Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2003, 19:42
PsychoBoy
PsychoBoy is offline
Nou er zijn wel wat families die me wel zien zitten om op te passen, en daar wil ik natuurlijk wel een vergoeding voor, maar hoeveel kan ik vragen, bijvoorbeeld per uur ofzo...
De meesten hebben kinderen van 2,3,6 of 7 ofzo..
Hoeveel kan ik dan vragen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2003, 21:19
Verwijderd
Ik kreeg meestal een gulden of 5 per uur. Jij bent wel ietsje jonger dan ik toen was, speelt soms ook wel mee. Een euro of 2, 3 lijkt me wel normaal. Ligt ook wel aan het aantal kinderen, lijkt. Bij mensen met 4 kinderen mag je wel wat meer verdienen dan bij mensen met maar 1 kind, vind ik. (De mensen waar ik oppaste hadden er vrijwel altijd 2.) Soms ligt het er ook aan of je 's avonds of overdag oppast.

Je kunt ook aan de mensen waar je op gaat passen wat zij in gedachten hadden ofzo. En dan wel zelf iets in je achterhoofd hebben natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 21:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik reken 1,25 per uur per kind.
dus bij 2 kinderen wordt dat 2,50 per uur.
(vroeger was het 5 gulden, maar het is inmiddels omhoog afgerond)
vink wel een redelijk bedrag voor weinig werk.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 21:56
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
2,50 per uur is goed als je dan drinken krijgt en tv mag kijken is het goed genoeg en waarschijnlijk nog teveel voor jouw leeftijd.
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 11:20
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik krijg nu €.5,= per uur (doe het echt als werk) waar ik wel tevreden mee ben.
Op jouw leeftijd is €.2,50 idd meer dan genoeg!
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 14:16
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik vindt 2,50 nogal veel... Tot vorige maand verdiende ik 2,84 per uur en daar moest ik keihard voor werken (was toen 16).. Per kind een bedrag rekenen vindt ik wel een slim idee, aangezien hoe meer kinderen hoe drukker je het hebt.. Idd 1,25 per kind per uur..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:39
manonnutju
manonnutju is offline
Ja maar om nou voor €1,25 per uur te gaan werken (als in; oppassen op 1 kind..), dat is dan wel weer een beetje weinig volgens mij. Ik krijg meestal 8 tot 12 euro per avond..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:51
Thomas
Thomas is offline
Je bent 13 jaar oud. Ik zou niet eens willen dat je op mijn kinderen zou passen.

Anderhalve euro vind ik wel goed.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:51
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
anders zeg je 1 kind: €2,- per uur
-----------2 kinderen: €2, 50 per uur
per kind dus 50 cent per uur erbij ofzo?
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 16:21
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Zou gewoon vragen wat ze in gedachten hadden en zelf (zeg 2 euro) iets in gedachten nemen. Nooiut zelf het bedrag noemen. Als je hun laat noemen is het waarschijnlijk hoger dan als je het zelf noemt
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 17:13
-Enid-
Avatar van -Enid-
-Enid- is offline
ik had meestal 7 gulden 50 per uur. nu heb ik meestal tussen de 3 en 4 euro. maar het hangt van de leeftijd van het kind af en of ik 's middags of overdag oppas. als ze in bed liggen hoef ik niks te doen, en krijg ik ook gewoon minder.
ik vind 2 euro toch een beetje weinig hoor
__________________
God open your eyes
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 18:07
€v€li€n
Avatar van €v€li€n
€v€li€n is offline
ik pas nu wel eens op bij 2 kinderen en krijg €3,20 ofzow .. weet het eigenlijk niet precies
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 17:55
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
je mag blij zijn dat je op mag passen
ik denk dat je niet meer "verdient" dan 2euro per uur... Ik bedoel je bent 13.... Dat vind ik trouwens nogal veel!


