Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2005, 17:59
mira_love
Avatar van mira_love
mira_love is offline
Ik hen sinds een maand werk en ik merk nu dat ik een van mijn collega's heel erg leuk vind. Het probleem is alleen dat ik niet weet of hij al een vriendin heeft, maar hij is ook 28 terwijl ik 18 ben. Nou vind ik leeftijd niet zo belangrijk, maar toch. Ik ben al een keer eerder verliefd geweest op iemand die onbereikbaar was en ik wil niet nog een keer zoveel verdriet hebben en ben er dus ook wel een beetje bang voor dat ik echt verliefd word op mijn collega. Wat moet ik nou doen?????? WEl op ingaan, niks doen...??
__________________
de waarheid duurt het langst, ookal is het soms hard!

Laatst gewijzigd op 17-04-2005 om 18:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2005, 18:01
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik denk dat je er beter niet op in kunt gaan, want ik denk dat het door jullie grote leeftijdsverschil niet gaat werken.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 18:20
mira_love
Avatar van mira_love
mira_love is offline
ja, 10 jaar is niet niks
__________________
de waarheid duurt het langst, ookal is het soms hard!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 18:22
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
maar niet onmogelijk....weet uit gevallen uit de familie dat het super kan gaan.....kzou eerst wat meer proberen te weten te komen over die man ...succes
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 18:23
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nou ja, op deze leeftijd... 18-28... Lijkt me ondoenlijk.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 19:08
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
da weet je nie voordat je t geprobeert hebt
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 19:18
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 17-04-2005 @ 20:08 :
da weet je nie voordat je t geprobeert hebt
Ik zeg toch 'het lijkt'. Door een jongen in m'n reet geneukt worden lijkt me ook niks, maar dat ga ik toch ook niet proberen? Ik bedoel maar...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 19:26
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-04-2005 @ 19:01 :
Ik denk dat je er beter niet op in kunt gaan, want ik denk dat het door jullie grote leeftijdsverschil niet gaat werken.
hmm, ik denk dat leeftijd niet het probleem kan zijn. Als er 'iets' is tussen 2 mensen en ze kunnen op een normale manier communiceren dan kan dat best goed gaan.
Ik ga ook om met iemand die 14 jr ouder is, en dat is het probleem niet.
Als ik haar was zou ik erachter proberen te komen of hij een vriendin heeft, dat lijkt me meer van belang.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 19:27
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
kvin dit toch een andere situatie....ik denk dat ze t best kan proberen...dat moet ze helemaal zelfweten.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 19:29
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 17-04-2005 @ 20:27 :
kvin dit toch een andere situatie....ik denk dat ze t best kan proberen...dat moet ze helemaal zelfweten.
Dat moet ze ook zelf weten, maar ze vraagt toch aan ons wat wij ervan vinden? Nou, ik vind het niks.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 19:38
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
en ik wel
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 20:42
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 17-04-2005 @ 20:38 :
en ik wel
En ik ook

Maar idd er eerst maar eens achter zien te komen of hij een vriendin heeft en zonee jou ook wel ziet zitten, dat lijkt me belangrijker dan dat eeuwige geziek over leeftijdsverschil.

En ja het kán werken, mits de denkwijzen en levensstijl niet te ver uit elkaar liggen.
Bij mij werkt een leeftijdsverschil van 28(!!) al ruim 3 jaar.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 21:00
Verwijderd
ik vind ook dat je er best op in kunt gaan als je daar zin in heb. je kunt toch nog altijd terug? je hoeft niet direct met hem te trouwen ofzo.

en mark: in je kont geneukt worden lijkt JOU niets, het is Jouw kont, Jouw zaak. maar dit is niet Jouw zaak dus het is geen steekhoudend voorbeeld. edoch, hiermee impliceer ik echter niet dat je niet mag zeggen wat je wilt!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 21:10
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 17-04-2005 @ 21:42 :
En ja het kán werken, mits de denkwijzen en levensstijl niet te ver uit elkaar liggen.
Bij mij werkt een leeftijdsverschil van 28(!!) al ruim 3 jaar.
Ik zal het woord 'ziek' niet gebruiken, maar ongezond vind ik het zeker. Er zit een hele volwassene tussen jullie in zeg maar (in jaren). Wat moet je met iemand die over 2 jaar een Abraham-pop in z'n tuin heeft staan? Waarom neem je niet iemand van je eigen leeftijd?

