Advertentie | |
|
30-06-2009, 00:35 | |
heb je ook de getallen van de situatie van voor het wilders tijdperk, ter vergelijking?
mensen die zichzelf omschrijven als moslim (of christen of jood for that matter) zal ik niet missen iig. feit is wel dat moslims tegenwoordig onevenredig vaak negatief aan bod komen. kan je wel gaan zitten miepen dat dat allemaal komt door wilders en domme discriminerende nederlanders maar dan werk je het alleen maar in de hand. mensen zijn het zat, altijd maar uitzonderingen en aandacht voor moslims. en nog blijven ze zichzelf de slachtofferrol aanmeten. meer eisen en vooral niets inleveren, het is nooit goed lijkt het wel. "c'est ca".
30-06-2009, 09:48 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus eerst even je research doen in het vervolg ja! Bron: http://uk.reuters.com/article/idUKTRE55R1Q320090628 |
30-06-2009, 10:08 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
30-06-2009, 11:12 | |
als we dan toch bezig zijn met psychologie van de koude grond:
dat is projectie, je bent eigenlijk zelf heel erg bang! wanneer ga je trouwens je avatar vervangen? dat was 3 jaar geleden actueel en nu voornamelijk irritant.
30-06-2009, 11:16 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
En speciaal voor jou vervang ik mijn avatar niet |
30-06-2009, 13:32 | ||
Citaat:
Het kan natuurlijk niet zo zijn dat mensen lezen over 85 shariarechtbanken in Engeland en weloverwogen kiezen om het hier niet zo ver te laten komen en op Wilders te stemmen. Maar dat is dan natuurlijk een ongegronde belachelijke angst voor de sharia, wat eigenlijk een prachtige verrijking van onze cultuur is alleen zijn de tokkies te dom om dat te zien. Wat een kul.
30-06-2009, 15:59 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
30-06-2009, 16:25 | ||
Citaat:
30-06-2009, 16:34 | ||
Citaat:
ik heb al een paar jaar canada op t oog. mooie natuur, veel mogelijkheden en vergeleken met de US geen in your face religie. maar eerst maar eens half jaartje studeren daar kijken hoe het bevalt
30-06-2009, 16:49 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
30-06-2009, 16:51 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
30-06-2009, 17:14 | ||
Citaat:
Of zoals meneer van der laan zegt: "Dat is naar om te horen, want het gaat merendeels om brave burgers die meedoen in de samenleving'', aldus Van der Laan. "Kennelijk zegt Wilders: wegwezen. Dat is een tunnelvisie, zakelijk en moreel. Het zijn de mensen die we nodig hebben, de verplegenden, artsen en politieagenten van straks.'' http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...heeft_tun.html En ik heb niet het idee dat er zo veel moslims zijn die geneeskunde studeren dat we een tekort aan artsen gaan krijgen mochten ze allemaal emigreren Overigens is het de eerste keer dat een lid van het kabinet toegeeft dat wilders een visie heeft
30-06-2009, 17:37 | |||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
30-06-2009, 18:47 | |
Ah ja, de hardnekkige, intens narcistische fundie-fantasy dat iedereen in Nederland onvoorwaardelijk tegen moslims is :')
Ik zal jankebalken die weg willen overigens geen strobreed in de wegleggen.
30-06-2009, 19:34 | |
Nou ja, als die Moslims de samenleving zien als zij versus wij, en de politiek ook als zodanig ervaren, is dat misschien maar beter ook, dat ze weggaan. Het zal ons in dat geval een hoop intolerante figuren, navelstaarderij en gezwam schelen.
Wel is het hoopgevend dat een deel juist begrijpt wat Wilders nu precies bedoeld onder die laag van populisme. Bewijst toch dat niet alle Moslims intolerant zijn. Gezien het opstaan van zoveel intolerante racisten van islamitische huize zou anders toch zo'n beeld kunnen ontstaan, en het zou jammer zijn. De anti-Wilders hetze zorgt immers al voor veel te veel polarisatie.
