Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2007, 07:51
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Maaike schreef op 03-04-2007 @ 20:33 :
Ik moet morgen voor de eerste keer afrijden
spannend!!!!!! Succes!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Advertentie
Oud 04-04-2007, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Maaike schreef op 03-04-2007 @ 20:33 :
Ik moet morgen voor de eerste keer afrijden
GEHAAAAAAALD!
Oud 05-04-2007, 10:13
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
gefeliciteerd.. ik mag de 27e weer..
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Oud 08-04-2007, 16:38
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Heb overmorgen theorie
Oud 09-04-2007, 10:46
Verwijderd
Citaat:
rensd schreef op 08-04-2007 @ 17:38 :
Heb overmorgen theorie
En, heb je gisteravond mee gedaan met het nationale verkeersexamen 2007 ??

Dat was wel een goeie oefening!
Oud 09-04-2007, 16:27
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Ja, toen was ik gezakt met 8 fout. Was voor mij eigenlijk een soort waarschuwing, ik had het namelijk zwaar onderschat. Morgen voor het echie en ik heb het nu super goed geleerd
Oud 10-04-2007, 08:49
Verwijderd
Citaat:
rensd schreef op 09-04-2007 @ 17:27 :
Ja, toen was ik gezakt met 8 fout. Was voor mij eigenlijk een soort waarschuwing, ik had het namelijk zwaar onderschat. Morgen voor het echie en ik heb het nu super goed geleerd
Ja, die theorie was best wel een goede waarschuwing! Ik heb mijn papiertje (theorie) al op zak, maar ik zakte wel weer voor die theorie! Dus ik ga nu toch ook nog een keer het boekje goed doorlezen!

We horen wel of je het vandaag gehaald hebt...
Oud 10-04-2007, 11:28
wendym
wendym is offline
Hey!

Ik ben Wendy. Een nieuw lid hier.. het ziet er wel gezellig uit. Over twee maanden word ik 18 en dan mag ik eindelijk lessen!

Heb dit weekend voor het eerst achter het stuur gezeten al waren het maar 5 minutjes... op een rustige weg waar bijna niemand rijd.. dus afgelegen Het opstarten valt niet mee joh

Kan niet wachten tot ik eindelijk mag rijden Legaal!

P.s ik heb m'n theorie al geleerd... dacht dat ik het wel makkelijk ging halen .. heb m'n brommer theorie nml ook in 1 x gehaald..

Maar deed die test ook van tv... had 10 fouten..
Bij een paar fouten moet je gwn praktijk ervaring hebben.. en bij sommige had ik beter moeten nadenken.. Nja in iedertgeval kan ik niet wachten..

Groetjes,,,
__________________
Groetjes X
Oud 10-04-2007, 15:38
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Had een foutje bij dat theorie examen geval op tv... Maar ik vond het maar bullshit, ik erger me zelden zo erg aan een tv programma

'Maar 8 fout is helemaal niet veel!'

JAWEL TRUT!

'OMG OMG!!! ze gaan zo examen rijden IN HET DONKER!! en dat IN HILVERSUM!!! OMG!! ZO MOEILIJK!!'

LUL! IK WOU DAT IK GODVERDOMME OM 11 UUR 'S AVONDS PRAKTIJK MOCHT RIJDEN, GEEN KIP OP DE WEG!

Woowwww bij de winnaars is maarliefst 25% geslaagd!!

WAT DOE JE BLIJ HOER, DAT IS FUCKING TRIEST!

Dat dramatiseren de hele tijd, terwijl het 1. juist makkelijker is en 2. ik bijna zeker weet dat ze wel een voorkeursbehandeling krijgen als bn-er. Als ze het totaal verkloot hadden waren ze vast en zeker gewoon gezakt, maar ik weet zeker dat ze bij die gasten wat meer door de vingers wilden zien dan bij een normaal iemand die examen rijdt
Plus dat dat theorie examen makkelijker was dan normaal natuurlijk met telkens die pauze er tussen.
Bij een echt examen moet je veel langer achter elkaar geconcentreerd bezig zijn.

