Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2003, 14:40
Verwijderd
ik werk bij een restaurant/snackbar/cafe (3 in 1)
tot nu toe werkte ik als afwasser en af en toe de borden opmaken en de slabakjes doen enzo. heb ook een paar keer in de snack gestaan. hiermee verdien ik 3 euro per uur
vanaf morgen zijn ze anderhalve maand dicht en daarna mag ik vast in de frituur gaan staan. ik verwacht dat ik dan wel meer betaald krijg.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2003, 15:16
Verwijderd
Bij een verzorgingshuis in de keuken. Zo rond de 5 euro bruto.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 15:32
de abt van sion
de abt van sion is offline
Het is een schande dat bedrijven en instellingen kinderen voor een habbekrats het werk laten doen dat door volwassen krachten moet worden gedaan.
Beseffen jonge mensen nu werkelijk niet dat er roofbouw op hen wordt gepleegd?
Dan zijn onderwijs en opvoeding wel heel erg slecht geworden.

Kom dus maar een op voor jezelf!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 15:57
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Het is een schande dat bedrijven en instellingen kinderen voor een habbekrats het werk laten doen dat door volwassen krachten moet worden gedaan.
Beseffen jonge mensen nu werkelijk niet dat er roofbouw op hen wordt gepleegd?
Dan zijn onderwijs en opvoeding wel heel erg slecht geworden.

Kom dus maar een op voor jezelf!
Weet je hoe duur het is voor een bedrijf om personeel aan te nemen? Jonge mensen zijn zeer onervaren maar maken het weer goed door de prijs. Als jonge mensen even duur zouden worden zijn er minder vakantiebaantjes etc etc dus kunnen minder mensen bijverdienen als ze op school zitten.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 16:22
Verwijderd
Bij Interpay, € 4 per uur

Op zaterdag € 8 per uur
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 16:24
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
omg dat doe je echt slecht dan, maar volgens mij heb ik vaker zo op jou gereageerd als ze om loon vroegen

Ik werk bij de C1000 als cassiere en ik verdien 2,70 nu, maarja ik ben 15. Als ik 16 ben verdien ik minstens 3,55
Denk je dat nou echt? Bij de C1000 verdien je als 16-jarige als minimumloon ook €2.96. Je krijgt alleen meer lonen naarmate de jaren vorderen....
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 18:01
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Q schreef:
Weet je hoe duur het is voor een bedrijf om personeel aan te nemen? Jonge mensen zijn zeer onervaren maar maken het weer goed door de prijs. Als jonge mensen even duur zouden worden zijn er minder vakantiebaantjes etc etc dus kunnen minder mensen bijverdienen als ze op school zitten.
Ja, dat weet ik. Dus moeten ze de prijs maar verhogen. Het is te gek dat onze biefstuk zo weinig kost, terwijl dat over de ruggen van onze kinderen gaat.
Bijverdienen is niet nodig. Ouders zetten kinderen op de wereld, en moeten voor hen zorgen totdat ze volwassen zijn. Dat wil zeggen: minimaal tot hun 18e. Kunnen ze dat niet, dan geldt de regel: bezint eer ge begint, en hadden ze hun kind dus beter niet op de wereld kunnen zetten. Uitgezonderd zijn veranderde omstandigheden in de werksfeer van de ouders.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 18:14
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Ja, dat weet ik. Dus moeten ze de prijs maar verhogen. Het is te gek dat onze biefstuk zo weinig kost, terwijl dat over de ruggen van onze kinderen gaat.
Bijverdienen is niet nodig. Ouders zetten kinderen op de wereld, en moeten voor hen zorgen totdat ze volwassen zijn. Dat wil zeggen: minimaal tot hun 18e. Kunnen ze dat niet, dan geldt de regel: bezint eer ge begint, en hadden ze hun kind dus beter niet op de wereld kunnen zetten. Uitgezonderd zijn veranderde omstandigheden in de werksfeer van de ouders.
Maar sommige ouders kunnen hun kind niet meer dan liefde geven en moet een kind wel werken om te kopen wat hij of zij wilt. Tevens hebben niet alle kinderen de keuze wie zijn of haar ouders zijn en mogen van geluk spreken als ze geen baantje hoeven te nemen.

