Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2007, 13:52
Joh@n
Avatar van Joh@n
Joh@n is offline
Citaat:
Ivo schreef op 13-06-2007 @ 13:41 :
0 dooie hoek, maar bij het achteruitrijden mis je toch een stuk uitzicht
Je spreekt jezelf nogal tegen.
Lezen is ook een vak waar niet iedereen even goed in is dan blijkbaar

Citaat:
J0YR1D3R schreef op 13-06-2007 @ 11:55 :
Mwa, valt ook wel mee. Als je je spiegels goed hebt staan en je kijkt goed over je schouder heb je vooruit rijdend 0 dode hoek.

Alleen met achteruit rijden bij het inparkeren/uitparkeren is het lastig omdat je dan gewoon een stuk mist.
Advertentie
Oud 13-06-2007, 14:54
Ivo
Ivo is offline
En als je vooruit rijdt, hoef je nooit te zien wat er naast/ achter je gebeurd? Je hoeft geen fietsers te zien bij het rechtsaf-slaan, je hoeft niet te spiegelen+dode-hoek controle voordat je in/uitvoegt op de snelweg? Je kan mij niet wijs maken dat er wel een dode hoek is als je achteruit rijd, maar niet als je vooruit rijdt. Of veranderd de auto ineens als je de achteruit-versnelling inschakeld?

Een auto heeft een dode hoek, of hij heeft hem niet. Punt. Het kan zijn dat je er bij het vooruit rijden minder last van hebt dan bij het achteruit rijden door de plaats van die dode hoek. Maar door van rijrichting te veranderen veranderd de dode hoek niet ineens.
Oud 13-06-2007, 15:41
Joh@n
Avatar van Joh@n
Joh@n is offline
Citaat:
Ivo schreef op 13-06-2007 @ 15:54 :
En als je vooruit rijdt, hoef je nooit te zien wat er naast/ achter je gebeurd? Je hoeft geen fietsers te zien bij het rechtsaf-slaan, je hoeft niet te spiegelen+dode-hoek controle voordat je in/uitvoegt op de snelweg? Je kan mij niet wijs maken dat er wel een dode hoek is als je achteruit rijd, maar niet als je vooruit rijdt. Of veranderd de auto ineens als je de achteruit-versnelling inschakeld?

Een auto heeft een dode hoek, of hij heeft hem niet. Punt. Het kan zijn dat je er bij het vooruit rijden minder last van hebt dan bij het achteruit rijden door de plaats van die dode hoek. Maar door van rijrichting te veranderen veranderd de dode hoek niet ineens.
Je hebt achteruit rijdend behoorlijk meer last van een dode hoek. Daar verdwijnen lantaarnpalen achter, mensen, soms zelfs complete auto's als het net ongelukkig uitkomt.

Voor mij is een dode hoek een punt waarin het mogelijk is dat je dingen mist. Wanneer je goed spiegelt op de snelweg met 100 en je gaat inhalen mis je niets en is er dus geen dode hoek.

Ik zeg nergens dat ik geen dode hoek controle uitvoer op de snelweg of bij welke afrit/afslag dan ook. De auto veranderd ook niet, de kans is alleen behoorlijk wat groter wanneer je achteruit rijdt dat je wat mist.

Maar goed, jouw idee van een dode hoek is anders En dit heeft inmiddels nog maar weinig te maken met show je auto. Waarschijnlijk kijk ik gewoon verkeerd
Oud 13-06-2007, 15:49
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
fotoos please
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 13-06-2007, 16:43
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Ocharme ik schreef op 13-06-2007 @ 02:46 :
dit is echt een hele mooie auto... ben heel erg jaloers.


Thanks.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 13-06-2007, 18:59
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
J0YR1D3R schreef op 13-06-2007 @ 16:41 :
Voor mij is een dode hoek een punt waarin het mogelijk is dat je dingen mist. Wanneer je goed spiegelt op de snelweg met 100 en je gaat inhalen mis je niets en is er dus geen dode hoek.
Dan haal ik je toch liever niet in op de snelweg als jij de invoegstrook op komt rijden
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 13-06-2007, 20:14
Joh@n
Avatar van Joh@n
Joh@n is offline
Citaat:
MTpower schreef op 13-06-2007 @ 19:59 :
Dan haal ik je toch liever niet in op de snelweg als jij de invoegstrook op komt rijden
En zo kun je nog 100 situaties bedenken waar jij weer geen rekening mee mee gehouden hebt



Ruim zat
Oud 13-06-2007, 21:03
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
J0YR1D3R schreef op 13-06-2007 @ 21:14 :

[afbeelding]

Ruim zat
heel herkenbaar
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Oud 13-06-2007, 22:42
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
J0YR1D3R schreef op 13-06-2007 @ 16:41 :
Je hebt achteruit rijdend behoorlijk meer last van een dode hoek. Daar verdwijnen lantaarnpalen achter, mensen, soms zelfs complete auto's als het net ongelukkig uitkomt.

