Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2010, 17:25
Verwijderd
Mwo, ik wou bijna de loftrompet afsteken over het gedrag van de Nederlandse automobilist, maar helaas... Toen ik in de wijk reed vond iemand (uiteraard met een busje) het nodig om geen voorrang te verlenen, waardoor ABS en ESP/ASR aan het werk werden gezet want remmen op een laag ijs is niet iets waarvoor een auto is ontworpen
Wel grappig om te zien dat hij daarna een extra rondje reed om niet te laten weten waar hij woont, maar aangezien hij een straat verder woont, weet ik natuurlijk al lang waar hij woont
Advertentie
Oud 12-01-2010, 18:59
Verwijderd
Zo ken ik er nog wel een: besneeuwde rijbaan, maar ik zat op een vrij goede voorrangsweg. Kon goed doorrijden. Komt er opeens een auto van rechts (géén voorang) gewoon op zijn dooie gemak de weg opdraaien (had mij allang kunnen zien aankomen). Ik trap op de rem, glij door, tuut en dan draaien ze zich om, staren me aan. Ik tik op mijn voorhoofd en natuurlijk steken ze hun middelvinger op. Echt afvoeren!
Oud 12-01-2010, 21:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Oh ik schrok me vandaag echt kapot. We reden 50 op de afslag van de snelweg en er komt een automobilist met hoge vaart aangereden. Op het alle laatste moment schiet hij langs me en schiet hij 2 auto's later over de wegmarkering alsnog de rij in. Jezus ik dacht dat hij me dood ging rijden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-01-2010, 08:20
Verwijderd
Ergerlijk als mensen denken dat ze met 50 moeten invoegen op een snelweg.
Hatelijk als mensen dan nog meer gaan vertragen als er een vrachtwagen op die snelweg rijdt.
Dat ik daardoor de vluchtstrook moet gebruiken om weer vaart te maken om wél fatsoenlijk in te voegen is dan een bijkomstig nadeel, waar ik bekant mijn stuur van zou opvreten. Stelletje angsthazen
Oud 13-01-2010, 13:35
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Vandaag zag ik iemand met zo'n opleggerbusje (hoe noem je zoiets) die kennelijk zelf met z'n knipperlichten had geklooid... Hij leek twee knipperlichten boven elkaar te hebben aan iedere kant aan de achterkant. Hij zette zijn knipperlicht aan naar rechts (neem ik aan) omdat hij de afrit wilde nemen, maar intussen ging het onderste knipperlicht rechts aan en het bovenste knipperlicht links. En dat leverde nogal wat verwarring op bij omringende weggebruikers.
Oud 13-01-2010, 15:51
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Vandaag zag ik iemand met zo'n opleggerbusje (hoe noem je zoiets) die kennelijk zelf met z'n knipperlichten had geklooid... Hij leek twee knipperlichten boven elkaar te hebben aan iedere kant aan de achterkant. Hij zette zijn knipperlicht aan naar rechts (neem ik aan) omdat hij de afrit wilde nemen, maar intussen ging het onderste knipperlicht rechts aan en het bovenste knipperlicht links. En dat leverde nogal wat verwarring op bij omringende weggebruikers.
Bus met laadklep. Kan ook een storing zijn
__________________
niet alleen =)
Oud 13-01-2010, 18:33
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Zie je bij aanhangers ook redelijk vaak, dat de verlichting gewoon niet in orde is. Kan soms best irritant zijn
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 13-01-2010, 21:28
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Gister reed een vriendin op een kruispunt af, rijden er op het laatste moment twee moeders door rood met hun fiets. Die vriendin moest keihard op de rem voor ze, anders had ze hen vol geschept. En die moeders keken de andere kant op
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-01-2010, 22:54
Verwijderd
Ik snap toch niet zo goed, als je ziet dat het op de doorgaande weg wit is, en jij komt van een zijstraat, dat je toch geen voorrang geeft...
Oud 15-01-2010, 15:27
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Vanochtend was het best even spannend... Ik reed op de rechterbaan op de snelweg, voor en achter mij was het een eindje leeg, en links van mij reden een stuk of 5 auto's die amper sneller gingen dan ik. Ik reed 'gewoon' 120. Er kwam een auto door de bocht op de invoegstrook (de enige op die hele strook), en die reed nog amper 60 als die bij het begin van de blokmarkering is. En direct (dus aan het begin van de invoegstrook) zette hij zijn knipperlicht aan en begon mijn baan op te sturen. Ik kon niet naar links, want daar reden die andere auto's, dus ik trapte op de rem. En gelukkig, net toen de helft van de auto al op mijn baan zat, zag de chauffeur mij en trok hij zijn auto met een ruk terug op de invoegstrook.
