Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2003, 19:04
Verwijderd
-Ik bedoel dus niet tegen de persoon waar je dan verliefd op bent, maar meer tegen vrienden en vriendinnen. Ben je stil en in je eigen wereldje of ben je juist heel opgewekt en heb je het nergens anders over?

-En hoe reageren vrienden dan als jullie wat hebben?


Bij mij ging het allemaal heel snel, ik kan me nog herrineren dat ik in de hal zat op school en dat ik de hele tijd tegen een vriendin zat te zeggen: 'Maar hij is zo leuk' En volgens mij had zij meer zoiets van: 'Dat gaat wel weer over' En ze vroeg ook de hele tijd of ik wel wist of hij mij ook leuk vond want ze had er nog niets over gehoord van zijn kant (ze kennen elkaar via via). En ik wist het daardoor nieteens zeker, maar gelukkig vond hij me wel leuk!

Diezelfde vriendin reageerde nogal soft, nog steeds eigenlijk.
Mn beste vriendin zag het min of meer aankomen, want we waren de hele week bij mekaar geweest, maar ze reageerde ook soft maar wel leuk.
En twee andere vriendinnen wisten al een half jaar voordat wij elkaar kende dat we een leuk stel zouden zijn. Dus die roepen nog regelmatig dat we een 'perfect' stel zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2003, 19:22
Verwijderd
"Flikker op, ze is van mij!"
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 19:26
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik loop de hele dag rond te springen en te grijnzen tot ze helemaal gek van me worden
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 19:29
hellion
Avatar van hellion
hellion is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-07-2003 @ 20:26:
Ik loop de hele dag rond te springen en te grijnzen tot ze helemaal gek van me worden
count me in
__________________
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 19:40
Verwijderd
ik hoop altijd dat ze het niet merken.
ik doe dus mn best het te verbergen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 19:54
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik heb het nergens anders meer over... en ja daar wordt de rest dan wel es gek van, maar ach, dat maakt op dat moment allemaal niet zoveel uit
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 20:43
Magdalena
Magdalena is offline
ik ben op zijn zachtst gezegd euforisch en wordt een klein beetje egocentrisch
anderen worden af en toe een beetje gek van me maar over het algemeen is iedereen gewoon blij voor me en worden ze er zelf ook best vrolijk van.
__________________
One day the world will be ready for you and wonder how they didn't see
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 20:58
Stighting Kris
Avatar van Stighting Kris
Stighting Kris is offline
Natuurlijk iedereen is dan wat blijer lijkt mij. Je omgeving merkt er wel wat van. Soms iets te veel

Zoals een van me vrienden is nu super verliefd , opzich is niet een van de knapste , maar dat doet er niet toe , maar nu heeft hij haar vorige week gezoend , voor hem heel wat. Maar nu is echt heel trots op zijn " heldendaad " , het was volgens mij zijn eerste keer , maar hij blijft het ontkennen , maar ik weet het wel bijna zeker. Maar hij heeft het er de hele dag over , echt om gek van te worden. Bij elke zin wat ik zeg , geeft hij wel een opmerking met z'n "vriendin "erin , vraagt om de haverklap hoe het met mijn vriendin gaat (niet dat ik die heb) , maar gewoon ff stoer doen , om te laten zien dat hij er wel een heeft.Opzich is dat niet erg maar niet 5 dagen in de week. Terwijl hij het daarvoor nooit over had. En dat gaat op den duur echt op je zenuwen werken. Echt waar ik gun het hem wel , maar zelfs hij kan ook te ver gaan. Maar ja iedereen heeft zo zijn eigen capsones. Jah toch ??
__________________
You try to tell me what to do , I'll stick my middle finger up and say f*ck you
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 21:28
Verwijderd
Als ik verliefd ben kan ik het echt nergens anders meer over hebben. Whah hij dit, hij dat, hij is ook zo leuk... En ja waarschijnlijk kan dit behoorlijk irritant zijn voor mensen om me heen. Ik doe het vooral bij 2 goede vriendinnen, en zij vinden het dan vooral leuk voor me . Maar ja als zij verliefd zijn en alleen maar over die ene jongen kunnen praten dan vind ik dat ook niet erg, alleen soms wel even irritant *grr kan je het nou echt nergens anders over hebben*, maar ja dat zullen ze ook wel eens bij mij denken he En verder vind ik het vooral erg leuk voor ze
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 18:58
Buffy
Buffy is offline
ik ben irritant vrolijk en praat over nix anders dan HIJ. volgens mij vinden mijn vrienden me dan wel es irri, maar laten ze me maar kletsen omdat ze gwoon blij voor me zijn andersom, als mijn vrienden verliefd zijn heb ik dat namelijk wel
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 19:03
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik vertel me vrienden constand 'boeiende' feitjes over mijn vriend, en zij zijn natuurlijk zeer geïnteresseerd en luisteren met veel aandacht, zo gaat dat 5 minuten en dan zijn ze het zat..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 19:22
Piccola
Piccola is offline
Volgens mij ben ik dan veel aardiger Loop de hele tijd te grijnzen en ook weg te dromen..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 08:59
dream-on3
dream-on3 is offline
Moeilijke vraag, let ik nooit echt op...
Ik denk dat mn omgeving t niet echt merkt, de klas enzo... (ik probeer het zo goed mogelijk te verbergen, hehe...)