Voor mij is een dode hoek een punt waarin het mogelijk is dat je dingen mist. Wanneer je goed spiegelt op de snelweg met 100 en je gaat inhalen mis je niets en is er dus geen dode hoek.
Vooruit rijdend is dat net zo hoor Zeker in de vorm van vooruit een bocht/zijdelingse verplaatsing maken.

Citaat:
Wiki: De dode hoek is die ruimte rond een voertuig die de chauffeur vanuit het voertuig niet direct kan waarnemen. Het betreft met name de ruimte achter het voertuig, en de ruimte naast het voertuig aan de passagierskant (in België, en Nederland doorgaans de ruimte rechts naast het voertuig; in auto's met het stuur rechts doorgaans de ruimte aan de linkerzijde van het voertuig), maar dode hoeken worden ook veroorzaakt door raam- en deurstijlen, de grote spiegels en allerlei "versieringen" die achter de voorruit worden aangebracht.
Het komt er op neer dat, hoe goed je ook kijkt, je hebt altijd een dode hoek. Maar als je goed kijkt heb je wel het minst kans dat er een auto volledig in verdwijnt. Ik weet niet of jouw rij-instructeur het eens gedaan heeft, maar de mijne is toen in mijn dode hoek gaan staan en ik moest gewoon spiegelen (uiteraard stonden we beiden stil). Ik kon hem niet zien. De kans dat er een bewegend voorwerp net buiten jouw zicht blijft als je goed spiegelt is wel een stuk kleiner Maar zelfs dan kan bij het invoegen een andere auto jouw nog net ontgaan. Risico van het vak

Overigens, in onze Picasso zijn de A-stijlen, dus de stijlen tussen het voorraam en de zijramen, aan de behoorlijk brede kant. Bij een scherpe bocht moet je toch even goed opletten dat daar ook niets in verdwijnt.

Maar genoeg gezeur daarover. Iedere auto heeft ze, de één wat meer dan de andere
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 14-06-2007, 00:16
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
J0YR1D3R schreef op 13-06-2007 @ 21:14 :
En zo kun je nog 100 situaties bedenken waar jij weer geen rekening mee mee gehouden hebt
Het komt erop neer dat elke auto weldegelijk een dode hoek heeft, ook vooruit rijdend
Mijn instructeur is toen inderdaad ook eens stilstaand in m'n dode hoek gaan staan, dat moet je voor de grap maar eens iemand laten doen als je dat nog nooit gedaan hebt, weet je meteen waar je precies moet kijken.
Voor m'n instructeur dat deed dacht ik ook alles te kunnen zien door goed te spiegelen, maar dat is dus niet zo
En juist op de snelweg is het belangrijk even over je schouder te kijken, ik ben vaak genoeg verrast door een auto die ineens vlak achter me bleek te zitten terwijl ik in wilde gaan halen, toch maar goed dat ik even de dode hoek check elke keer als ik inhaal
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 14-06-2007, 09:56
Joh@n
Avatar van Joh@n
Joh@n is offline
Citaat:
KIET-2 schreef op 13-06-2007 @ 23:42 :Maar genoeg gezeur daarover. Iedere auto heeft ze, de één wat meer dan de andere
Zolang ik geen ongelukken maak gaat het volgens mij prima zo Als je weet dat je een dode hoek hebt hou je er ook rekening mee en ik ben me er heel bewust van dat hij er soms meer is dan anders En nu weer ontopic indd
Oud 15-06-2007, 22:38
Verwijderd
Nog een keer mijn auto dan

eerst mn ex :



Nu:



Oud 25-06-2007, 08:33
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
MTpower schreef op 14-06-2007 @ 01:16 :
Het komt erop neer dat elke auto weldegelijk een dode hoek heeft, ook vooruit rijdend
Mijn instructeur is toen inderdaad ook eens stilstaand in m'n dode hoek gaan staan, dat moet je voor de grap maar eens iemand laten doen als je dat nog nooit gedaan hebt, weet je meteen waar je precies moet kijken.
Voor m'n instructeur dat deed dacht ik ook alles te kunnen zien door goed te spiegelen, maar dat is dus niet zo
En juist op de snelweg is het belangrijk even over je schouder te kijken, ik ben vaak genoeg verrast door een auto die ineens vlak achter me bleek te zitten terwijl ik in wilde gaan halen, toch maar goed dat ik even de dode hoek check elke keer als ik inhaal
Dat ligt erook aan hoe je je spiegels afstelt.
En natuurlijk nog beter, volvo met zijn lampjes die gaan branden als iemand in je dode hoek zit.