En uiteindelijk is-ie aan het eind van de invoegstrook alsnog met diezelfde 60 km/u ingevoegd, volgens mij. Alleen was de snelweg toen dus leeg.
Oud 17-01-2010, 22:51
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Potverdorie, ik heb sowieso niet zo'n hoge pet op van Belgen dus ik kan bevooroordeeld zijn, maar wat kan een groot deel van de bevolking niet rijden.. Het zijn geen extreem erge dingen, maar wel strontvervelend. Grootste probleem is dat ze niet in hun spiegel lijken te kijken, je kan er een uur achter zitten voor ze door hebben dat je erlangs wil. En daarbij komt het volgende probleem - links blijven rijden. Vooral de wegen tussen Antwerpen en Brussel (de E19 en de A12) zijn driebaanswegen en dan rijden ze in een stoetje achter elkaar op de linkerbaan. Ik rij er vrij regelmatig en het komt dan ook vaak voor dat we links maar 90/100 rijden omdat mensen die op de middenbaan 110 op de teller rijden, die daar helemaal niet horen te rijden (rechts is vrij, maar ojee, 600 meter verderop rijd een langzame vrachtwagen rechts!), worden ingehaald En dan gaan mensen die 110 echte kilometers rijden ze inhalen, moet de vorige weer op de rem, etc etc. Terwijl de rechterbaan leeg is! Zit me echt dood te ergeren. Ook op de A16 Breda - Rotterdam, driebaansweg.. Rijden er weer 3 autos achter elkaar (met 100 meter ertussenin steeds) op de middelste baan. Haal je ze in (van de rechterbaan helemaal naar de linker om vervolgens weer helemaal rechts te eindigen), zijn het 2 belgen en een fransman. Echt hoor.
Oud 18-01-2010, 00:48
Verwijderd
Dat doen Nederlanders anders ook in vrij grote getale verkeerd. Ik ga dan gewoon consequent helemaal van rechts naar links en direct ervoor weer naar rechts. Meestal worden ze dan wel wakker
Oud 18-01-2010, 13:07
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Wat mij in België altijd zo verbaasd is dat ze op de snelweg eerst richting aan lijken te geven voordat ze daadwerkelijk gaan kijken of ze in kúnnen halen. Wordt dat zo geleerd daar?
Ik schrik me altijd de tering als ik iemand in wil halen en ze geven ineens richting aan naar links
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 18-01-2010, 16:03
Verwijderd
Je moet weten dat Belgen les mogen krijgen van hun ouders, die volgen dus helemaal geen rijschool ofzo. Die kunnen het dus consequent verkeerd doen altijd, tijdens hun examen per ongeluk of expres goed en dan zijn ze geslaagd, terwijl ze het helemaal niet gedrilld hebben gekregen zoals wij Nederlanders (en ja, dan noem ik mezelf een Nederlander, want ik heb in Nederland mijn rijbewijs gehaald). Moet je eens opletten op rotondes, je mag blij zijn als 10% richting aangeeft.
Oud 18-01-2010, 16:16
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Hoewel Belgen vaak wat minder tactvol zijn in het verkeer, hoor ik al deze klachten ook vaak genoeg over Nederlandse weggebruikers. Het ligt niet zo heel ver uit elkaar
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 18-01-2010, 16:29
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
In Nederland zie ik het ook wel eens, maar in België echt veel vaker. Het lijkt daar echt structureel te gebeuren, in Nederland incidenteel. Maar dat kan ook aan mij liggen. Duitsers heb ik vaak weinig problemen mee in het verkeer, behalve dat ze soms wat rare acties hebben, maar dat heb ik zelf ook als ik in een vreemde stad rij en nog moet zoeken
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 18-01-2010, 22:07
Verwijderd
duitser proppen hem er gewoon tussen. Dat gaat soms nog maar net goed.
Oud 19-01-2010, 00:01
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
In Nederland zie ik het ook wel eens, maar in België echt veel vaker. Het lijkt daar echt structureel te gebeuren, in Nederland incidenteel. Maar dat kan ook aan mij liggen. Duitsers heb ik vaak weinig problemen mee in het verkeer, behalve dat ze soms wat rare acties hebben, maar dat heb ik zelf ook als ik in een vreemde stad rij en nog moet zoeken
Ja dit. Natuurlijk heb je het ook in Nederland, maar als ik van uni naar huis rij is dan 100 km in belgie en 100 km in nederland en dan komt het gewoon vaker voor in belgie dan in nederland... Niet alle Belgen zijn slechter rijders, niet alle Nederlanders zijn goede of slechte rijders, het gebeurt gewoon vaker.

