Oud 19-11-2012, 16:48
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Aangezien niemand anders het doet!
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Oud 19-11-2012, 16:48
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Martin: Ja, natuurlijk.
top!
__________________
you're not my demographic
Oud 19-11-2012, 16:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, Q weer he
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-11-2012, 16:49
Verwijderd
Ik vind jullie lief
Oud 19-11-2012, 16:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, maar Ing, ik vind het wel echt heel kut voor je. Ik zou voorstellen om een ijsje met je te komen eten, maar jij komt waarschijnlijk je bed niet uit en het is Siberisch koud buiten warme chocomelk?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-11-2012, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Ja, Q weer he
Ja eh, ik blijf aan de gang
Oud 19-11-2012, 16:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja eh, ik blijf aan de gang
Dan moet je ook niet zeuren over andere mensen die wél de laatste post hebben, maar niet een nieuw topic openen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-11-2012, 16:51
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Sterkte Ingrid.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 19-11-2012, 16:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik vind het vandaag echt heerlijk weer gisteren ook al
__________________
you're not my demographic
Oud 19-11-2012, 16:51
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
huhu, ik was al aan het wachten.

Ik ben helemaal hyperdepieper Ik kreeg net telefoontje, deze week sollicitatiebrief opsturen voor de New York studiereis die al in januari plaatsvindt! Ohhhhhh ik hoop zo dat het lukt. Mensen die de reis gemaakt hebben vertellen er zulke goede verhalen over.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 19-11-2012, 16:52
Verwijderd
Hihi ik ging ruzie maken met de klantenservice van bol.com en nu heb ik een cadeaubon van 10 euro terwijl m'n klacht over 5 euro ging
Oud 19-11-2012, 16:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind het topicnummer voor de titel echt supernaar /autist
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-11-2012, 16:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hihi ik ging ruzie maken met de klantenservice van bol.com en nu heb ik een cadeaubon van 10 euro terwijl m'n klacht over 5 euro ging
Goede tip
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-11-2012, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je ook niet zeuren over andere mensen die wél de laatste post hebben, maar niet een nieuw topic openen
Dat doe ik toch niet? Het was slechts een constatering dat Stefenootje het VERTIKT terwijl ze DOELBEWUST de 500e maakte. In mijn geval was het louter toeval *!*
Oud 19-11-2012, 16:53
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind het topicnummer voor de titel echt supernaar /autist
Tja, pech gehad! Ik wilde eens iets anders. Doe maar lekker posten, is hij snel vol.
__________________
you're not my demographic
Oud 19-11-2012, 16:54
Verwijderd
Citaat:
O wait, dat voorgestelde mailtje was bedoeld voor internetdate? Ik bedoelde 'm voor ex
Miscommunicatie. Nu ja, je weet zelf beter wie er wat voor soort antwoord verdient. Als je geen zin hebt in de ex dan hoef je niet eens uitleg te geven, dan volstaat een kort 'dat lijkt me niet verstandig' of 'ik kom hier later nog op terug'. Gewoon één zin.

Ik heb alleen 't idee dat hij je een beetje boven 't hoofd hangt en zelf vind ik dat altijd dusdanig vervelend dat ik het direct tot de bodem wil uitzoeken. Niet alleen met dit mailtje maar gewoon de hele wisselwerking dus. Anders blijft het zo voortslepen. Vandaar het voorstelmailtje aan de datemensen.
Oud 19-11-2012, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Goede tip
Het was ook belachelijk en ik vind het nog steeds stom dat ik het moet betalen, maar goed
Oud 19-11-2012, 16:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat doe ik toch niet? Het was slechts een constatering dat Stefenootje het VERTIKT terwijl ze DOELBEWUST de 500e maakte. In mijn geval was het louter toeval *!*
Oke oke oke, who took a shit in your cornflakes?
Citaat:
Tja, pech gehad! Ik wilde eens iets anders
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Ads door Google
Oud 19-11-2012, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar Ing, ik vind het wel echt heel kut voor je. Ik zou voorstellen om een ijsje met je te komen eten, maar jij komt waarschijnlijk je bed niet uit en het is Siberisch koud buiten warme chocomelk?
Ik kom inderdaad nauwelijks mijn bed uit en eten doe ik ook niet echt . Andere keer warme chocomelk? Ergens als ik weer normaal kan eten ?

