Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2003, 14:53
Kill me Ce soir
Avatar van Kill me Ce soir
Kill me Ce soir is offline
wat denken jullie erover?

Ik ben er niet voor om 2 redenen:
1* Zo kan ieder meisje zeggen over een man die ze niet kan hebben: Ja die persoon heeft me verkracht en naar wat voor systeem zouden we dan wel niet gaan...
Er bestaat voor zover k weet namelijk nog geen waterdicht onderzoek om dit met zekerheid te weten... maar hierin kan ik me uiteraard vergissen.
Ik weet wel dat in Denemarken verkrachters de keuze hebben tss gevangenis of chemische castratie.

2* Verkrachters verkrachten niet altijd uit sexuele frustratie, maar soms is het gewoon een geestelijke ziekte waaraan chemische castratie niet kans doen.

Nu ik ben geen dokter en ken de geest van een verkrachter niet, en welke gevolgen een (al dan niet) chemische castratie heeft... maar toch zou ik ook graag eens jullie mening horen
__________________
And I shall count thee amoung my favoured sheep. And you shall have the protection of all the angels in Heaven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2003, 15:10
Verwijderd
Ik ben er in beginsel tegen omdat het in mijn ogen een onacceptabele inbreuk inbreuk is op iemands lichamelijke integriteit. Er zullen vast wel gevallen te bedenken zijn waarin het wel gerechtvaardigd kan zijn, maar dat zullen hoge uitzonderingen zijn. De hoofdregel is gewoon dat het niet moet mogen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 16:58
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Wegens reden 1 die genoemd is zou ik nee stemmen. Al heb ik ook gehoord dat chemische castratie niet de drang weg zou halen, en dat de verkrachter dan op een andere manier zijn lusten zou botvieren.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 17:15
Sithan
Sithan is offline
T zelfde als de doodstraf, als er een fout wordt gemaakt is dat rampzalig...dus ik zou nee stemmen, aangezien de mens al menig fout heeft gemaakt voorheen.
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 18:10
Verwijderd
Het overwegen van dit idee is al ziek, en het lost het probleem ook niet op.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 18:47
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Sithan schreef op 15-11-2003 @ 18:15:
T zelfde als de doodstraf, als er een fout wordt gemaakt is dat rampzalig...
Het is HEEL VERVELEND en TRIEST, maar 'rampzalig' is een beetje overdreven, vind je niet?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 19:06
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
nee,

van verkrachters moet de drang om te verkrachten worden onderdrukt. Ze moeten geestelijk afgestomd worden, niet lichamelijk. Het probleem zit in het hoofd, niet in de pik, het is anatomisch niet zo'n slimme opmerking

je gaat dieven toch ook niet de handen afhakken?

jah, is primitieve landen maar niet in Nederland!
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 19:09
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Optima schreef op 15-11-2003 @ 20:06:
nee,

van verkrachters moet de drang om te verkrachten worden onderdrukt. Ze moeten geestelijk afgestomd worden, niet lichamelijk. Het probleem zit in het hoofd, niet in de pik, het is anatomisch niet zo'n slimme opmerking

je gaat dieven toch ook niet de handen afhakken?

jah, is primitieve landen maar niet in Nederland!
Hoe bijtend kan ironie zijn. *cough*ondertitel*cough*
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 22:06
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Iets zegt me dat ik er voor ben.
Onderbouwen kan ik echter niet. Weet er ook niet veel vanaf eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 23:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Nope, tegen...

Het is heel simpel ontoelaatbaar om over iemands lichamelijke toestand te kunnen beslissen, daarnaast zouden ook hierbij fouten rampzalig zijn.

Kijk je verder en pak je er wat statistieken bij, dan is de onzekerheidsfactor bij verkrachtingszaken vaak enorm. In veel gevallen is het gewoon zo dat het woord om woord is. Een verkrachting kan in een enkel geval zelfs om een misverstand gaan (als je echt wilt, kan ik wel een voorbeeld noemen).