En ik had vandaag weer zo'n malloot die maar op de middelste baan reed en steeds van snelheid wisselde (ging weer veel harder rijden toen ik em wou inhalen, heel irritant), en toen keek ik en toen zat ie vrolijk te smsen
Oud 19-01-2010, 16:10
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Ga eens rijden in hartje Parijs, daar gebeuren alleen maar van dat soort dingen.
__________________
niet alleen =)
Oud 19-01-2010, 18:11
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
O ja, Parijs is helemaal leuk om te rijden Wat dat betreft kan je in <insert random stad in Italië> je lol ook op, daar is het helemaal van de zotte. 5 rijstroken voor de tolpoortjes? Ja, maar we gaan gewoon met z'n 10-en naast elkaar staan.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 19-01-2010, 18:13
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Geen idee hoe de situatie ontstaan was, maar ik zag van verre dat er op de drukke in/uitvoegstrook twee auto's naastelkaar reden. Paste net niet binnen de lijntjes. Volgens mij lette iemand dus niet zo goed op bij het uitvoegen...
Oud 19-01-2010, 18:15
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Bijna vergeten dat ik inhoudelijk wilde posten

Reed net bij mijn ouders door het dorp, en daar is het 30-km met een paar lekkere slingers. Ik rijd daar keurig 30/35. Komt er een Jantje Ongeduld in z'n Seat die gewoon direct begint te drukken en hem er bij de eerste de beste slinger linksom langs propt
Ik had eigenlijk de bocht rechtsom daar vlak voor wat ruimer moeten nemen, want er kwam toch niets aan maar dan had hij er niet langs gekund...
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 19-01-2010, 19:34
Verwijderd
Dus dan ga je maar aan de kant voor 'm? Bij mij kunnen dat soort mensen gewoon wachten hoor
Oud 19-01-2010, 19:41
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ik ging niet zozeer 'aan de kant' voor hem, ik ging gewoon op mijn plek op de weg rijden: rechts Maar ik had er ook voor kunnen kiezen asociaal midden op te rijden om hem te pesten, wat ik uiteindelijk toch maar niet gedaan heb.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 19-01-2010, 19:53
Verwijderd
Wat ben je toch braaf
Oud 19-01-2010, 22:04
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Iemand moet het goede voorbeeld geven
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 19-01-2010, 22:29
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
O ja, Parijs is helemaal leuk om te rijden Wat dat betreft kan je in <insert random stad in Italië> je lol ook op, daar is het helemaal van de zotte. 5 rijstroken voor de tolpoortjes? Ja, maar we gaan gewoon met z'n 10-en naast elkaar staan.
Italië is echt bizar inderdaad, was er toen gelukkig niet met de auto.
Heb geregeld weg moeten springen (!!!) voor een auto die over het trotoir kwam gevlogen, wtf
En al die scootertjes die op de meest onmogelijke manieren auto's en bussen inhalen, ik heb toen echt m'n ogen uitgekeken daar
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 19-01-2010, 22:47
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
had het er gister nog met mn italiaanse huisgenootje over, dat mensen een bepaald handgebaar geven als ze voor worden gelaten op een zebrapad in Italie, en dat ze het zo gek vindt dat dat hier niet gebeurt. Ja euhhhh hier is het normaal om te stoppen, dan hoef je niet te zeggen 'thank you for keeping me alive'
Oud 20-01-2010, 19:46
Verwijderd
In Nederland stopt niemand voor het zebrapad, hoor.

OT: een vrouw, met een fiets. Een kind voorop, een kind achterop. In het donker, door het buitengebied.

Ik heb altijd een hekel aan mensen die gaan schreeuwen als ik mijn licht niet heb (lekker met groot licht in mijn gezicht schijnen, fijn), maar ik kreeg nu ook wel zin om wat te roepen.
Oud 20-01-2010, 20:17
Verwijderd
Sinds wanneer niet? Ik maak dagelijks mee dat mensen braaf stoppen voor het zebrapad. Als het jou niet lukt, dan is de truc gewoon om oogcontact te maken met de bestuurder. Die stoppen wel.

