Oud 20-03-2002, 20:05
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Het valt me op dat als het over orale sex gaat, meisjes meer moeite hebben met pijpen dan jongens met beffen (en dan heb ik het nog niet eens over het 'in de mond klaar komen'). Ik vraag me toch af hoe dat komt? Of zeggen jongens niet zo makkelijk dat ze niet van beffen houden?
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 21:01
Verwijderd
Hm, het is gemakkelijker jongens tevreden te stellen dan meisjes (over het algemeen), misschien vinden de jongens dat ze iets terug moeten doen - immers, dan hebben de meiden en de jongens dezelfde kansen om klaar te komen

Misschien zijn jongens toch eerder vertrouwd met het lichaam van het meisje dan andersom...
maar hier op het forum lijken de meiden weinig problemen te hebben met pijpen
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 21:05
jatog
jatog is offline
Bull shit !!!
__________________
je weet tog..
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 21:59
MP-nl
MP-nl is offline
Citaat:
C r Y p S schreef:
Of zeggen jongens niet zo makkelijk dat ze niet van beffen houden?

Ik wel hoor! Ik ben gek op BEFFEN, krijg er gewoon nooit genoeg van. Mijn voorkeursstandje is daarom ook "69".

Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 07:45
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Ik heb een paar maanden geleden mijn vriend voor het eerst gepijpt (was ook ineens de eerste keer). En ik wist echt niet wat ik ervan moest verwachten. Iedereen (vriendinnen ed) zei tegen me dat het vies was, zeker slikken. Maar ik dacht bij mezelf: ik moet in het leven alles proberen, ook dat. En als het tegen slaat, dan doe ik het gewoon niet meer
Ik vond het echt fantastisch, vooral om dat'ie kreunde
en ik vond het beter dan trekken. Ook gewoon omdat hij het zalig vond dat ik slikte. Zijn vorige vriendinnen vonden pijpen allemaal minder leuk. En daarom is hij nu zo blij dat dat bij mij juist omgekeerd is!

-x-
__________________
help! ______\o/______/\______
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 07:58
Verwijderd
Nou ik kan dat wel begrijpen...

Ten eerste: Klinkt heel gek, maar ik vind mezelf lekkerder smaken dan mijn vriend Ik bedoel, sperma smaakt gewoon niet echt super (echt vies is anders) maar toch...

Ten tweede: Als een meisje klaarkomt, wordt als het goed is de mond van een jongen neit helemaal volgespoten...

Ten derde: Het voelt vast heel anders om iets IN je mond te hebben, dan gewoon ergens aan likken. Het voelt toch best wel onprettig om zoiets in je mond te hebben... en als de jongen dan een beweging maakt moet je bijna kotsen ofzo... kzeg maar wat..

Ten vierde: De machtsverhouding. Ik denk dat er aan pijpen een te duidelijk machtsgevoel zit. Zoals sommige jongens al aangeven, pijpen (en vooral wanneer een meisje slikt) geeft ze een bepaald machtsgevoel.
Voor het meisje kan dit behoorlijk kut voelen... Alsof ze totaal ondergeschikt is aan een jongen. Ik kan dit niet goed uitleggen maar misschien dat jullie wel weten wat er bedoeld wordt...

ten vijfde: De maatschappij, of hoe mensen er over doen.
Als we alleen al naar scheldwoorden kijken, dan komen we al snel het woord "pijpslet" of "slikhoer" tegen. Dit maakt het pijpen niet echt populair bij de meisjes (tenminste neit bij mij) en het geeft ook meteen een idee dat meisjes die pijpen...dat die ..euh.. minder waard zijn, of makkelijk, of zoals het er staat hoer of slet zijn...
Het is ook een feit dat jongens nogal hoog denken over pijpen, zo van "jongens ik ben toch lekker gepijpt door die en die"... zoiets is stoer... Dat maakt het allemaal niet echt fijner voor een meisje...

Bij het beffen is dit echter niet zo. Ik ga hier niet over praten... en scheldwoorden voor jongens die beffen..?