I love the S80.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 30-06-2007, 11:11
ViperDax
Avatar van ViperDax
ViperDax is offline
Net 'n 205 roland garros gekocht, feuteuh's komen later
__________________
Niet vrijgezel, niet bezet, maar zeker niet beschikbaar!
Oud 30-06-2007, 16:43
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Ik kijk nooit in mijn dode hoek xD....ook niet op de snelweg. meestal zie je toch van te voren of er iets aan komt of niet.
__________________
niet alleen =)
Oud 30-06-2007, 16:48
Verwijderd
Ik ben blij dat ik niet eens weet waar hoensbroek ligt
Oud 01-07-2007, 02:49
Ocharme ik
Avatar van Ocharme ik
Ocharme ik is offline
Citaat:
remy476 schreef op 30-06-2007 @ 17:43 :
Ik kijk nooit in mijn dode hoek xD....ook niet op de snelweg. meestal zie je toch van te voren of er iets aan komt of niet.
een dode hoek zie je niet, dus het heeft niet veel zin ernaar te zoeken
__________________
"There's a crack in everything, that's how the light gets in"
Oud 01-07-2007, 13:38
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
remy476 schreef op 30-06-2007 @ 17:43 :
Ik kijk nooit in mijn dode hoek xD....ook niet op de snelweg. meestal zie je toch van te voren of er iets aan komt of niet.
Zoals je zegt: meestal ja... Maargoed, je hoeft het op de snelweg natuurlijk ook maar 1 keer niet te zien
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 02-07-2007, 11:21
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Van Baelen schreef op 15-06-2007 @ 23:38 :
Nog een keer mijn auto dan

eerst mn ex :

[afbeelding]

Nu:

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat een onwijs gave auto!!!!!!! (Die rode Opel!) Fantastisch! Moest je er veel aan opknappen?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 04-07-2007, 18:49
ViperDax
Avatar van ViperDax
ViperDax is offline
http://groups.msn.com/CRCTheAces/ove...to&PhotoID=165
__________________
Niet vrijgezel, niet bezet, maar zeker niet beschikbaar!
Oud 08-07-2007, 23:23
Verwijderd
Okeej, ik heb dan nog geen rijbewijs (Jeej.. mag de 27ste AL afrijden)
Maar hier mijn autotje

Zoals ie er gewoon bij staat in het zonnetje te "stralen":


En tsjah.. er zat geen centrale deurvergendeling in, dus dan maar zelf knutselen... vonden de buren prachtig ..:


En een must.. geen achterbak :
Oud 09-07-2007, 13:02
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Hoe doe je dat eigenlijk, dat inbouwen van centrale deurvergrendeling (en wat kost het)?
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 09-07-2007, 16:53
Verwijderd
Citaat:
KIET-2 schreef op 09-07-2007 @ 14:02 :
Hoe doe je dat eigenlijk, dat inbouwen van centrale deurvergrendeling (en wat kost het)?
het is heel simpel... (als je er zin in hebt)
Je kan de deuren er in laten zitten.. maar is het zo'n gepriegel..
je hebt je deurpin.. en daaraan laat je een ander stalen pen parralel lopen naar je motortje die dan je deur ont- en vergrendeld..
je moet wel het nodige boor werk doen.. en goed gaan vijlen..
wat het kost?
Centrale vergrendeling kost 50 euro ofsow.. met kabelboom etc erbij..
Maaaaar. je kan het zo gek maken als je zelf wilt

als je het gaat doen.. zoek een mooi weekend uit.. begin vroeg.. om alles een beetje uit te zoeken.. en zorg eerst hoe je weet hoe je auto uit elkaar moet;-)
Oud 10-07-2007, 00:47
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
O, zo handig ben ik helaas niet. Om de één of andere reden gaan die dingen altijd bij mij fout De kosten vallen dan nog mee, vind ik.

