Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2005, 17:22
Verwijderd
Argh, wat een kutprobleem. Aan de ene kant heb ik helemaal geen zin meer om te rijden maar aan de andere kant heb ik wel ruim 20 lessen gehad en dat is anders zo zonde.
Advertentie
Oud 20-09-2005, 17:46
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 20-09-2005 @ 18:22 :
Argh, wat een kutprobleem. Aan de ene kant heb ik helemaal geen zin meer om te rijden maar aan de andere kant heb ik wel ruim 20 lessen gehad en dat is anders zo zonde.
Hoezo heb je geen zin meer?
ik volg dit topic niet echt namelijk, heb vandaag pas mijn 3e les gehad.
Oud 20-09-2005, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Rachel schreef op 20-09-2005 @ 18:46 :
Hoezo heb je geen zin meer?
ik volg dit topic niet echt namelijk, heb vandaag pas mijn 3e les gehad.
Mjah, ik vind er gewoon niet zo veel aan op een of andere manier. Motivatie is weg.
Oud 20-09-2005, 19:02
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 20-09-2005 @ 19:35 :
Mjah, ik vind er gewoon niet zo veel aan op een of andere manier. Motivatie is weg.
Hmm oke
Hopelijk krijg ik daar geen last van
Oud 20-09-2005, 23:12
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
gewoon doorrijden; iedereen heeft daar weleens last van. het betekent dat je eindelijk routine opbouwt, iets wat je nodig hebt om te slagen.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 21-09-2005, 15:45
Lord Alvilon
Avatar van Lord Alvilon
Lord Alvilon is offline
Citaat:
Rachel schreef op 20-09-2005 @ 18:46 :
ik volg dit topic niet echt namelijk, heb vandaag pas mijn 3e les gehad.
Vet Dinsdag had ik ook me 3e les!

Over 2 weken alleen pas weer
Oud 21-09-2005, 18:22
fractuur
fractuur is offline
Ik had maandag mijn derde les gehad.

Ik moet wat minder impulsief zijn, maar het onder controle houden van mezelf ging wel goed. Alleen koppelen was slordig. Mijn instructrice maakte direct gebruik van het rustige moment, en gooide rijstroken wisselen enzo erbij. Was wel veel ineens (had anderhalve week niet gereden), maar het ging wel redelijk.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 21-09-2005, 21:29
Verwijderd
Vrijdag maar weer eens proberen.
Oud 21-09-2005, 22:12
Psychedelic
Avatar van Psychedelic
Psychedelic is offline
"Ik heb geen motivatie meer (want ik heb eigenlijk geen verkeersinzicht en pappie en mammie betalen toch)" Jezus wat een instelling, zoiets heb ik nou nog nooit gehoord.
Oud 21-09-2005, 22:41
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Psychedelic schreef op 21-09-2005 @ 23:12 :
"Ik heb geen motivatie meer (want ik heb eigenlijk geen verkeersinzicht en pappie en mammie betalen toch)" Jezus wat een instelling, zoiets heb ik nou nog nooit gehoord.
dr zijn best veel mensen die hier last van hebben anders, ook mensen die t zelf betalen. dat heeft weinig met instelling te maken. (wel met het moeten opbouwen van routine en/of een gebrek aan aanleg om autorijden leuk te vinden.)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 22-09-2005, 08:07
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Nou als je het zelf betaald ben je blij dat je het haald, bij de mensen die de ouders het betalen boeit het toch geen fuck.

Vind ik zonde zoiets, doodzonde.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 22-09-2005, 09:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Jolt schreef op 22-09-2005 @ 09:07 :
Nou als je het zelf betaald ben je blij dat je het haald, bij de mensen die de ouders het betalen boeit het toch geen fuck.

Vind ik zonde zoiets, doodzonde.
Wat een gigantische bull shit
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 22-09-2005, 10:08
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Zo, mijn data staan.
2 november TTT, 16 november examen. Mocht ook wel onderhand, heb in totaal al 63 uur gereden (maar, ik was er ook echt nog niet aan toe om examen te doen, was niet onnodig dus). Ben benieuwd hoe 't gaat gaan, instructeur zegt dat ie eigenlijk nauwelijks nog wat aan me op te merken heeft, alleen kruispunten gaan nog niet vloeiend genoeg, heb niet altijd genoeg overzicht en moet beter vooruit kijken en sneller nadenken enzo. Maargoed, dus nog vier lessen (à 2 uur waarschijnlijk, moet nog ff zien hoe we dat regelen), en dan één uurtje voor m'n TTT aan (moet in een andere plaats rijden en nja, beetje opwarmen). Dan week daarna weet nog niet, dan één uurtje voor 't examen aan en dan dus examen. Spannend.
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Oud 22-09-2005, 10:32
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Jolt schreef op 22-09-2005 @ 09:07 :
Nou als je het zelf betaald ben je blij dat je het haald, bij de mensen die de ouders het betalen boeit het toch geen fuck.