Dus alles duurder maken is goed? Neej, ik vind het trouwens een goede les voor kinderen om met geld om te gaan. Stel je voor dat ze in plaats van 4 euro ineens 14 euro krijgen, hun hele levens standaard zou daardoor veranderen en vele leren geld niet eens te waarderen. Als ze ineens veel geld hebben, zien ze de waarde daar niet meer van in.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 18:45
PV
PV is offline
niet
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 19:19
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Ja, dat weet ik. Dus moeten ze de prijs maar verhogen. Het is te gek dat onze biefstuk zo weinig kost, terwijl dat over de ruggen van onze kinderen gaat.
Bijverdienen is niet nodig. Ouders zetten kinderen op de wereld, en moeten voor hen zorgen totdat ze volwassen zijn. Dat wil zeggen: minimaal tot hun 18e. Kunnen ze dat niet, dan geldt de regel: bezint eer ge begint, en hadden ze hun kind dus beter niet op de wereld kunnen zetten. Uitgezonderd zijn veranderde omstandigheden in de werksfeer van de ouders.
Er zit m.i een gigantisch verschil tussen het onderhouden van je kind en dat kind laten werken. Als dat kind zijn salaris moet afstaan aan de ouders zodat het te eten kan krijgen dan moet ik je gelijk geven.

MAAR: er zijn genoeg kinderen (jongeren) die gewoon werken om iets extra's te kunnen doen. Ikzelf kom net terug uit London, daar ben ik met 3 vrienden een kleine week geweest. Echt niet dat dat had gekund als ik niet gewerkt had. Mijn ouders hadden dat niet betaald.

Komt trouwens bij dat dat werken ook goed is voor je sociale contacten. Je leert zoveel dingen van werken. Denk alleen al aan in een team werken, samenwerken dus. Of denk aan het feit dat je vaak mensen boven je hebt staan, je moet dus met leiding om kunnen gaan.

Last but not least: tis weer wat anders dan school. Je zit hier niet de hele dag stil en passief te luisteren. Je bent actief bezig.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 19:35
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Abtje lokt weer eens reacties uit....

Ik werk zelf iedere zaterdag in de Edah voor het schamele bedrag van 6,39 per uur. Moet toch eens wat anders gaan zoeken...
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 19:38
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
ik verdien 4 euro als ober bij de osaka japansrestaurant maar ik ga opslag vragen want ik kreeg 4 euro omdat ik nog niks kon en nou kan ik alles dus meer geld is op zijn plaats
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 23:07
ducky
ducky is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
Ik werk in een 4sterrenhotel/restaurant, in de bediening.
4,36 per uur, 4 euro netto, maar dan moet de fooi er nog bij.
heey, ik werk ook ergens in de bediening, maar mag fooien niet houden. Maar hoeveel krijg je gemiddeld per avond fooi? (eens kijken hoeveel dat nou in totaal scheelt met mijn verdiensten)
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 12:25
Debris
Debris is offline
In een supermarkt, verdien ongeveer 5,5 euro p/u
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 12:53
Sithan
Sithan is offline
Bij de bioscoop 4,50 euro/uur netto
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 13:27
Sarsefras
Avatar van Sarsefras
Sarsefras is offline
Ik werk op maandag- en donderdagavond in een Japans restaurant.. €4,50 per uur.. Ik werk per week in totaal 4 uur..
Daarnaast zit ik ook bij een uitzendbureau en werk ik bij evenementen als bijvoorbeeld voetbalwedstrijden in de ArenA, ong €5,75 per uur..
Verder zit ik nog op school dus heb geen tijd om echt te werken..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 13:57
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Anonymous John schreef:
AH, vulploegmedewerker.

Wat ik verdien gaat jullie niks aan.
ik gok 2,96 of 3,62.

Goed ik werk dus ook bij de AH als vulploegm,edewerker en bevalt me goed. Ben verkoper 2 dus ik verdien die 3,62 . Straks weer jaartje ouder en natuurlijk de standaard salaris verhogingen (phoephoe 3 cent is veel) ga straks dankzei mijn leeftijd alleen wel naar de 4,06 verdienen. Krijg vakantie en ADV dagen, vakantiegeld en 13de maand, bonnen met pasen en pinksteren en kerst + kerstpakket(alhoewel dat misschien wat minder zou kunnen gaan worden nu met al die nieuwe regels van belastingen).