Nou ja, de laatste tijd zit ik er toch alleen in, en ik schijn zelf ook een prima centrale deurvergrendeling te zijn - zelfs met vier deuren
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 20-07-2007, 22:10
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Citaat:
J0YR1D3R schreef op 13-06-2007 @ 16:41 :
Ik zeg nergens dat ik geen dode hoek controle uitvoer op de snelweg of bij welke afrit/afslag dan ook. De auto veranderd ook niet, de kans is alleen behoorlijk wat groter wanneer je achteruit rijdt dat je wat mist.
Gewoon overal harder rijden dan de rest, heb je ook geen last van auto's die plotseling in je dode hoek verdwijnen.
__________________
:)
Oud 25-07-2007, 22:51
Buzzzfuzzz.vs
Avatar van Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Die van mij een Ford fiesta Xr2i



cheers rich
__________________
Kijk ook eens op mijn site www.panzertracks.vze.com
Oud 25-07-2007, 23:44
Verwijderd
Heb je op die laatste foto nou andere velgen er onder liggen of lijkt dat maar zo?
Issie helemaal af zo of was dat een andere fiesta?
Oud 26-07-2007, 00:29
Buzzzfuzzz.vs
Avatar van Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Citaat:
Dittrich schreef op 26-07-2007 @ 00:44 :
Heb je op die laatste foto nou andere velgen er onder liggen of lijkt dat maar zo?
Issie helemaal af zo of was dat een andere fiesta?
op die laatste foto zitten andere velgen die zitten er nu niet meer onder de velgen op de bovenste 2 foto's zitten eronder

maar de wagen is nog lang niet klaar moet nog van alles aan gebeuren
__________________
Kijk ook eens op mijn site www.panzertracks.vze.com
Oud 10-08-2007, 14:46
Verwijderd
Ik heb deze week de nieuwe Fiat Grande Punto besteld!
De Grande Punto 1.3 JTD 90pk 5d Edizione Cool, Metallic zwart.

En dat ziet er ongeveer precies zo uit:



Alleen wat jammer dat de levertijd 6 tot 8 weken is, maar daar kan de dealer in Baarn ook niks aan doen.

Ik kan niet wachten...

Toch net even wat leuker dan de 206 waar ik momenteel in cruise.
Oud 10-08-2007, 14:54
Verwijderd
Volvo s40


Inmiddels alweer een jaartje of 2, staat bijna 77.000km op de teller nu
Oud 10-08-2007, 15:01
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 10-08-2007 @ 15:54 :
Volvo s40
[afbeelding]

Inmiddels alweer een jaartje of 2, staat bijna 77.000km op de teller nu
Die heb ik destijds ook een keertje overwogen, maar toen is het toch BMW 3-serie geworden.
Oud 10-08-2007, 21:52
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Dukko schreef op 10-08-2007 @ 16:01 :
Die heb ik destijds ook een keertje overwogen, maar toen is het toch BMW 3-serie geworden.
BMW 3-serie heb ik ook in overweging. Is dat wat zo'n ding?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 16-08-2007, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 10-08-2007 @ 16:01 :
Die heb ik destijds ook een keertje overwogen, maar toen is het toch BMW 3-serie geworden.
Dan heb je die oude 3 serie waar allen maar ali's in rijden, die hoef ik niet.
Vind het model niet mooi.
Het model dat wel mooi is is weer stukken duurder
Oud 16-08-2007, 19:06
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
********** schreef op 16-08-2007 @ 11:10 :
Dan heb je die oude 3 serie waar allen maar ali's in rijden, die hoef ik niet.
Vind het model niet mooi.
Het model dat wel mooi is is weer stukken duurder
Ik vind de E36 het mooiste model van bmw tot nu toe, die E40 vind ik maar niets... te rond.
En die E30 weer te vierkant
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 17-08-2007, 00:39
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 16-08-2007 @ 20:06 :
Ik vind de E36 het mooiste model van bmw tot nu toe, die E40 vind ik maar niets... te rond.
En die E30 weer te vierkant
Ik vind die e36 dus helemaal niks, ik zie er ook alleen maar fout volk in.