En dan als laatste: de sex zelf. Wat me gewoon opvalt is dat jongens veel eerder VRAGEN of een meisje ze wil pijpen. Hierdoor (en dat weet ik ook van bepaalde mensen) doen meisjes het ook vaak alleen al omdat ze hun vriend niet af willen wijzen, of omdat ze bang zijn dat hun vriend het anders uitmaakt: dus tegen hun zin.
Ik ken niet veel meisjes, ik hoor het ook nooit, die aan hun vriend vragen "wil je me beffen", dit doet een jongen vaak uit eigen initiatief...
Ik denk dat alleen het feit, dat meisjes dat initiatief niet nemen, al genoeg zegt over wat nou fijner/minder eng is om te doen...

Het lijkt gewoon alsof pijpen meer een MUST is dan beffen. Er wordt eerder om gevraagd, het wordt minder gedaan, en het is daarom wel heel stoer als het gebeurt...

--------

Ikzelf vond het in het begin eng. Zat ook met dat machtsverhouding-gevoel. Voelde me onprettig en wilde het ook niet echt. Mijn vriend vroeg het me, en ik moest echt even heel goed nadenken... Maar toen ik hem aankeek in zijn ogen las ik gewoon "als je het niet wilt dan hoeft het niet" en dat stelt je wel heel erg gerust. Toen kwam erbij dat ik hem volledig vertrouwde, en echt zeer veel van hem hield. Ik was ook heel bang om iets fout te doen, of wat dan ook... En natuurlijk: het negatieve aan pijpen... jah dat was er door mijn eigen omgeving wel ingestouwt: Allemaal van die "stoere" jongens, die in het openbaar lopen te verkondigen wat hun vriendin allemaal wel niet bij ze heeft gedaan, en dat moest ik dus totaaaal niet hebben. Maar ik wist ook dat mijn vriend niet zo was...

Dan moet ik er wel bijzeggen dat het nu echt meevalt, ik vind het niet meer eng ofzo. Echt fijn kun je het niet noemen als je mond zo vol zit, want met ieder stootje kun je wel eens gaan kokhalzen...

En dan moet ik er ook nog bijzeggen dat beffen mij fijner lijkt dan pijpen. Ik bef liever een meisje dan ik een jongen pijp. Haha, en dat is echt zo... het lijkt me gewoon minder ranzig...

En zoals ik al zei in een ander topic, als het over slikken gaat: het is hetzelfde als slakken eten. Het lijkt me harstikke ranzig, daarom zal ik het niet snel doen. Mjah kweenie, lijkt me gewoon echt vies... Nahja... onprettig. Kan dit niet uitleggen, net als de rest van het verhaal hierboven, dus ik hoop dat je het kunt lezen! Sorry voor dit lulverhaal!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 10:20
Soullar
Soullar is offline
nou meissie, van mij hoef je niet meer te pijpen hoor

als je der zo'n groot bezwaar tegen hebt...

alleen lijkt het wel alsof je niet mij helemaal neemt dan of niet helemaal lichamelijk voor mij kiest... en mij niet ook op die manier wil behagen... terwijl ik het wel bij jou doe...
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 11:50
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
*komt er eerlijk voor uit dat hij alleen beft onder de douche* als ik er neit van zou houden zou ik dat gewoon eerlijk zeggen, een relatie bestaat uit eerlijkheid en vertrouwen
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 17:39
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Jouw lulverhaal ;-)
Ja, dit lijkt me inderdaad een goede verklaring! Zit veel waars in volgens mij!
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 17:43
drama
Avatar van drama
drama is offline
Eerlijk gezegd lijkt me pijpen minder afstotend dan beffen, tenzij de jongen zich niet heel even kan inhouden.

__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef:
nou meissie, van mij hoef je niet meer te pijpen hoor

als je der zo'n groot bezwaar tegen hebt...

alleen lijkt het wel alsof je niet mij helemaal neemt dan of niet helemaal lichamelijk voor mij kiest... en mij niet ook op die manier wil behagen... terwijl ik het wel bij jou doe...