Zoiets mag dus niet mogelijk zijn!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 02:24
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 15-11-2003 @ 19:47:
Het is HEEL VERVELEND en TRIEST, maar 'rampzalig' is een beetje overdreven, vind je niet?
Stel je eens voor dat een meisje beweert dat jij haar hebt verkracht, met een klein beetje bewijs komt, jou aanklaagt en de zaak wint. Dan ben jij dus je ballen kwijt. Reken er maar op dat dat voor jou waarschijnlijk rampzalig zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 02:31
Verwijderd
Een stelling waar uiteraard niemand argumenten vóór kan verzinnen.

ik vind de vergelijking met de doodstraf trouwens zéér terecht.

Laatst gewijzigd op 16-11-2003 om 02:57.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 10:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 15-11-2003 @ 19:47:
Het is HEEL VERVELEND en TRIEST, maar 'rampzalig' is een beetje overdreven, vind je niet?
Je weet niet wat voor een emotionele schade het kan toedoen. Maar als het voor jou "slechts" vervelend en triest is, dan vind het het vast niet erg als het bij jou zou gebeuren...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 12:54
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-11-2003 @ 11:22:
Je weet niet wat voor een emotionele schade het kan toedoen. Maar als het voor jou "slechts" vervelend en triest is, dan vind het het vast niet erg als het bij jou zou gebeuren...
Blaat. *zucht* Vieze populist.

Anyway, ik doelde eigenlijk op maatschappelijke en biologische relevantie, niet op persoonlijke en menselijke. Duh! Natuurlijk zou ik het voor mezelf vreselijk vinden, maar bij het woord rampzalig denk ik toch aan iets anders.....
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.

Laatst gewijzigd op 16-11-2003 om 12:56.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 13:23
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Rampzalig is pas als het gehele zaakje er af word gehaald.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 13:29
Go
Avatar van Go
Go is offline
Ik vind dat iemand die veroordeeld is voor verkrachting de keuze moet krijgen tussen (een deel van) de gevangenisstraf en chemische castratie.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 14:10
NN
NN is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-11-2003 @ 16:10:
Ik ben er in beginsel tegen omdat het in mijn ogen een onacceptabele inbreuk inbreuk is op iemands lichamelijke integriteit.
Mee eens.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 16-11-2003 @ 13:54:
(...)
Duh! Natuurlijk zou ik het voor mezelf vreselijk vinden, maar bij het woord rampzalig denk ik toch aan iets anders.....
Citaat:
Van de site van Van Dale:
U hebt gezocht op rampzalig:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

ramp·za·lig (bn.)
1 vol rampspoed
2 ellende veroorzakend => desastreus, onzalig

ramp·za·lig·heid (de ~ (v.))
1 rampzalige toestand => ellende


Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-11-2003, 15:08
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
leuk nou kan ik lekker tegendraads gaan zijn

ik ben, onder omstandigheden, VOOR en wel om de volgende reden:

vaak zijn verkrachters mensen die hun eigen lusten niet in bedwang kunnen houden. bij veel 'verkrachters' (beetje vervelende term maarja) is de kans op recidive levensgroot aanwezig. dan kan je wel zeggen dat castreren niet mag ivm de idd zeer belangrijke onaantastbaarheid van het lichaam, maar daar koopt een volgend slachtoffer niets voor.

een probleem bij deze soort criminelen, is dat het crimineel gedrag vaak niet voorkomen kan worden; er is iets 'mis' in de aanmaak van hormonen en/of neurotransmitters, waardoor mensen tot zulke dingen in staat zijn. door te castreren worden de stofjes die zorgen voor lust sterk verminderd. hiermee heb je niet alleen de samenleving geholpen, maar ook de dader zelf; voor een (potentieel) 'verkrachter' is zijn lust een enorm probleem, en dat is op deze manier ook opgelost.
:
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 16:21
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
perseus schreef op 16-11-2003 @ 15:27:
Funny. Very funny.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 18:27
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 16-11-2003 @ 13:54:
Blaat. *zucht* Vieze populist.
Waar baseer je dat op?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 14:16
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
ik ben ervoor, aangezien wij een geweldig rechtsysteem hebben wordt natuurlijl altijd de schuldige correct aangewezen, dus castreren die hap (chemisch overigens)
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 15-11-2003 @ 20:06:
nee,

van verkrachters moet de drang om te verkrachten worden onderdrukt. Ze moeten geestelijk afgestomd worden, niet lichamelijk. Het probleem zit in het hoofd, niet in de pik, het is anatomisch niet zo'n slimme opmerking

je gaat dieven toch ook niet de handen afhakken?