Maar wat je echt nodig hebt op een aato is dit:
http://www.dumpert.nl/mediabase/2332...n_draaien.html
Oud 17-08-2007, 22:08
Verwijderd
De E46 is het mooiste vind ik, maar de E36 die ik had zag er prachtig uit. Zodra ik weer in Nederland ben post ik even een paar foto's. Ben nu in Ierland.
Oud 21-08-2007, 13:25
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 02-07-2007 @ 12:21 :
Wat een onwijs gave auto!!!!!!! (Die rode Opel!) Fantastisch! Moest je er veel aan opknappen?
valt best mee, meestal alleen wat roest, maar dat is nog niet zo erg, als je een beetje handig bent met plamuur of het las apparaat is die auto weer zo als nieuw.

hij staat er nu zo bij:






Laatst gewijzigd op 21-08-2007 om 13:29.
Oud 21-08-2007, 14:59
Buzzzfuzzz.vs
Avatar van Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Citaat:
Van Baelen schreef op 21-08-2007 @ 14:25 :
valt best mee, meestal alleen wat roest, maar dat is nog niet zo erg, als je een beetje handig bent met plamuur of het las apparaat is die auto weer zo als nieuw.

hij staat er nu zo bij:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

ziet er echt super uit vind dit toch echt een van de mooier wagens hiero
ben helemaal weg van de jaren 70 styl
zelf zou ik wel een ford capri willen
__________________
Kijk ook eens op mijn site www.panzertracks.vze.com
Oud 21-08-2007, 17:05
Verwijderd
tegenhanger van de Opel Manta Capri vind ik zelf ook btw, achterwielaandrijving is heerlijk vooral in de bochten.

hier nog wat jaren 70 styling


beter ?
of
minder ?
Oud 22-08-2007, 10:01
Verwijderd
De Manta en de Capri zijn idd erg stoer
Oud 22-08-2007, 16:28
Verwijderd
Dit was mijn BMW:

Foto1:

Foto2:

Foto3:

foto4:


Zag er netjes en knap uit, en was één van de weinige onder de E36 die niet was afgetuigt.
Oud 22-08-2007, 16:30
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Dukko schreef op 22-08-2007 @ 17:28 :
Dit was mijn BMW:

Foto1:
[afbeelding]
Foto2:
[afbeelding]
Foto3:
[afbeelding]
foto4:
[afbeelding]

Zag er netjes en knap uit, en was één van de weinige onder de E36 die niet was afgetuigt.
Was?
Hoe rijdt zoiets nou? Misschien dat ik ook voor zoiets ga
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 22-08-2007, 18:36
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 22-08-2007 @ 17:30 :
Was?
Hoe rijdt zoiets nou? Misschien dat ik ook voor zoiets ga
Als je een nette vind rijd het heerlijk. Je zal niet gaan klagen.

Ik rij nu een Peugeot 206 2.0 HDI, en die gaat weg zodra mijn Fiat Grande Punto er is wat dan meteen mijn 8ste auto word. (en nee, dat is niet omdat ik ze in de prak rij )
Oud 26-09-2007, 10:59
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Zal mijn nieuwe bolide ook maar eens showen.

Citroën Xantia 2.0 TurboCT


Hier staat ie in zijn hoogste stand

Dit is de normale rijstand

Laagste "lowrider" stand




Overal slangen.

150pk/230nm bij 2500rpm... En met een nieuwe chip er in 200 pk en 340 nm.

Wel heel wat anders dan de Alfa, maar het is wel leuk om gewoon elk jaar een andere auto te hebben... Volgend jaar weer op zoek naar wat anders.
__________________
I have a dream.

Laatst gewijzigd op 26-09-2007 om 11:07.
Oud 26-09-2007, 15:50
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline

Mijn bolide vlak na een rondje op de befaamde Nürburgring. Let vooral op de beslagen ruiten achter


Weer bij terugkomst in Nederland. Inclusief mooie gouden sticker, wat hem nu officieel de Mazda 121 1800 TL Nürburgring Edition maakt
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.

Laatst gewijzigd op 26-09-2007 om 18:10.
Oud 26-09-2007, 17:37
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
De rijdende auto's van mijn lief:

Manta a met een 3.0 24v


Manta b voor de slalom


Ascona a voor dagelijks vervoer


dan heeft ie nog een manta b om te slopen en een manta a, waar hij mee bezig is.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 26-09-2007, 23:38
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline

16-kleppertje, 220pk
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Oud 26-09-2007, 23:49
Verwijderd
Uit hoeveel "cubic inches" haalt ie die 220 pk?
Oud 26-09-2007, 23:50
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
305 ci
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Oud 26-09-2007, 23:58
Verwijderd
da's best netjes!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36.