Als het volgend jaar weer komt ga ik niet kijken, echt niet goed voor m'n bloeddruk
Wat een boutprogramma

Zo, ben ik m'n ei ook weer kwijt
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 10-04-2007, 16:17
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Citaat:
JoniB schreef op 10-04-2007 @ 09:49 :
Ja, die theorie was best wel een goede waarschuwing! Ik heb mijn papiertje (theorie) al op zak, maar ik zakte wel weer voor die theorie! Dus ik ga nu toch ook nog een keer het boekje goed doorlezen!

We horen wel of je het vandaag gehaald hebt...
Yes, ik heb hem! 4 fout! Wat een ervaring ook weer, ik zou er echt zo een column over kunnen schrijven. De huilende meisjes die alweer voor de 7e keer gezakt waren, mobieltjes die afgingen en spiekende mensen die uit de zaal werden gegooid, Het ''VOLGENDE'' van de ambtenaar achter het bureau.. Soms kon ik mijn lach nauwelijks inhouden..
Oud 10-04-2007, 18:22
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ok, heel fijn.
Ik wilde zojuist een theorie examen aanvragen, bij 3 locaties geprobeert, kon op zijn vroegst 20 juni terecht.
Ok, geen super groot probleem, ik denk dan ga ik gewoon naar zo'n cbr locatie en hopen dat er iemand uitvalt.
Maar nu het probleem: ik kan nergens die examentijden vinden, ik kan er wel 's ochtends om 7 uur naartoe gaan, maar ik heb geen zin om een paar uur voor niks daar te zitten.
Iemand enig idee hoe ik aan die tijden kan komen?
Het liefste vanavond nog zodat ik het in kan plennen, die pikkies bij het cbr zijn alleen tijdens kantooruren bereikbaar
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.

Laatst gewijzigd op 10-04-2007 om 18:24.
Oud 10-04-2007, 18:49
Verwijderd
Citaat:
RolfZ schreef op 21-03-2007 @ 19:34 :
Coopergirl, ja ook dat wel ja. Maar ook volop banen aangeboden en als je goede baan/baas hebt, ook nog best loon ook.
(Afhankelijk wat je doet & buitenland chauffeur).

Dank je wel!
Meer horen jullie nog.
(Coopergirl)
Update 1:

Nog 2 lessen te gaan, a.s. donderdag van 07:00-09:30 uur en vrijdag a.s. ook.

Dinsdag 17 april afrijden voor vrachtwagen.

Update 2 volgt...
Oud 11-04-2007, 08:21
wendym
wendym is offline
IK vond dat programma ook wel erg langdradig enz .. niet eerlijk met die pauze en vaak wat maken ze van een klein ding een groot verhaal..

'K heb er wel erg veel van geleerd... en na de tien fouten die ik had.. waaronder wat domme..

Denk ik toch dat ik er op een echt theorie examen wat beter vanaf ga brengen..

AL met al heeft het dus toch nut gehad... zo gemakkelijk vond ik het niet..


Groetjes,,
__________________
Groetjes X
Oud 11-04-2007, 11:42
Verwijderd
Citaat:
rensd schreef op 10-04-2007 @ 17:17 :
Yes, ik heb hem! 4 fout! Wat een ervaring ook weer, ik zou er echt zo een column over kunnen schrijven. De huilende meisjes die alweer voor de 7e keer gezakt waren, mobieltjes die afgingen en spiekende mensen die uit de zaal werden gegooid, Het ''VOLGENDE'' van de ambtenaar achter het bureau.. Soms kon ik mijn lach nauwelijks inhouden..
Mooi! Whaha, ja je hebt wel weer iets meegemaakt Spiekers en meiden die voor de zevende keer gezakt zijn!! Dat komt niet vaak voor haha
Oud 11-04-2007, 18:39
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Wat kut ging m'n les vandaag zeg. Dat ding een keer uit laten vallen op een druk kruispunt, bijna een scooter+fietser doodgereden en bijna een auto en een motor geramd
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 11-04-2007, 21:02
le Y
le Y is offline
och, daar leer je van
Oud 11-04-2007, 21:56
Verwijderd
@MTPower: gefrustreerd?
Oud 11-04-2007, 22:56
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 11-04-2007 @ 22:56 :
@MTPower: gefrustreerd?
Ja, het wilde niet
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 12-04-2007, 12:31
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Vier keer gezakt voor praktijk.
Theorie over moeten doen wegens verlopen.

