Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2002, 17:35
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
Of ruzie met je ouders, of als het gewoon niet lekker gaat ofzo.
Hoe reageer je je af?
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2002, 17:36
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
ehm niet op een speciale manier, maar gewoon wat ik altijd doe maar dan met een rot kop
__________________
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 17:38
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Zoiets?
Naja..
Douchen, lezen, slapen, automutileren, alles en iedereen verrot schelden, naar het strand gaan, al die stomme dingen
die geen fuck helpen..
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 17:41
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
Zoiets?
Naja..
Douchen, lezen, slapen, automutileren, alles en iedereen verrot schelden, naar het strand gaan, al die stomme dingen
die geen fuck helpen..
Knufff!!!
kom je nog online straks?
__________________
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 11:55
Wasteland
Avatar van Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:
emperor crono schreef:
Of ruzie met je ouders, of als het gewoon niet lekker gaat ofzo.
Hoe reageer je je af?
Rennen, vooral niet binnen zitten. Bomen kort maken bij ons achter het huis.
__________________
Half Shadow, Half Human.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 15:11
Verwijderd
alsk ergens ben waar andere mense bij zijn: voor me uit stare.. alles en iedreen probere te negere.. aggressief reagere als mense dan irri zijn..

alsk alleen ben: muziek opzette (nirvana meestal).. om er vervolgens achter te kome da ik da nie kan hebbe dan.. en dus weer nog chagrijniger de muziek weer uit te zette.. op bed gaan ligge.. nadenke.. in slaap valle..
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 15:28
wondersbestaan
Avatar van wondersbestaan
wondersbestaan is offline
Muziek luisteren, tijd voor mezelf nemen, dingen van me afschrijven (in de vorm van gedichten, songteksten, of gewoon in het wilde weg schrijven), stukje lopen, mediteren (relaxe-muziek, kaarsjes, wierook, aromatische olieën.....werkt erg goed), of gewoon lekker niks een beetje op mijn bed hangen en voor me uit staren (of nouja, eigenlijk piekeren....)
__________________
~~Ik hoef jou niets uit te leggen, het ligt hier open tussenin. En ik maak een laatste buiging, voor altijd~~
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 14:54
?OWAN!
Avatar van ?OWAN!
?OWAN! is offline
Hout hakken, chagrijnig kijken met niemand praten. muziek veeeel te hard zetten
__________________
Watching the red sky surrounded by clouds a salute to a begin of my forgetfulness of my latest sin
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 16:58
Wasteland
Avatar van Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:
?OWAN! schreef:
Hout hakken, chagrijnig kijken met niemand praten. muziek veeeel te hard zetten
+

Haha dol, ik dacht dat ik de enige was met houthakke.
__________________
Half Shadow, Half Human.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 18:43
Verwijderd
Ik zet keihard tourette's van nirvana op. of habit of lukin van pearl jam en vraag aan iedereen of ze me met rust willen laten.
het gaat meestal na ene tijdje wel over. 3 uur, een week, een maand. maar het gaat over.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 18:56
Verwijderd
Dan ben ik chagrijnig.

'k word stil, zonder me af, 'k ga slapen, huiswerk maken, de katten aandacht geven, iets anders doen en als iemand me stoort dan ga ik soms katten. 'k heb de mazzel dat ik niet echt vaak chagrijnig ben en als ik het ben kan ik me er aardig over heen zetten over het algemeen, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 17:39
TranceGirl
Avatar van TranceGirl
TranceGirl is offline
Als ik chagerijnig ben uit ik dat altijd tegen de verkeerde mensen. Ik ga dan heel kortaf en gemeen doen... En daarna heb ik daar dan altijd spijt van...
Soms draai ik dan ook gewoon gothic/metal (ja let even niet op mijn nickname ok? ) maar dat is gewoon als ik me niet lekker in mijn vel voel, dan gooi ik daar mijn gevoelens in
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 18:02
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
kword heel stil en in mezelf gekeerd..
ksnauw me ouders af..

ik probeer iets te zoeken waardoor ik rustiger word.. of een beter humeur van krijg.. maar nix helpt.. dan word ik nog chaegerijniger.. en down..

naja nix helpt eigenlijk..