Hopelijk snap je nu trouwens ook waarom mensen naar jou met groot licht seinen. Fietsers in het donker zonder licht zie je als automobilist echt heel erg slecht. Doe dus gewoon je licht aan, of koop van die lampjes bij de Hema. Het kost je €5 en je doet iedereen er een plezier mee.
Oud 20-01-2010, 20:39
Verwijderd
Maar als die dingen gestolen worden kan je er ook niet veel aan doen, en je moet toch een keer naar huis. Ik weet zelf ook hoe irritant het is, en ik rij in het donker, dan hoef je me er niet nog een keer op te wijzen.
Oud 20-01-2010, 20:51
Verwijderd
Nee van die Hema dingen met elastiekjes eromheen. Die kun je ook gewoon weer ervanaf halen en je hoeft ook niks te installeren. Dikke prima
En mensen seinen juist naar je om je te laten weten dat ze je pas heel laat zagen en dat ze dat niet fijn vonden. Ik sein ook naar auto's met kapotte verlichting bijv., onder hetzelfde principe
Oud 20-01-2010, 21:37
Verwijderd
Het zal wel goede bedoelingen hebben, maar ik vind het niet erg fijn om verblind te worden.
Oud 20-01-2010, 21:38
Verwijderd
Dan moet je gewoon verlichting voeren. Probleem opgelost
Oud 20-01-2010, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Het zal wel goede bedoelingen hebben, maar ik vind het niet erg fijn om verblind te worden.
En een automobilist vind het niet prettig om de rest van zijn leven te moeten betalen voor een of andere rotmongool die te lamlendig is om fatsoenlijke lichten te voeren.

Tis jouw leven. Jouw lijf. Doe niet zo verrekte arrogant man. Niemand heeft het eeuwige leven. Ook jij niet, dus koop gewoon lichten. En vergeet ze niet.
Oud 21-01-2010, 12:36
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Fietsers zonder licht zijn echt schijtirritant, ik laat ze ook altijd goed merken dat ik dat vind
Overigens stop ik eigenlijk altijd voor een zebrapad als iemand over wilt steken, soms is het gewoon niet meer mogelijk te remmen, dan doe ik dat ook niet. Als ik zelf over wil steken op een zebrapad schat ik gewoon in hoeveel remweg iemand nodig heeft, denk ik het te redden dan stap ik gewoon de weg op, moet je ze af en toe zien gebaren .
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 21-01-2010, 14:41
Verwijderd
Ik vind het altijd zo irritant als je ziet dat mensen over het zebrapad willen, je dus voor ze stopt, en ze dan gewoon tien seconden aan de kant van de weg als een stel koeien naar je staan te staren voordat ze oversteken vooral op de fiets heb ik dat vaak.
Oud 21-01-2010, 14:58
Verwijderd
Mja dat is idd wel irritant

Ik had een aantal kanshebbers voor de titel wegpiraat van de dag, maar het is een vrouw in een Mercedes-Benz Vito geworden. Ik reed op de weg van Zeist naar Utrecht (geen idee hoe die heet) rustig 84km/u op de cruisecontrol waar je 80 km/u mag. Achter mij reed niemand en mevrouw vind het nodig om haar bus vanuit een met haaientanden gekenmerkte aansluiting voor de mijne te gooien ... met 10km/u. Gelukkig is dat stuk 2x2 baans, dus hoefde ik geen noodstop uit te voeren, maar man man man, wat reed dat wijf slecht zeg. De hint met de alarmlichten toen ik voor haar reed begreep ze volgens mij niet. Ze keek gewoon te dom uit d'r ogen.
Oud 21-01-2010, 16:20
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Bij zebrapaden is het zo vervelend als er mensen onduidelijk doen in de buurt van zo'n zebrapad. Als ze staan te kletsen, of een beetje bewegen alsof ze nog twijfelen of ze over willen steken. Ik wil best stoppen, maar dan moet wel duidelijk zijn dat ze gaan oversteken. Soms zie ik dan dat ze na mijn auto wel oversteken.