Vind ik zonde zoiets, doodzonde.
*snif snif*

Wat ruik ik nou? Oh, ik begrijp het, je bent lulkoek aan het bakken! Mag ik ook een stukje?
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 22-09-2005, 12:05
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Lord Alvilon schreef op 21-09-2005 @ 16:45 :
Vet Dinsdag had ik ook me 3e les!

Over 2 weken alleen pas weer
Ik gister m'n 4e ;p
{en dan elke week ga ik 2x }
Oud 22-09-2005, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Psychedelic schreef op 21-09-2005 @ 23:12 :
"Ik heb geen motivatie meer (want ik heb eigenlijk geen verkeersinzicht en pappie en mammie betalen toch)" Jezus wat een instelling, zoiets heb ik nou nog nooit gehoord.
Fijn dat je zo'n genuanceerd en waarheidsgetrouw beeld van de situatie schetst.
Oud 22-09-2005, 17:55
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 22-09-2005 @ 11:32 :
*snif snif*

Wat ruik ik nou? Oh, ik begrijp het, je bent lulkoek aan het bakken! Mag ik ook een stukje?
Jah tuurlijk, maar ik zie dat wel in mijn omgeving van wie het betaalt word, die laten het gewoon maar een beetje op laag vuur pruttelen.

Ik heb alles zelf betaald, ik werk er dus ook zelf voor, ik heb er voor moeten bloeden, als ik het niet in de 40 lessen haal, dan zit ik diep in de shit, aangezien ik dan en een woning en nog eens rijlessen moet betalen, zoveel verdien ik helaas ook niet
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 24-09-2005, 13:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Jolt schreef op 22-09-2005 @ 18:55 :
Jah tuurlijk, maar ik zie dat wel in mijn omgeving van wie het betaalt word, die laten het gewoon maar een beetje op laag vuur pruttelen.
Dan heb jij gewoon een trieste omgeving wat hun instelling bij het lessen betreft. Dat heeft verder niets met de instelling van andere mensen te maken die hun rijlessen kregen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 24-09-2005, 22:52
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Niet alles draait om geld. Toen ik zakte vond ik dat net zo goed kut als dat iemand die het zelf moet betalen zou vinden. En ik dacht echt niet "oh, mijn ouders betalen het toch wel!", ik vond het ook niet leuk dat ze voor nóg een paar lessen en een examen moesten betalen. Het is dat ze er zelf totaal geen probleem van maakten...
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 24-09-2005, 23:18
Infern0
Avatar van Infern0
Infern0 is offline
Daar ben ik het helemaal mee eens! Dus je zit allemaal bullshit uit te kramen Jolt!
Oud 25-09-2005, 12:47
LB06
LB06 is offline
Citaat:
M@rco schreef op 24-09-2005 @ 23:52 :
Niet alles draait om geld. Toen ik zakte vond ik dat net zo goed kut als dat iemand die het zelf moet betalen zou vinden. En ik dacht echt niet "oh, mijn ouders betalen het toch wel!", ik vond het ook niet leuk dat ze voor nóg een paar lessen en een examen moesten betalen. Het is dat ze er zelf totaal geen probleem van maakten...
Groot gelijk. Geld is écht niet de enige drijfveer van de mens...
Oud 25-09-2005, 20:21
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Jolt schreef op 22-09-2005 @ 18:55 :
Jah tuurlijk, maar ik zie dat wel in mijn omgeving van wie het betaalt word, die laten het gewoon maar een beetje op laag vuur pruttelen.

Ik heb alles zelf betaald, ik werk er dus ook zelf voor, ik heb er voor moeten bloeden, als ik het niet in de 40 lessen haal, dan zit ik diep in de shit, aangezien ik dan en een woning en nog eens rijlessen moet betalen, zoveel verdien ik helaas ook niet
ik snap dat je gefrustreerd raakt over mensen die t niet zelf betalen. maar ik kan je verzekeren dat ik echt graag mn rijbewijs wou halen en er erg hard mn best voor gedaan heb, terwijl het me logischerwijs (de familie is eigenaar van een rijschool ) geen rooie cent gekost heeft.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 25-09-2005, 23:09
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ach dat is bullshit je kan het nu wel mooi allemaal zeggen, maar je vond het toch niet erg dat je het niet haalde, ten eerste je kreeg het toch, ten 2e je hebt het toch niet direct nodig .

