Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2018, 20:08
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Serial dater klopt wel, want open relatie en aan het praten met een leuk nieuw iemand
Advertentie
Oud 10-06-2018, 20:28
Verwijderd
Vind ik leuk

Ik heb gisteren gezoend met een vrij random man in de trein die ik op Grindr vond. Hij ging naar 't westen maar we hebben nummers uitgewisseld
Oud 10-06-2018, 20:33
Verwijderd
Gezoend in de trein?
Oud 10-06-2018, 20:37
Verwijderd
Yep. Eén na laatste trein, ik zat toch eersteklas en de conducteur was in het andere treinstel (10 dubbeldeksbakken, van Groningen naar Assen een beetje volk, daarna leeg tot aan Zwolle, toen vanwege die schijtmarathon propvol naar Lelystad en verder) dus hij durfde het ook wel aan. En hij was knaaaap
Oud 10-06-2018, 20:48
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Goed bezig
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 10-06-2018, 20:56
Verwijderd
Ieke lekker ding <3 Alles goed mop?
Oud 10-06-2018, 21:18
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ieke lekker ding <3 Alles goed mop?
sommige dingen wel, andere wat minder. Maar eind van deze week vakantie, dus dat is wel heel fijn.
En daar?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 10-06-2018, 21:24
Verwijderd
Ja same. Zes weken intense clusters gehad en dus ook zes weken plat gelegen. Deze week voor het eerst weer aan het werk. Ma, wo, do. Dinsdag en vrijdag hele dag thuiswerken. Viel me veel zwaarder dan ik gedacht had. Slapen gaat nog niet helemaal goed. Misschien maar even voor een weekje chemische hulp vragen.

Verder bijzonder fijne dag gehad en gisteren was ook al zo leuk En wat is minder? PM? FB?
Oud 13-06-2018, 21:03
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik weet dat dit niet het juiste topic is maar toch

Ik heb zaterdag een bruiloft en ik ben bruidsmeisje en ik heb een heel leuk jurkje, maar die rug is half open en ik kan ook geen bandjes van mijn bh dragen Nu dacht ik heel slim strapless bh te dragen maar die band op mijn rug is echt heel lelijk. . Nu dacht ik: dan ga ik dat tapen maar eens proberen, alleen zijn er honderdduizend verchillende manieren op internet en ik weet niet welke ik moet kiezen Heeft iemand hier ervaring mee? Voor ene leuke date?

En anders draag ik gewoon mijn bh, wil ook weer niet dat ik halverwege de avond los loop
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 13-06-2018, 21:31
Verwijderd
En zon verlengband dat je aan je eigen bh kunt maken en die je voor over je buik kruist en achter laag op de rug weer vast maakt?
Oud 13-06-2018, 21:33
Verwijderd
https://www.bodyfashionstore.com/nl/...strap-2hk.html

Zoiets. Zelf geen ervaring met lage ruggen bh's, dus meer dan dit kan ik niet inbrengen.
Oud 13-06-2018, 23:42
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik heb zo'n plakbh, werkt behoorlijk prima Geeft niet zoveel ondersteuning als een normale bh, maar wel genoeg als je enigszins beschaafd doet met dansen enzo! Zo'n verlengband werkt denk ik niet goed met strapless.
__________________
#JeSuisAldi
Oud 14-06-2018, 10:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Of de Bye Bra!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-06-2018, 11:22
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ok ik ga zo'n plak ding aanschaffen en als dat niet werkt dan maar een bh band zichtbaar
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 14-06-2018, 11:56
Verwijderd
Ertur denkt hem wel weg voor je.
Oud 14-06-2018, 17:17
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline


Ik heb een plakding gepast en dat was geen succes dus hallo gewone bh. thanks voor het meedenken allemaal.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 14-06-2018, 17:44
Verwijderd
Die conclusie trek ik ook altijd met mijn jurkjes met blote rug. Gewoon een mooie aan doen met nette bandjes.
Oud 14-06-2018, 23:13
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik was vanavond met een groep mensen uiteten. Toen ik mijn deel wilde betalen zei een gast opeens dat hij voor mij heeft betaald. Nu voel ik me een beetje een beetje een profiteur
Ads door Google
Oud 15-06-2018, 00:03
Verwijderd
Waarom had hij voor je betaald?
Oud 15-06-2018, 00:16
Verwijderd
Ik was net op een opening en daar was een Duitse jongen die ik van in de winkel ken en hij schildert en ik heb best lang met hem gepraat en heb hem mijn kaartje (met nummer) gegeven en ben nog een heel stuk met hem meegewandeld tot halverwege zijn huis en toen ben ik door gefietst. Altijd in de winkel kijkt hij nog duizendkeer om en hij maakte nu ook steeds oogcontact eerst en het was echt superschattig en nu hoop ik dat hij me gaat bellen of smsen ofzoiets!!!!! Ik wil wel met ‘m afspreken
Oud 15-06-2018, 00:17
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Waarom had hij voor je betaald?
Hij was ook degene die me had uitgenodigd, maar aangezien er nog 9 anderen bij waren zag ik het niet als een date ofzo. Maar het is vrij duidelijk dat hij me wel ziet zitten. Hij wilde me wel heel graag bij mijn huis afzetten
Oud 15-06-2018, 00:18
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Waarom had hij voor je betaald?
Ja, beetje raar.
Oud 15-06-2018, 00:25
Verwijderd
Citaat:
Hij was ook degene die me had uitgenodigd, maar aangezien er nog 9 anderen bij waren zag ik het niet als een date ofzo. Maar het is vrij duidelijk dat hij me wel ziet zitten. Hij wilde me wel heel graag bij mijn huis afzetten
Wow dat had ik niet gepikt. Hoe reageerde jij daarop?
Oud 15-06-2018, 00:29
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Wow dat had ik niet gepikt. Hoe reageerde jij daarop?
Ik was een beetje verbaasd. Ik zei dat dat niet nodig was, maar hij stond erop omdat ik "zijn" gast was. Ik wilde het niet nog meer awkward maken door er moeilijk over te doen, maar ik heb echt geen interesse in hem.
Oud 15-06-2018, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Wow dat had ik niet gepikt. Hoe reageerde jij daarop?
En koekje ik vind je trouwens geen profiteur hoor, hij betaald toch zelf. Issie zelf bij. Je hebt daar toch niet om gevraagd!?
Advertentie
Oud 15-06-2018, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Ik was een beetje verbaasd. Ik zei dat dat niet nodig was, maar hij stond erop omdat ik "zijn" gast was. Ik wilde het niet nog meer awkward maken door er moeilijk over te doen, maar ik heb echt geen interesse in hem.
Volgende keer gewoon duidelijk maken, lijkt me. Dan is het niet meer zo awkward denk ik.
Oud 15-06-2018, 00:33
Verwijderd
Citaat:
En koekje ik vind je trouwens geen profiteur hoor, hij betaald toch zelf. Issie zelf bij. Je hebt daar toch niet om gevraagd!?
Nee is ze ook niet, maar dit type man laat dat vrouwen voelen, dan staat er misschien wel wat tegenover.

Ik zou dus wel echt fucking moeilijk gaan doen.
Oud 15-06-2018, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Nee is ze ook niet, maar dit type man laat dat vrouwen voelen, dan staat er misschien wel wat tegenover.

Ik zou dus wel echt fucking moeilijk gaan doen.
Haha ik ben ook zo naïef als een pannenkoek he hahahaha
Oud 15-06-2018, 00:34
Verwijderd
Wat een nare insteek btw
Oud 15-06-2018, 00:36
Verwijderd
Als hij nou ook voor de rest had betaald... en dan er op staan dat hij haar naar huis brengt. Gatver.
Oud 15-06-2018, 00:39
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik kan over het algemeen makkelijker overweg met mannen dan met vrouwen, maar ik vind het irritant dat veel mannen die ik als vriend zie/zag wat van me lijken te willen. Godver.
Oud 15-06-2018, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Als hij nou ook voor de rest had betaald... en dan er op staan dat hij haar naar huis brengt. Gatver.
Inderdaad. Dit soort dingen zou ik allemaal pas achteraf beseffen en me laten overkomen. Is wel een beetje creepy ja, als je het op deze manier uitlegt
Oud 15-06-2018, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Ik kan over het algemeen makkelijker overweg met mannen dan met vrouwen, maar ik vind het irritant dat veel mannen die ik als vriend zie/zag wat van me lijken te willen. Godver.
Dat is irritant ja!
Oud 15-06-2018, 00:41
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Oh, brr. Wat een creepgedrag, ja.

