Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2003, 10:53
H@nk
H@nk is offline
Ik was een beetje aan het rond surfen op internet en toen kwam ik de site http://www.e-share.org tegen, hier kan je je geld investeren en daar krijg je 1% rente per dag op. Ik dacht eerst van bullsh*t, maar toen heb ik een paar ervaringen gelezen van mensen die er geld in hadden gestoken en er heel erg optimistisch over waren. Dus toen ben ik naar de kamer van koophandel gegaan (internetsite) en heb daar gezocht naar e-share en ik vond hun, ze waren ingeschreven bij de kvk (ik had inmiddels al gehoord dat de eigenaren Nederlandstalig waren). Toen heb ik er 2 dagen geleden $25 ingezet, om te testen, en ik heb al 1 keer mijn 1% winst gekregen, vanavond om 22:00 verwacht ik mijn nieuwe winst.
Wat denken jullie, blijft dit nog lang bestaan?, kan je hier veel winst mee maken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2003, 11:38
CraigDavid
Avatar van CraigDavid
CraigDavid is offline
what goes up, must come down
__________________
Stars shine bright, but the light rarely stays on
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 19:16
H@nk
H@nk is offline
waarom moet dat?
deze mensen zijn gewoon hele dagen aan het handelen op beurzen ed, het lijkt me best mogelijk dat ze 1% winst per dag voor je kunnen maken
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 13:58
Verwijderd
Je hebt hier geloof ik al eerder iets over neergezet, dit komt bij mij dan ook over als reclame.


Ik geloof best dat je geld krijgt als het goed gaat... maar als het fout gaat ben je ook alles kwijt. (het is over het algemeen zo dat hoe hoger het rendement is, des te meer risico je loopt)

Bovendien zou ik het niet geloven totdat ik al mijn geld weer op mijn eigen rekening zou hebben. (want virtueel kan ik ook 1% rente per dag geven... ik kan het alleen niet uitbetalen)
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 14:08
Verwijderd
Why do I have to pay a Deposit fee every deposit?
We handle this deposit fee (10%) to keep our program stable and we pay our business expenses of it.

Why is there such a high Withdrawal fee?
We set the withdrawal fee at 50% because we invest your money in long-term projects.
You don't have to pay this fee if the length of your membership exceeds 183 days.


Exclusion of liability
Neither E-Share.org nor any of its agents or subcontractors shall be liable for any direct, indirect, special, incidental, consequential, punitive, or exemplary damages, including but not limited to financial losses, lost profits or breach of the brand image (even if E-Share.org is advised of the possibility thereof) arising in any way from, including but not limited to, (i) any defects, viruses, or other malfunctions caused to any equipment and other software in connection with access or use of this web site, (ii) the information provided on or via this web site, (iii) the interception, modification or misuse of information transmitted to E-Share or transmitted to you, (iv) the functioning or non-availability of this web site, (v) the misuse of this web site, (vi) the loss of data, (vii) downloading or use of any software made available by this web site, or (viii) claims of third parties in connection with the use of this web site.

The exclusion of liability is also made for the benefit of directors and employees of E- Share.org.



Dus met andere woorden, als je je geld kwijt bent heb je geen poot om op te staan.........
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 17:35
H@nk
H@nk is offline
Ik krijg die 1% op mijn bankrekening bij e-gold (www.e-gold.com) en deze zijn wel te vertrouwen hoor, anders kan je de rabo bank ook niet vertrouwen. En ja, ik weet dat dat er staat, maar deze mensen zijn professionele beleggers en ik vertrouw erop dat ze dit minimaal 1 jaar kunnen volhouden.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 08:34
Verwijderd
Confusius zegt:
Iets wat te mooi is om waar te zijn, is waarschijnlijk ook niet waar.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 12:46
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Volgens mij gebruiken ze de volgende truc:

Jij investeert geld, daar gaan zij mee beleggen. Jij krijgt 1% rente per dag over je investering.

Daalt jouw investering met 5% een willekeurige dag, is je verlies dus 4%.

Stijgt het 5% heb je 6%.

Als je investering met 50% daalt, moet hij weer 100% stijgen om op hetzelfde niveau te komen.

Mensen komen erachter dat het niet werkt, zoals ze dachten, stappen er voor de 183e dag uit en E-share heeft 50% van jouw startinvestering in zijn zak, wat dus ook alles kan zijn, als je investering inmiddels met 50% is gedaald.

Op de site staat weinig info en er worden dingen gesuggereerd die eigenlijk niet kunnen.

Als het werkt zoals zij suggereren en jij denkt dat het werkt, is 100 euro in 10 jaar:

148.236.214.301.736.000 €

Als ze met grote bewegingen werken van =/- 10%, doet jouw belegging eigenlijk hetzelfde als de beurs.

Als je in 2000, hiermee was begonnen, was je 25$, nu 5$.
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 22:28
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
deze kan wel in je tiptopic, beleg niet in ...
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 14:50
Go
Avatar van Go
Go is offline
Het lijkt me allemaal wat vaag, je zou volgens mij per jaar een rendement van 365% behalen, of ik ben gewoon dom.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 19:35
Dopeshow
Dopeshow is offline
ik heb mijzelf eergisteren bij e-share aangemeld en getest met $10.-

en kreeg gisteren netjes het e-gold bijgestort.

ik werk al tijden met dit soort programma's en dit is op het ogenblik de beste in zijn soort.

Maar ja ieder moet het voor zichzelf weten natuurlijk.

groetjes Dennis
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Dopeshow schreef:
ik heb mijzelf eergisteren bij e-share aangemeld en getest met $10.-

en kreeg gisteren netjes het e-gold bijgestort.

ik werk al tijden met dit soort programma's en dit is op het ogenblik de beste in zijn soort.

Maar ja ieder moet het voor zichzelf weten natuurlijk.

groetjes Dennis

Flikker toch op met je reclame. Toevallig he iemand met 1 post die net hier post en dit programma kent...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 21:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
H@nk schreef:
Ik krijg die 1% op mijn bankrekening bij e-gold (www.e-gold.com) en deze zijn wel te vertrouwen hoor, anders kan je de rabo bank ook niet vertrouwen. En ja, ik weet dat dat er staat, maar deze mensen zijn professionele beleggers en ik vertrouw erop dat ze dit minimaal 1 jaar kunnen volhouden.
ik snap de link niet tussen het vertrouwen in e-gold en het vertrouwen in de rabobank..?
en waarop je je vertrouwen baseert dat ze nog minimaal 1 jaar volhouden is me helemaal onbekend...

enige toelichting misschien?

oh ja, ook een professionele belegger kan eens een keer flink onderuit gaan!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Wat is je totaalinkomen per maand?
Verwijderd
63 23-05-2011 17:14
Software & Hardware [ADSL] draadloos internet
CaptainCaveman
27 26-06-2007 23:29
Werk, Geld & Recht de makkelijkste manier om snel geld te verdienen.
derbipower
4 02-09-2006 17:04
Werk, Geld & Recht Geld verdienen!!!! VEEL GELD in 4 - 6 WEKEN $$$$$
yosji
1 14-05-2005 11:37
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap VN wilt meer landen betrekken bij inrichten internet
ijscoman
14 30-03-2004 16:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33.