Oud 31-07-2015, 19:49
SjoJug
Avatar van SjoJug
SjoJug is offline
Hallo allemaal,

Ik weet niet of er ook andere youtubers zijn op dit forum, maar het is denk ik het gokje wel waard om mijn YouTubekanaal hier te promoten. Dit kanaal is in het Engels.

Mijn kanaal
Mijn YouTubekanaal gaat, zoals ook al in de titel staat, over jongleren. Maar niet alleen over jongleren, ook komen er soms wat andere videos voorbij waarin ik bijvoorbeeld een leuk tripje maak naar een stad en heel soms ook gewoon iets heel anders, zoals een muziekoptreden van m'n school!

Jongleren
Ik ben op m'n 9e begonnen met jongleren, door deze jaren van ervaring kan ik tot nu toe met 7 ballen (Maak nu niet een grap met ballen, je bent niet de eerste..), 6 ringen en 5 kegels jongleren. Verder kun je mij soms ook bezig zien met een diabolo of een zogehete flowerstick.

Wil jij leren jongleren? Dat kan ook op mijn kanaal! Ik heb een video online staan waarin ik, met nederlandse uitleg eronder, vertel hoe je kan leren jongleren met 3 ballen!

Ik wil meer!
Mooi zo! Ik probeer standaard iedere vrijdag een video voor jullie te hebben klaarstaan, dus iedere week kan je met veel plezier kijken! De link naar mijn kanaal is https://youtube.com/c/SjorsStuurman/

Mocht je nu nog niet zeker weten of je het wel wat vind: Dan hier mijn laatste video


Groetjes!

SjoJug

P.S. Heb je nog een vraag, of wil je gewoon leuk reageren, alles kan! Laat vooral iets achter
__________________
Sjors | Jongleur | YouTuber
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2016, 23:14
Robbe Van Roey
Robbe Van Roey is offline
Hey sjors!

Wat toevallig om je hier tegen te komen! Jij kent mij waarschijnlijk niet onder deze naam maar komt je PenguinKingdom nog bekend voor? We zaten/zitten samen in een YT-Skype groep!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2016, 18:54
SjoJug
Avatar van SjoJug
SjoJug is offline
Wow! Heey! (Sorry voor de late reactie, zit voor het eerst sinds tijden weer op scholieren)

Ik ken je nog wel, maar ben niet meer actief in die skype groep haha! Ben wel nog actief op mijn kanaal, mochten er nog meer mensen geïnteresseerd zijn
__________________
Sjors | Jongleur | YouTuber
Met citaat reageren
Oud 13-08-2016, 14:18
Simmim
Avatar van Simmim
Simmim is offline
Kanjer! leuke filmpjes. Ze zijn echt goed in elkaar gezet.
__________________
Check me out on YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCm9xsOkA_WQU57AME6ccdmg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43.