Oud 22-03-2018, 09:40
Verwijderd
Dank allemaal! We lunchten, trouwden, werden verrast door onze moeders en dronken koffie. De cheesecake die daarbij kwam viel niet zo goed bij mij, dus ik lag om zes uur in bed en heb bijna 14 uur aan een stuk geslapen. Jos kwam er rond half elf bij liggen. Romantiek ten top dus.
Advertentie
Oud 22-03-2018, 10:57
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Feli *0* dat klinkt als een heerlijk fijne ongecompliceerde trouwdag
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-03-2018, 15:07
Verwijderd
Dat was het ook wel.
Oud 22-03-2018, 22:08
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Samenwonen whoehoehoe!
Oud 22-03-2018, 22:14
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Samenwonen whoehoehoe!
Echt waar?! Wat leuk! In Nederland wel?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-03-2018, 22:27
Verwijderd
wat gaaf!
Oud 22-03-2018, 22:43
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Jullie altijd met je no pressure
We zien het gewoon helemaal zitten, alles hier door de tuin banjeren.

Citaat:
Dank allemaal! We lunchten, trouwden, werden verrast door onze moeders en dronken koffie. De cheesecake die daarbij kwam viel niet zo goed bij mij, dus ik lag om zes uur in bed en heb bijna 14 uur aan een stuk geslapen. Jos kwam er rond half elf bij liggen. Romantiek ten top dus.
Prima toch? Niet teveel gedoe is ook wel fijn met dit soort dingen. Zeker van bruiloften kan een heel erg gedoe van gemaakt worden.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 22-03-2018, 22:50
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Dank allemaal! We lunchten, trouwden, werden verrast door onze moeders en dronken koffie. De cheesecake die daarbij kwam viel niet zo goed bij mij, dus ik lag om zes uur in bed en heb bijna 14 uur aan een stuk geslapen. Jos kwam er rond half elf bij liggen. Romantiek ten top dus.
Citaat:
Samenwonen whoehoehoe!
Gefeliciteerd allebei!
Oud 22-03-2018, 22:51
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Samenwonen whoehoehoe!
Jaaaaa Congrats!
Citaat:
We zien het gewoon helemaal zitten, alles hier door de tuin banjeren.
Hahaha Dat is wel een puik plan. Tegen die tijd hebben we vast ook wel een hond. Extra gezellig!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-03-2018, 22:55
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Hahaha Dat is wel een puik plan. Tegen die tijd hebben we vast ook wel een hond. Extra gezellig!
En wij met z'n allen op de bank met biertjes en tapas. Dus no pressure
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 23-03-2018, 00:22
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Echt waar?! Wat leuk! In Nederland wel?
Ja, we zitten allebei een woonsituatie die verre van ideaal is. (Allebei in een bouwput die nog jaren zo blijft, terwijl we thuis werken, plus nog die gestoorde huisgenoot van mij.)
En na een week weg ergens in de natuur en de rust die daarbij kwam, dachten we, we zeggen onze huizen op en trekken in het appartement van zijn ex en hem dat al die jaren is aangehouden. Dat is heel goedkoop en centraal in Amsterdam, en omdat het goedkoper is dan onze rothuizen nu, zoeken we een kamer / huis / chalet ergens in de duinen. Om daar te kunnen werken of waar als we teveel op elkaars lip zitten één van ons zich kan terugtrekken.
Heel blij met deze richting van wonen en liefde
Oud 23-03-2018, 00:29
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Oh ik ga de laatste dag in het huis waar ik nu woon die huisgenoot zo hard slaan en in al haar voedingssupplementenpotjes en ghee-potten en kurkumakattenvoer pissen
Oud 23-03-2018, 00:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja, we zitten allebei een woonsituatie die verre van ideaal is. (Allebei in een bouwput die nog jaren zo blijft, terwijl we thuis werken, plus nog die gestoorde huisgenoot van mij.)
En na een week weg ergens in de natuur en de rust die daarbij kwam, dachten we, we zeggen onze huizen op en trekken in het appartement van zijn ex en hem dat al die jaren is aangehouden. Dat is heel goedkoop en centraal in Amsterdam, en omdat het goedkoper is dan onze rothuizen nu, zoeken we een kamer / huis / chalet ergens in de duinen. Om daar te kunnen werken of waar als we teveel op elkaars lip zitten één van ons zich kan terugtrekken.
Heel blij met deze richting van wonen en liefde
Dat klinkt zo fijn! Goede keuze denk ik
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-03-2018, 00:49
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ja, we zitten allebei een woonsituatie die verre van ideaal is. (Allebei in een bouwput die nog jaren zo blijft, terwijl we thuis werken, plus nog die gestoorde huisgenoot van mij.)
En na een week weg ergens in de natuur en de rust die daarbij kwam, dachten we, we zeggen onze huizen op en trekken in het appartement van zijn ex en hem dat al die jaren is aangehouden. Dat is heel goedkoop en centraal in Amsterdam, en omdat het goedkoper is dan onze rothuizen nu, zoeken we een kamer / huis / chalet ergens in de duinen. Om daar te kunnen werken of waar als we teveel op elkaars lip zitten één van ons zich kan terugtrekken.
Heel blij met deze richting van wonen en liefde
HOERA!
Oud 23-03-2018, 00:50
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Jij ook gefeli, Caroline
Oud 23-03-2018, 02:40
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oh ik ga de laatste dag in het huis waar ik nu woon die huisgenoot zo hard slaan en in al haar voedingssupplementenpotjes en ghee-potten en kurkumakattenvoer pissen
Als je hulp nodig hebt weet je me te vinden.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 23-03-2018, 07:15
Verwijderd
Citaat:
Jij ook gefeli, Caroline
Dank je!