Maar vandaag dan toch, uiteindelijk, met alleen een banaan als kalmerend middel: Geslaagd!
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 12-04-2007, 12:42
wendym
wendym is offline
Leuk dat je bent geslaagd!! Nou moet ik nog 48 dagen wachten


Wel vaak gezakt eigk.. maja nu heb je geen zorgen meer..


Car ze!

Groetjes
__________________
Groetjes X
Oud 12-04-2007, 15:38
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 11-04-2007 @ 23:56 :
Ja, het wilde niet
Oud 12-04-2007, 21:35
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 12-04-2007 @ 16:38 :
Of was het over die post over dat nationale examen?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 12-04-2007, 21:45
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Citaat:
wendym schreef op 12-04-2007 @ 13:42

Wel vaak gezakt eigk.. [/B]
Ik spreek jou nog wel, je bent nog niet eens begonnen
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 13-04-2007, 08:25
wendym
wendym is offline
Citaat:
Alwien schreef op 12-04-2007 @ 22:45 :
Ik spreek jou nog wel, je bent nog niet eens begonnen

Haha..Ik wauw dat ik al mocht beginnen. Ik heb nu al m'n theorie examen aangevraagd ... woo de eerste vrije plaats is pas 3 juli WAJOO
__________________
Groetjes X
Oud 13-04-2007, 09:32
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 12-04-2007 @ 22:35 :
Of was het over die post over dat nationale examen?
Eigenlijk wel.

Laatst gewijzigd op 13-04-2007 om 12:33.
Oud 13-04-2007, 10:41
wendym
wendym is offline
47 dagen nog..

wat duur ut toch lang..
__________________
Groetjes X
Oud 13-04-2007, 15:51
Bart
Avatar van Bart
Bart is offline
18 januari ben ik begonnen, ik doe 1 mei theorie-examen en 20 juni praktijkexamen na 25 lessen van anderhalf uur. Heb besloten om het te proberen zonder TTT
Oud 13-04-2007, 16:30
Encrypted
Encrypted is offline
Citaat:
Bart schreef op 13-04-2007 @ 16:51 :
18 januari ben ik begonnen, ik doe 1 mei theorie-examen en 20 juni praktijkexamen na 25 lessen van anderhalf uur. Heb besloten om het te proberen zonder TTT
Gaat helemaal goed komen! 37,5 lesuren is meer dan genoeg lijkt mij
__________________
Liever een leeuw voor een dag, dan een gazelle voor honderd jaar.
Oud 14-04-2007, 01:27
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 13-04-2007 @ 10:32 :
Eigenlijk wel.
Ja, heb me er flink aan lopen ergeren.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 15-04-2007, 12:31
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Mijn moeder heeft mijn reserveringsnummer weggegooid (dat blaadje waarop het stond). Kan ik nu nog wel theorie-examen gaan doen? Ik moest al 1,5 maand wachten voordat ik terecht kon, gaat ze m'n reserveringsnummer weggooien.

Pff.
Oud 15-04-2007, 13:00
wendym
wendym is offline
Je kan je reserverings nummer gewoon nog opvragen..

Bel je naar het algemene nummer .. en vraag je je gegevens Je kan gewoon op dus.. "


Doeii xx
__________________
Groetjes X
Oud 15-04-2007, 13:25
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Hoe kan je dat reserveringsnummer opvragen dan? De enige gegevens die zij van mij hebben is mijn telefoonnummer en geboortedatum.

Maar als ik daarheen ga, dan word ik toch gewoon op de wachtlijst gezet anders? Dan hoop ik maar dat er een plek vrij is.
Oud 15-04-2007, 14:20
wendym
wendym is offline
Citaat:
Lyne schreef op 15-04-2007 @ 14:25 :
Hoe kan je dat reserveringsnummer opvragen dan? De enige gegevens die zij van mij hebben is mijn telefoonnummer en geboortedatum.

