Oud 24-11-2009, 10:05
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Maar eens zien of dit wat wordt. Er zullen genoeg mensen zijn die hier naar luisteren. Oude releases, nieuwe releases, sets, feesten. Laat maar horen!

Gaarne niet pokkeveel youtubejes achter elkaar posten, anders begint het topic op huiswerk te lijken.



Deze hakte er in ieder geval mooi in op Houseqlassics!
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2009, 22:41
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Hey een reply minder.. is het topic zo kut?
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 22:56
Verwijderd
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die dit soort muziek leuk vinden hier.
Zelf heb ik niet echt veel verstand van deze muziek, en zeker niet een bepaalde artiest ofzo waarvan ik meerdere nr's gaaf vind. Vaak zijn het maar enkele liedjes die ik leuk vind.
Liedjes die ik wel leuk vind:

http://www.youtube.com/watch?v=je-rcS3I4ks

http://www.youtube.com/watch?v=DofnKkXU03M

http://www.youtube.com/watch?v=mIuncWwU_GU
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 11:29
Verwijderd
Ik kan house op z'n tijd erg leuk vinden, maar ik ben helaas niet zo'n grote fan dat ik specifieke namen etc kan noemen. Wel ga ik zo nu en dan naar een feestje!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 15:26
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ik heb meer met rave, sorry ouwe!
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 11:01
Verwijderd
Ambient house dig ik soms wel, maar dat is wellicht niet waar je op doelt.

Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 14:39
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Och geeft toch niks, post het allemaal meer, niemand is muzikaal ooit klaar met ontdekken denk ik maar.



Deze bijna besteld, maarja begin van de maand maar wat rustig aan doen, anders blijf je bezig.



En deze op youtube moeten zetten, blijft heel tof.
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 13:31
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Hah, nasenbluten heb ik ook nog ergens de op pc staan geloof ik.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 17:13
Sflower
Avatar van Sflower
Sflower is offline
Hardcore is niet echt mijn style.
Check for my tracks: www.djsflower.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 18:14
Verwijderd
vet luister graag naar hardcore, hoewel ik lang niet alles (meer) leuk vind. Mainstream kun je me echt mee weg jagen, en van early vind ik alleen het snelle werk echt vet. Industrial vind ik meestal te langzaam, maar als het op een lekker tempo gedraaid wordt vind ik het weer wel dikke prima. Genres onder de grote paraplu van de noemer hardcore die ik wel echt vet vind zijn frenchcore en ukhardcore (en dan niet de happy shit, maar werk van hellfish ed). Mja en tekno (/hardtek) en schranz maar dat valt niet echt onder hardcore.


^ heerlijk nr van hellfish, typisch uk-hardcore, veel breakbeat invloeden


androgyn network, frenchcore

Ohja, en goed harde hardstyle kan ik ook echt wel waarderen:



Meer mensen 19 dec naar Thunderdome? Of andere leuke feestjes in de planning?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 20:52
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Vetvet! Geen thunderdome, wel Masters of Hardcore en InQontrol.
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 23:16
Verwijderd
ja moh is wel lachen gewoon komen om de 100% MOH HC4L CSR tjappies uit te lachen afgelopen keer vond ik wat te druk, muziek was ook maar slap overal. Jaar daarvoor vond ik het wel ubervet, maar dat was denk ik gewoon omdat dat mijn eerste grote feest was
In Qontrol twee keer geweest, twee keer supervet feest gehad. Aanrader voor iedereen, goede mix tussen hardstyle en hardcore. Veel van allebei, en daarom ook veel publiek van allebei. Het is niet zo dat er een stijl overheerst en dat vind ik wel netjes. Bij bijvoorbeeld Intoxicated viel de hardstyle zaal een beetje in het niet omdat het grootste deel van het publiek voor de hardcore kwam, en hardcoreliefhebbers luisteren maar weinig naar hardstyle.

heerlijk early nr:
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 00:44
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Vond ik mooi bij Houseqlassics vorige maand, van house naar early hardcore. Toffe overgang. Ik zie het allemaal wel ;p

__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 21:57
Verwijderd
wat bedoel je nou? je ziet het allemaal wel? en wat heeft dat filmpje daarmee te maken?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 01:54
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Citaat:
wat bedoel je nou? je ziet het allemaal wel? en wat heeft dat filmpje daarmee te maken?
Ik zoe wel hoe MoH wordt ;p
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 19:58
Verwijderd
oh ja masters zoals ik zei... als je genoeg geld hebt zou ik er wel heen gaan. als je weinig geld hebt of liever kwaliteitsmuziek hoort zijn er betere feesten, maar het heeft ook wel weer wat. heerlijk typisch wij zijn hardcore - fack de rest sfeertje daar, en natuurlijk alle lijpo's

liefhebbers van tekno/frenchcore kan ik wel blij maken met deze link http://www.myspace.com/n3ktar van tekno dj uit den haag, aardig wat vette sets (ook aantal van system audio active)

edit: wow, staat echt supervette shit op die myspace. ik wil gaan gamen maar vind de muziek zo vet dat ik blijf luisteren als je van het harde frenchcore werk houd, zou ik de e8 mixtape (onder koje subversive tekno) halfverwege ofzo opzetten, supervet_0_