Ik heb vannacht een hele tijd wakker gelegen en in een keer bedacht ik "oh, maar dan vast Ecneel ook weg bij die achterlijke huisgenoten!" zo gaaf joh!
Oud 23-03-2018, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, we zitten allebei een woonsituatie die verre van ideaal is. (Allebei in een bouwput die nog jaren zo blijft, terwijl we thuis werken, plus nog die gestoorde huisgenoot van mij.)
En na een week weg ergens in de natuur en de rust die daarbij kwam, dachten we, we zeggen onze huizen op en trekken in het appartement van zijn ex en hem dat al die jaren is aangehouden. Dat is heel goedkoop en centraal in Amsterdam, en omdat het goedkoper is dan onze rothuizen nu, zoeken we een kamer / huis / chalet ergens in de duinen. Om daar te kunnen werken of waar als we teveel op elkaars lip zitten één van ons zich kan terugtrekken.
Heel blij met deze richting van wonen en liefde
Ohhhh nice! Hoe heeft hij het gedaan om een huis aan te houden in het centrum van Amsterdam. Tijdelijk verhuurd?

Gefeliciteerd!

Citaat:
Oh ik ga de laatste dag in het huis waar ik nu woon die huisgenoot zo hard slaan en in al haar voedingssupplementenpotjes en ghee-potten en kurkumakattenvoer pissen
Oh vet, mag ik mee doen?
Oud 23-03-2018, 14:21
Verwijderd
Ik vind dit echt een mooie topic aan het worden. Ik moest wel ff grinniken toen ik jullie posts las, want ik heb het ook allemaal gedaan (behalve beebietjes) en nu zit ik in een totaal andere fase.