Oh ja, ik wil tóch wel even het woord 'ziek' gebruiken, maar dan voor die vent. Drie jaar geleden is een man van 45 dus een relatie begonnen met een meisje van 17. Dat noem ik pedofilie en ik vind de man in kwestie nu al sneu.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2005, 22:23
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-04-2005 @ 22:10 :
Ik zal het woord 'ziek' niet gebruiken, maar ongezond vind ik het zeker. Er zit een hele volwassene tussen jullie in zeg maar (in jaren). Wat moet je met iemand die over 2 jaar een Abraham-pop in z'n tuin heeft staan? Waarom neem je niet iemand van je eigen leeftijd?

Oh ja, ik wil tóch wel even het woord 'ziek' gebruiken, maar dan voor die vent. Drie jaar geleden is een man van 45 dus een relatie begonnen met een meisje van 17. Dat noem ik pedofilie en ik vind de man in kwestie nu al sneu.
PM, alle andere reacties ook via PM, het is niet mijn topic dus geen offline geklets van mij
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 09:02
Pixxa
Pixxa is offline
als je je er nu al onzeker over voelt en nu eigenlijk al aangeeft dat et een probleem geeft wat probeer je nu dan nog?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 14:05
Sonnebloem
Avatar van Sonnebloem
Sonnebloem is offline
Ik denk dat het het beste is om erachter te komen of ie een vriendin heeft of niet en of ie iets in jou ziet...
zoals hierboven ook al is gezegd.

Enne wat het leeftijdsverschil betreft...Mijn ouders schelen 14 jaar en zijn 23 jaar getrouwd...dus het kan werken (mijn moeder was toen 18 en mijn vader 32)..
Maar ik denk dat dat per persoon verschillend is, het ligt er maar net aan of je zelf er voor open staat zeg maar...
__________________
In love and always be
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 14:08
lill girl
lill girl is offline
Citaat:
Maar ik denk dat dat per persoon verschillend is, het ligt er maar net aan of je zelf er voor open staat zeg maar... ]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-04-2005, 19:53
mira_love
Avatar van mira_love
mira_love is offline
Tja, ik kijk wel hoe het gaat. Maar even een vraagje. Ik ben nogal een beetje verlegen persoontje, dus hoe kan ik er nou achter komen of hij al een vriendin heeft?
__________________
de waarheid duurt het langst, ookal is het soms hard!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 13:38
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
mira_love schreef op 18-04-2005 @ 20:53 :
Tja, ik kijk wel hoe het gaat. Maar even een vraagje. Ik ben nogal een beetje verlegen persoontje, dus hoe kan ik er nou achter komen of hij al een vriendin heeft?
vragen
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 22:00
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
met m in gesprek raken en vragen wat ie zoal doet...
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 10:04
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
je bent 18 maar er staat dat je 17 bent....


zit jij zomaar te liegen tegen ons
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 12:12
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ach, 10 jaar leeftijdsverschil valt toch wel mee? Je kan het allicht proberen!
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 12:23
RoxX
Avatar van RoxX
RoxX is offline
je zegt ten eerste al dat het nog niet cker is dat je verliefd op hem bent. en als je dan verliefd op hem word dan zou ik het gewoon probere.. liefde doorbreekt wetten zeggen ze ook wel dus .. t kan alleen maar fout gaan en dan is het nog niet het einde van de wereld.. het leeftijdsverschil maakt JOU niet uit dus dat is al helemaal geen probleem.. en of hij een vriendin heeft kom je vanzelf wel achter.. misschien heeft hij wel een vriendin ( misschien zelfs een vriend ) nou dan is het probleem al op gelost.. zo nie.. gewoon ervoor gaan.. als jij hem leuk vind
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 13:23
Zarya
Avatar van Zarya
Zarya is offline
En zelfs al heeft ie een vriendin? Alles kan kappot.
__________________
Come to me, of cureless ills thou art the one physician.Pain lays not its touch upon a corpse.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2005, 13:28
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Mijn beste vriend is ook 8 jaar ouder dan ik. Dus ik vind de reden om het niet te doen vanwege leeftijdsverschil zo'n bullshit. Niet iedereen zit op dezelfde golflengte, wat je leeftijd ook is. Ik heb altijd beter met oudere mensen om kunnen gaan.