'k weet nu niet of je het bewust of onbewust doet, maar door zo te reageren geef je haar wel een enorm schuldgevoel hoor... arme meid... *knuf*

*blue*
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 22:33
Verwijderd
Eigenlijk is het beide precies hetzelfde, maar ik denk dat het voor meisjes (de eerste keren) meer moeite kost omdat het wat 'lichamelijker' is (een lul in je mond is ingrijpender dan alleen een tong tussen de lipjes) en omdat de meisjes misschien bang zijn hun vriend pijn te doen als ze niet voorzichtig met z'n lul omspringen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 05:39
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
~ Iris ~ schreef:
Ik heb een paar maanden geleden mijn vriend voor het eerst gepijpt (was ook ineens de eerste keer). En ik wist echt niet wat ik ervan moest verwachten. Iedereen (vriendinnen ed) zei tegen me dat het vies was, zeker slikken. Maar ik dacht bij mezelf: ik moet in het leven alles proberen, ook dat. En als het tegen slaat, dan doe ik het gewoon niet meer
Ik vond het echt fantastisch, vooral om dat'ie kreunde
en ik vond het beter dan trekken. Ook gewoon omdat hij het zalig vond dat ik slikte. Zijn vorige vriendinnen vonden pijpen allemaal minder leuk. En daarom is hij nu zo blij dat dat bij mij juist omgekeerd is!

-x-

lucky bastard
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 07:58
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
'k weet nu niet of je het bewust of onbewust doet, maar door zo te reageren geef je haar wel een enorm schuldgevoel hoor... arme meid... *knuf*

*blue*

mag ik me dan afgewezen voelen op dat vlak?

tja.. maar ik kan natuurlijk niets van der gaan verwachten op dat vlak, als ze dat niet wil ga ik der niet dwingen... maar ik mag toch wel aangeven dat ik dat graag wel zou willen...
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 10:25
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Soullar schreef:

tja.. maar ik kan natuurlijk niets van der gaan verwachten op dat vlak, als ze dat niet wil ga ik der niet dwingen... maar ik mag toch wel aangeven dat ik dat graag wel zou willen...
Doe dat dan gewoon 'in private' joh, beetje lullig om dat op 't forum te gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef:
nou meissie, van mij hoef je niet meer te pijpen hoor

als je der zo'n groot bezwaar tegen hebt...

alleen lijkt het wel alsof je niet mij helemaal neemt dan of niet helemaal lichamelijk voor mij kiest... en mij niet ook op die manier wil behagen... terwijl ik het wel bij jou doe...

Jah, maar als jij het bij mij doet, doe jij iets wat je zelf ook harstikke lekker vind, dus dat is toch niet erg? Als ik het bij jou moet doen... dan... nahja, dan moet ik het eigenlijk doen terwijl ik der geen zin in heb

En je HOEFT van mij nix, dus je hoeft mij ook echt niet te beffen... Als je het niet wil...

Sorry
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
Doe dat dan gewoon 'in private' joh, beetje lullig om dat op 't forum te gaan doen.
Jerry! Jerry!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 14:36
Roelade
Avatar van Roelade
Roelade is offline
pijpen EN beffen
__________________
die by the chainsaw
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 14:48
Verwijderd
mep 'm maar meissie
wat een hufterige opmerkingen!

ik bedoel het niet als stoken hoor, dat gaat me verder niets aan, maar ik schuif nu eenmaal graag mijn onbescheiden mening naar buiten. als mijn vriend zoiets op internet zou verkondigen, met zulke schuldgevoel-opwekkende opmerkingen drachteraan en dan nog wil dat ik m zou pijpen... wahahaha, ik zou het hem niet aanraden...

ik bedoel dat soort dingen doe je toch omdat je het wilt, seks is toch (meestal) geen ruilhandel, zo van "voor wat hoort wat"?

maarre kzou je discussie verder ffkes privé voortzetten... *sluit zich aan bij chimera*
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Aubade schreef:
mep 'm maar meissie
wat een hufterige opmerkingen!