Maar geen snikken en grimlachjes, want ik ben superhappy!
Oud 23-03-2018, 14:48
Verwijderd
Oh nee, die andere fasen vind ik zo gaaf! Juist omdat het zo ver van mijn bed is. Mijn zusje is ook vrijgezel en gaat daar ook op een bepaalde manier mee om en een vriendin van mij ook en ik kan uren luisteren naar hoe zij zaken en daten en mannen en de hele santekraam ervaren en dat is zo gaaf. En daarna kruip ik dan zielsgelukkig tegen Jos aan en gewoon blij zijn dat iedereen het zo op z'n eigen manier doet en bij mij geen arrogant-relatie-aura ervaren.
Oud 23-03-2018, 14:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Gefeliciteerd nog Enilorac
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 23-03-2018, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Oh nee, die andere fasen vind ik zo gaaf! Juist omdat het zo ver van mijn bed is. Mijn zusje is ook vrijgezel en gaat daar ook op een bepaalde manier mee om en een vriendin van mij ook en ik kan uren luisteren naar hoe zij zaken en daten en mannen en de hele santekraam ervaren en dat is zo gaaf. En daarna kruip ik dan zielsgelukkig tegen Jos aan en gewoon blij zijn dat iedereen het zo op z'n eigen manier doet en bij mij geen arrogant-relatie-aura ervaren.
Haha ja dat is juist leuk!
Ik heb ook veel vrienden en familie getrouwd en kinderen. En ik zie al die kinderen als mijn neefjes en nichtjes. En ze zien mij ook allemaal als hun tante. Ik vind cadeautjes uitzoeken voor die koters ook echt awesome, maar ben echt heel blij dat ik zelf geen kinderen heb en single AF ben. En iedereen lacht tot nu toe ook om mijn verhalen, totaal geen envy.
Oud 23-03-2018, 20:51
Verwijderd
Ik heb een eind gemaakt aan het daten met deze jongen.. wel jammer want het was de eerste keer in tijden dat er enigszins zicht was op wat serieuzers.. maar ik voelde het niet.

Dus nu weer eenzaam op de bank met mijn dekentje
Oud 23-03-2018, 20:52
Verwijderd
En gefeliciteerd Enilorac! KLinkt als echte liefde.
Oud 23-03-2018, 21:07
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik heb een eind gemaakt aan het daten met deze jongen.. wel jammer want het was de eerste keer in tijden dat er enigszins zicht was op wat serieuzers.. maar ik voelde het niet.

Dus nu weer eenzaam op de bank met mijn dekentje
Dekentjes kunnen omheen erg geil zijn Kris!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 23-03-2018, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een eind gemaakt aan het daten met deze jongen.. wel jammer want het was de eerste keer in tijden dat er enigszins zicht was op wat serieuzers.. maar ik voelde het niet.

Dus nu weer eenzaam op de bank met mijn dekentje
HOP TINDER WEER AANZETTUUUUUUUUUUUH

sc000000000000000000000000re

Maar goed, als je het niet voelt dan kun je er maar beter mee kappen ja... hoe reageerde hij?
Oud 23-03-2018, 21:11
Verwijderd
OMG PLUIS VERPEST HET ROMANTISCHE MOMENT VAN MIJ MET CAROLINE

Citaat:
Prachtig, zullen we dan nu terug ontopic? Onzin en de kantine zijn niet hier.
Oud 23-03-2018, 21:32
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Jezus, ik heb het over geil, begin jij over Pluis!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 23-03-2018, 21:35
Verwijderd
Die heeft dikke jetsers toch
Oud 23-03-2018, 21:35
Verwijderd
Ik denk er nu aan, nee niet geil
Oud 23-03-2018, 21:36
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik krijg er geen harde van in elk geval.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 23-03-2018, 21:38
Verwijderd
Ik ook niet. Ik ben nog aan het werk. : nerd:
En ook een beetje geil.
Oud 23-03-2018, 21:46
Verwijderd
Citaat:
OMG PLUIS VERPEST HET ROMANTISCHE MOMENT VAN MIJ MET CAROLINE