Laatst gewijzigd op 02-12-2009 om 22:42.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 21:00
Verwijderd
Citaat:
oh ja masters zoals ik zei... als je genoeg geld hebt zou ik er wel heen gaan. als je weinig geld hebt of liever kwaliteitsmuziek hoort zijn er betere feesten, maar het heeft ook wel weer wat. heerlijk typisch wij zijn hardcore - fack de rest sfeertje daar, en natuurlijk alle lijpo's

liefhebbers van tekno/frenchcore kan ik wel blij maken met deze link http://www.myspace.com/n3ktar...myspace van tekno dj uit den haag, aardig wat vette sets (ook aantal van system audio active)

edit: wow, staat echt supervette shit op die myspace. ik wil gaan gamen maar vind de muziek zo vet dat ik blijf luisteren als je van het harde frenchcore werk houd, zou ik de e8 mixtape (onder koje subversive tekno) halfverwege ofzo opzetten, supervet_0_
je url is kut
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 22:42
Verwijderd
ohja, fixed
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-12-2009, 01:54
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline


Speedcore jeweet. M1dy dig ik best wel.
Ooit van Tsasil (oldskool muziek ouwe!) deze track doorgestuurd gekregen:

http://www.imeem.com/guchiness/music...beros-666-bpm/
Zo er een beetje in gerold.


Digital hardcore:


Atari teenage riot ben ik al jaren dol op, Alec Empire blijft een held.

Oh en een zoektip omdat ik niet zeker weet of het hier bij past en ik het zelf even niet terug kan vinden in m'n muziekmap: Manu le Malin - Biomechanik
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 05-12-2009, 11:24
Verwijderd
waarom zou die hier niet passen ik heb ook al wat frenchcore gepost goed album trouwens

vanavond ga ik naar dit: http://partyflock.nl/party/161616:Liberty_White.html zin in, veel schranz en hardcore, vooral erg benieuwd naar the sickest squad ^^ angerfist wil ik stiekem ook wel weer eens zien ;p
Met citaat reageren
Oud 05-12-2009, 14:45
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Nice, ik woon niet echt in de buurt en heb geen OV dus ga niet zomaar. Maar heb al weer 7 feesten staan voor volgend jaar.
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 14:12
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 19:56
Verwijderd
mja dat is dus typisch een van de nummers die ik al te vaak gehoord heb dan kan ik hem op masters horen, in een vette zaal met uberdik geluid, mooie lichten en lases en gezellige mensen om me heen, maar dan vind ik het gewoon saai het is toch niet leuk om op elk mainstream hardcore feest dezelfde nummers te horen...

Overigens heb ik niets tegen mensen die zulke nummers wel leuk vinden hoor het is de meest bekende vorm van hardcore denk ik wel, en als je het niet zo vaak luister ken je meestal alleen de bekende nummers. in het begin vond ik het ook vet ;p
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 11:09
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Citaat:
mja dat is dus typisch een van de nummers die ik al te vaak gehoord heb dan kan ik hem op masters horen, in een vette zaal met uberdik geluid, mooie lichten en lases en gezellige mensen om me heen, maar dan vind ik het gewoon saai het is toch niet leuk om op elk mainstream hardcore feest dezelfde nummers te horen...

Overigens heb ik niets tegen mensen die zulke nummers wel leuk vinden hoor het is de meest bekende vorm van hardcore denk ik wel, en als je het niet zo vaak luister ken je meestal alleen de bekende nummers. in het begin vond ik het ook vet ;p
Kan er niks aan doen, luister het al bijna 10 jaar. Maar deze blijft wat hebben. En juist vind ik het vet een dergelijk nummer op een feest te horen, dat verveelt me niet. Maargoed ik ben dan ook iemand die kan lachen om zijn eigen poep en zo.
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 23:28
Verwijderd
mja als je het chill vindt moet je het zeker blijven luisteren meer dan genoeg mixjes, livesets en albums online te vinden.

nog naar een feestje komend weekend?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2009, 13:06
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Nee ben ziek, sowieso pas weer in maart, maarja wel een planning gemaakt al ja haha. Jij dan?
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 21:08
juulz
juulz is offline
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 21:09
juulz
juulz is offline
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 04:19
Verwijderd
Ik ben geen house liefhebber, maar ik hou wel van die goede oude Belgische New Beat, die eigenlijk de voorloper op house was. ;-)

101 - Rock To The Beat
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 14:20
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:

Digital hardcore:
[filmpje]

Atari teenage riot ben ik al jaren dol op, Alec Empire blijft een held.

Oh en een zoektip omdat ik niet zeker weet of het hier bij past en ik het zelf even niet terug kan vinden in m'n muziekmap: Manu le Malin - Biomechanik
Haha, natuurlijk post jij weer het vetste nummer van dit topic

Tja, zelf vooral weg van darkstep, breakcore en tekno (en dan vooral frenchcore). De rest is me te kill

Maja, misschien de 30e naar exclusive, volgens hardstyle vriendjes toch wel iets waar ik veilig heen kan gaan en me vermaken, ik ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 21:09
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
AAAH



__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.