jah, is primitieve landen maar niet in Nederland!
dan amputeren we wel de hypothalamus
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 15:28
Sky Jewel
Avatar van Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Ik ben voor chemische castratie voor draaideurverkrachters, om maar eens een nieuwe term te hanteren en kinderverkrachters. Dit om de simpele reden dat er een te grote recidivekans bestaat. Het recht van de samenleving moet vind ik belangrijker zijn dan het recht van de dader. Bovendien zie ik verkrachting als een dermate ernstig feit dat ik alleen een paar maanden gevangenisstraf daar een veel te milde straf voor vindt.

Bovendien vind ik de lichamelijke integriteit van de dader absoluut geen argument. Een verkrachter heeft ook geen boodschap aan de lichamelijke integriteit van zijn slachtoffer.

Persoonlijk zou ik verkrachters het liefst eigenhandig met een roestig bot mes castreren, maar gelukkig hebben we in Nederland het strafrecht om zulke onmensen te berechten.

Daarbij moet ik wel de kanttekening maken dat een gedwongen tongzoen in het Nederlandse strafrecht ook als verkrachting kan worden aangemerkt. Moeten we dan de tong afhakken?

Laatst gewijzigd op 17-11-2003 om 15:31.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 16:12
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Happydeath schreef op 17-11-2003 @ 16:28:


Daarbij moet ik wel de kanttekening maken dat een gedwongen tongzoen in het Nederlandse strafrecht ook als verkrachting kan worden aangemerkt. Moeten we dan de tong afhakken?
aanranding. geen verkrachting. dat is geen strafrechtelijke term. als de term verkrachting door een rechter gebruikt wordt, bedoeld hij hetzelfde als in het normale taalgebruik
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2003, 16:15
Sky Jewel
Avatar van Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Citaat:
little nemo schreef op 17-11-2003 @ 17:12:
aanranding. geen verkrachting. dat is geen strafrechtelijke term. als de term verkrachting door een rechter gebruikt wordt, bedoeld hij hetzelfde als in het normale taalgebruik
Gerard Spong heeft het laatst haarfijn uitgelegd tijdens een lezing waar ik bij was. Het gaat in strafrechtelijk termen om het binnendringen van het lichaam.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 17:13
Bendzj
Avatar van Bendzj
Bendzj is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-11-2003 @ 16:10:
Ik ben er in beginsel tegen omdat het in mijn ogen een onacceptabele inbreuk inbreuk is op iemands lichamelijke integriteit. Er zullen vast wel gevallen te bedenken zijn waarin het wel gerechtvaardigd kan zijn, maar dat zullen hoge uitzonderingen zijn. De hoofdregel is gewoon dat het niet moet mogen.
__________________
Such a riposte is a scandalous impertinence | Anders nog iets?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 17:17
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-11-2003 @ 16:10:
Ik ben er in beginsel tegen omdat het in mijn ogen een onacceptabele inbreuk inbreuk is op iemands lichamelijke integriteit.
Maar dat is verkrachting natuurlijk ook.

Mijn gevoel zegt: afhakken die hele handel, maar hoe laag ben je zelf als je dat doet?

ach ik weet het niet.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 17:23
LiedekeR
LiedekeR is offline
Citaat:
Optima schreef op 15-11-2003 @ 20:06:
Het probleem zit in het hoofd, niet in de pik.
Dan moet je gewoon het juiste lichaamsdeel castreren!
__________________
acht-)
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Happydeath schreef op 17-11-2003 @ 17:15:
Gerard Spong heeft het laatst haarfijn uitgelegd tijdens een lezing waar ik bij was. Het gaat in strafrechtelijk termen om het binnendringen van het lichaam.
Gerard Spong is fies.

