Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2005, 14:53
merels
Avatar van merels
merels is offline
Citaat:
Hermione schreef op 04-11-2005 @ 00:58 :
mijn identiteit is denk ik voor een groot deel gevormd door mensen waar ik tegenop keek vroeger

SAD BUT TRUE
me too, maar als ik om me heen kijk kan het veel slechter.
en ik vraag me of het sad is eigenlijk.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2005, 17:54
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
ik wil niks meer horen over identiteit want ik word er mee doodgegooid op school lalalacanthearyoulalalala
__________________
sleep is no friend.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 20:28
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik was altijd de weirdo op school. Ik luisterde als kleine Noukje al naar jaren 60/70 rock, vanwege m'n vader. Die heeft mij muzikaal goed opgevoed, vind hij zelf. Ik luisterde naar Thin Lizzy, Queen, The Eagles EN naar de zangeres zonder naam. Jawel.
Toen ik ongeveer 10 was raakte ik geobsedeerd met Monty Python, ook weer een invloed van m'n pa denk ik.
Omdat ik zo'n weirdo was, en al sinds m'n geboorte een behoorlijke fatty was ik vaak het doelwit van pesterijen. En daarom ben ik nu behoorlijk onzeker en verlegen.
En verslaafd aan rock en alles dat brits is.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 21:07
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Mijn broers en vader zijn allemaal gek van voetbal en dat ben ik nu dus ook. Feyenoord is hun club en nu ook de mijne. Mijn broer luistert naar hardcore en ik nu ook. Tsja, Ik vond mn broers stoer.
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Kid Morbid schreef op 03-11-2005 @ 23:22 :
Eerst was ik een toffe rock iemand met lang haar yeah en nirvana was de bom, en sum 41 enzo en ik droeg baggy kleding en ik skateboarde.
En toen zomaar uit het niets hoorde ik een keer een gabber liedje en toen was ik een wannabe hardcore-luisterende langharige skater en toen dacht ik van, aaah ik knip mijn haar er wel af, en toen daarna kreeg ik opeens behoefte aan 'normale' kleding, en zo geschiedde (?) het.
sum41? dat is pas net geleden
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 16:41
Verwijderd
Ik was eerst een fanatieke trance luisteraar, tot mijn 12e ofzo. Toen zag ik ooit Nothing Else Matters van Metallica op tv, en dat deed t em om een of andere reden. Toen rolde ik via die band in de echte muziekliefhebberij, ook de nu-metal hype nog ff meegepakt natuurlijk. Dat is zeker bepalend geweest voor de ontwikkeling van mijn identiteit, omdat ik voorzichtig via 'alternatief' mezelf zeer breed heb kunnen oriënteren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken PW Turkse identiteit
demihoogendoorn
3 04-09-2012 20:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Turkse premier: geef identiteit niet op in Europa!
hhendrikxx
35 14-02-2008 21:17
De Kantine Bestaat dé Nederlandse identiteit?
Missy
42 30-01-2008 18:50
De Kantine verschil taal en identiteit...??
Psychickje
7 11-06-2003 19:44
Levensbeschouwing & Filosofie (stelling) Persoonlijke identiteit is sociaal bepaald.
prulleke
14 04-11-2002 20:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23.