Als je het betaalt krijgt heb je een hele andere instelling dan dat je erzelf voor hebt moeten bloeden.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 26-09-2005, 07:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Jolt schreef op 26-09-2005 @ 00:09 :
Ach dat is bullshit je kan het nu wel mooi allemaal zeggen, maar je vond het toch niet erg dat je het niet haalde, ten eerste je kreeg het toch, ten 2e je hebt het toch niet direct nodig .
Dát is pas bullshit.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 26-09-2005, 08:35
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Jolt schreef op 26-09-2005 @ 00:09 :
Ach dat is bullshit je kan het nu wel mooi allemaal zeggen, maar je vond het toch niet erg dat je het niet haalde, ten eerste je kreeg het toch, ten 2e je hebt het toch niet direct nodig .

Als je het betaalt krijgt heb je een hele andere instelling dan dat je erzelf voor hebt moeten bloeden.
Ik denk dat dat erg verschilt per persoon hoor..
Maar ik weet zeker dat er mensen zijn die zo denken
Oud 26-09-2005, 08:40
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Jolt schreef op 26-09-2005 @ 00:09 :
Ach dat is bullshit je kan het nu wel mooi allemaal zeggen, maar je vond het toch niet erg dat je het niet haalde, ten eerste je kreeg het toch, ten 2e je hebt het toch niet direct nodig .

Als je het betaalt krijgt heb je een hele andere instelling dan dat je erzelf voor hebt moeten bloeden.
jawel, dat vond ik wel erg. (maar goed, ik had toen geen ov-jaarkaart oid, en moest wel vrijwel elke dag een km of 50 heen en 50 terug met de bus, en geloof me dat bussen geen value for money bieden als je t zelf moet betalen. toen ik met de auto kon kostte dat me minder dan de bus.)

mensen die hun rijbewijs betaald krijgen door pa & ma en vervolgens een leuke nieuwe auto (je weet wel, iets duurs en onhandigs, een smart of een bmw 1-serie) kado krijgen van pappie en mammie, dat zijn pas verwende mensen.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 26-09-2005, 08:58
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Verwend?


LUI zijn ze GVD , dat ze eens gaan werken.
Maja rijden kunnen ze zowizo niet.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 26-09-2005, 17:28
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Jolt schreef op 26-09-2005 @ 00:09 :
Ach dat is bullshit je kan het nu wel mooi allemaal zeggen, maar je vond het toch niet erg dat je het niet haalde, ten eerste je kreeg het toch, ten 2e je hebt het toch niet direct nodig .

Als je het betaalt krijgt heb je een hele andere instelling dan dat je erzelf voor hebt moeten bloeden.
Volgens mij heb jij dan een heel slecht inlevingsvermogen.
Bovendien: heb jij nog nooit ergens anders hard voor gewerkt dan alleen voor het besparen van geld? Want geloof me, er zijn heel wat meer drijfveren hoor.

En op je opmerking dat dat soort personen lui zijn en dat ze moeten gaan werken: wie zegt dat ze niet al werken?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-09-2005, 17:44
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ben net begonnen met rijles, hoewel ik er al wel 11 lessen op heb zitten, maar ik heb dan ook 2x2 lessen per week. Ik vind het heel leuk en het gaat ook best goed. Ik hoop dat ik snel de snelweg op mag, ik heb die bebouwde kom met max. 30 km/h nu wel gehad eerlijk gezegd. Vorige les gingen we naar de ringweg, waar je 80 mag, beetje jammer dat er alleen net een tractor voor mij invoegde Hoop dat het morgen wel kan

En over dat gezeur dat je minder je best zou doen wanneer je ouders je lessen betalen is echt grote onzin. Je doet het toch voor jezelf?
Oud 26-09-2005, 17:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 26-09-2005, 18:12
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-09-2005 @ 18:28 :
Volgens mij heb jij dan een heel slecht inlevingsvermogen.
Bovendien: heb jij nog nooit ergens anders hard voor gewerkt dan alleen voor het besparen van geld? Want geloof me, er zijn heel wat meer drijfveren hoor.

En op je opmerking dat dat soort personen lui zijn en dat ze moeten gaan werken: wie zegt dat ze niet al werken?
Vakken vullen is geen werk.

Daarnaast werk ik toch, maar niet voor mijn geld maar voor mijn hobby/plezier/passie
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 26-09-2005, 22:20
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Jolt schreef op 26-09-2005 @ 19:12 :
Vakken vullen is geen werk.

Daarnaast werk ik toch, maar niet voor mijn geld maar voor mijn hobby/plezier/passie
1. Waarom is vakken vullen geen werk
2. Wie weet doen ze heel wat anders dan vakken vullen? Iets wat de geweldige Jolt wel onder werk verstaat?
3. Ik had het over werken als in: je ergens voor inzetten. Blijkbaar zette jij je alleen in voor je rijbewijs omdat je dan geld zou besparen, maar er zijn ook andere redenen waarom je je voor de volle 100% in zou zetten om je rijbewijs te halen. En die redenen zijn ook bij mensen die hun rijbewijs krijgen volop aanwezig.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-09-2005, 23:11
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Serieus Jolt, je maakt jezelf alleen belachelijk.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 26-09-2005, 23:19
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Jolt schreef op 26-09-2005 @ 09:58 :
Verwend?