Maar als ik daarheen ga, dan word ik toch gewoon op de wachtlijst gezet anders? Dan hoop ik maar dat er een plek vrij is.

Jij hebt neem ik aan gewoon naar het algemene nummer gebelt.. Nou dan kan je kiezen van examen reserveren, en nog 2 dingen. één daar van is gegevens op vragen of examen op vragen of iets..

dan moet je je geboortje datum in vullen en je telefoon nummer .. dan geven ze heel het verhaaltje wanneer je op gaat + de reserverings code

Zo heb ik het ook gedaan..


Groetjes,
__________________
Groetjes X
Oud 15-04-2007, 18:18
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Ik was m'n reserveringscode ook vergeten maar dat maakt niet uit, ze hebben je geboortedatum wel
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 15-04-2007, 23:00
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik heb nog een probleem. Ik ben helemaal vergeten om een recente pasfoto te maken. Ik heb ze wel, maar ik heb geen idee waar ze liggen, ik kan ze echt niet vinden.

Doen ze daar heel moeilijk over, als ik er eentje neem die niet helemaal recht van voren is en waar ik een beetje op lach?
Oud 16-04-2007, 08:27
Encrypted
Encrypted is offline
Citaat:
Lyne schreef op 16-04-2007 @ 00:00 :
Ik heb nog een probleem. Ik ben helemaal vergeten om een recente pasfoto te maken. Ik heb ze wel, maar ik heb geen idee waar ze liggen, ik kan ze echt niet vinden.

Doen ze daar heel moeilijk over, als ik er eentje neem die niet helemaal recht van voren is en waar ik een beetje op lach?
Kan je er niet ff snel een laten maken? Beter om het zekere voor het onzekere te nemen. Op de foto in mijn rijbewijs lach ik ook wel een beetje, maar die is wel recht van voren genomen...
__________________
Liever een leeuw voor een dag, dan een gazelle voor honderd jaar.
Oud 17-04-2007, 08:08
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Citaat:
Lyne schreef op 16-04-2007 @ 00:00 :
Ik heb nog een probleem. Ik ben helemaal vergeten om een recente pasfoto te maken. Ik heb ze wel, maar ik heb geen idee waar ze liggen, ik kan ze echt niet vinden.

Doen ze daar heel moeilijk over, als ik er eentje neem die niet helemaal recht van voren is en waar ik een beetje op lach?
Volgens mij doen ze daar behoorlijk moeilijk over. Ze stellen dezelfde eisen als aan foto's voor een paspoort of ID en ja, die zijn behoorlijk streng.
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 17-04-2007, 11:49
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik had vandaag een intake in een simulator van de anwb. Op zich was het 'rijden' leuk, maar de instructeur was helemaal niet aardig. Hij had volgens mij al na 5 minuten besloten dat ik het niet kon. En daarna zei hij dat ook, iets subtieler. Ik kreeg de auto niet weggereden zonder afslaan, maar ze hadden ook helemaal niet uitgelegd wat ik met de koppeling moest doen. Daarna ging het gewoon goed, maar moest ik volgens hem toch pakket G (dat is het slechtste) en ik ben ervan overtuigd dat ik best enig leervermogen en inzicht heb dus ik ga het lekker ergens anders proberen.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 18-04-2007, 14:04
wendym
wendym is offline
Gaat lekker dan..

Ik moet nog 42 daagkes wachten,.

doeiii
__________________
Groetjes X
Oud 18-04-2007, 17:11
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 17-04-2007 @ 12:49 :
Ik had vandaag een intake in een simulator van de anwb. Op zich was het 'rijden' leuk, maar de instructeur was helemaal niet aardig. Hij had volgens mij al na 5 minuten besloten dat ik het niet kon. En daarna zei hij dat ook, iets subtieler. Ik kreeg de auto niet weggereden zonder afslaan, maar ze hadden ook helemaal niet uitgelegd wat ik met de koppeling moest doen. Daarna ging het gewoon goed, maar moest ik volgens hem toch pakket G (dat is het slechtste) en ik ben ervan overtuigd dat ik best enig leervermogen en inzicht heb dus ik ga het lekker ergens anders proberen.
De anwb heeft niet voor niets zo'n hoog slagingspercentage
Ze laten mensen gewoon veel meer lessen nemen dan eigenlijk nodig is
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 19-04-2007, 20:00
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
drukte bij cbr is ook voor mij nadelig volgens mij..