Vandaag trouwens niet echt grote wegpiraten gezien, behalve het feit dat we twee keer van 120 naar 40 af moesten remmen en toen weer 120 konden rijden. Ik gok dat mensen hun auto dus vanachter een vrachtwagen in de lange rij op de linkerbaan propten toen.
Oud 21-01-2010, 21:01
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Wat Dittrich zegt (tegen Barabas).
Oud 21-01-2010, 21:08
Verwijderd
Ik kan er toch echt niets aan doen als ik er 's avonds achter kom dat mijn tas is gestolen, met daarin mijn verlichting. Omdat het op zich toch wel handig is om naar huis te gaan, besloot ik dus om toch maar op mijn fiets te stappen (7km), en bij iedere auto die er aan kwam zachtjes in de berm te gaan rijden, en als er twee tegenliggers aankwamen even afstappen. Dan nog kreeg ik van iedere auto groot licht. Dat is niet alleen niet fijn, maar ook niet veilig: een eventuele auto achter mij raakt er ook door verblindt en ziet mij niet.
Oud 21-01-2010, 21:14
Verwijderd
Nee hoor, groot licht in een auto valt reuze mee. Tenzij je nachtblind bent natuurlijk, maar dan moet je sowieso al niet rijden 's nachts.
Oud 21-01-2010, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Ik kan er toch echt niets aan doen als ik er 's avonds achter kom dat mijn tas is gestolen, met daarin mijn verlichting. Omdat het op zich toch wel handig is om naar huis te gaan, besloot ik dus om toch maar op mijn fiets te stappen (7km), en bij iedere auto die er aan kwam zachtjes in de berm te gaan rijden, en als er twee tegenliggers aankwamen even afstappen. Dan nog kreeg ik van iedere auto groot licht. Dat is niet alleen niet fijn, maar ook niet veilig: een eventuele auto achter mij raakt er ook door verblindt en ziet mij niet.
Kerel, wat je ook zegt: JIJ bent verantwoordelijk voor je lichten... Gestolen? Right. Jammer, maar toch is het jouw leven... Wie er ook voor opdraait, maakt het echt niet minder zuur als jij kapotgereden wordt...

Maar wees er vooral blind voor
Oud 21-01-2010, 22:08
Verwijderd
Natuurlijk ben ik daar verantwoordelijk voor. Wat had jij voor een oplossing gekozen?
Oud 21-01-2010, 22:13
Verwijderd
Afhankelijk van de tijd:
1. Nieuwe kopen.
2. Gewoon ff bellen van "kom me ff ophalen, mijn fiets is stuk"
Oud 21-01-2010, 22:29
Verwijderd
Ik kan ontelbaar veel uitvluchten verzinnen voor dit
Nja, bellen was natuurlijk ook wel handig geweest. Nieuwe kopen kon niet, was rond 11 uur 's avonds ofzo.
Oud 21-01-2010, 22:39
Verwijderd
Ja dat kan. Dat wordt alleen wat lastiger wanneer je voor je flikker gereden wordt en dat gebeurt jaarlijks erg veel.
Oud 21-01-2010, 22:48
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
En jullie hebben natuurlijk allemaal nog NOOIT zonder licht gefietst. Tuurlijk is het niet slim, maar ik snap het in dit geval wel (al zou ik dan natuurlijk wel de veiligste route kiezen en niet iets waarbij je op een autoweg fietst, als het even kan). "Gewoon ff bellen" is nu eenmaal ook niet voor iedereen een optie.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 21-01-2010, 22:49
Verwijderd
Eh nee, ik ben geen pauper Marco
Oud 21-01-2010, 23:11
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Als het even kan moet je nooit op een autoweg fietsen, Marco

Ik begrijp het op zich wel. Als je erachter komt dat je lampen kapot (of weg) zijn dan is dat meestal op een plek/moment waarop je er toch niet zo heel veel meer aan kan doen, en dan zal je toch iets moeten. Als het even kan probeer ik dan wel een oplossing te vinden, maar soms zit dat er niet in. Maar ik kan het mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst zonder licht in het donker heb moeten fietsen

En van Barabas zijn kant snap ik het grootlicht probleem ook wel, alleen is het wel zo dat als jij geen lichten draagt en ik kan jou alleen goed waarnemen met grootlicht, dan laat ik mijn grootlicht aanstaan zodat ik je goed kan zien. Het alternatief is dus dat ik je niet of minder goed kan zien, en je kan raken. Wat mij toch een minder prettig alternatief lijkt
Dat je dat auto naar auto krijgt is natuurlijk omdat er geen bordje staat met 'pas op, verlichtingloze fietser'. Jij weet het wel na 5 auto's, maar voor de 5de auto is het gewoon een nieuwe situatie. Bovendien vindt een automobilist het ook niet fijn in de ankers te moeten of uit te wijken omdat hij een fietser pas heel laat kan opmerken, dus de ergernis komt van beide kanten. En geen enkele automobilist zal in principe zijn groot licht langdurig opzetten als er ook nog een auto tegemoet komt.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27.