Citaat:
Gatara schreef:
Maar dat is verkrachting natuurlijk ook.
Nou en? Dat neigt naar de redenatie 'hij heeft iets onmenselijks gedaan, dus hoeft hij zelf ook niet meer als mens behandeld te worden'. En dat is gruwelijk primitief.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 17:53
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-11-2003 @ 18:51:

Nou en? Dat neigt naar de redenatie 'hij heeft iets onmenselijks gedaan, dus hoeft hij zelf ook niet meer als mens behandeld te worden'. En dat is gruwelijk primitief.
Ik zeg niet dat hetzelfde met de verkrachter moet gebeuren (hoewel ik dat wel wens, eerlijk gezegd), maar dat die verkrachter de intigriteit van een ander heeft geschaadt en hij/zij daar ook voor gestraft moet worden.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 18:08
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
nee geen goed idee.

Ik ben er wel voor om serie verkrachters impotentie pillen te geven, deze geven ze ook in tbs klinkieken om de agressie van patienten te verminderen.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 18:10
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
ESCO schreef op 17-11-2003 @ 19:08:
nee geen goed idee.

Ik ben er wel voor om serie verkrachters impotentie pillen te geven, deze geven ze ook in tbs klinkieken om de agressie van patienten te verminderen.
en die laat je ze gedwongen slikken? uit zichzelf zullen ze t niet doen, vrees ik.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 19:16
Verwijderd
Laten we de verkrachters voortaan maar laten verkrachten, dat zal ze leren
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 20:28
LiedekeR
LiedekeR is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 17-11-2003 @ 20:16:
Laten we de verkrachters voortaan maar laten verkrachten, dat zal ze leren
Bied jij je aan als "beul", jij geile dekhengst?
__________________
acht-)
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 20:47
Verwijderd
Ik ben in sommige gevallen wel voor chemische castratie. Sommige mensen kun je gewoon niet genezen...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-11-2003, 22:09
Skutch
Skutch is offline
Een aantal mensen zei (met ongeveer dezelfde woorden)

"Als een meisje dan van een man zegt dat deze haar verkracht heeft kan die man onschuldig gecastreerd worden."

Aangezien een meisje dit ook kan zeggen terwijl de straf anders is (dus geen castratie) is het geen goed argument specifiek tegen castratie, maar tegen de foutmarge. Niet erg scherp dus.

Ik ben tegen, omdat ik lijfstraffen meer iets voor een achterhaalde Al-Qaïda cultuur vindt waar men ook gestenigd wordt. Ik heb vertrouwen in de Nederlanders en dat ze intellectueel verder zijn, maar goed.

Zoals al eerder opgemerkt is, zit het probleem in de geest, niet in het lichaam, dus daar moet aan gewerkt worden, niet fysiek maar mentaal.

Bovendien kan een man als hij gecastreerd is voor zover ik weet nog steeds seksueel presteren en gefrustreerd zijn dus is het geen oplossing. Mannen die al gecastreerd zijn lopen dus (een deel van) hun straf zo mis.

Genoeg redenen tegen, lijkt mij. Maar ik ben meer geïnteresseerd in wat jullie vinden dus laat ik het hierbij.

(trouwens, wat doen we met vrouwlijke verkrachters)
__________________
Skinheads 100% TEGEN racisme
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 22:23
Verwijderd
Citaat:
LiedekeR schreef op 17-11-2003 @ 21:28:
Bied jij je aan als "beul", jij geile dekhengst?
Liever niet, het beroep verkrachter klinkt zo naar
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 17-11-2003 @ 18:53:
Ik zeg niet dat hetzelfde met de verkrachter moet gebeuren (hoewel ik dat wel wens, eerlijk gezegd), maar dat die verkrachter de intigriteit van een ander heeft geschaadt en hij/zij daar ook voor gestraft moet worden.
Ja, maar niet via een oog-om-oogprincipe. Het aantasten van iemands lichamelijke integriteit is natuurlijk stout, maar ik zie niet in waarom je dan op jouw beurt zijn integriteit weer moet aantasten.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 07:13
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Vind ik niet.
Bovendien kan een verkrachter nog evenveel schade aanrichten zonder sperma. Meisje is nog steeds emotioneel beschadigd, hij kan nog steeds neuken (en daar gaat het hem toch om, toch niet om het eventuele kind dat eruit komt?), soa's overbrengen, het enige verschil is dat er voor het meisje geen kans is op zwangerschap. Nou, geweldig. Ik neem aan dat ze meteen al een test laat doen nadat ze verkracht is. Nee, het zou onzinnig zijn.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 10:41
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
jah!
en pedo's ook!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 11:04
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Skutch schreef op 17-11-2003 @ 23:09:

Zoals al eerder opgemerkt is, zit het probleem in de geest, niet in het lichaam, dus daar moet aan gewerkt worden, niet fysiek maar mentaal.

