Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2011, 17:18
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoi!
Ik heb alle afleveringen van Supersize vs. Superskinny en van My Big Fat Diet Show gezien, en nu wil ik heel graag een nieuwe dieetshow kijken maar ik kan met google niks vinden. Hebben jullie nog aanraders?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2011, 18:44
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Obese op rtl4?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2011, 22:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Iets meer beschrijving/aanbeveling?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2011, 23:23
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
I used to be Fat (MTV) is wel leuk super amerikaans gezwets leedvermaak.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 09:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat klinkt wel goed ja
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 20:53
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Die wou ik ook zeggen Heel leuk
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 22:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gaan er dan ook fatties huilen enzo? Dat is mijn lievelings
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 01:03
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Gaan er dan ook fatties huilen enzo? Dat is mijn lievelings
Ja, want de donuts moesten weg
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 08:12
Verwijderd
Freaky eaters is ook leuk, als is dat meer dieet als in 'eetgewoontes' en niet als in 'afvallen'. Al is er ook wel overlap, natuurlijk.



<3

(Hele aflevering.)
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 11:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ja, want de donuts moesten weg
omg <3
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 11:09
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Freaky eaters is ook leuk, als is dat meer dieet als in 'eetgewoontes' en niet als in 'afvallen'. Al is er ook wel overlap, natuurlijk.

[filmpje]

<3

(Hele aflevering.)
Oh ik bedoelde dieet ook een beetje als in eetgewoontes. Dit lijkt mijn nieuwe lievelings te worden, dankjewel!! <3
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Freaky eaters is ook leuk, als is dat meer dieet als in 'eetgewoontes' en niet als in 'afvallen'. Al is er ook wel overlap, natuurlijk.

[filmpje]

<3

(Hele aflevering.)
omg <3 Héérlijke tv!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 17:49
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Freaky eaters is ook leuk, als is dat meer dieet als in 'eetgewoontes' en niet als in 'afvallen'. Al is er ook wel overlap, natuurlijk.

[filmpje]

<3

(Hele aflevering.)
Holy shit dit is fucking geweldig.

Edit: haha, ze is gewoon bijna bang van groentes.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades

Laatst gewijzigd op 14-10-2011 om 18:02.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 19:29
Verwijderd
Er was ook zo'n Brits programma met mensen die in therapie gingen met hun rare eetgewoontes, daar zaten ook vaak mensen bij met echt fobieën voor bepaalde etenswaren, die durfden gewoon geen kool aan te raken bijvoorbeeld. Fascinerend <3
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 20:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Er was ook zo'n Brits programma met mensen die in therapie gingen met hun rare eetgewoontes, daar zaten ook vaak mensen bij met echt fobieën voor bepaalde etenswaren, die durfden gewoon geen kool aan te raken bijvoorbeeld. Fascinerend <3
Maar dat was Supersize vs. Superskinny toch?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Maar dat was Supersize vs. Superskinny toch?
Nee, iets met farm in de titel, dacht ik?

edit: yup, Farm of Fussy Eaters: http://uktv.co.uk/really/homepage/sid/7319
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Nee, iets met farm in de titel, dacht ik?

edit: yup, Farm of Fussy Eaters: http://uktv.co.uk/really/homepage/sid/7319
Ja, dat is ook leuk

Misschien kun je Truth About Food ook wel waarderen, trouwens, Fizzle. Dat is een documentairereeks van zes of zeven afleveringen, beetje populair-wetenschappelijk, over eten en etensgewoontes enzo. Ze doen er ook allemaal leuke experimenten, bijvoorbeeld of de kleur van de verpakking invloed heeft op hoe lekker je iets vindt.

Oh, en alle Britse pulpshows kun je makkelijk downloaden op thebox, een private tracker is waar nu tijdelijk een open inschrijvingsronde van bezig is. Normaal moet je een invite. Lees wel de regels voor je aan het downloaden gaat, want je moet je ratio hoog houden, anders word je gekickt.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 11:49
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Freaky eaters is ook leuk, als is dat meer dieet als in 'eetgewoontes' en niet als in 'afvallen'. Al is er ook wel overlap, natuurlijk.

[filmpje]

<3

(Hele aflevering.)
Ik word echt supermisselijk als ik haar zoveel aardappels met kaas naar binnen zie schuiven
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-10-2011, 15:16
Verwijderd
Oh ik krijg daar juist honger van.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 19:16
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik vind het een erg ongeloofwaardige serie/show.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 19:40
Verwijderd
Made op mtv heeft ook vaak dikkerds,leuk als ze gaan joggen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2011, 11:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Made is niet echt over eten, though.
Gheh, ik heb net de ben-jij-een-moeilijke-eter-test gemaakt op de site van Farm of Fussy eaters. En volgens hun test ben ik heel makkelijk, maar dat is alleen omdat ze ervanuit gingen dat moeilijke eters dan alleen friet/chocola/vlees lusten. En dat zijn precies de dingen die ik niet eet.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2011, 12:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, dat is ook leuk

Misschien kun je Truth About Food ook wel waarderen, trouwens, Fizzle. Dat is een documentairereeks van zes of zeven afleveringen, beetje populair-wetenschappelijk, over eten en etensgewoontes enzo. Ze doen er ook allemaal leuke experimenten, bijvoorbeeld of de kleur van de verpakking invloed heeft op hoe lekker je iets vindt.

Oh, en alle Britse pulpshows kun je makkelijk downloaden op thebox, een private tracker is waar nu tijdelijk een open inschrijvingsronde van bezig is. Normaal moet je een invite. Lees wel de regels voor je aan het downloaden gaat, want je moet je ratio hoog houden, anders word je gekickt.
Dat vind ik echt een superleuke serie! dankjewel <3
Met citaat reageren
Oud 29-10-2011, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Made is niet echt over eten, though.
Gheh, ik heb net de ben-jij-een-moeilijke-eter-test gemaakt op de site van Farm of Fussy eaters. En volgens hun test ben ik heel makkelijk, maar dat is alleen omdat ze ervanuit gingen dat moeilijke eters dan alleen friet/chocola/vlees lusten. En dat zijn precies de dingen die ik niet eet.
Rare test, bij vraag 1: 'Even the smell of fish makes you go green [...]' ehm... nee? Maar goed, als ik iets te eten krijg dat ik niet lust, dan eet ik het meestal toch gewoon op... er zijn sowieso maar weinig dingen die ik écht niet lust.
De andere vragen vielen wel mee. Ik ben een 'fearless foodie' Klopt ook wel, ik eet eigenlijk alles wel, van escargots tot gemalen zeeëgeltjes. En ik vind zelden iets écht vies. (Behalve dan sommige soorten kaas, maar dat schijnt te komen door een bepaald enzym in speeksel dat bij mij ontbreekt (of juist niet?) waardoor sommige kazen echt vréselijk bitter smaken, dus niet mijn schuld )
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 10:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja, ik vond hem ook raar. Ik lust al die dingen wel, maar eet ze uit principe niet, die optie was er nergens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.