Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2003, 17:39
Juiced
Juiced is offline
Hallo allemaal,
Ik kreeg vandaag een telefoontje van Block, een landelijke electronicazaak (televisie/stereo/wasmachine/etc.). Ik heb zaterdag daar een sollicitatiegesprek, en vraag me af wat ik als salaris kan vragen. Op dit moment werk ik bij een een computerwinkel, waar ik €2,72 verdien. Dat vind ik veeeeeel te weinig, maar vraag me af of ik er wel op vooruitga bij een winkel als Block?
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2003, 23:13
Sithan
Sithan is offline
Ik weet alleen van de BCC dat er een bepaald uurloon is, dus dat dat niet zelf gekozen kan worden en dat je door middel van welke apparatuur je verkoopt bepaalde toeslagen verdient...
Voor apparatuur waar de winstmarge groter is, krijg je dan meer punten en aan het einde van de maand worden die punten omgezet in een toeslag op je uurloon.
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 01:06
Tóney
Tóney is offline
minimum loon voor 16-jarigen is €2,49.
Toen ik 15 was kreeg ik €3,45 per uur om af te wassen (borden, bestek, glazen, alles werd door bediening gesorteerd + zij moeten etensresten eraf halen, afdrogen ofzo hoeft ook niet, dus niet zo heel smerig werk), verder gratis eten en drinken, reiskostenvergoeding.
Kortom, voor minder dan €3,- zou ik m'n bed niet uitkomen als ik jou was.
__________________
Carpe Noctem

Laatst gewijzigd op 12-03-2003 om 01:13.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 07:33
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Als ze vragen wat je wilt verdienen, ga dan aan de hoge kant zitten. 3 a 4 euro. Dat vragen ze alleen als ze je nodig hebben.

Zeggen ze gewoon, dit ga je verdienen is daar waarschijnlijk niets op af te dingen tenzij je bereid bent gewoon weg te gaan.

Bedenk wel dat als jij een hoger loon vraagt dat ze van je verwachten dat je daar ook naar presteert. Dus bv niet om 5 uur als iedereen nog bezig is al met je jas aan in de deuropening staan.

Als je er toeslagen bij krijgt heb je denk weinig te klagen boven de 3 euro, zwaar werk is het niet.
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.

Laatst gewijzigd op 12-03-2003 om 07:43.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 15:26
Juiced
Juiced is offline
Citaat:
iamcj schreef op 12-03-2003 @ 08:33:
Als ze vragen wat je wilt verdienen, ga dan aan de hoge kant zitten. 3 a 4 euro. Dat vragen ze alleen als ze je nodig hebben.

Zeggen ze gewoon, dit ga je verdienen is daar waarschijnlijk niets op af te dingen tenzij je bereid bent gewoon weg te gaan.

Bedenk wel dat als jij een hoger loon vraagt dat ze van je verwachten dat je daar ook naar presteert. Dus bv niet om 5 uur als iedereen nog bezig is al met je jas aan in de deuropening staan.

Als je er toeslagen bij krijgt heb je denk weinig te klagen boven de 3 euro, zwaar werk is het niet.
Dat is inderdaad wel zo... ik ga het gewoon even proberen tijdens dat gesprek! Thx voor de reacties!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12.