Als ik jou was, zou ik gewoon lekker veel met je collega kletsen over wat hem allemaal zoal bezighoudt. Dan kom je er vanzelf achter of je überhaupt verliefd op hem kunt worden en of ie een vriendin heeft, enz. enz.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 13:49
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
op het werk iemand zoeken lijkt me niet verstandig..
Iemand die tien jaar ouder is zou bij mij niet werken..
Je hoeft verliefdheid niet op te zoeken, laat het rustig op je af komen en ga eens wat nuchterder denken.

(zoals sebastian zo mooi zei: Kom met je hoofd uit de wolken en terug in de zee)

(tenzij je er echt voor wilt gaan natuurlijk)
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2005, 13:52
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Het ergste is dat als je iets met hem krijgt dat de controle-technische functiescheidingen binnen het bedrijf verstoord. Zo ruineer je het bedrijf.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 06:01
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
mira_love schreef op 17-04-2005 @ 18:59 :
Ik hen sinds een maand werk en ik merk nu dat ik een van mijn collega's heel erg leuk vind. Het probleem is alleen dat ik niet weet of hij al een vriendin heeft, maar hij is ook 28 terwijl ik 18 ben. Nou vind ik leeftijd niet zo belangrijk, maar toch. Ik ben al een keer eerder verliefd geweest op iemand die onbereikbaar was en ik wil niet nog een keer zoveel verdriet hebben en ben er dus ook wel een beetje bang voor dat ik echt verliefd word op mijn collega. Wat moet ik nou doen?????? WEl op ingaan, niks doen...??
Mijn vriend en ik kregen ook wat toen wij 18 en 28 waren Nu zijn we 19 en 29 en al 1.5 jaar bij elkaar

Verder moet je er gewoon achter komen of hij een vriendin heeft. Gewoon een praatje met hem maken, vragen wat hij komend weekend gaat doen ofzo... (meestal doe je dan wat met je partner).

Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-04-2005 @ 22:10 :
Waarom neem je niet iemand van je eigen leeftijd?
Dat vind ik echt een rotopmerking
Net als ik heb je gekozen voor iemand die ouder is dan jij (en natuurlijk vanwege de persoon, niet vanwege de leeftijd). Mijn vriend zegt het ook wel eens als grapje. Terwijl ik denk: ik heb voor jou gekozen, ik doe hetzelfde met jou wat ik met een leeftijdsgenootje zou doen, dus waar heb je het over?
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 10:17
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 21-04-2005 @ 07:01 :
Dat vind ik echt een rotopmerking
Waar slaat dat nou weer op? Met die vraag drukte ik mijn verbazing uit. Kijk, 10 jaar verschil vind ik op *onze* leeftijd al veel te groot, ik persoonlijk dan, he. Maar 28 jaar, zoals de persoon op wie ik reageerde, vind ik echt abnormaal. Een vent van 45 die een relatie begint met een meisje van 17, nee sorry, dat vind ik idioot. Maar daar hebben de persoon in kwestie en ik het in pm's al over gehad, dus dat ga ik hier niet nog een keer doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie voorkomen verliefdheid
Klarijndemaan
23 03-03-2008 21:42
Films, TV & Radio AJMouse's Premières - Week 23: 50 First Dates, Beyond Borders, The House Of Sand&Fog
AJMouse
13 14-06-2004 22:25
Liefde & Relatie niet verliefd op je ex maar waarom kan het zo pijn doen????
vrijgezel16d
13 15-05-2002 12:55
Psychologie Lesbo's+female bi's meer geaccepteerd dan homo's+male bi's??
Mollusc
13 28-03-2002 19:06
Liefde & Relatie Ik snap het even niet meer...
Mytana
7 18-03-2002 21:48
ARTistiek eens verliefd, altijd verliefd...
Chloe Siere
6 03-09-2001 20:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.