Zelf ben ik 17 en verdien soms 2,50 en soms 3 euro per uur, overdag verdien ik meestal hetzelfte maar soms ook 6euro... Tis eigenlijk maar wat de gek ervoor geeft
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 18:01
MaRiEkJuH
Avatar van MaRiEkJuH
MaRiEkJuH is offline
Ik kreeg altijd 3,50 per uur. Ik was wel iets ouder, maar op zich moet jij hetzelfde werk doen als ik. Maar 2,50 per uur vind ik ook een heel redelijk bedrag.
__________________
InDiScHe WaTeRLeLiEs
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 18:28
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
MaRiEkJuH schreef op 01-09-2003 @ 19:01:
Ik kreeg altijd 3,50 per uur. Ik was wel iets ouder, maar op zich moet jij hetzelfde werk doen als ik. Maar 2,50 per uur vind ik ook een heel redelijk bedrag.
Voor één uurtje is het wat matig 2,50 om een hele avond vrij te houden.... maar als je 5 uur oppast en dus 12,50 verdient ben ik zwaar tevreden
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 19:15
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik krijg 3,80 per uur en dan moet ik op twee kinderen passen. Maar ik ben 17 en jij nog maar 13 dus dan vind ik het redelijk als je ongeveer 1,25 per uur per kind vraagt. Het ligt er ook maar net aan wanneer je op moet passen, als je oppast als ze al op bed liggen kan je minder vragen dan wanneer ze nog wakker zijn en als je met ze moet eten of hun tanden moet poetsen en ze naar bed moet brengen (compleet met verhaaltjes voorlezen) dan kan je meer vragen dan wanneer je gewoon op ze hoeft te letten terwijl ze aan het spelen zijn.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 18:17
PsychoBoy
PsychoBoy is offline
Citaat:
never mind schreef op 01-09-2003 @ 18:55:
je mag blij zijn dat je op mag passen
ik denk dat je niet meer "verdient" dan 2euro per uur... Ik bedoel je bent 13.... Dat vind ik trouwens nogal veel!


Zelf ben ik 17 en verdien soms 2,50 en soms 3 euro per uur, overdag verdien ik meestal hetzelfte maar soms ook 6euro... Tis eigenlijk maar wat de gek ervoor geeft
Leeftijd , leeftijd , dat maakt op zich toch niet veel uit...?
Het gaat er eigenlijk om of je het wel kan en of je
wel zelfstandig bent (mening...)

Dat vinden ze mij wel, ik denk er zelf ook wel over,
Maar behalve dan wat "centjes" krijgen vind ik het nog wel leuk ook, want ik ken die kinderen ook heel goed, en hun mij afcourse..

Mijn moeder paste vroeger al op toen ze 11 was,
Iedereen inde buurt vond haar zo goed...
En tegenwoordig werkt ze bij het leger des heils.. heheh, vandaar..
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 21:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 01-09-2003 @ 20:15:
Ik krijg 3,80 per uur en dan moet ik op twee kinderen passen. Maar ik ben 17 en jij nog maar 13 dus dan vind ik het redelijk als je ongeveer 1,25 per uur per kind vraagt. Het ligt er ook maar net aan wanneer je op moet passen, als je oppast als ze al op bed liggen kan je minder vragen dan wanneer ze nog wakker zijn en als je met ze moet eten of hun tanden moet poetsen en ze naar bed moet brengen (compleet met verhaaltjes voorlezen) dan kan je meer vragen dan wanneer je gewoon op ze hoeft te letten terwijl ze aan het spelen zijn.
ik ben 17, moet de kinderen eten geven, bezig houden, tanden laten poetsen, laten douchen en omkleden en naar bed brengen, maar vind 2.50 (voor 2 kinderen dus) heel redelijk. want komop, echt zwaar is het niet. ja, als ze irritant zijn wel, maar dat ligt aan je eigen kwaliteiten om ze dan weer stil en rustig te krijgen.
verder is het een kwestie van je huiswerk maken en/of tv kijken.

(maar goed, uiteraard zou ik nooit 'nee' zeggen op 3,80 per uur . 't is meer bedoelt om aan de topicstarter uit te leggen dat 3,80 voor een jong persoon (die misschien niet altijd de kinderen stil krijgt) erg veel is om meteen te vragen.)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Wat is een leuke bijbaan?
Guinie
2 15-12-2014 09:25
Werk, Geld & Recht Hebben jullie een bijbaan?
django023
42 20-08-2011 20:17
Werk, Geld & Recht Waar kan je als 23 jarige goed werken? (bijbaan)
Atelier Madame
4 22-07-2011 22:23
Werk, Geld & Recht 2de bijbaan
timvl
8 07-07-2006 08:53
Werk, Geld & Recht Vraagje over een bijbaantje.
Suqeunse
13 17-06-2005 16:03
Werk, Geld & Recht Hoe kom ik in godsnaam aan een bijbaantje ??!
Str0nk
10 31-12-2003 13:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47.