Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2006, 12:26
babylove
babylove is offline
Succes Jolt
Advertentie
Oud 21-03-2006, 12:28
Verwijderd
Succes Jolt, over 1,5 uur heb jij je rijbewijs.
Oud 21-03-2006, 12:28
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Heel veel succes.
__________________
Oud 21-03-2006, 15:12
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Veel succes!!

(Als ik niet al te laat ben )
__________________
ofzoiets
Oud 21-03-2006, 15:17
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
En jah hoor, Mikal maakte dus weer fouten, maar toch

GESLAAGD!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 21-03-2006, 15:23
Verwijderd
Ach, foutloos rijden doet toch niemand.
Gefeliciteerd kerel!
Oud 21-03-2006, 15:27
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Heden ochtend heb ik mijn theorie gehaald. En dat nog wel aan tafel 13.

De mensen voor mij:

"Gezakt, gezakt, gezakt, gezakt, geslaagd, gezakt, gezakt, geslaagd, gezakt, gezakt, gezakt, geslaagd, gezakt."

Ze begon tegen mij: "helaas." dus ik dacht dat ik net als zovelen ook gezakt was. Ze zei: "helaas, net geen 0 fout"


Maar het gaat erom dat ik ben geslaagd.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 21-03-2006, 15:32
babylove
babylove is offline
Jolt, supergoed Ik=jaloers. Gefeliciteerd! Ook voor biertank!


Even voor de mensen die ook met zenuwen kampen.. Had even advies gevraagd aan mijn zus (=bijna dokter) en die zei dat je idd gewoon naar de dokter kunt gaan. Hij geeft je pilletjes waarvan je hartslag normaal blijft doorkloppen, dus niet als een bezetene je borst uit beukt. Dit als gevolg dat je zelf 'op een goede manier zenuwachtig bent' en niet helemaal gek word. Dus is zeker het proberen waard
Oud 21-03-2006, 15:35
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Jolt schreef op 21-03-2006 @ 16:17 :
En jah hoor, Mikal maakte dus weer fouten, maar toch

GESLAAGD!
netjess!!!


Lekker aan het rondtoeren?

wie is de volgende?
Oud 21-03-2006, 15:35
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Was echt wazig, hij was ook stees van die opmerkingen aan het maken van als je niet goed kijkt zit je binnekort in een rolstoel, waarom zo haastig, etc

Maar eind goed al goed!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 21-03-2006, 18:57
jeuj
Avatar van jeuj
jeuj is offline
Gefeliciteerd


Ik wil ook mn rijbewijs
Oud 21-03-2006, 18:59
Verwijderd
Gefeliciteerd Jolt. Heerlijk gevoel he?

Ik hoorde vandaag weer meisjes in de trein over rijlessen praten. En dan ben ik maar toch zoooo blij dat ik m al heb
Oud 21-03-2006, 19:03
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
idd heerlijk vooral voor e beurs, morgen kan ik hem pas halen, maja eerst sollicitatie
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 21-03-2006, 22:03
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Jolt schreef op 21-03-2006 @ 16:17 :
En jah hoor, Mikal maakte dus weer fouten, maar toch

GESLAAGD!
Gefeliciteerd!!!!
__________________
Wark!
Oud 21-03-2006, 22:17
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 21-03-2006 @ 23:03 :
Gefeliciteerd!!!!
En nu jij!

Hoe ver was je al?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 22-03-2006, 05:41
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Mag vandaag weer autorijden. Al een stuk of 24 lessen gehad en nog steeds maak ik fouten
Gelukkig heb ik nog tijd om veel lessen te nemen, want 11 april moet ik al examen doen!
__________________
<):o)
Oud 22-03-2006, 06:50
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Jolt schreef op 21-03-2006 @ 23:17 :
En nu jij!

Hoe ver was je al?
Haha, dat duurt nog wel even hoor!