Bovendien kan een man als hij gecastreerd is voor zover ik weet nog steeds seksueel presteren en gefrustreerd zijn dus is het geen oplossing. Mannen die al gecastreerd zijn lopen dus (een deel van) hun straf zo mis.

Genoeg redenen tegen, lijkt mij. Maar ik ben meer geïnteresseerd in wat jullie vinden dus laat ik het hierbij.

(trouwens, wat doen we met vrouwlijke verkrachters)
juist omdat het probleem in de geest zit moet het wel gebeuren; door te castreren worden er veel minder hormonen ed aangemaakt waardoor iemand veel minder sexbehoefte/-fantasieen ed heeft. het psychische probleem is daarmee meteen opgelost, dus zo'n man zal geen behoefte meer hebben om te verkrachten
en voor vrouwen geldt btw precies tzelfde, ook al geloof ik niet dat er uberhaupt vrouwelijke verkrachters bestaan...
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 17-11-2003 @ 23:23:
Liever niet, het beroep verkrachter klinkt zo naar
Dan noemen we het wel coïtusambtenaar
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 13:44
Sky Jewel
Avatar van Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 17-11-2003 @ 20:16:
Laten we de verkrachters voortaan maar laten verkrachten, dat zal ze leren
Dat is natuurlijk totaal belachelijk. De wetgever kan moreel en juridisch gezien nooit een dergelijke straf toestaan.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Benfatto schreef op 18-11-2003 @ 13:01:
Dan noemen we het wel coïtusambtenaar
Ik denk dat ik het dan toch ook maar niet doe
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Happydeath schreef op 18-11-2003 @ 14:44:
Dat is natuurlijk totaal belachelijk. De wetgever kan moreel en juridisch gezien nooit een dergelijke straf toestaan.
Psst, sarcasme
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 13:50
Sky Jewel
Avatar van Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 18-11-2003 @ 14:47:
Psst, sarcasme
Sorry, had ik niet door.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 17:01
Skutch
Skutch is offline
Citaat:
little nemo schreef op 18-11-2003 @ 12:04:
juist omdat het probleem in de geest zit moet het wel gebeuren; door te castreren worden er veel minder hormonen ed aangemaakt waardoor iemand veel minder sexbehoefte/-fantasieen ed heeft. het psychische probleem is daarmee meteen opgelost, dus zo'n man zal geen behoefte meer hebben om te verkrachten
en voor vrouwen geldt btw precies tzelfde, ook al geloof ik niet dat er uberhaupt vrouwelijke verkrachters bestaan...
Het gaat er niet om óf ze bestaan maar dat ze kúnnen bestaan.

Maar ff serieus, als die kerel niet de neiging heeft ze te verkrachten, kan hij nog wel ziek in zijn kop zijn en ze andere dingen aandoen.
__________________
Skinheads 100% TEGEN racisme
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 19:44
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Skutch schreef op 18-11-2003 @ 18:01:

Maar ff serieus, als die kerel niet de neiging heeft ze te verkrachten, kan hij nog wel ziek in zijn kop zijn en ze andere dingen aandoen.
Maar dan heeft geen enkele straf nut. Want ze kunnen altijd wel iets anders ergs gaan doen...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 01:21
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 18-11-2003 @ 14:44:
Maar dan heeft geen enkele straf nut. Want ze kunnen altijd wel iets anders ergs gaan doen...
Daarom sluit je ze zo lang mogelijk - of voor de rest van hun leven - op.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Promillage
500 09-01-2008 19:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Canal+ in gevangenis
Verwijderd
245 18-04-2004 12:23
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap verkrachters moeten gecastreerd worden
Kill me Ce soir
1 15-11-2003 14:04
Psychologie Vivante (film)
Rabbi Daniel
6 05-08-2003 22:13
Levensbeschouwing & Filosofie castratie van verkrachters
Lyra
56 16-05-2003 19:53
Levensbeschouwing & Filosofie doodstraf voor verkrachters
ratsja
93 18-04-2002 20:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29.