Maar ik waardeer het wel hoor lieverd. Open relatie is prima!
Oud 23-03-2018, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Dekentjes kunnen omheen erg geil zijn Kris!
Waar omheen?
Oud 23-03-2018, 22:24
Verwijderd
Citaat:
HOP TINDER WEER AANZETTUUUUUUUUUUUH

sc000000000000000000000000re

Maar goed, als je het niet voelt dan kun je er maar beter mee kappen ja... hoe reageerde hij?
Wel oke, hij voelde het wel een beetje aankomen, hij had het zelf nog wel wat langer willen aankijken. Hij wilde wel contact houden, ik heb gezegd dat ik hem ook interessant vond en daar zeker voor was maar dat het in de praktijk soms wel lastig is.. je deelt toch niet veel behalve je dating-verleden. Nouja we zien wel

En tja Tinder, soms vraag ik me wel af of ik door de mogelijke mannen-base heen ben?
Oud 23-03-2018, 22:24
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
*ook heel
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 24-03-2018, 17:38
neardo
neardo is offline
Deze vent. Wat een heerlijk exemplaar.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 24-03-2018, 17:54
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Deze vent. Wat een heerlijk exemplaar.
Ja? En ik het ook met llllllove? Of meer voor leuk en lekker?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 24-03-2018, 20:13
Verwijderd
Ja wil je meeschrijven met ons boek neardo?
Oud 24-03-2018, 20:36
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Omg, goed idee! neardo heeft doorgeleerd voor schrijven!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 24-03-2018, 20:39
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ze is naar de basisschool geweest?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 24-03-2018, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Omg, goed idee! neardo heeft doorgeleerd voor schrijven!
Awesome!
Oud 24-03-2018, 20:56
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ze is naar de basisschool geweest?
Jij bent echt supergrappig.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 24-03-2018, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Wel oke, hij voelde het wel een beetje aankomen, hij had het zelf nog wel wat langer willen aankijken. Hij wilde wel contact houden, ik heb gezegd dat ik hem ook interessant vond en daar zeker voor was maar dat het in de praktijk soms wel lastig is.. je deelt toch niet veel behalve je dating-verleden. Nouja we zien wel

En tja Tinder, soms vraag ik me wel af of ik door de mogelijke mannen-base heen ben?
Hmm, ik zou dat niet kunnen. Behalve als je afspreekt FWB's te worden ofzo.

Heb je geen andere apps dan Tinder?
Oud 24-03-2018, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik zou dat niet kunnen. Behalve als je afspreekt FWB's te worden ofzo.

Heb je geen andere apps dan Tinder?
Maakt het uit welke app? De populatie is toch grotendeels hetzelfde? Ik moet steeds denken aan zo'n wiskundige die had berekend dat er in de hele staat Californie maar zo'n 5 mogelijke partners voor hem waren of zo
Oud 24-03-2018, 21:30
Verwijderd
Ik ben er mee gekapt, maar op inner circle, happn en bumble heb je echt wel andere mannen.
Oud 24-03-2018, 21:32
Verwijderd
En Tinder is denk veel geduld. Ik zat daar soms echt alleen maar naar het werk en de opleiding te kijken, bekeek die foto's niet eens.
Oud 24-03-2018, 21:37
Verwijderd
Uh qua niveau berichten is het ongeveer echt overal hetzelfde.
Oud 24-03-2018, 21:38
Verwijderd
Mja nouja wie weet. Ik kijk nu even een film met James Marsden, daar kan ik voor nu prima bij weg zwijmelen
Oud 24-03-2018, 21:40
Verwijderd
Nadeel van inner circle dat elke lamlul je een bericht kan sturen, dus ik heb echt hele vage onbehoorlijke (soms bij het sexistische af) aanzoeken gekregen van boys van 20 maar ook sugadaddy's van 40. Dat is het voordeel van happn en tinder dat die leeftijdsrange een beetje klopt. Bumble kunnen mannen geen berichten sturen, behalve als jij ze verstuurt na een match.

Jaja ik heb een sociaal experiment gedaan. Qua foto's maakt het niet uit.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22.