LUI zijn ze GVD , dat ze eens gaan werken.
Maja rijden kunnen ze zowizo niet.
Nee, want je kunt alleen rijden als je je rijlessen zelf hebt betaald!

Het wordt steeds gekker met jou
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 27-09-2005, 06:16
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-09-2005 @ 00:11 :
Serieus Jolt, je maakt jezelf alleen belachelijk.
Serieus boeit mij dat?
Nee

Forum is toch kut

Citaat:
M@rco schreef op 27-09-2005 @ 00:19 :
Nee, want je kunt alleen rijden als je je rijlessen zelf hebt betaald!

Het wordt steeds gekker met jou
Nee je kan zowizo niet rijden als je net je rijbewijs hebt , ik ben ook idd gek
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 27-09-2005, 08:21
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Jolt is gewoon stinkjaloers.
Oud 27-09-2005, 09:31
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Jolt schreef op 27-09-2005 @ 07:16 :
Nee je kan zowizo niet rijden als je net je rijbewijs hebt , ik ben ook idd gek
Ja, dat is zo, maar wat heeft dat ermee te maken?
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 27-09-2005, 09:57
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Jolt schreef op 26-09-2005 @ 19:12 :
Vakken vullen is geen werk.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 27-09-2005, 10:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Jolt schreef op 27-09-2005 @ 07:16 :
Serieus boeit mij dat?
Nee

Forum is toch kut
Je zit anders wel dag en nacht aan deze paar PHP bestandjes gekluisterd.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-09-2005, 13:46
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 27-09-2005 @ 09:21 :
Jolt is gewoon stinkjaloers.


Weet je, mijn oma betaalt het en ik vind het allemaal echt verschrikkelijk, maar toch doe ik hartstikke mijn best. Juist omdat mijn oma het betaalt, ik wil haar niet teleurstellen, ik wil niet haar geld gewoon wegverbruiken. Als ik het zelf had moeten betalen, was ik er allang mee gekapt, maar nu zet ik door en ik ga langzaamaan vooruit en ooit zal ik het halen en dan ben ik echt zo ontzettend blij

En ik werk ook niet. Tsjonge.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-09-2005, 14:02
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 27-09-2005 @ 09:21 :
Jolt is gewoon stinkjaloers.
Juist helemaal correct

Citaat:
M@rco schreef op 27-09-2005 @ 10:31 :
Ja, dat is zo, maar wat heeft dat ermee te maken?
Weet ik niet, jij begon ermee

Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-09-2005 @ 11:40 :
Je zit anders wel dag en nacht aan deze paar PHP bestandjes gekluisterd.
Een ban, meer is er niet nodig

Damm die smileys zijn irritant
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 27-09-2005, 15:31
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Jolt schreef op 27-09-2005 @ 15:02 :
Een ban, meer is er niet nodig
Wegblijven is een makkelijkere optie.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-09-2005, 15:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hij roept de hele tijd dat hij een ban wil, maar hij is te laf om er daadwerkelijk om te vragen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-09-2005, 16:38
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Vragen is voor sukkels, je moet hem krijgen
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 02-10-2005, 14:12
suusch
Avatar van suusch
suusch is offline
Ik moet dinsdag afrijden en ik ben te zenuwachtig gewoon. Iemand tips?
__________________
.
Oud 02-10-2005, 14:20
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
suusch schreef op 02-10-2005 @ 15:12 :
Ik moet dinsdag afrijden en ik ben te zenuwachtig gewoon. Iemand tips?
goed slapen vantevoren, vantevoren nog ff rijden, en gewoon rijden zoals je geleerd hebt. als je echt heel nerveus bent kan een licht kalmeringsmiddel nog weleens helpen.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 02-10-2005, 14:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
suusch schreef op 02-10-2005 @ 15:12 :
Ik moet dinsdag afrijden en ik ben te zenuwachtig gewoon. Iemand tips?
Vooral geen rare dingen doen, extra koffie drinken of extra roken bijvoorbeeld. Dat werkt averechts. Zenuwen zijn heel normaal.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-10-2005, 15:30
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
en : niet luisteren naar 'tips' van anderen over hoe je je moet gedragen tijdens je examen. er zijn vast wel mensen in je omgeving die beweren dat je 'dit en dit' moet doen en 'dat en dat' vooral niet op je examen, maar luister vooral naar je instructeur. dus : gewoon rijden zoals je geleerd hebt.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 02-10-2005, 16:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
En een aardappel in je zak stoppen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-10-2005, 16:11
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-10-2005 @ 17:05 :
En een aardappel in je zak stoppen
__________________
Aut Caesar aut nullus
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12.