgaan met de discussie en allerlei vragen te beantoorden alsof ik hier voor het gerecht sta. Wat willen jullie van mij? Als u zich werkelijk zo stoort aan mij, moet u mij niet steeds van alles vragen en ook nog eens steeds het laatste woord willen hebben.

Ik hoop dat u dit maal uw woord houdt en werkelijk niet meer op mij in gaat.
Oud 10-09-2003, 21:17
J. Geelman
J. Geelman is offline
Ach nou heeft u zich toch nog 2 keer laten gaan.
Oud 10-09-2003, 21:20
Shade
Avatar van Shade
Shade is offline
Citaat:
J. Geelman schreef op 10-09-2003 @ 22:16:
Over aanvallen gesproken U ziet mij niet met dergelijke termen gooien jij grofgebekte! <--- dat was al heel wat voor mijn doen

Ik doe wat u vraagt maar ik schijn ook al te moeten doen wat WB vraagt: doorgaan met de discussie en allerlei vragen te beantoorden alsof ik hier voor het gerecht sta. Wat willen jullie van mij? Als u zich werkelijk zo stoort aan mij, moet u mij niet steeds van alles vragen en ook nog eens steeds het laatste woord willen hebben.

Ik hoop dat u dit maal uw woord houdt en werkelijk niet meer op mij in gaat.
ach daar is het nu te laat voor hoor
ik bied je aan te stoppen met dit gezeik en jij gaat gewoon door
vindt je het dan raar dat ik ook weer reageer?

verder zit je de hele tijd het onderwerp te veranderen. Als onderwijzer zou je iemands reacties toch wat beter moeten doorlezen en op alles reageren. Of ben je gewoon uitgelult over een aantal punten?

Aangevallen ja, met die post na mijn aanbod te stoppen heb je me echt zo waar geirriteerd...wat doe je hier man? Waarom wil je geen vrede sluiten? Waarom doe je niet een beetje normaal?
__________________
__________________________________________________________________
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Waarom hebben sommige Christenen toch zo'n hekel aan accupuntuur enzo?
KMBA
149 29-06-2005 08:57
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Christenen moeten meebetalen aan abortus.
Verwijderd
135 15-12-2004 20:00
Levensbeschouwing & Filosofie fanatieke christenen
Beware
130 13-07-2004 10:20
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Moslims, christenen strijden weer na vredesakkoord 2003
Hydraul!C FunK
3 26-04-2004 19:46
Levensbeschouwing & Filosofie wat de meeste christenen niet weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vervreemd
7 26-11-2002 20:08
Levensbeschouwing & Filosofie Aan de Christenen!
Mujahideen
56 06-03-2002 09:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03.