Maar mijn beste vriend die heeft me door en door, die ziet t gelijk. Als het goed gaat (als ik iets van mn liefde heb gehoord ofzo) dat ben ik vrolijker, of iig zie je de twinkeling in mn ogen... (wat klinkt dat als n cliche zeg )
En als t minder gaat (hij heeft bijv. al n vriendin) dan reageer ik pissed...

DENK IK ik heb t nie eg door... hehe
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 21:42
Misses QT
Misses QT is offline
Probeer het ook altijd te verbergen, maar daar ben ik ontzettend slecht in in verband ben domme grijzen en van die aparte gelaatstrekken (waaraan iedereen ziet dat je verliefd bent). Eigenlijk is het zo, dat als ik als ik net iemand goed leer kennen en voor mezelf weet dat ik echt meer voel dan alleen vriendschap voor die persoon, dat de vrienden die het dichtst bij me staan dan bij wijze van spreken als ze de deur open trekken al gelijk zeggen: "Okay, wie is het?"

Daarin tegen ben ik er wel weer erg goed in om het voor m'n ouders en broer/zus verborgen te houden.
En dat wil ik graag zo houden.
__________________
*How can I say when my words have run dry, how can I smile with a tear in my eye..*
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 21:50
Verwijderd
Net zoals anders, houd het fijne gevoel mooi voor mezelf.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 01:28
cubert
cubert is offline
ze kwam laats op msn en ik dartelde de kamer binnen om men eten op te halen. dat zei men zusje tenminste en ze had ook gelijk door wat er aan de hand was. ik wordt dus nog worse dan anders
__________________
free thinker are dangerous
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 01:53
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
WooF schreef op 06-07-2003 @ 20:40:
ik hoop altijd dat ze het niet merken.
ik doe dus mn best het te verbergen.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 09:13
DisNaks
Avatar van DisNaks
DisNaks is offline
ik ben erg opgewekt maar zeg weinig of niets over dat ik verliefd ben.
__________________
niet te trekken!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-07-2003, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 06-07-2003 @ 20:26:
Ik loop de hele dag rond te springen en te grijnzen tot ze helemaal gek van me worden
hihi.. idd..
en ik kan t bijna nergens meer over hebben...
Ik heb 1 vriendin die wil dan ook alles horen en elke keer zegt ze weer: jij hebt echt geluk zeg. Ik wou dat ik zo'n vriendje kreeg.

En iedereen zegt: Wanneer gaan jullie trouwen?
En ook: Jullie passen echt zo goed bij elkaar! En blablabla

Dus eigenlijk reageren ze heel positief allemaal.
1 vriendin zegt vaak: ik zie je nooit meer en Roelof is er het hele weekend en blablabla.. Maar daar hecht ik niet zoveel waarde aan, want dat is niet echt een supergoede vriendin en het is een hele tijd andersom geweest met vriendjes en vriendinnetjes bij haar, dus dat maakt me niet zoveel uit
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 09:32
Slettelina *
Slettelina * is offline
Als ik verliefd ben ben ik de hele dag blij en huppelig enzo Me vriendinnetjes worden er best moe van dan Alleen me beste vriendje die doet dan ook gewoon mee