ik bedoel het niet als stoken hoor, dat gaat me verder niets aan, maar ik schuif nu eenmaal graag mijn onbescheiden mening naar buiten. als mijn vriend zoiets op internet zou verkondigen, met zulke schuldgevoel-opwekkende opmerkingen drachteraan en dan nog wil dat ik m zou pijpen... wahahaha, ik zou het hem niet aanraden...

ik bedoel dat soort dingen doe je toch omdat je het wilt, seks is toch (meestal) geen ruilhandel, zo van "voor wat hoort wat"?

maarre kzou je discussie verder ffkes privé voortzetten... *sluit zich aan bij chimera*
Nee... ik ga hem nie slaan...

Nah...wat ik zo erg vind is dat ie dan denkt dat ik hem nie helemaal wil Maar dat is echt wel zo
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 17:48
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Nee... ik ga hem nie slaan...

Nah...wat ik zo erg vind is dat ie dan denkt dat ik hem nie helemaal wil Maar dat is echt wel zo

begrijp ik wel (slaan was maar geintje hoor, sowieso noooooit serieus gaan slaan, doet meer pijn dan je lief is), maarre... kies maar gewoon voor jezelf hoor. als je het hem toch gewoon zegt, gewoon uitlegt (als hij gewoon kan lezen, luisteren, kijken naar je, etc...)

je mag toch ook gewoon je grenzen hebben, net als de een plassex errug ranzig vind en echt nooit zou doen, heb jij dat met pijpen (naja om het zo dan in elk geval even ongenuanceerd te zeggen, d'r zit vast meer aan vast en tzal allemaal lastiger in elkaar zitten ) dan doe je het toch gewoon niet? tis nog altijd jouw lichaam. dat heeft in mijn ogen niets met "niet helemaal willen" of 'geen algeheel verlangen naar hem' te maken hoor...

sterkte

[Dit bericht is aangepast door Aubade (22-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 19:00
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Nee... ik ga hem nie slaan...

Nah...wat ik zo erg vind is dat ie dan denkt dat ik hem nie helemaal wil Maar dat is echt wel zo

maar schatje ik heb je nooit gedwongen zoals je het hier typt lijkt het net alsof je er nooit plezier in hebt gehad, en al die keren dan? het leek echt alsof je het naar je zin had sorry ik zal voortaan van je afblijven en je nieteens meer in die positie plaatsen waarin je dit mogelijk zou moeten doen
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef:
maar schatje ik heb je nooit gedwongen zoals je het hier typt lijkt het net alsof je er nooit plezier in hebt gehad, en al die keren dan? het leek echt alsof je het naar je zin had sorry ik zal voortaan van je afblijven en je nieteens meer in die positie plaatsen waarin je dit mogelijk zou moeten doen

Jah, maar ik zeg toch ook niet dat je me hebt gedwongen
En je moet helemaal niet van me afblijven

Damn...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 21:12
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Jah, maar ik zeg toch ook niet dat je me hebt gedwongen
En je moet helemaal niet van me afblijven

Damn...

Nou je probeert eigenlijk wel duidelijk te maken dat hij je geestelijk gedwongen geeft! Of dat je dat vindt iig...Dat komt wel naar voren...van hij wilde het zo graag, dus je deed het maar, jij hebt je laten gebruiken,
nu moet je niet raar opkijken als ie meer wil! Pijpen is ook gewoon een vorm van seks, als de jongen zich goed wast hoeft dat helemaal niet vies te zijn....je kunt toch best alleen de liefde voelen en hem een keer behagen!!! ik vind dat dat wel moet kunnen hoor!

Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 21:14
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Soullar schreef:
maar schatje ik heb je nooit gedwongen zoals je het hier typt lijkt het net alsof je er nooit plezier in hebt gehad, en al die keren dan? het leek echt alsof je het naar je zin had sorry ik zal voortaan van je afblijven en je nieteens meer in die positie plaatsen waarin je dit mogelijk zou moeten doen

nee precies
ze heeft het toch zelf gedaan
en als ze dan eesrt al deed alsof ze het leuk vond, kan ze nu niet meer gaan zeiken vind ik hoor!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 21:20
Soullar
Soullar is offline
maar ik vind het gewoon niet leuk dat ik er zo achter moet komen, we hebben het toch zo dat we alles kunnen bespreken liefie?

en amaru, tis wel waar wat je zegt denk ik, alleen ik vind het toch best hard klinken en dat wil ik niet voor der, maarjaw valt dit ook te zeggen zonder dat het hard klinkt?) ze had er idd wel wat van kunnen zeggen, ik vroeg der telkens wel of ze het wou, en dan zei ze weer ja kweet nou eigenlijk niet wat ik er van moet gaan denken...
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 21:24
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Soullar schreef:
maar ik vind het gewoon niet leuk dat ik er zo achter moet komen, we hebben het toch zo dat we alles kunnen bespreken liefie?

en amaru, tis wel waar wat je zegt denk ik, alleen ik vind het toch best hard klinken en dat wil ik niet voor der, maarjaw valt dit ook te zeggen zonder dat het hard klinkt?) ze had er idd wel wat van kunnen zeggen, ik vroeg der telkens wel of ze het wou, en dan zei ze weer ja kweet nou eigenlijk niet wat ik er van moet gaan denken...

Ja sorry ik zeg het misschien nogal hard
maar ze heeft toch tegen je gelogen over dat ze het wel wilde
toch slecht dat je daar niet met haar over kunt praten
of dat zij denkt dat ze dat niet kan
zijn jullie bang om te praten over seks??
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 21:27
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Ja sorry ik zeg het misschien nogal hard
maar ze heeft toch tegen je gelogen over dat ze het wel wilde
toch slecht dat je daar niet met haar over kunt praten
of dat zij denkt dat ze dat niet kan
zijn jullie bang om te praten over seks??
Nee, kben nie bang om der over te praten... Maar... nahja... Damn.. nu voel ik me kut..

En kwil het best wel voor hem doen hoor..
Dan weet ie da'k hem wel helemaal wil..
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 21:53
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
zijn jullie bang om te praten over seks??
neej ik heb al mijn eerdere ervaringen ook al op tafel gelegd, en wat ik lekker vond, en tja wat zij lekker vind weet ze nog steeds niet lees die andere topic... maar bang? nee.. en praten tijdesn sex gebeurd ook, en erna ook is dat verkeerd? en we hebben het er dan ook over, wat ze wel lekker vond en wat ze dan weer niet lekker vindt.. en dan zegt ze altijd dat ze alles lekker vind, hoewel ik der best wel eens gekke bekken heb zien trekken dat ik zoiets had van "huh?!?"
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 22:38
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Nee, kben nie bang om der over te praten... Maar... nahja... Damn.. nu voel ik me kut..

En kwil het best wel voor hem doen hoor..
Dan weet ie da'k hem wel helemaal wil..


Maar jullie zeggen nu: Hij weet, zij weet,
denk je niet dat het beter is om er echteens over te praten? Concreet...
want dit leidt natuurlijk tot niets
Soullar, het lijkt ervoor mij op alsof jij Dark Voice bijna geestelijk dwingt ofzo, gewoon een mindgame, en Dark Voice, ik denk dat jij meer moet communiceren...
Het kan toch niet zijn dat je het eerst wel doet en dan opeens weer niet wil omdat blijkt dat je het eigenlijk niet lekker vindt? (
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 23:09
Verwijderd
Kappe met de !! Fokking irritant! Bespreek dat dan thuis
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 00:35
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Kappe met de !! Fokking irritant! Bespreek dat dan thuis
wrom mag dat niet hier

als msn der mee nokt en we geen icq hebben bijv.?

en geef me eens één goede reden wrom we dit niet hier moeten bespreken en is het ook niet bij haar te leggen dan dat we hier nog verder gaan, dan moet zij mij unblocken op msn of der icq aanzetten komop meid geef mij een alternatief dan hier op het forum verder gaan, want ik weet dat je dit wel leest... meis het spijt me sorry
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef:
wrom mag dat niet hier

als msn der mee nokt en we geen icq hebben bijv.?

