Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2003, 19:20
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Folders rondbrengen. Ik moest bij ons in het centrum in een hele wijk rondbrengen én buiten mijn dorp 35 kilometer fietsen. En dat in een middagje. Heb 't 3 x gedaan, daarna mee gekapt. En kreeg maar 25 gulden per keer. Aso's
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2003, 07:45
dolphin
dolphin is offline
Wat zijn jullie toch allemaal negatief over kranten bezorgen en folderen! ik doe het ook(kranten bezorgen), en ik vind het een heerlijk baantje.
Je bent altijd heerlijk in de buitenlucht en je kunt zelf weten hoe lang je er over doet, en wanneer je het doet. Je moet natuurlijk wel voor een bepaalde tijd klaar zijn, maar je hebt best wat vrijheid.
Wat voor nadelen zien jullie dan ?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 12:33
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
M@R schreef:
In McDonalds achter de kassa werken... de hele dag staan en na 5 uur NOG geen pauze
Aaah wat erg, ken er nog 1 Snowworld! ook hele goede pauze regelingen. Heb al een x op een dag 10 uur eens 15 mogen zitten. maar dat was wel heel extreem. Maar het is wel onwijs gezellig daar!
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 12:51
0123456789
0123456789 is offline
nah bij mij is het dan paprikaas plukken, nei thet paprikaas plukken zelf want daar was niets mis mee, afgezien van het lage loon, maar het ging mij erom:
de laaste paar dagen van het paprika seizoen meosten we vorig jaar de kas schoonvegen, en die bladeren die daa rop de grond liggen, die liggen er dus al een jaar dan, dus die zijn helemaal verrot en stinken als lijken, plakken helemaal aan de grond vast. ECHT GOOR. je loopt daar dan ook met kapje voor je mond op, t lijkt wel een lijkenhuis tusen die paprikaas
ciaoxxxx
-wardt
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 12:52
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
AnzjeboowN schreef:
Folders rondbrengen. Ik moest bij ons in het centrum in een hele wijk rondbrengen én buiten mijn dorp 35 kilometer fietsen. En dat in een middagje. Heb 't 3 x gedaan, daarna mee gekapt. En kreeg maar 25 gulden per keer. Aso's
Ben je ook goed gek 35Km weet je wel hoeveel dat is haha.
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45.