En als we dan wat hebben vinden ze het alleen maar leuk.. En heb ik het eik. nooit meer ergens anders over.. Me beste vriendje vind ons zo schattig samen dat ie 1 keer bijna moest huilen toen hij ons zag Sukkel
__________________
New York City, Dance or die
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 09:56
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik heb het dan echt nergens anders meer over, steeds snel even tussendoor 'maar hij is zo leeeuuuuk'. Ergerlijk, verliefd zijn.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 10:16
Genela
Genela is offline
ik het altijd zo veel mogelijk verborgen te houden, ook voor mezelf, maar waar het hart vol van is loopt de mond van over
__________________
En de boom stond op de berg...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 06-07-2003 @ 20:26:
Ik loop de hele dag rond te springen en te grijnzen tot ze helemaal gek van me worden
Ook. En heb het constant over hem (behalve als ik me in kan houden, want dan gaan ze me meedelen dat ik verliefd ben). En af en toe zit ik voor me uit te kijken en zucht diep en roep iets als 'maar hij is zo leeeuuuk!'
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 11:04
Verwijderd
In het begin praatte ik alleen maar over Rogier... Rogier dit, Rogier dat, de hele dag door. Ik vond alles nog zo spannend en was echt echt verliefd, met vlinders en al het andere wat daarbij komt kijken. Maar, naarmate we langer samen waren, werd dat iets minder. De vlinders werden wat rustiger (maar verdwenen niet). Of ik andere mensen echt gek maakte met mijn gezeur, weet ik niet... ik kan me voorstellen dat ze het best eens zat waren.. maar ik heb er nooit iets over gehoord.
Inmiddels zijn we drie jaar samen (ok ok, pas op 26 juli ) en vinden mensen ons gewoon bij elkaar horen. We wonen dan ook al een jaar samen inmiddels. Zijn ouders, zusje en mijn ouders en zus vinden het ook zo horen... Mijn vrienden en zijn vrienden ook. We praatten in het begin vaak al tegen elkaar alsof we elkaar al jaren kenden... Dus mensen zagen ons samen al snel als iets positiefs...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Wes schreef op 11-07-2003 @ 22:50:
Net zoals anders, houd het fijne gevoel mooi voor mezelf.
mjah, misschien dat ik het uiteindelijk vertel ofzo... *na heel veel moeite*
Maar ik doe meestal wel hetzelfde. Omdat anders iedereen aan me kop gaat lopen zeiken.. *bah*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2003, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Charlie1704 schreef op 12-07-2003 @ 12:14:
mjah, misschien dat ik het uiteindelijk vertel ofzo... *na heel veel moeite*
Maar ik doe meestal wel hetzelfde. Omdat anders iedereen aan me kop gaat lopen zeiken.. *bah*
Exact. In mijn geval uiteindelijk ook wel, maar naar eerst wat meer zelfvertrouwen te hebben gekregen en wetende dat hoe dan ook het contact niet meteen over is.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 22:14
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik weet nog wel dat ik met een vriendin op een dag 7 x met de bus op en neer ben gegaan in de hoop dat de jongens die we leuk vonden erin zouden zitten.

Nouja ik loop de hele dag over die jongens te praten, als t niet
tegen mijn vriendinnen is dan is t wel tegen mezelf.
Ik ben nogal een dromer en leef dan dus de hele dag in een droomwereldje. En daar betrek ik mijn vriendinnetjes nogal
graag bij

Ja ik heb medelijden met mijn vriendinnetjes
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 08:08
lieve
lieve is offline
Bij is dat meestal wel heel erg duidelijk. Ik kan niet meer zwijgen over die persoon, ik vertel zo wel 5x dezelfde dingen over die gast. Dusja,... duidelijk hé!
Mijn vriendinnen reageren er met hun eigen mening op. De één zal wel sneller haar persoonlijke mening geven dan de ander. En als ze hem niets vinden,zeggen ze het ook. En dat vind ik op die moment meestal wel niet zo leuk, maar langs de andere kant vind ik het belangrijk dat ze eerlijk zijn.
Als ze hem wel leuk vinden, zullen ze er alles aan doen om me een handje te helpen. Wat ik meestal ook niet echt OK vind, maarja...
zou zijn ze nu eenmaal hé!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 08:31
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 12-07-2003 @ 12:14:
Mjah, misschien dat ik het uiteindelijk vertel ofzo... *na heel veel moeite*
Maar ik doe meestal wel hetzelfde. Omdat anders iedereen aan mijn kop gaat lopen zeiken.. *bah*
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 11:42
lune
Avatar van lune
lune is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-07-2003 @ 20:26:
Ik loop de hele dag rond te springen en te grijnzen tot ze helemaal gek van me worden
en praat er de hele tijd over
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 11:47
Verwijderd
ik heb er totaal geen idee van, ik denk dat eik dan teveel over hem praat enz. maar echt anders gaan gedragen niet.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 22:11
jodelie
jodelie is offline
Ik ben een stuk vrolijker, maar kan soms ook juist heel erg stil zitten wegdromen. Iedereen ziet het altijd wel gelijk aan mij, weet niet precies hoe dat komt. Ik praat ook veel meer over diegene, wat natuurlijk helemaal niet komt omdat ik verliefd ben (probeer ik dan stug vol te houden, maar meestal trapt niemand daarin)! En mijn beste vriendin heeft het altijd erg zwaar, want tegen haar heb ik heb het bijna alleen maar over diegene, kan ik echt mijn hart luchten zeg maar .
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 22:17
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
wat spontaner en een glimlach van oor tot oor
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hard to get
brunettespy
42 07-01-2013 19:06
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Psychologie veranderde mama
synclinorium
24 22-06-2004 00:03
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.