Verder wil ik nog even ingaan op het stukje van de abt van sion,
Jongeren werken vooral omdat ze graag een beetje bij willen verdienen en net dat kleine extraatje willen kopen dat hun ouders zonden van het geld vinden. Of lekker op vaakntie gaan. Ik zie mijn ouders er namelijk niet voor aan dat ze mijn reisje terscheling zouden hebben betaald afgelopen zomer. En dat is de reden dat de meeste jongeren werken. Ik vind wel dat opzich vanaf het 18de jaar het minimum loon moet gelden en niet pas vanaf 23.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 14:15
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Ja, dat weet ik. Dus moeten ze de prijs maar verhogen. Het is te gek dat onze biefstuk zo weinig kost, terwijl dat over de ruggen van onze kinderen gaat.
Bijverdienen is niet nodig. Ouders zetten kinderen op de wereld, en moeten voor hen zorgen totdat ze volwassen zijn. Dat wil zeggen: minimaal tot hun 18e. Kunnen ze dat niet, dan geldt de regel: bezint eer ge begint, en hadden ze hun kind dus beter niet op de wereld kunnen zetten. Uitgezonderd zijn veranderde omstandigheden in de werksfeer van de ouders.
Als ouders niet beter weten kun je ze niets kwalijk nemen. Mijn ouders willen het liefst dat ik zo gauw mogelijk ga werken. Zodat ik geld verdien en avondopleidingen kan betalen..
Ook willen ze me zo gauw mogelijk alleen laten wonen.

Op zich is dit best logisch.. Waarom is school zo belangrijk? Er gaat veel veranderen in de politiek.. zeker school en de zorg gaan veel dingen veranderen (deed spw vandaar)

Toevallig ben ik vanmiddag op zoek gweest naar werk, maar er is gewoon haast geen werk.

Ik werk in t weekend en savonds bij de pabo.. 7 euro 50 in t weekend en savonds. 5 euro normaal.

*ping*
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 14:33
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
bij de appie.
ik ben 20, verkoper 2, en verdien iets van 5.97 euro
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 16:43
Mariebel
Mariebel is offline
Ik werk bij de Poiesz (supermarkt dus) en verdien €5,09 per uur
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 16:59
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Creatief kantoorwerk
€ 7,50 p/u
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 17:07
black tiger
Avatar van black tiger
black tiger is offline
Ik werk bij de Edah en verdien 3,78 per uur.
__________________
demento kamasutra namaskara lamedio
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 18:42
Deliveran©e
Avatar van Deliveran©e
Deliveran©e is offline
Hema, 2,75 per uur
__________________
|| ♥ AlBundy ♥ || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 19:30
maaike0
maaike0 is offline
bij de mac donalds! en ik verdien 5,24 per uur (precies he ) maarre het is wel geinig werk, leuke collega's enzow
__________________
*ook al leek ik soms gebroken ik klom uit een dal vandaan, want ik heb voor hetere vuren gestaan*
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 21:47
Yoha
Yoha is offline
Citaat:
ducky schreef:
heey, ik werk ook ergens in de bediening, maar mag fooien niet houden. Maar hoeveel krijg je gemiddeld per avond fooi? (eens kijken hoeveel dat nou in totaal scheelt met mijn verdiensten)
Fooien mag je altijd houden!! Dat is wettelijk geregeld en je werkgever zou je ook niet mogen ontslaan omdat je weigert fooien in te leveren. Ook het meedoen aan een fooienpot (waarbij iedereen dus een gelijk deel van de fooien krijgt) is niet te verplichten. Fooien worden aan jou persoonlijk gegeven, stel een miljardair geeft je een miljoen fooi dan mag je dat lekker zelf houden

Zelf verdien ik trouwens 4,5 euro per uur in de rozen. Ik zit wel ver boven het gemiddelde, omdat ik alles kan (voor de geinteresseerden: inpakken, inhangen, knippen, rommelknippen, inbuigen, pluizen, etc.) Het is opzich best relax werk, vooral inpakken vind ik leuk, er komen ook wel eens mensen aan de deur die een bosje rozen willen halen of gewoon handelaren die rozen mee nemen.

Door de week 's avonds werken is ook leuk, verdient beter ( 6 euro), dan gaat de baas weg en moet ik dus ook de telefoon aannemen (op vrijdagavond bellen er altijd mensen af die niet kunnen werken zaterdag en nieuwe meisjes/jongetjes van 14 die met een bibberstemmetje vragen of ze "mischien hier wel kunnen werken", we zijn dan maar met 4 man/vrouw (vrouwen meestal in de meerderheid) , we mogen blikjes cola/sinas/whatever drinken en we krijgen ook altijd een mars/snickers/etc voor in de pauze. Ik klaag dus niet
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 22:19
Moureen
Moureen is offline
Ik zal dan eigenlijk maar wijselijk mijn mond dicht houden, want volgens mij verdien ik dan heel veel te weinig.... als ik het zo bekijk.