potje janken..
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 18:17
kaatje in da house
Avatar van kaatje in da house
kaatje in da house is offline
als ik écht chagrijnig ben wil ik het liefst zo min mogelijk mensen om me heen hebben, want dan ben ik echt niet te genieten.
vaak ga ik dan heel hard trainen zodat ik mn agressie een beetje kwijtraak,
of ik ga een toffe cd keihard aanzetten zodat ik helemaal uit mn dak kan gaan en de hele buurt ervan kan meegenieten.
als ik chagrijnig ben interesseert het me ook helemaal niets wat andere mensen van me denken, dus als ik er bij wil lopen alsof ik net uit bed kom doe ik dat.
en als mensen "leuke" opmerkingen naar mn hoofd gaan slingeren kijk ik ze vuil aan en geef ze n vette snauw terug.
nee, in zo'n bui kan ik het beste in bed blijven liggen, des te eerder is het weer voorbij


Grtz, K.G.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 13:34
dromerig elfje
Avatar van dromerig elfje
dromerig elfje is offline
muziek luisteren..., wandelen, voor me uit zitten staren...
rustig nadenken..., naja piekeren vooral..., dingen van me afschrijven, dat lucht wel vaker op
__________________
~~Mijn hart heeft vier kamers~Er is plek voor iedereen~Maar niemand wil er wonen~Dus woon ik er alleen~~
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 13:48
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
denken denken en nog eens denken... meestal verdraaien mn gedachtes dan zo dat IK schuld overal aan heb, en k neem aan dat jullie zelf wel kunnen invullen wat daaruit voortkomt...

k probeer de laatste tijd steeds weg te lopen voor mezelf enso.. en mjuh.. soms muziek op te zoeken, door mn gitaar te pakken... maar dan lukt daar weer iets niet en word ik daar chagerijnig over enso.. mjuh... stom... *zucht*
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 14:10
SpiT
Avatar van SpiT
SpiT is offline
Muziek luisteren, liefst wil ik dan alleen zijn. Ik reageer agressief als iemand ook maar iets zegt of ik zwijg juist.
__________________
..'cause we all get tired. I mean eventually there is nothing left to do but sleep.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 14:35
gothicje
gothicje is offline
ruzie zoeken...
proberen te janken wat niet lukt en dan automutileren
en denken denken denken, wandelen met de hond, opruimen, knoerhard muziek draaien en dansen
__________________
since you've been gone
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-01-2003, 14:37
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
mopperen en alleen gaan zitten, iig weg van de mensen waar ik kwaad op ben
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 18:46
Verwijderd
Meestal word ik heel kortaf en zonder me af.
Koptelefoon op, muziek keihard aan.
Soms helpt het ook wel eens om naar buiten te gaan.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 18:58
Belle
Avatar van Belle
Belle is offline
huilen, muziek luisteren, lezen, douchen, schelden tegen vanalles.. en als dat echt allemaal niet helpt toch automutileren
__________________
*geen sig*
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:13
Andora
Avatar van Andora
Andora is offline
ik ga altijd heel gestresst doen enzo. Dan ga ik soms rondspringen, lezen, op een papier krassen of tekenen, muziek luisteren of proberen te slapen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:18
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik ga op mn bed liggen en wachten tot ik ga huilen ofzo. Nee, meestal ga ik naar buiten, beetje lopen. Of naar buiten staren.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:20
Mysterons
Mysterons is offline
boos door het huis stampen, iedereen uitschelden, op bed liggen, keihard met muziek meezingen, naar buiten kijken/gaan, huilen.
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:33
Suuzj
Suuzj is offline
in mezelf keren
ergens apart gaan zitten
en t liefste muziek luisteren
gewoon met mezelf
en vanwege mezelf
__________________
en als ik wil huilen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2003, 20:38
Belle
Avatar van Belle
Belle is offline
Citaat:
Suuzj schreef:
in mezelf keren
ergens apart gaan zitten
en t liefste muziek luisteren
gewoon met mezelf
en vanwege mezelf
Offtopic: gefeliciteerd meis
__________________
*geen sig*
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 21:40
elledc
elledc is offline
Dan zonder ik me af, alleen op mijn kamer, of dool ik doorheen de straten met mijn hond en wil ik het liefst niemand zien. Ik word stil en denk dat alles zoveel anders en beter had kunnen zijn...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 21:43
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Met dingen gooien enzo. Soms janken als het te veel wordt, dan kan ik het niet meer bij houden, dan maar janken.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 17:22
Verwijderd
ik ben niet gauw chagrijnig omdat er iets naars gebeurd ofzo, maar soms ben ik heel moe, of heb ik veel honger, en door die dingen kan ik wel chago worden en dan moet ik gewoon zorgen dat ik gauw thuis ben (paar uurtjes skippen op school/tijdens het uitgaan veel cola drinken en anders gewoon weggaan)
anders ga ik zeiken, en word ik heel fel ipv lief

