Oud 30-10-2013, 16:33
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
En GO!

Spoiler
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 30-10-2013, 16:34
Verwijderd
Ik houd van die uitspraak
Oud 30-10-2013, 16:36
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ook Intens veel. Net zoals ik houd van de uitspraken 'dat kost stukken van mensen' en 'ik haat het met een vuur van duisent zonnen' en meer van zulks.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-10-2013, 16:36
Verwijderd
@Trimm -- Ik heb uitgelegd waarom, als je soms op admin zou komen.. Het 'verplichte' ging meer en meer tegenstaan.
Oud 30-10-2013, 16:37
Verwijderd
Wat is dit voor uitspraak? Is het algemeen bekend?
Oud 30-10-2013, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Wat is dit voor uitspraak? Is het algemeen bekend?
"..door een smalle trechter" ken ik wel, deze is beeldender.
Oud 30-10-2013, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Wat is dit voor uitspraak? Is het algemeen bekend?
Bij mij wel, ik gebruik 'm al sinds ik wauwelen kan
Oud 30-10-2013, 16:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat is dit voor uitspraak? Is het algemeen bekend?
Eh, volgens mij wel
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-10-2013, 16:45
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
@Trimm -- Ik heb uitgelegd waarom, als je soms op admin zou komen.. Het 'verplichte' ging meer en meer tegenstaan.
Ik bedoelde ook meer 'ik kom niet eens op Admin, dus wat nou verplichtingen?! :')', maar dat is ook niet helemaal juist natuurlijk.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-10-2013, 16:50
Verwijderd
Wat is er toch mis met mensen die mijn naam na negen mailtjes nog steeds fout schrijven? Denken ze soms dat ikzelf een foutje maak en consequent een H vergeet, en dat mijn e-mailadres fout geschreven is, en mijn weergavenaam of wat?
Oud 30-10-2013, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Wat is er toch mis met mensen die mijn naam na negen mailtjes nog steeds fout schrijven? Denken ze soms dat ikzelf een foutje maak en consequent een H vergeet, en dat mijn e-mailadres fout geschreven is, en mijn weergavenaam of wat?
Dit is herkenbaar, maar dan met -ien/-ine op t einde.
Oud 30-10-2013, 16:54
Verwijderd
Dat heb ik nou ook. Maar dan met of zonder X.
Oud 30-10-2013, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Dit is herkenbaar, maar dan met -ien/-ine op t einde.
Jij heet toch Inge? Of heet je Gerdien/Gerdine/Gerdina?
Oud 30-10-2013, 17:01
Verwijderd
Ik heet niet Inge Ik heet Caroline.
Oud 30-10-2013, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Ik heet niet Inge Ik heet Caroline.
O. Dat was onverwacht. Mooie naam.
Oud 30-10-2013, 17:10
Verwijderd
Dankje, ik ben er zelf ook wel over te spreken
Oud 30-10-2013, 17:10
Hazel
Hazel is offline
Para moet je werken met de museumnacht? Zo ja, dan kom ik misschien wel even langs.
Oud 30-10-2013, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ze het laatst gezien toen ik ze vlak voor dat halfuur alvast pakte, want dan kon ik sneller weg.
Die ken ik. 'Laat ik dit hier leggen, dan vergeet ik het niet, dat schiet sneller op' en ze dan na een halfuur zoeken ergens op het handdoekenrekje tegenkomen.

Citaat:
Ik ook Intens veel. Net zoals ik houd van de uitspraken 'dat kost stukken van mensen' en 'ik haat het met een vuur van duisent zonnen' en meer van zulks.
Die komen me bekend voor


Ik heb mijn kop weer eens tegen een kasthoekpunt geslagen. Of andersom. Nu heb ik een perfecte bult op de derdeoogchakratoestand. Als ik gezond genoeg was om Halloween te gaan vieren, hoefde ik er maar een oog op te schilderen, zo perfect rond en uitpuilend. Deed minder pijn dan de vorige keer dat ik dit tegen de zijkant van mijn hoofd flikte. Valt wel iets meer op
Ads door Google
Oud 30-10-2013, 17:17
Verwijderd
Duizend zonnen trouwens, want de uitspraak komt niet van het forum ^^
Oud 30-10-2013, 17:40
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
poppenstront door een theezeefje bergop met tegenwind zelfs, maar WW bestaat nog dus
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 30-10-2013, 17:41
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Wat is er toch mis met mensen die mijn naam na negen mailtjes nog steeds fout schrijven? Denken ze soms dat ikzelf een foutje maak en consequent een H vergeet, en dat mijn e-mailadres fout geschreven is, en mijn weergavenaam of wat?
I feel your pain
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 30-10-2013, 17:43
Verwijderd
Citaat:
I feel your pain
Nog een. Erger is nog als familie het doet. Maar van grootouders kan ik het vergeven, die hebben het jaren goed gedaan, dat het nu niet meer lukt, maar dat ze wel nog kaartjes schrijven is gewoon
Oud 30-10-2013, 17:47
Verwijderd
Ik snap het probleem niet zo, welke pain? Mijn naam wordt continu verkeerd gespeld of in zijn totaliteit wordt de verkeerde genoemd, veelal door mijn eigen ouders. Het zal me wat.
Oud 30-10-2013, 17:49
Verwijderd
Nee, zelfs mijn peettante schrijft na 24 jaar en honderden kaartjes (ja, ze schrijft graag kaartjes) en tientallen keren verbeteren, ben ik er maar mee opgehouden. Dat is dan ook de enige die ik het vergeef, de rest wordt er wel op gewezen dat ze mijn naam verkeerd schrijven. Carolien is lang niet zo mooi als Caroline
Oud 30-10-2013, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het probleem niet zo, welke pain? Mijn naam wordt continu verkeerd gespeld of in zijn totaliteit wordt de verkeerde genoemd, veelal door mijn eigen ouders. Het zal me wat.
Ik voel me te speciaal om mijn naam met een ordinaire k geschreven te zien worden Mijn arme, tere, artistieke zieltje wordt daardoor gekwetst.