Ik ben dus 18 bijna 19 werk bij de bristol voor 10,5 uur per week (plus eventuele extra koop zondagen en koopavonden en in de vakanties) en ik verdien € 3,50 per uur
__________________
inspiratieloos :p | youri is en blijft soulmate 4 ever
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 22:24
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Moureen schreef:
Ik zal dan eigenlijk maar wijselijk mijn mond dicht houden, want volgens mij verdien ik dan heel veel te weinig.... als ik het zo bekijk.

Ik ben dus 18 bijna 19 werk bij de bristol voor 10,5 uur per week (plus eventuele extra koop zondagen en koopavonden en in de vakanties) en ik verdien € 3,50 per uur
Dat is niet weinig hoor, is minimum ongeveer.

Offtopic: Als je 19 bent gaat het weer omhoog, en je bent 9 dagen na mij jarig!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 08:05
Moureen
Moureen is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Dat is niet weinig hoor, is minimum ongeveer.

Offtopic: Als je 19 bent gaat het weer omhoog, en je bent 9 dagen na mij jarig!
Ik weet dat als ik negentien word dat het dan omhoog gaat. dan ga ik 4 euro verdienen ofzo.... geloof ik

wow nog iemand die vlak bij mij jarig is Hoe oud wordt jij dan
__________________
inspiratieloos :p | youri is en blijft soulmate 4 ever
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 11:02
LeRatLuciano
Avatar van LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
ik werk bij de ADSL helpdesk van de KPN, dus moet mensen helpen met installeren,problemen met verbinding oplossen,klanten helpen met bestelde producten etc van alles wat met ADSL te maken heeft.

verdient via het uitzendbureau iets van 7 euro per uur en dan nog reiskosten van 3 euro per dag (rijd zwart met de metro dus gewoon extraatje)


Rat
__________________
C'est de la tristesse que tu peux lire dans mes yeux
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 15:43
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
want
Citaat:
Moureen schreef:
Ik zal dan eigenlijk maar wijselijk mijn mond dicht houden, want volgens mij verdien ik dan heel veel te weinig.... als ik het zo bekijk.

Ik ben dus 18 bijna 19 werk bij de bristol voor 10,5 uur per week (plus eventuele extra koop zondagen en koopavonden en in de vakanties) en ik verdien € 3,50 per uur
zou ik zeker doen

off-topic: hehe ook al in janauri jarig en nogwel 7 dagen na mij wat gezellig zeg

on-topic: verdien je midner als mij met met mijn supermarkt baantje en we schelen maar 2 jaar
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 16:12
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
ik werk bij super de boer binnenkort plus

en verdien 4,06 per uur
werk 15 uren per week soms meer soms iets minder.
vakanties en zo werk ik 25/30
ik krijg vakantiegeld weet niet precies hoe dat word berekend maar had vorig jaar 300 euro ongeveer
en ik spaar uren op en die krijgen we altijd uitbetaald als we op vakantie zijn en dat was afgelopen vakantie 40 uren per week.

vind dat ik wel aardig verdien als ik het zo vergelijk met anderen.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 16:30
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
HEMA,

3,31 per uur
Hulpverkoopster 8 uur / week + 1 uur extra uitbetaald voor zat. na 2 uur
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 17:47
lonny87
lonny87 is offline
Citaat:
Martian schreef:
Abtje lokt weer eens reacties uit....

Ik werk zelf iedere zaterdag in de Edah voor het schamele bedrag van 6,39 per uur. Moet toch eens wat anders gaan zoeken...
Das toch best veel
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 21:16
L1-2
L1-2 is offline
HEMA....foto-service,beetje foto's ontwikkelen van mensen die net op vakantie zijn geweest, ontzettend leuk werk aangezien mijn bazen ook best relaxed zijn. verdient alleen niet supergoed, maar ach, kan er nog net mee rondkomen. Pas ook nog regelmatig op, dus dat scheelt.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 20:18
laula
Avatar van laula
laula is offline
Ik werk ook in de bediening, ik verkoop pannenkoekies, en ik vedien ong. 3,50 euro per uur + ong. 1 euro p/u fooi (die wordt over iedereen verdeelt). Niet echt een vetpot, maar ach, 't is wel supergezellig.

En met nieuwjaar verloten ze allerlei leuke dingen (o.a. een reis naar Miami Beach (je moet wel een collega meenemen)), en ik heb kaartjes voor de Stones gewonnen ! Dat maakt t dan weer goed.

En trouwens, t minimumjeugdloon voor n 18-jarige is 3,28 (http://www.jeugd-en-geld.nl/baantjes/baantjes.html), dus t valt wel mee.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 20:44
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Het is een schande dat bedrijven en instellingen kinderen voor een habbekrats het werk laten doen dat door volwassen krachten moet worden gedaan.
Beseffen jonge mensen nu werkelijk niet dat er roofbouw op hen wordt gepleegd?
Dan zijn onderwijs en opvoeding wel heel erg slecht geworden.