Ik heb al 19 lessen gehad en bijna 4 weken niet gereden. Dinsdag heb ik eindelijk weer les, maar waarscijnlijk heb ik eerst nog een paar lessen nodig om weer in te komen.
__________________
Wark!
Oud 22-03-2006, 09:35
niña
Avatar van niña
niña is offline
Morgen weer een poging tot deeltoets 2, als het goed is kan sneeuw niet weer de boel afblazen ..
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 22-03-2006, 10:38
Verwijderd
Succes alvast!
Oud 22-03-2006, 13:21
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 21-03-2006 @ 23:03 :
Gefeliciteerd!!!!
__________________
ofzoiets
Oud 22-03-2006, 13:44
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 22-03-2006 @ 06:41 :
Mag vandaag weer autorijden. Al een stuk of 24 lessen gehad en nog steeds maak ik fouten
Gelukkig heb ik nog tijd om veel lessen te nemen, want 11 april moet ik al examen doen!
we zijn evenver en ik moet nog mijn theorie examen doen (ja ik weet het ben laat, maar hopelijk zodra ik die heb kan ik afrijden)
Wat lukt er bij jou allemaal nog niet? Bij mij is het snel initiatief nemen en wanneer ik uitwijk vergeet ik elke keer te kijken (maar goed dat moet ik er gewoon instampen, net als bij het omkijken wanneer je een bocht om gaat)
oh en als je een kut dag hebt gehad, dan wil alles mislukken en kan ik zowat niks onthouden. Zal lekker worden met examens haha
Oud 22-03-2006, 16:31
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Fucking hell, ik ging even in de auto van mijn ouders rijden een Citroen Berlingo, geen turbo diesel of whatever, maar die koppeling ben ik dus echt niet gewend, je moet dus gas geven om vooruit te komen, in de les auto ging dat makkelijk met de koppeling, sloeg dus ook eventjes mooi 3x af

Maja ik begin het langzaam te leren.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 22-03-2006, 17:25
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 21-03-2006 @ 16:35 :
wie is de volgende?
Ik hopelijk.

Vrijdag begon m'n instructeur een heel verhaal over het cbr en het computersysteem. Hij gaat mijn status veranderen naar "binnenkort examen aanvragen" ofzoiets. Ik krijg een koppelexamen en dus weer dezelfde examinator als bij m'n TTT. Nog ff doorzetten en dan gaat hij m'n examen aanvragen.

Morgen en overmorgen weer rijles. Hopelijk kan dat morgen. Ik ben net aan het herstellen van een flinke griep, dus ik hoop er maar het beste van.

Hij heeft ook al naar data gevraagd dat ik géén examen zou kunnen doen ed. Best hip. Ik heb ook wel het gevoel dat ik het nu kan, erg fijn.
__________________
Oud 22-03-2006, 17:25
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
En natuurlijk gefeliciteerd Jolt!
__________________
Oud 22-03-2006, 17:33
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
danku! Jij ook halen he

Als ik het kan, kan iedereen het!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 22-03-2006, 19:40
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
niña schreef op 22-03-2006 @ 10:35 :
Morgen weer een poging tot deeltoets 2, als het goed is kan sneeuw niet weer de boel afblazen ..
Komt goed Nina!
Oud 22-03-2006, 20:33
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Heb net mn examen gepland. Maandag 24 april om 8 uur 's ochtends. Leuk, met de ochtendspits... Geen koppelexamen, dat kon alleen de 21ste en dan kan ik niet. Nu moet ik het alleen nog voor iedereen geheim zien te houden.

En Jolt, gefeliciteerd!
Oud 22-03-2006, 22:12
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Geheim hoezo?

Naja succes allemaal, ik heb steeds meer plezier om een beetje rond te rijden, het ergste is, ik heb nog nooit getankt!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 22-03-2006, 22:40
Verwijderd
Tanken is keisimpel, zolang je er maar voor zorgt dat je pinpas werkt
Oud 22-03-2006, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 22-03-2006 @ 17:31 :
Fucking hell, ik ging even in de auto van mijn ouders rijden een Citroen Berlingo, geen turbo diesel of whatever, maar die koppeling ben ik dus echt niet gewend, je moet dus gas geven om vooruit te komen, in de les auto ging dat makkelijk met de koppeling, sloeg dus ook eventjes mooi 3x af

Maja ik begin het langzaam te leren.
Het afleren is lastiger
Oud 23-03-2006, 06:44
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Freshh~ schreef op 22-03-2006 @ 14:44 :
we zijn evenver en ik moet nog mijn theorie examen doen (ja ik weet het ben laat, maar hopelijk zodra ik die heb kan ik afrijden)
Wat lukt er bij jou allemaal nog niet? Bij mij is het snel initiatief nemen en wanneer ik uitwijk vergeet ik elke keer te kijken (maar goed dat moet ik er gewoon instampen, net als bij het omkijken wanneer je een bocht om gaat)
oh en als je een kut dag hebt gehad, dan wil alles mislukken en kan ik zowat niks onthouden. Zal lekker worden met examens haha
Je moet wel opschieten met je theorie. In regio Rotterdam was er een wachttijd van 3 weken (En in Tilburg kon ik al de volgende dag terecht )

Wat bij mij mis gaat? Af en toe vergeet ik naar rechts te kijken. Drukke/rotte kruispunten zijn echt een probleem. Al een paar keer heeft mijn rijinstructeur op de rem moeten trappen omdat ik een auto niet zag
En af en toe willen mijn hersenen niet mee werken. Iets zien is bij mij namelijk iets anders dan het ook echt registreren
__________________
<):o)
Oud 23-03-2006, 08:42
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Jolt schreef op 22-03-2006 @ 23:12 :
Geheim hoezo?

