Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2003, 18:22
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
is kassa ervaring echt vereist als je een leuk bijbaantje wil hebben? Ik heb namelijk het idee dat ik echt nergens terecht kan... En nou voor officiele kassaervaring (ik heb alleen illegale kassaervaring) bij de AH te gaan werken....

Wat is jullie ervaring hiermee?
--------

Oh god ben ik nou zo onduidelijk ....
ik bedoelde, zullen de mensen je eerder aannemen als je kassaervaring hebt of eerder afwijzen als je dat niet hebt...? Of maakt het helemaal niks uit. Mijn vriend zegt namelijk dat het geweldig belangrijk is blablabla maar dat wil er bij mij niet in.


Maar zo te zien staan jullie allemaal aan mijn kant
__________________
*engeltjuh* fliefd!

Laatst gewijzigd op 02-09-2003 om 16:41.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2003, 19:17
MoonWolf
Avatar van MoonWolf
MoonWolf is offline
Uhm, ik weet niet of ik je bericht helemaal snap. Maar ik denk niet dat je het mist hoor als je niet achter de kassa hebt gestaan. Aangezien ik niet denk dat ze dat voor een ander soort baantje willen, en het lijkt me nou ook geen geweldige ervaring die je mist. Dus ik denk het niet.

zul je zien dat je iets heel anders bedoelde
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 19:52
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
uhm.. bij de ah gaan werken is dan juist kassa-ervaring?

Kassa-ervaring.. omg alsof het zo moeilijk is

denk niet dat je ervaring nodig hebt
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 21:02
colors
colors is offline
Kassa heb je ook in 1 dag geleerd(ik iig wel)
__________________
Colors Will Keep On Turning
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 21:58
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
colors schreef op 01-09-2003 @ 22:02:
Kassa heb je ook in 1 dag geleerd(ik iig wel)
idd kassa draaien leer je heel snel (altans bij de AH) maar goed ik weet niet precies wat je bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 10:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
colors schreef op 01-09-2003 @ 22:02:
Kassa heb je ook in 1 dag geleerd(ik iig wel)
idd.
als je een ander bijbaantje op 't oog hebt moet je dat gewoon gaan doen! mocht je ooit nog een ander baantje tegenkomen waarbij je wel kassa moet draaien, dan kunnen ze het je altijd nog leren. Het is zo simpel als maar kan.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 17:45
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Voor je toekomstige baan heb je heus geen kassa-ervaring nodig ofzoiets. Nee, caissière kan je zelfs zonder enige ervaring worden. Dat kunnen zelfs de allerdomste mensen (zo te merken).

Voor wat zou die ervaring handig zijn? Denk je aan een beroep?
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:27
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
ekki schreef op 02-09-2003 @ 18:45:

Voor wat zou die ervaring handig zijn? Denk je aan een beroep?
Neej ik heb het gewoon over een bijbaantje.. Volgens mijn vriend moet ik namelijk bij de AH gaan werken om ervaring op te doen, als je namelijk kassaervaring hebt schijn je volgens hem beter in de bijbaantjes-markt te liggen. Dit vind ik de allergrootste onzin die er bestaat maar ik dacht, misschien weten jullie hier iets meer van.
De bijbaantjes die ik op het oog heb zijn gewoon winkelbaantjes.
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 13:35
Saeed al-Sahaf
Avatar van Saeed al-Sahaf
Saeed al-Sahaf is offline
Citaat:
ekki schreef op 02-09-2003 @ 18:45:
Nee, caissière kan je zelfs zonder enige ervaring worden. Dat kunnen zelfs de allerdomste mensen (zo te merken).

mijn zusje anders niet hoor. die wordt telkens bij elk baantje in een winkel al naar 1 dag weer van de kassa vandaag gehaald en weer het magazijn in gegooid of bij de schappen om doosjes open te snijden en wat spulletjes neer te leggen (en dat ging zelfs fout laatst, en ze werd ontslagen omdat ze niets begreep ), omdat ze te onzeker is en de druk niet aankan en gestressed wordt van al die rijen mensen en fouten gaat maken. Zij is dus blijkbaar überdom
__________________
Forumbaas+