Altijd zo moeilijk om in te schatten of iemand sociaal onhandig is, of een creep die via truukjes dichterbij wil komen dan geoorloofd. Ben het eens met Miekepieke, je bent geen profiteur en als hij het goed bedoelde had hij je wel gerustgesteld en/of zijn best gedaan om absoluut nergens op aan te dringen.
Oud 15-06-2018, 00:42
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Wat is het hier actief op dit late uurtje
Oud 15-06-2018, 00:44
Verwijderd
Citaat:
Wat is het hier actief op dit late uurtje
Knus he
Ads door Google
Oud 15-06-2018, 00:46
Verwijderd
Jaja! Ik luister nu Crush van Sigarettes After Sex, lekker toepasselijk.
Oud 15-06-2018, 00:48
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Hij gedroeg zich als zo'n overdreven gentleman. Hij hield alle deuren voor me open en liet mij altijd voorgaan enzo. Ik voel me door dat soort dingen zo ongemakkelijk De vorige keren dat ik hem zag deed hij helemaal niet zo onnozel.
Oud 15-06-2018, 00:50
Verwijderd
Citaat:
Hij gedroeg zich als zo'n overdreven gentleman. Hij hield alle deuren voor me open en liet mij altijd voorgaan enzo. Ik voel me door dat soort dingen zo ongemakkelijk De vorige keren dat ik hem zag deed hij helemaal niet zo onnozel.
Was de setting ook anders? Chiquer?
Oud 15-06-2018, 00:50
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Jaja! Ik luister nu Crush van Sigarettes After Sex, lekker toepasselijk.
Oud 15-06-2018, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Hij gedroeg zich als zo'n overdreven gentleman. Hij hield alle deuren voor me open en liet mij altijd voorgaan enzo. Ik voel me door dat soort dingen zo ongemakkelijk De vorige keren dat ik hem zag deed hij helemaal niet zo onnozel.
Hahaha ik zou echt moeite moeten doen om niet in lachen uit te barsten of er een of ander grapje over te maken
Oud 15-06-2018, 00:51
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Was de setting ook anders? Chiquer?
Nee, helemaal niet. Ik heb trouwens nog nooit zo veel goud en glitter gezien in een restaurant:')
Oud 15-06-2018, 00:51
Verwijderd
Waarom doe je gewoon niet een jongere boy? Gemiste kans omg!

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:46. Reden: Op verzoek
Oud 15-06-2018, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Nee, helemaal niet. Ik heb trouwens nog nooit zo veel goud en glitter gezien in een restaurant:')
Was het een Chinese all you can eat?
Oud 15-06-2018, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Waarom doe je gewoon niet een jongere boy? Gemiste kans omg!
Ja echt what was i thinking hij is echt megaknap ook echt 😂
Oud 15-06-2018, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Was het een Chinese all you can eat?
Haaahaahhaahaaaaaaahahahahahahaa
Oud 15-06-2018, 00:53
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik kan over het algemeen makkelijker overweg met mannen dan met vrouwen, maar ik vind het irritant dat veel mannen die ik als vriend zie/zag wat van me lijken te willen. Godver.
Ik zocht een plaatje, maar kan 'm even niet vinden.

Ging over de 'friendzone', maar dan andersom: dat je vrienden wil zijn met iemand en zij je in hun datingzone plaatsen.
Oud 15-06-2018, 00:54
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Was het een Chinese all you can eat?
Nee, het was een Pakistaans restaurant in Brussel. We gingen daarheen omdat het de laatste dag van de Ramadan was en er waren een aantal moslims bij.
Oud 15-06-2018, 00:55
Verwijderd
Citaat:
Nee, het was een Pakistaans restaurant in Brussel. We gingen daarheen omdat het de laatste dag van de Ramadan was en er waren een aantal moslims bij.
Ik zou lekker denken, gratis maaltijd! Pakistaans klinkt wel lekker trouwens, was dat het ook?
Oud 15-06-2018, 00:57
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Hij gedroeg zich als zo'n overdreven gentleman. Hij hield alle deuren voor me open en liet mij altijd voorgaan enzo. Ik voel me door dat soort dingen zo ongemakkelijk De vorige keren dat ik hem zag deed hij helemaal niet zo onnozel.
Stemt hij FvD?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31.