en geef me eens één goede reden wrom we dit niet hier moeten bespreken en is het ook niet bij haar te leggen dan dat we hier nog verder gaan, dan moet zij mij unblocken op msn of der icq aanzetten komop meid geef mij een alternatief dan hier op het forum verder gaan, want ik weet dat je dit wel leest... meis het spijt me sorry

Omdat je niet mag chatten op het forum
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 13:39
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Omdat je niet mag chatten op het forum
owneej, en men leert hier niet van?
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 14:20
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ok, hier komt mijn bescheiden mening (als ik namelijk de onbescheiden mening tentoon ga stellen word ik denk ik geband...):
Soullar, je bent of heel dom en hebt niet door waar je mee bezig bent, óf je bent slim en bent een heel vies psychologisch spelletje aan het spelen met je vriendin. Je bent haar namelijk zo erg een schuldgevoel aan het aanpraten, jezelf zielig aant laten lijken ("je nieteens meer in die positie plaatsen waarin je dit mogelijk zou moeten doen " (dat woord MOETEN ook echt)). Je gaat zo echt op een kinderachtige manier om met een relatie, zeker ook hoe je er met amaru over praat dat ze het best zou kunnen doen en wat eigenlijk neerkomt op "wat zeikt ze nou". Vroeger dacht ik dat je een ok gast was, maar als ik dit zo lees krijg ik ernstige twijfels.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef:
owneej, en men leert hier niet van?

Nee.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 15:23
Verwijderd
Halleluja lieve mensen
Mevroij met de donkere stem, ik zou u zo eens adviseren om gewoon uw seksleven eens op een laag pitje te zetten (hopelijk dat er dan nog wel relatie over blijft) en gewoon eens na te denken wat u nu eigenlijk wilt: seks heeft toch niet zoveel haast? je kunt toch ook rustig de tijd nemen om een stapje verder te gaan of niet, of gewoon een ander interesant/leuk/spannend alternatief te zoeken.
er hoeft opzich toch niet zo'n gespannen sfeer te hangen om seks, van wel/niet doen, superranzig/lekker en meer van dat?! je kunt toch ook gewoon ontspannen 'bezig zijn met elkaar', met als enige spanning de seksuele?!

en uh meneer amaru, wel eens uw eigen sperma geproefd (of dat van een ander)?! ik het uwe niet (houden we zo graag maar voor zover ik weet is de smaak van sperma nu niet echt de meest aangename. het feit dat alle pornosletjes er gulzig naar lijken te happen, dat is fictie hoor

en van 'ze heeft het al eens gedaan nu moet ze weer'-jongenslogica begrijp ik hier weer helemaal niets, een mens (meisje) mag toch zeer zeker wel van gedachte veranderen en al helemaal als het over pijpen gaat, dat is toch niet iets wat van levensbelang is voor wie dan ook?!

zou je er nou echt ook van genieten als ze je, tegen haar zin in, zou pijpen? kom op zeg! waarom niet een beetje respect voor haar en haar lichaam, ze is toch zeker je hoertje niet?! (of heb ik dat verkeerd begrepen?)
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 16:44
Soullar
Soullar is offline
hehe psygologisch spelletje lol

klopt als een bus maar niet met haar

maar met jullie!!

denk je echt dat ik zo in elkaar zit dat ik der ga dwingen? of het der überhaupt ga aanpraten? komop zeg... jullie kennen me toch wel

en valt jullie dan niet op dat náást dit topic wij het er helemaal niet over hebben, en wel al onze andere ervaringen neerzetten, waarbij we dus helemaal niet moeilijk doen?

en die eerste lange reply van der dan?
zal je dan denken...

das alleen zij, die zich inleeft in een bepaalde situatie die bij ons al helemaal niet van toepassing is...

jongens bedankt we hebben ons dood zitten lachen no hard feelings right?
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 16:56
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Soullar schreef:
no hard feelings right?