Citaat:
Ik vind het vandaag echt heerlijk weer gisteren ook al
Het is heerlijk ja. Dat is dan wat ik nu wel superchill vind, eventjes naar buiten. Dat vind ik ook chill bij mijn ouders, bos enzo. Dan kan ik gewoon een stukje in het bos gaan lopen <3.

En <3 mijn vriendje komt nog even snel langs voor ik naar mijn ouders ga terwijl hij eigenlijk geen tijd heeft.
Oud 19-11-2012, 16:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het was ook belachelijk en ik vind het nog steeds stom dat ik het moet betalen, maar goed
Waar ging het om dan
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-11-2012, 16:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik kom inderdaad nauwelijks mijn bed uit en eten doe ik ook niet echt . Andere keer warme chocomelk? Ergens als ik weer normaal kan eten ?
Ja, en weer in Leiden bent maar tegen de tijd dat jij weer normaal kan eten, heb ik vast alweer betere kookskills en kan ik ook voor je koken (Indien mijn kookskills nog steeds kut zijn, worden het muffins uit een pakje en chocomelk. Uit een pakje.)
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-11-2012, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Waar ging het om dan
Ze hebben 5 euro herinneringskosten in rekening gebracht nadat ik betaald heb. Dat kan ik ook netjes op m'n bankafschrift laten zien en alles en er staat in de brief dat als het betalen deze brief gekruist heeft ik 'm als niet verzonden kon beschouwen. Maar inmiddels stond ie zolang open dat ik daar alweer bijna een herinnering over heen kreeg, dus toch maar even gaan bellen. En de meneer van de klantenservice zei "Ja maar die is op die en die datum verwerkt dus daarom herinneringskosten" JA KAN ME GEEN KLAP SCHELEN DAT JULLIE DAAR EEN WEEK OVER DOEN, DAAR GA IK TOCH NIET VOOR BETALEN?

Hij werd een beetje bang geloof ik Dit was leuk.
Oud 19-11-2012, 16:57
Verwijderd
Boeit niet. Dingen uit pakjes kunnen best wel heel erg lekker zijn!
Oud 19-11-2012, 16:57
Verwijderd
Hmm zal ik vandaag gezond ende verantwoord gaan koken/eten of toch de vetvijver aanzwengelen. Keuzes, keuzes.
Advertentie
Oud 19-11-2012, 16:58
Verwijderd
Gezond ende verantwoord
Oud 19-11-2012, 16:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ze hebben 5 euro herinneringskosten in rekening gebracht nadat ik betaald heb. Dat kan ik ook netjes op m'n bankafschrift laten zien en alles en er staat in de brief dat als het betalen deze brief gekruist heeft ik 'm als niet verzonden kon beschouwen. Maar inmiddels stond ie zolang open dat ik daar alweer bijna een herinnering over heen kreeg, dus toch maar even gaan bellen. En de meneer van de klantenservice zei "Ja maar die is op die en die datum verwerkt dus daarom herinneringskosten" JA KAN ME GEEN KLAP SCHELEN DAT JULLIE DAAR EEN WEEK OVER DOEN, DAAR GA IK TOCH NIET VOOR BETALEN?