Laatst gewijzigd op 03-09-2003 om 13:40.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 14:45
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
het is geen must maar vaak vinden ze het wel fijn als je ervaring hebt met het truggeven van geld.. kassa zelf is nie zo belangrijk want elke supermarkt heeft onderhand n ander systeem...
maar ook al heb je illegale kassaervaring dan zullen ze de eerste dag gauw genoeg merken dat je wel weet hoe je het makkelijkste trugteld met geld trug geven aan de klant.. dan is het toch ook goed??? maar je hebt af en toe van die mutsen die het na een maand nog nie doorhebbe en een uur moeten nadenken wat ze nou trug moeten geven omdat die mevrouw/meneer ineens 1,10 bijgeeft (voor het gemak)
ik erger me daar ook altijd aan. maar goed.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 14:49
Saeed al-Sahaf
Avatar van Saeed al-Sahaf
Saeed al-Sahaf is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 03-09-2003 @ 15:45:
maar je hebt af en toe van die mutsen die het na een maand nog nie doorhebbe en een uur moeten nadenken wat ze nou trug moeten geven omdat die mevrouw/meneer ineens 1,10 bijgeeft (voor het gemak)
ik erger me daar ook altijd aan. maar goed.
sorry hoor maar niet iedereen is zo intelligent als jou hoor
__________________
Forumbaas+
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 14:58
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Saeed al-Sahaf schreef op 03-09-2003 @ 15:49:
sorry hoor maar niet iedereen is zo intelligent als jou hoor
kep nooit gezegd dat ik intilligent ben, wist niet dat je het zo persoonlijk op zou vatten hoor! damn. tis gewoon irritant als die meiden er al een maand werken of langer en ze zijn dan nog een uur aan t puzzelen wat ze trug moeten geven terwijl je zo op de bon kunt zien hoeveel de klant betaald heeft en trug moet krijgen.. en zeg nou niet dat jij je er zelf nooit aan hebt geergerd, want dat doet iedereen weleens (als je haast hebt bv)
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 16:17
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 03-09-2003 @ 15:58:
kep nooit gezegd dat ik intilligent ben, (..)
Als je het zo typt zou ik dat inderdaadn niet zeggen...

Maar goed, in de meeste supermarkten zul je heus geen ervaring nodig hebben. Kassadraaien is werkelijk zo simpel, dat ieder fatsoenlijk mens het kan.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 17:30
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
Saeed al-Sahaf schreef op 03-09-2003 @ 14:35:
mijn zusje anders niet hoor. die wordt telkens bij elk baantje in een winkel al naar 1 dag weer van de kassa vandaag gehaald en weer het magazijn in gegooid of bij de schappen om doosjes open te snijden en wat spulletjes neer te leggen (en dat ging zelfs fout laatst, en ze werd ontslagen omdat ze niets begreep ), omdat ze te onzeker is en de druk niet aankan en gestressed wordt van al die rijen mensen en fouten gaat maken. Zij is dus blijkbaar überdom
Of gewoon te zenuwachtig voor dat kassawerk
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 10:27
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
ze zullen eerder iemand met ervaring nemen dat is logisch. want je moet eerst ingewerkt worden en dat kost tijd en geld. namelijk jouw salaris en eimand die het jouw leert. maar je komt echt wel aan een baantje iedereen is wel eens een keer begonnen met achter de kassa zitten.

en je hebt al ervaring zwart bij de ah toch dat maakt niet uit of het witte ervaring is of zwarte ervaring. anders werk ik al sinds ik 14 ben en heb ik geen ervaring voor wat dan ook
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 15:16
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Saeed al-Sahaf schreef op 03-09-2003 @ 14:35:
mijn zusje anders niet hoor. die wordt telkens bij elk baantje in een winkel al naar 1 dag weer van de kassa vandaag gehaald en weer het magazijn in gegooid of bij de schappen om doosjes open te snijden en wat spulletjes neer te leggen (en dat ging zelfs fout laatst, en ze werd ontslagen omdat ze niets begreep ), omdat ze te onzeker is en de druk niet aankan en gestressed wordt van al die rijen mensen en fouten gaat maken. Zij is dus blijkbaar überdom
Hmm, of haar begeleiders zijn niet geduldig genoeg.

Als ik bij de McDonalds kom, dan lijkt mij dat iedereen dat wel kan. Natuurlijk kan niemand zo achter de kassa gesmeten worden, dat moet wel begeleid worden.

Nouja, en ze kan misschien ook wel te zenuwachtig zijn, ja. Heeft niet zoveel met domheid te maken. De andere redenen die jij noemde heeft ook niets met domheid te maken.

In ieder geval zie ik niet in waarom kassa-ervaring zo goed is voor de rest van de bijbaantjes die je zult hebben ofzoiets. Andere ervaring is heus ook wel goed ofzo. Kassa draaien is juist voor 'domme' mensen (let wel: ik classificeer mezelf ook als dom, heb dat ook tijden gedaan), maar als je juist laat zien dat je ambitie hebt en iets 'beters' kunt doen dan kassa draaien, heb je volgens mij juist meer kans op een betere bijbaan.

Snappie?

En ik noem wel erg vaak het woord dom in mijn posts, zo bedoel ik het niet echt, het is alleen een beetje als voorbeeld zeg maar.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Origineel zijn
Snoezeke
9 26-04-2005 12:58
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Be original
Snoezeke
6 25-04-2005 19:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06.