Vooruit dan maar...
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 17:02
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Nee.
leg is uit waarom niet dan?
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 17:33
Verwijderd
Citaat:
C r Y p S schreef:
Ja, dit lijkt me inderdaad een goede verklaring! Zit veel waars in volgens mij!

klopt, niej alles natuurlijk

Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 18:26
meastrecks
Avatar van meastrecks
meastrecks is offline
Citaat:
jatog schreef:
Bull shit !!!
en je baseerd dat op.................................................................... ....................


ik kan het opzich wel begrijpen,pijpen lijkt (ook als ik voorstel een meisje te zijn)echt ranzig.beffen daarentegen is best lekker

en elkaar niet zo flamen hier

[Dit bericht is aangepast door meastrecks (23-03-2002).]
__________________
www.anaalscholver.nl de waterpolosite voor mannen met ballen
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 18:37
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
*verhaal*
Als ik jou was zou ik heeeeeeel erg hard gaan denken hoe je dit goed gaat maken, anders heb ik nog wel wat gemene ideëen voor de meeting...*ghehe*
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 19:17
^AmArU^
^AmArU^ is offline
o ja en ik speelde ff mee...dus dat jullie ff weten dat ik niet in het echt ook zo'n vies dwingend persoon bven
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 21:47
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Als ik jou was zou ik heeeeeeel erg hard gaan denken hoe je dit goed gaat maken, anders heb ik nog wel wat gemene ideëen voor de meeting...*ghehe*

Heb ik zoveel goed te maken dan?

En je moet niet gaan dreigen want anders durf ik niet eens meer naar de meeting ...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 21:48
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
o ja en ik speelde ff mee...dus dat jullie ff weten dat ik niet in het echt ook zo'n vies dwingend persoon bven
hahah nee hoor, dat wist ik toch
Maar die mensen hier niet
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 22:30
Marlieske
Marlieske is offline
Ik vind dat "spelletje" van jullie enorm dom! Ik denk dat jullie niet graag worden beetgenomen wel een ander ook niet. Anderen antwoorden serieus op een vraag en jullie gaan er iets dom van maken! Juist als kleine kinderen!
Marlies
__________________
Why is it so hard to love someone!!!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 23:28
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Marlieske schreef:
Ik vind dat "spelletje" van jullie enorm dom! Ik denk dat jullie niet graag worden beetgenomen wel een ander ook niet. Anderen antwoorden serieus op een vraag en jullie gaan er iets dom van maken! Juist als kleine kinderen!
Marlies
sorry hoor maar maakte wij hier niet best een realistisch verhaal van? jullie geloofde het immers allemaal toch? zegt dat niet eerder iets over jullie dan ons?

wij hebben ons in bepaalde rollen gezet... is nou niet echt te zien dat jij je los kan maken van jou rol als forumganger en de hele situatie overzichtelijk kan bekijken om een oordeel te vellen over de situatie...

kijk dat spelletje is maar een bijzaak... als wij het niet hadden verteld dat het een spelletje was dan had je het nu nog evengoed geloofd

en wie heeft het hier over kleine kinderen?
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Marlieske schreef:
Ik vind dat "spelletje" van jullie enorm dom! Ik denk dat jullie niet graag worden beetgenomen wel een ander ook niet. Anderen antwoorden serieus op een vraag en jullie gaan er iets dom van maken! Juist als kleine kinderen!
Marlies
Als ik op deze manier beetgenomen word, vind ik het echt niet erg want je kunt er veel van leren en we maken er niets "dom" van... dat doe jij door deze reactie
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 23:43
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Soullar schreef:

kijk dat spelletje is maar een bijzaak... als wij het niet hadden verteld dat het een spelletje was dan had je het nu nog evengoed geloofd
Goed. En wat was de lol hier nu van dan? DIt is niks psychologisch, maar gewoon een simpel toneelstukje. En al heeft iemand het vermoeden dat het fake is, dan houdt men meestal z'n mond om niet lullig over te komen op de rest van het forum.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Hoe geef je je vriendin tips bij handwerk
Verwijderd
49 29-12-2009 22:52
Seksualiteit beffen
Ernie
25 26-09-2003 19:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.