Oud 04-05-2018, 20:36
teddybeartje
teddybeartje is offline
Ik ben 16 en heb nog nooit iets gedaan kwa uberhaubt een kusje geven ofzo, ik ben bang dat als het er een keer op aankomt dat het dan helemaal misgaat. Dat ik ervan schik of wat er dan ook kan gebeuren. Heeft iemand een tips?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2018, 20:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ontspan en zorg dat je je een beetje vertrouwd voelt met die persoon. Als je iemand ziet zitten (en je hebt het idee dat hij of zij jou ook ziet zitten) dan merk je soms dat je diegene wat vaker wil aanraken, even een hand op de schouder leggen of even de arm aanraken. Dat kan soms een mooi begin zijn richting meer intimiteit, zoals een knuffel of een kus.

Het is helemaal niet zo gek als je nog nooit gezoend hebt op je 16e.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-05-2018, 17:54
Ankevg
Ankevg is offline
Beste teddybeartje,

Gek? Nee! TOT-AAL niet! Sterker nog waarschijnlijk is het ook goed. Als ik alles heel letterlijk moet nemen dan neem ik aan dat je ook nog nooit een vriendje hebt gehad. Waarom zou je zoenen met iemand die je niet/niet heel erg leuk vindt?

Tips? Uhhhh... Ja wat Ellin3 al zei aanrakingen zijn een goed begin. Ik heb niks toe te voegen op die reactie. Om toch een soort van tip te geven: wacht op het juiste moment je voelt dat echt wel! Ik vindt het totaal niet gek dat je nog nooit gezoend hebt.

Liefs Anke
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 13:32
Adviesopmaat
Adviesopmaat is offline
Ben je jongen of meisje?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 13:38
MaX_Koopmans
MaX_Koopmans is offline
Citaat:
Ben je jongen of meisje?
er staat dat t een jongen is. btw.. dat is verder niet relevant meneertje
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 13:46
BlikjeCola
BlikjeCola is offline
Citaat:
er staat dat t een jongen is. btw.. dat is verder niet relevant meneertje
Er staat de letter M onder de naam. Dat betekent natuurlijk dat ze een meisje is.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 16:09
MaX_Koopmans
MaX_Koopmans is offline
Citaat:
Er staat de letter M onder de naam. Dat betekent natuurlijk dat ze een meisje is.
Hmmmm
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 16:47
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Schrikken is niet erg hoor. Als het goed is kus je alleen met mensen die je een beetje vertrouwt, dus dan kun je gewoon zeggen 'oh, sorry, ik schrok!' en daarna kus je gewoon nog een keer.

En verder is de eerste keer zoenen best spannend, ook als je 't al heel vaak hebt gedaan maar bijvoorbeeld met een nieuw persoon bent. Dus die zenuwen zijn heel normaal. Je hoeft ze niet te verstoppen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 17:11
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Wat wel kan misgaan is dat mensen qua verwachtingen niet op één lijn zitten. Bijvoorbeeld dat de ene persoon gewoon een wilde avond wilde, terwijl de andere persoon dacht dat er een relatie in zat. Maar daar kun je van te voren over nadenken, en eventueel samen over praten.

Daarnaast gebeurt het soms dat iemand nadat je klaar bent met zoenen verder wil, en niet stopt na een 'nee'. Of dat ze opeens stalkerig worden. Maar als normale communicatie niet helpt, dan kun jij daar ook niet zo veel aan doen. Je hebt alleen controle over je eigen gedrag.

Maar dingen die misgaan bij 't zoenen zelf, mwah. Dat zijn dan echt kleine dingetjes zoals van de zenuwen met je hoofden tegen elkaar botsen. Of van spanning je tong te hard maken. De meeste mensen leren daar snel mee omgaan, en als zulke dingetjes verkeerd gaan is dat geen ramp.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2018, 18:43
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Er staat de letter M onder de naam. Dat betekent natuurlijk dat ze een meisje is.
Verkeerd gedacht. Bij mannelijke forumleden staat er een M onder hun gebruikersnaam en bij vrouwelijke forumleden een V.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 19-05-2018, 00:04
Nachtkastje
Nachtkastje is offline
Zou dit aangepast kunnen worden dit is een beetje verwarrend?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2018, 01:33
Verwijderd
Citaat:
Zou dit aangepast kunnen worden dit is een beetje verwarrend?
Wen er gewoon maar aan.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2018, 13:49
ProstaatPiraat
ProstaatPiraat is offline
take your time dude
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ben ik snel verliefd of is dit normaal
ikwilanoniemzij
3 19-03-2018 10:14
Seksualiteit 25 en nog maagd is dat raar????
tommy lee
28 24-06-2006 22:55
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #8!
Snufje
335 03-03-2003 19:41
Seksualiteit is dit raar:S
BleedingPrinces
25 18-02-2003 13:34
Liefde & Relatie ~~Is dit raar???~~
BrunetJuh
5 30-06-2002 12:43
Liefde & Relatie Euh, is dit raar??
Verliefde Ikke
28 05-06-2002 20:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35.