Oud 10-03-2018, 22:11
mellalala
mellalala is offline
Heey!

Ik wil graag een longboard kopen, maar ik heb niet heel veel verstand van longboards enzo, dus daarom vraag ik even om hulp. Ik ben niet een totale beginner, een vriendin van me heeft ook een longboard dus ik kan al wel redelijk goed longboarden (niet super goed). Een pintail board lijkt me het fijnst. Ik heb 2 boards gevonden dus ik vroeg me af of iemand even een paar minuten de tijd voor me wil nemen om naar die boards te kijken en me een beetje te helpen door te zeggen wat er goed of slecht is, of ik hem wel of niet zal kopen en welke beter is.

Dit is het eerste board: https://www.decathlon.nl/p/longboard...926?mc=8389257. Ik heb het gevoel dat dit board iets breder is dan een pintail, dus eigenlijk weet ik niet of het überhaupt wel een pintail is maar het lijkt erop

Dit is het tweede board: https://www.decathlon.nl/p/longboard...urf/_/R-p-5927. Ik zag dat deze flexibeler is maar ik weet niet zo goed of dat veel uitmaakt... het longboard van mijn vriendin is volgens mij ook niet echt heel flexibel.

Mijn voorkeur gaat naar de eerste, omdat die iets goedkoper is waardoor ik hem eerder kan kopen (voor de eerste heb ik volgende week al genoeg geld maar voor de 2e moet ik waarschijnlijk zo'n 2 maanden sparen )

Alvast bedankt als iemand me wil helpen!! xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2018, 22:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ga naar de winkel zou ik zeggen, dan kan je waarschijnlijk beter inschatten of jij het een fijn longboard gaat vinden. Het is helemaal niet gek om naar de winkel te gaan om je te oriënteren op zo'n aankoop.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-03-2018, 22:24
mellalala
mellalala is offline
Citaat:
Ga naar de winkel zou ik zeggen, dan kan je waarschijnlijk beter inschatten of jij het een fijn longboard gaat vinden. Het is helemaal niet gek om naar de winkel te gaan om je te oriënteren op zo'n aankoop.

Bij mij in de buurt zijn geen winkels waar je longboards kunt kopen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 18:33
dennis99
dennis99 is offline
Als je een longboard wilt kopen is dit merk echt geen aanrader. In het algemeen is Decathlon niet echt de winkel. Ik heb zelf een board van Gravity 42 inch met customized wheels. Het is een zeer goed bord en het merk is samen met Madrid echt een aanrader. Sektor9 is ook zeer goed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Op zoek naar longboard
Mtb2017
2 14-08-2017 16:15
De Kantine Longboard
Stroopwafel_
9 19-08-2015 22:43
Vrije tijd Longboard kopen!
LVD
3 19-07-2013 12:50
Verkeer & Vervoer longboard kopen beginner
Kevin1255
2 27-06-2013 16:47
De Kantine wat saai zeg niemand anders wist een titel :( #245 (nu is de vraag welke fb de titel
Verwijderd
500 18-06-2008 02:27
Vrije tijd skateboarden/longboarden
Verwijderd
9 29-05-2007 13:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57.