Naja succes allemaal, ik heb steeds meer plezier om een beetje rond te rijden, het ergste is, ik heb nog nooit getankt!
Let erop aan welke kant de tankdop zit Ik heb de eerste twee keer de auto verkeerd om neergezet


Gefeliciteerd zeg w00000t
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 23-03-2006, 09:41
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Jolt schreef op 22-03-2006 @ 23:12 :
Geheim hoezo?

Naja succes allemaal, ik heb steeds meer plezier om een beetje rond te rijden, het ergste is, ik heb nog nooit getankt!
Ik ben vanmezelf al zenuwachtig genoeg, dan heb ik geen ouders en vrienden nodig die steeds (goedbedoelend) gaan vragen of ik al zenuwachtig ben en goede tips geven.

Tanken is toch niet zo moeilijk? ik heb laatst een keer tijdens mijn rijles getankt en het valt best wel mee.
Oud 23-03-2006, 09:48
Clumsy
Avatar van Clumsy
Clumsy is offline
Ik heb maandag rijexamen, om half elf. Na tienmiljoen lessen hoop ik het nu toch eens te halen.
Oud 23-03-2006, 10:40
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Clumsy schreef op 23-03-2006 @ 10:48 :
Ik heb maandag rijexamen, om half elf. Na tienmiljoen lessen hoop ik het nu toch eens te halen.
Na tienmiljoen lessen moet het geen probleem zijn Heel veel succes hon'
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 23-03-2006, 11:04
Clumsy
Avatar van Clumsy
Clumsy is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 23-03-2006 @ 11:40 :
Na tienmiljoen lessen moet het geen probleem zijn Heel veel succes hon'
Dankje . Tienmiljoen is gevoelsmatig Het waren in elk geval wel veel lessen en als alles goed gaat heb ik morgen mijn laatste les!!
Oud 23-03-2006, 11:07
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Clumsy schreef op 23-03-2006 @ 12:04 :
Dankje . Tienmiljoen is gevoelsmatig Het waren in elk geval wel veel lessen en als alles goed gaat heb ik morgen mijn laatste les!!
super spannend

Had je niet een les voor je afrijden willen hebben?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 23-03-2006, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 22-03-2006 @ 23:12 :
Geheim hoezo?

Naja succes allemaal, ik heb steeds meer plezier om een beetje rond te rijden, het ergste is, ik heb nog nooit getankt!
Ik ben de eerste keer met mn moeder gaan tanken. Mn moeder liet zien en ik deed het na Appeltje-eitje, maar de eerste keren was ik ook altijd bang dat ik het verkeerde erin gooide Dus ik checkte het wel tig keer
Mn moeder bellen: Diesel is het he?
Oud 23-03-2006, 11:34
Clumsy
Avatar van Clumsy
Clumsy is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 23-03-2006 @ 12:07 :
super spannend

