Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2006, 19:48
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Hallo,

Ik ga zo spoedig mogelijk () m'n betaalde belasting van m'n bijbaantjes terugvragen bij de BD.Nu vroeg ik me af wat ik allemaal als studiekosten op kan geven. Ik studeer HBO Elektrotechniek en ben 2e jaars.
Wie kan me daar een antwoord op geven??
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2006, 21:15
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
er zijn normbedragen voor gebruik die
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 23:09
Verwijderd
Citaat:
langejongen schreef op 23-01-2006 @ 20:48 :
Hallo,

Ik ga zo spoedig mogelijk () m'n betaalde belasting van m'n bijbaantjes terugvragen bij de BD.Nu vroeg ik me af wat ik allemaal als studiekosten op kan geven. Ik studeer HBO Elektrotechniek en ben 2e jaars.
Wie kan me daar een antwoord op geven??
Volgens mij mocht je collegeld en studieboeken aftrekken.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 08:50
jeroen2
Avatar van jeroen2
jeroen2 is offline
Citaat:
langejongen schreef op 23-01-2006 @ 20:48 :
Hallo,

Ik ga zo spoedig mogelijk () m'n betaalde belasting van m'n bijbaantjes terugvragen bij de BD.Nu vroeg ik me af wat ik allemaal als studiekosten op kan geven. Ik studeer HBO Elektrotechniek en ben 2e jaars.
Wie kan me daar een antwoord op geven??
Als je het met je vriendin uitmaakt omdat je haar te dik vindt mag je weer niks aftrekken, behalve jezelf natuurlijk omdat je geen vriendin meer hebt
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 24-01-2006 @ 00:09 :
Volgens mij mocht je collegeld en studieboeken aftrekken.
Volgens mij pas als je over een bepaald bedrag komt oid...