vorige keer werd ik een week na examen gebeld dat ik een week later mocht.. nu zijn we twee en een halve week verder en ben ik nog niet eens gebeld

frustrerend om mensen te zien rijden met wie je tegelijkertijd gelest hebt trouwens
Oud 19-04-2007, 20:12
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ja, ik zit er ook mee
Heb 2 weken meivakantie, denk dat ik die bij het cbr door ga brengen, hopen dat er iemand uitvalt zodat ik kan
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 20-04-2007, 08:30
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 19-04-2007 @ 21:00 :
drukte bij cbr is ook voor mij nadelig volgens mij..

vorige keer werd ik een week na examen gebeld dat ik een week later mocht.. nu zijn we twee en een halve week verder en ben ik nog niet eens gebeld

frustrerend om mensen te zien rijden met wie je tegelijkertijd gelest hebt trouwens
Ja, wat vervelend. Tenslotte heb je waarschijnlijk ook niet veel meer lessen nodig.

En ik had op het laatst dat mensen die veel later begonnen waren dan ik hun rijbewijs inmiddels al hadden gehaald, dan baal je ook flink. Maar goed, volhouden is de boodschap: volgende keer ga jij het halen!
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 20-04-2007, 20:08
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Oeh ik moest vandaag m'n zusje en een paar vriendinnetjes wegbrengen en het ging allemaal wat lomp, stoepjes, volgens mij een beetje asociaal inhalen tov medeweggebruikers en als toppunt sloeg hij bij het oprijden van de rotonde van Joure (=een hele grote!) af.. Achterin lagen ze natuurlijk helemaal dubbel incl. de auto achter mij
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 21-04-2007, 09:36
Verwijderd
Pfft, ik wil mijn rijbewijs eerder hebben dan mijn broertje! Aaaaarrrrrrrrrrrrrrrgh.

eind mei moet ik voor de tweede keer. En eergisteren ging mijn rijles heel goed.
Oud 21-04-2007, 09:59
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 17-04-2007 @ 12:49 :
Ik had vandaag een intake in een simulator van de anwb. Op zich was het 'rijden' leuk, maar de instructeur was helemaal niet aardig. Hij had volgens mij al na 5 minuten besloten dat ik het niet kon. En daarna zei hij dat ook, iets subtieler. Ik kreeg de auto niet weggereden zonder afslaan, maar ze hadden ook helemaal niet uitgelegd wat ik met de koppeling moest doen. Daarna ging het gewoon goed, maar moest ik volgens hem toch pakket G (dat is het slechtste) en ik ben ervan overtuigd dat ik best enig leervermogen en inzicht heb dus ik ga het lekker ergens anders proberen.
Nou wat raar zeg??!! Een instructeur heeft mede als taak om instructies te geven
Je moet weten wat het aangrijpingspunt is, hoe dat voelt etc. Wat een rare gast
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 21-04-2007, 18:47
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Pff, het schiet allemaal niet op, ik hoop hem toch echt voor mijn examen te hebben.
Oud 24-04-2007, 10:37
wendym
wendym is offline
Nog 36 dagen dan mag ik eindelijk lessen haha..
Mijn Pratijk examen is op 26 Juli.. dat word knallen dus.. Hopenlijk verloopt het allemaal zonder problemen..
__________________
Groetjes X
Oud 24-04-2007, 21:08
rosu
rosu is offline
Vandaag geslaaaaaagd!!! Heerlijk gevoel. 6 februari begonnen en nu 24 april geslaagd. 24 lessen van 60 minuten gehad. Ik ben blij
Oud 24-04-2007, 22:47
Verwijderd
Citaat:
wendym schreef op 10-04-2007 @ 12:28 :
Het opstarten valt niet mee joh

`Tis geen computer.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.