Had je niet een les voor je afrijden willen hebben?
Ik mag voor mijn afrijden nog een half uurtje rijden. Om even warm te draaien zeg maar. Ik ben nu al zenuwachtig, is het nou een verstandig idee om maandag zo'n Valeriaanpilletje te nemen? Voor de rust, weet niet of het helpt.
Oud 23-03-2006, 12:03
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Clumsy schreef op 23-03-2006 @ 12:34 :
Ik mag voor mijn afrijden nog een half uurtje rijden. Om even warm te draaien zeg maar. Ik ben nu al zenuwachtig, is het nou een verstandig idee om maandag zo'n Valeriaanpilletje te nemen? Voor de rust, weet niet of het helpt.
Als je dat wil proberen zou ik het eerst testen tijdens een gewone rijles; dan kun je zien hoe jij erop reageert.. Ieke raadde mij een betablokker aan, die kun je van de huisarts krijgen; het zorgt er o.a. voor dat je hart niet als een gek gaat kloppen en je bloeddruk niet hoog wordt. Maar ook hiervoor geldt; test het eerst eens, kijk hoe je erop reageert
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 23-03-2006, 12:04
niña
Avatar van niña
niña is offline
Bah. Het uurtje er voor ging al shit en die toets reed ik alsof ik net begonnen was (te ruime of te krappe bochten, niet genoeg scannen). Gelukkig hoef je een toets 2 niet te halen 0_0
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 23-03-2006, 12:05
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
niña schreef op 23-03-2006 @ 13:04 :
Bah. Het uurtje er voor ging al shit en die toets reed ik alsof ik net begonnen was (te ruime of te krappe bochten, niet genoeg scannen). Gelukkig hoef je een toets 2 niet te halen 0_0
Ging het voor je gevoel minder door zenuwen of had je gewoon een bad-drive-day.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 23-03-2006, 12:17
niña
Avatar van niña
niña is offline
Door zenuwen, altijd zenuwachtig.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 23-03-2006, 12:43
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Clumsy schreef op 23-03-2006 @ 12:34 :
Ik mag voor mijn afrijden nog een half uurtje rijden. Om even warm te draaien zeg maar. Ik ben nu al zenuwachtig, is het nou een verstandig idee om maandag zo'n Valeriaanpilletje te nemen? Voor de rust, weet niet of het helpt.
Valeriaan helpt op zich wel, en kun je geloof ik ook zo bij de drogist kopen. Moet je wel oppassen dat het niet samen kan gaan met een aantal medicijnen (waaronder de anticonceptiepil!!)

Edit: Sorry, ik was in de war met Sint-Jans-Kruid/Wortel
__________________
<):o)

Laatst gewijzigd op 24-03-2006 om 05:12.
Oud 23-03-2006, 13:13
Clumsy
Avatar van Clumsy
Clumsy is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 23-03-2006 @ 13:43 :
Valeriaan helpt op zich wel, en kun je geloof ik ook zo bij de drogist kopen. Moet je wel oppassen dat het niet samen kan gaan met een aantal medicijnen (waaronder de anticonceptiepil!!)
Ja is dat echt zo? Geldt dat voor alle soorten anticonceptiepillen? Goed dat je het zegt!

Edit: op de bijsluiter staat: "Voor zover bekend treedt er geen wisselwerking op bij gelijktijdig gebruik van dit geneesmiddel met andere geneesmiddelen".

Laatst gewijzigd op 23-03-2006 om 13:16.
Oud 23-03-2006, 18:14
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik had vanmiddag eerst nog een rijles , die echt suuuuuuuuper kut ging, ik was helemaal in de war en hij moest zelfs nog ingrijpen , maar m'n examen zelf ging goehoed de examinator kende ik al van de ttt en dat was echt een aardige vent.

sinds dat 'ie het goede nieuws vertelde ben ik al hyper, ik vind dat roze papiertje ook zooooo leuk

oja, m'n eerste les had ik 30 januari. ik had een 10-weekse (nouja, eigenlijk 8) cursus.

__________________
hoii
Oud 23-03-2006, 19:20
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
idontcare schreef op 23-03-2006 @ 19:14 :
ik had vanmiddag eerst nog een rijles , die echt suuuuuuuuper kut ging, ik was helemaal in de war en hij moest zelfs nog ingrijpen , maar m'n examen zelf ging goehoed de examinator kende ik al van de ttt en dat was echt een aardige vent.

sinds dat 'ie het goede nieuws vertelde ben ik al hyper, ik vind dat roze papiertje ook zooooo leuk

oja, m'n eerste les had ik 30 januari. ik had een 10-weekse (nouja, eigenlijk 8) cursus.

gefeliciteerd!!!
Oud 23-03-2006, 21:04
Verwijderd
gefeliciteerd!
Oud 24-03-2006, 05:11
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Clumsy schreef op 23-03-2006 @ 14:13 :
Ja is dat echt zo? Geldt dat voor alle soorten anticonceptiepillen? Goed dat je het zegt!

Edit: op de bijsluiter staat: "Voor zover bekend treedt er geen wisselwerking op bij gelijktijdig gebruik van dit geneesmiddel met andere geneesmiddelen".
Ooooh, sorry!!
Ik was in de war met Sint-Jans-Kruid/Wortel (Die kun je wel gewoon bij de drogist halen).

__________________
<):o)
Oud 24-03-2006, 05:12
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Oh, en vandaag heb ik mijn 29/30e les.
En zo perfect vind ik het nog niet eens gaan

Hoeveel lessen hebben jullie gehad in totaal?
__________________
<):o)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Theorie rijbewijs + dyslexie
Tripp
6 13-06-2007 21:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25.