Hij werd een beetje bang geloof ik Dit was leuk.
Hahahahaha lekker voor ze, je hebt helemaal gelijk ook!
Citaat:
Boeit niet. Dingen uit pakjes kunnen best wel heel erg lekker zijn!
Dat klopt! Mijn appelmuffins laatst waren ook om te nommen. Appel kwam natuurlijk niet uit een pakje
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-11-2012, 16:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hmm zal ik vandaag gezond ende verantwoord gaan koken/eten of toch de vetvijver aanzwengelen. Keuzes, keuzes.
Ongezond
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-11-2012, 17:01
Verwijderd
Wij doen ook ongezond! Zelfgebakken friet <3 Morgen weer gezond!
Oud 19-11-2012, 17:02
Verwijderd
Ik ga voor de risotto
Oud 19-11-2012, 17:04
Verwijderd
Appel uit een pakje
Oud 19-11-2012, 17:05
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik moet nog iets verzinnen voor het eten, maar heel veel tijd heb ik niet. Hmmmz
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 19-11-2012, 17:05
Verwijderd
Ik ga zalm eten met citroenrijst en wokgroenten. /doet gezond
Oud 19-11-2012, 17:07
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik kan niet meer nadenken. Ik wil gewoon naar New York New York New York!!!!!! stuiter stuiter
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 19-11-2012, 17:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga waarschijnlijk ook weer aan de vis met rijst, anders pasta.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-11-2012, 17:10
Verwijderd
Stelletje viswijven.
Ads door Google
Oud 19-11-2012, 17:10
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
top!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 19-11-2012, 17:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Stelletje viswijven.
*joris met vis swaffelt*
__________________
you're not my demographic
Oud 19-11-2012, 17:11
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb alleen 't idee dat hij je een beetje boven 't hoofd hangt en zelf vind ik dat altijd dusdanig vervelend dat ik het direct tot de bodem wil uitzoeken. Niet alleen met dit mailtje maar gewoon de hele wisselwerking dus. Anders blijft het zo voortslepen. Vandaar het voorstelmailtje aan de datemensen.
Dat is zo. Ik moet gewoon eens snel de knoop doorhakken en niet zo miepen

Citaat:
Het is heerlijk ja. Dat is dan wat ik nu wel superchill vind, eventjes naar buiten. Dat vind ik ook chill bij mijn ouders, bos enzo. Dan kan ik gewoon een stukje in het bos gaan lopen <3.
Ooooh dat wil ik ook zo graag <3 Ik ga komend weekend ook weer naar m'n ouders en ik heb afgesproken dat elke dag als ik daar ben we een stukje gaan wandelen Dat is goed voor me (en bovendien móet ik dat eigenlijk ook doen). Ik vind het veel leuker om te gaan wandelen in het bos dan in de stad.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-11-2012, 17:11
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Bah visjjj
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 19-11-2012, 17:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Mjam vis <3 jammer dat het zo duur is en nooit in fijne éénpersoonsporties wordt verkocht.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-11-2012, 17:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, vis is best duur ja, maar die van de Lidl is zo lekker en ook niet zo achterlijk duur. Nom.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-11-2012, 17:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, vis is best duur ja, maar die van de Lidl is zo lekker en ook niet zo achterlijk duur. Nom.
Maar dat is van die vis met een kruidenkorstje enzo? Daar ben ik niet zo van.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-11-2012, 17:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar dat is van die vis met een kruidenkorstje enzo? Daar ben ik niet zo van.
Ja, broccoli of iets roods, mediteraan ofzo. Maar die rode vind ik minder lekker. Lekker man, knapperige korstjes, mmm
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-11-2012, 17:20
Verwijderd
Lidl heeft sowieso best lekker vlees. Vis eet ik dan weer niet zo vaak, maar dat zal er vast ook heel prima zijn.

Ik weet niet of mijn limonade heel sterk ruikt of dat er iets mis is met mij maar ik kan het vanaf 2 meter verderop ruiken.
Oud 19-11-2012, 17:20
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, broccoli of iets roods, mediteraan ofzo. Maar die rode vind ik minder lekker. Lekker man, knapperige korstjes, mmm
Meh, er zit altijd zoveel rotzooi en zout in. Ik bak liever zelf een mooi stukje vis
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-11-2012, 17:22
Verwijderd
Een knapperig korstje is ook niet heel moeilijk om te doen
Oud 19-11-2012, 17:24
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat is zo, kan je zelf ook doen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-11-2012, 17:25
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Stefenootje schreef:
Wat is dit voor rare zelfingenomen post of begrijp ik hem niet?
Het was een grapje waarmee ik de spot dreef met mijn gezin.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-11-2012, 17:27
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Noedelhap schreef:
Is een pastinaak dan zoveel duurder dan een wortel?
Ja, maar daar gaat het niet om, want het paard gaat hem niet echt opeten. Het gaat erom dat het een ingrediënt is dat bakfietsende Volkskrantlezende VPRO-leden in huis hebben.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46.