Kom dus maar een op voor jezelf!

ik ben het helemaal met je eens
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:21
Verwijderd
Ik werk bij de edah
ben 16 dus verdien 3.65
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:54
Souljah
Souljah is offline
Ik werk bij een Schoonmaakbedrijf(Vlietstra). Moet ik 1,5 uur na schooltijd van 5 tot half 7 in een groot kantoorgebouw stofzuigen. Niemand die op je let en het is heel makkelijk werk.
Ik verdien 3, 86 per uur ermee
__________________
gezien
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 12:53
Blokkie
Blokkie is offline
Ik ben 18 jaar en werk bij de Konmar (3 jaar al ) Hier verdien ik 6,68 per uur wordt binnekort 19 en met de nieuwe cao wordt het ongeveer 7,50 per uur werd mij verteld...is dat slecht? nee toch...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 14:57
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
ah: 2,96 per uur :/
oppassen: zon 6 per uur ofzo
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 16:19
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
Ik "ontwerp" op freelance basis en werk bij een klein productie bedrijfje.
Het ligt er per opdracht maar aan hoeveel ik verdien, dat was voor een uur werk bijvoorbeeld een keer 250 euro.
Maar nooit minder dan 10 euro per uur(over zijn algemeenheid).
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 16:28
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Lis@nne schreef:
Denk je dat nou echt? Bij de C1000 verdien je als 16-jarige als minimumloon ook €2.96. Je krijgt alleen meer lonen naarmate de jaren vorderen....
Ja, ik denk ook dat ik 60 cent per uur meer krijg omdat ik er een jaar werk .
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 17:39
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
ik werk niet! nog steeds niet!
ik ben echt al lang bezig met het zoeken naar een bijbaantje!
maar het wil gewoon niet lukken!!
__________________
Een deel van je leven "maak" je, een deel ervan "overkomt" je.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 19:28
Floosje
Avatar van Floosje
Floosje is offline
Ik werk bij een supermarkt en k verdien iets van 4 euro nog wat per uur. Op zich best veel in vergelijking met andere supermarkten, dus ik vind t wel prima
__________________
The circle only has one side
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 20:08
lovelyluna
Avatar van lovelyluna
lovelyluna is offline
ik verdien 8000 euro per week..
__________________
...ROY...HouEchtSuperKeiErgVeelVanJeVoorAltijd!!!!...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 10:19
Ramon
Ramon is offline
Citaat:
lovelyluna schreef:
ik verdien 8000 euro per week..
willen we weten wat je voor werk doet? ??
of is dat ''beroepsgeheim''?
Offtopic: laat echt weer te denken
__________________
(\/)ess with the best, die like the rest

Laatst gewijzigd op 12-01-2003 om 10:21.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 10:20
lovelyluna
Avatar van lovelyluna
lovelyluna is offline
Citaat:
Ramon schreef:
willen we weten wat je voor werk doet? ??
of is dat ''beroepsgeheim''?
haha ja klopt....beroepsgeheim........
__________________
...ROY...HouEchtSuperKeiErgVeelVanJeVoorAltijd!!!!...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 10:25
Verwijderd
Xenos, 'k verdien 5 zoveel. Maar ik werk alleen met balansen (125%), de eerste zondag van de maand (200%) en soms feestdagen (300%), dan verdient het wel lekker.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 15:26
Florine
Avatar van Florine
Florine is offline
af en toe doe ik wat administratiefs op het makelaarskantoor van mijn vader om hem te helpen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 08:48
De Ideale Schoonzoon
Avatar van De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
Ik werk bij Karwei, en ik weet echt niet wat ik per uur verdien...

Ik werk ongeveer 13 uur in de week, en per maand staat er ongeveer 200 tot 300 euro op me rekening
__________________
You can have any drink you want, as long as it's a Corona...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat vind jij niet zo leuk?
Miekje*
500 24-04-2010 22:17
Werk, Geld & Recht Waar werk jij ?
Emrah
65 15-07-2008 09:35
Lifestyle Wat ga jij in de toekomst doen?
kuik
136 18-07-2007 12:09
Lifestyle Wat ga jij in de toekomst NIET doen?
botulismf
15 02-07-2007 10:47
De Kantine Waar was jij op 6-5-2002?
Mr.Oizo
106 10-05-2006 11:33
Films, TV & Radio Hart van NL onzin - Waar erger JIJ je aan IN tvprogramma's?
AJMouse
28 18-10-2003 17:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.