Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2013, 09:21
_Beam
_Beam is offline
Halllo, ik ben een jongen van 20 jaar en woon in de rand rond Brussel.

Ik heb 3 jaar geleden een leuk meisje leren kennen en die woonde in de omgeving van Genk -Bree. 110 km zat er tussen ons maar dat kon ons niet schelen. We zijn samengeweest voor 7 maand en dan is dit tot een einde gekomen om dat ik het moeilijk had met mijn herexamens en nog andere dingen. Ik werkte dit op haar uit ( wat totaal niet de bedoeling was )Er waren nog kansen geweest om het terug goed te maken maar ik heb die nooit benut. Heel dom van me . Daarna ben ik met iemand gegaan die me steunde en die me had wijsgemaakt dat ik zo men ex kon jaloers maken en haar terug kon krijgen..ook heel dom.

Men ex wou dus niks meer met me te maken hebben. Ze blokkeerde men facebook, msn en antwoorde niet meer op mijn sms berichten. Ietsje later ook van nr veranderd. Dit wist ik omdat mijn broer nog hele goede connecties met haar had. En zij ging verder met haar leven met een nieuwe vriend. Ik probeerde het ook met iemand, een schat van een meisje. Maar dat lukte niet omdat ik nog met mijn ex in mijn gedachten en hard zat. Omdat ik me zo schuldig voel dat ik haar heb pijn gedaan. En diep vanbinnen wist ik dat mijn ex de ware was.

Tijdens die 2 jaar dat ze me blokkeerde, nog paar keer geprobeerd contact te maken met haar. Toen kreeg ik uiteraard het deksel op de neus van haar en hare vriend. Iedereen zei dak ze moest vergeten maar ik kon dat niet. Nu nog niet.

Begin januari bekeek ik mijn facebook en ik zag dat mijn ex me terug wou toevoegen als vriend. Ik heb dat gedaan. En in het midden van de nacht stuurt ze me dit : je moet niet gaan beginnen denken, ik had je ook al op Instagram dus facebook maakt dan ook niet uit. Maar uiteraard ben ik gaan beginnen denken. Want sindsdien stuurt die constant elke dag naar me, zit ze op msn te cammen met me, steekt ze kaarsjes aan voor mijn examens...dus nu denk ik letterlijk : wtf?! Ze zei al tegen me dat ze haar meer dan 2 jaar durende relatie niet gaat opgeven voor haar vriend..en ze zegt daar constant sorry op. Maar dan begint ze over ons vroeger en dan begint ze te vergelijken met wat ze nu heeft en dat komt ze tot de conclusie dat ik beter was.. Ik heb geleerd uit die fout met haar 2 jaar terug en ik ben totaal veranderd. En dat merkt ze : ze vind me lief enzo...

Dus ik weet nu niet echt wat doen..ze geeft me gewoon verschillende signalen. En ik lig er wakker van..meer als de voorbije 2 jaar. Ik heb ze zo graag..je kan niet geloven hoeveel. Ik kan ze gewoon niet vergeten.
Dus hebben mensen hier advies voor me of kunnen ze vertellen wat mijn ex van plan is ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2013, 09:41
Euro-gt
Euro-gt is offline
hi,

Nou lekker verhaal weer . Ik persoonlijk ben er een beetje huiverig voor. Vanwaar zomaar direct weer zwaar actief contact?
je kan dit van meerdere kanten zien.
Of ze wil je terug pakken omdat je je emoties op haar bracht ondanks dat dat niet je bedoeling was maar toch kan dat zo wel aankomen.
Of ze is nog helemaal gek van je.
Maar eigenlijk is het totaal plaatje dat er geen duidelijkheid is tussen ruzie/vrienden/relatie

Ik denk dat je zelf je eigen gevoel moet afgaan wat jij zelf het beste vind.
Al met al ken jij haar natuurlijk het beste

Laatst gewijzigd op 29-01-2013 om 09:43. Reden: spelling / woordkeuze
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 11:22
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik zou het haar heeel duidelijk vragen. Wees even totaal open naar elkaar zodat je weet waar je aan toe bent. Dan kun je er iets van maken samen of het helemaal loslaten. Vraag haar precies wat je hier hebt opgeschreven, want de signalen zijn inderdaad erg onduidelijk.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 11:33
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik zou het haar heeel duidelijk vragen. Wees even totaal open naar elkaar zodat je weet waar je aan toe bent. Dan kun je er iets van maken samen of het helemaal loslaten. Vraag haar precies wat je hier hebt opgeschreven, want de signalen zijn inderdaad erg onduidelijk.
Dit idd, anders kwel je jezelf alleen maar met ja/nee nog kans op een nieuwe relatie.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 12:39
Verwijderd
Ze geeft je niet echt verschillende signalen, volgens mij probeert ze een vriendschap op te pakken. En dat kun jij nog steeds niet aan. Maar inderdaad: praat erover met haar. Dan krijg je duidelijkheid. Hoe dan ook is het niet echt gezond of leuk op deze manier.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 14:26
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Op mij komt het over alsof ze je een leuke jongen vind, maar niet meer dan dat. Ze heeft haar vriend en jij bent het niet waard om die op te geven. Ik vind helemaal niet dat ze dubbele signalen afgeeft, volgens mij wijst het heel eenduidig op vriendschap.

Ik denk dat je haar het beste vertellen dat jij dit niet aankan en dan het contact weer verbreken.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 14:53
Verwijderd
Vragen wat ze precies wilt, en hoe ze over dit alles denkt!
Veel succes man! Komt goed!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Jeetje waar moet ik beginnen..
coecie
18 24-06-2009 16:55
Liefde & Relatie Ik weet echt niet meer wat te doen :(
Verwijderd
7 09-05-2009 11:39
Liefde & Relatie Problemen met mijn ex
justalone
14 25-05-2005 16:32
Liefde & Relatie Speelt ze met mij, of ben ik te achterdochtig?
Dotcom
24 21-01-2005 18:27
Liefde & Relatie Problemen met relaties ...
KsE
10 17-05-2004 13:28
Liefde & Relatie Need some help.. (lang verhaal)
Fujitsu
30 31-10-2003 14:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59.