30-06-2009, 22:53 | ||||
Citaat:
gelukkig dan dat met name ouderen weg willen he Goed, iedereen moet helemaal zelf weten waarheen hij zij gaat maar dat doen om kuifje de messiah van het poldermodel vind ik dan weer zo bullshit. ik bedoel zelfs al zit wilders in een kabinet en dan wat, dan heb je nog steeds dezelfde kliek met als enige doel de boel voort laten duren en hun macht behouden, er is geen sprake van vooruitgang in politiek het is statisch, slechts het naampje veranderd soms. Nog los van dat zijn 'visie' helemaal niet uitvoerbaar is al kwam hij in een 1partijkabinet. Citaat:
Wat zei de koran nu ook alweer over haat? ehm iets van verwens je buurman niet wat je niet voor jezelf zou wensen. iets met eerbied voor anderen en alle mensen zijn gods kinderen ofzo... nouja ik zal het vast gedroomd hebben. Citaat:
30-06-2009, 22:56 | ||
Citaat:
Als de 27% die weg wilt (of 43% als je ouderen neemt) de 22% haters bevat dan is het best te missen als kiespijn. maar goed ik ben geen voorstander van haten en suprioriteitsgevoelens he
30-06-2009, 22:58 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
30-06-2009, 23:18 | ||
Citaat:
Bovendien loopt de werkloosheid de komende jaren flink op dus dan zijn weer minder uitkeringen. Simpel zat.
30-06-2009, 23:35 | |||||
Citaat:
Citaat:
Teleurstelling, een ander standpunt hebben, boos zijn ok maar haat dat is toch wel de top van de schaal en bovendien de bakermat van extremistisch fundamentalisme, zeker in religieuze omgevingen. Al denk ik wel dat dit o.h.a. ingefluisterde haat is, niet dat deze mensen echt andere haten maar meer omdat imamA of priesterB dit zegt. Citaat:
Citaat:
echter je zit er naast het gaat hem niet om intergratie het gaat hem niet om criminaliteit en het gaat hem er al helemaal niet om de demografische samenstelling van nederland. het enige wat hij doet is net zoals vele vele vele andere groepen overal ter wereld het eeuwenoude "the immigrants" gebruiken omdat dat populistische standpunt een bepaalde achterban heeft van zo'n 1/10 - 1/20 van een bepaalde bevolking, en dus garandeert dat je zetels krijgt. politiek is zijn doel, niet z'n standpunten. "they taking our jurbs" Het blijft overigens een raar standpunt daar de meeste inwoners van nederland (of de VS waar dit standpunt nog veel populairder is, met name in het zuiden) aangezien vrijwel iedereen uit een familie komt die ooit ergens heen gemigreerd is, dat doen mensen migreren. Mijn overwegingen zijn itt. wilders nooit politiek maar altijd pragmatisch van aard en gericht op het gegeven om nederland op een pragmatische manier in te richten zodat het leven kwalitatief hoogstaand is en blijft waarbij de grootste voorwaarde duurzaamheid is, voor alle mensen die het nederlands paspoort bezitten nu en in de toekomst. (nouja eigenlijk wil ik dat voor de wereld, maar dat is dankzij politiek religie en kapitaal voorlopig onmogelijk) Wat kuifje allemaal wel en niet vind zal me aan mijn aarsch oxideren en eerlijk gezegd snap ik niet waarom hij zo veel aandacht krijgt, terwijl de christen-fundamentalisten ondertussen elke vrijheid inperken of af proberen te schaffen voor iedereen die niet in hun straatje past.
30-06-2009, 23:35 | ||
Citaat:
Wilders doet niet aan juichen over wat niet meer dan normaal is. Dat is niet het noemen waard. Wilders doet aan denken in problemen, en vrij radicale oplossingen. Je mag niet van Wilders eisen dat hij meedoet aan het politiek-correcte circus. Politieke correctheid is het probleem van de mensen die er aan lijden, en niet van anderen om hen heen die dat niet hebben.
30-06-2009, 23:40 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 19:22 | |
Discrimatie in eigen land. Artic King | 129 | 01-10-2007 23:26 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 25-02-2006 23:17 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 488 | 21-08-2005 00:14 | |
Marokko is een tweede Thailand Aeries | 57 | 17-08-2005 18:55 |