Mja, ik vind het gewoon niet tof. Ik heet niet voor niets met een C, het is ook een reden dat mijn achternaam nog dezelfde is. Maar ik heb al wel geleerd om in bepaalde situaties gewoon te zwijgen en geen uitleg te gaan proberen te doen dat het verkeerd geschreven is.
Advertentie
Oud 30-10-2013, 18:05
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
daar gaan we weer!

http://www.washingtonpost.com/world/...4dd_story.html
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 30-10-2013, 18:07
Verwijderd
De ouders van een van mijn beste vrienden, die ik al een jaar of *rekendereken, kut wat ben ik oud* zeventien ken, noemen mij stelselmatig Quint. Verbeteren heb ik al ongeveer vijftien jaar geleden opgegeven. Ik vind het wel prima.
Oud 30-10-2013, 18:12
Verwijderd
Al die sites moeten naar IJsland verhuizen.
Oud 30-10-2013, 18:12
Verwijderd
Citaat:
De ouders van een van mijn beste vrienden, die ik al een jaar of *rekendereken, kut wat ben ik oud* zeventien ken, noemen mij stelselmatig Quint. Verbeteren heb ik al ongeveer vijftien jaar geleden opgegeven. Ik vind het wel prima.
Ik heb ook beste vrienden die ik al 17 jaar ken hoor!
Oud 30-10-2013, 18:16
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Nog een. Erger is nog als familie het doet. Maar van grootouders kan ik het vergeven, die hebben het jaren goed gedaan, dat het nu niet meer lukt, maar dat ze wel nog kaartjes schrijven is gewoon


Mijn familie schrijft het goed bij de rest is het Aarnout Aernout, Arnoud, Arnauth of Arnaud maar not eens Arnout
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 30-10-2013, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook beste vrienden die ik al 17 jaar ken hoor!
Ik waardeer de geste
Oud 30-10-2013, 18:18
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik voel me te speciaal om mijn naam met een ordinaire k geschreven te zien worden Mijn arme, tere, artistieke zieltje wordt daardoor gekwetst.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 30-10-2013, 18:28
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb geen vrienden die ik al bijna mijn hele leven ken. Vroeger mocht niemand mij blijkbaar

Overigens schrijven mensen mijn naam niet zo snel fout. Maarja, hij mag dan vrij lang zijn, er valt niet echt iets verkeerd an te schrijven.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 30-10-2013, 18:39
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik voel me te speciaal om mijn naam met een ordinaire k geschreven te zien worden
Oud 30-10-2013, 18:40
Verwijderd
Oh nu is het geaccepteerd om het te zeggen! Katja is duisent mooier dan met een C.

Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 08:03. Reden: naam
Oud 30-10-2013, 18:52
Verwijderd
Speciaal > mooi !!!1!!1one!
Ads door Google
Oud 30-10-2013, 19:01
Verwijderd
Overigens, naar aanleiding van http://www.hbvl.be/nieuws/media-en-c...eo-oproep.aspx

Ik bedoelde ordinair hier als de vroegere betekenis in de zin van gewoon, alledaags, normaal. Niet als in het hedendaags: vulgair, onbeschaafd.

K is met te gewoontjes, niet te vulgair
Oud 30-10-2013, 19:03
Verwijderd
ik ga dadelijk naar theatervoorstelling, maar hij is erg laat voor een doordeweekse dag
Oud 30-10-2013, 19:04
Verwijderd
Citaat:
ik ga dadelijk naar theatervoorstelling, maar hij is erg laat voor een doordeweekse dag
Het artiestenbestaan! Dat werkt allemaal niet overdag hè!
Oud 30-10-2013, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Het artiestenbestaan! Dat werkt allemaal niet overdag hè!
De schooiers!
Oud 30-10-2013, 19:15
Verwijderd
Ja
Oud 30-10-2013, 19:26
Verwijderd
Haha ik win want ik ben Katya. Onder andere.
Oud 30-10-2013, 19:29
Verwijderd
Catya was nog specialer geweest!
Oud 30-10-2013, 20:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik ga dadelijk naar theatervoorstelling, maar hij is erg laat voor een doordeweekse dag
Mss moet je volgende keer maar gewoon na sesamstraat naar bed.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-10-2013, 20:29
Verwijderd
Oud 30-10-2013, 20:30
Verwijderd
Ik val een beetje om van de honger, maar mijn vriend is over tien minuten thuis en ik vind samen eten gezelliger. Problemen, problemen
Oud 30-10-2013, 22:01
Verwijderd
Cracker ?
Oud 30-10-2013, 22:03
Verwijderd
Ik hoop niet dat ze nog steeds zat te wachten.
Oud 30-10-2013, 22:04
Verwijderd
Chips

Maar inmiddels hebben we gegeten, dus het drama is weer opgelost.
Oud 30-10-2013, 22:09
Verwijderd
Polly! Ik ga op bed trippen zonder drugs. Woei. Truste.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.