en als ik thuis ben ga ik thee drinken en zet de muziek hard
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 17:32
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Tegen mijn ouders gaan schelden enzo en ja soms ook met dingen gooien en in een driftbui mezelf slaan. Maar als het over is, dan is het wel echt over.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 17:35
Wasteland
Avatar van Wasteland
Wasteland is offline
Keer flink tegen de muur aan slaan
__________________
Half Shadow, Half Human.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 19:27
Daffie
Daffie is offline
andere mensen t leven zuur maken, en dan vooral mn broertje. ben ik af en toe errug goed in!of tennissen dat helpt eg, naja sporten int algemeen eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 20:10
cliene
cliene is offline
ik uhhh. gooi altijd de kamer van me zus overhoop. en daarna gooi ik alles kapot. en ik schop deuren in
ennuhh. als ik ruzie met me ouders heb (alleen als t HEEL erg is dus) dan pak ik me spullen en ga ik 3 a 4 dagen ff weg. en als ik trug kom. is alles weer goed
__________________
wiet, wiet, wiet..... wiet......... wiet.....................wiet
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:20
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Mezelf even stevig afreageren op muziek. (spring, airguitar, stuiter, airdrum *handig als je zelf hebt gedrumt en dus precies de bewegingen weet en flink in de rondte zit te zwiepen*, meeschreeuw)
En daarna onder de douche gaan zitten janken..... (werkt voor mij heel ontspannend alhoewel dat ook begint te minderen)

En iedereen die lastig is (lees: mij aanspreekt) krijgt de volle laag.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 22:09
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
me op iedereen afreageren.. je hoeft echt maar 1 woord verkeerd te zeggen of je hebt al ruzie met mij.. en ik ga dan ook echt ruzie zoeken.. me heel aso gedragen..
maar meestal probeer ik mezelf beetje af te zonderen als ik chagrijnig ben om de rest van de wereld te sparen.. ben echt heel erg als ik echt chagrijnig ben
verder muziek keihard aan en slapen... maar ookwel dak ga eten als ik chagrijnig ben.. maar ookwel heel vaak dak naar mn hondje toega en haar helemaal ga doodknuffelen.. is echt erg.. als ik ookmaar 5 min op mn kamer zit voel ik me al schuldig omdat zij alleen beneden zit.. verslaafd dus.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 15:23
skaapie
skaapie is offline
ik ga met een goede vriend van mij praten! die vrolijkt mij altijd weer op!
__________________
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-02-2003, 22:37
Verwijderd
in de volgorde (ongeveer dan):

tekenen.
bassgitaar pakken.
nadenken.
iedereen verrot schelden.
met me toestenbord en muis gaan gooien.
en in t ergste geval overal op in gaan timmeren.
(ik ben niet zo agressief aangelegd)
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 23:26
Yamyam
Yamyam is offline
Ik ga loos rondhangen, niks functioneels doen en uiteindelijk beland ik in bed en slaap ik wat extra, anders zit ik iedereen maar in de weg, met mijn klaagliederen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 10:49
Black Bird
Black Bird is offline
Dan ben ik stil of ik storm.
Of mijn kamer opruimen. Dan wordt het ook wat opgeruimder in mijn hoofd.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 13:43
Verwijderd
Varieert. Van vrolijk doen en afleiding zoeken, tot en met me afreageren door te sporten en me helemaal terugtrekken van alles.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 13:47
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
emperor crono schreef:
Of ruzie met je ouders, of als het gewoon niet lekker gaat ofzo.
Hoe reageer je je af?
Ligt eraan waardoor. Maar meestal ga ik muziek luisteren, even alleen zijn, fietsen/lopen, met iemand praten of ik doe net alsof ik vrolijk ben en dan gaat t ook over.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 14:03
Verwijderd
Me de hele dag inhouden, zorgen dat ik geen ruzie maak en niet ga janken om vanalles.. en dan barst het vaak ineens uit, schreeuwen, janken etc... Ik zou eigenlijk gewoon rustig ergens moeten gaan zitten, voor mezelf, en zorgen dat niemand me bereikt...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 14:50
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
nou als ik góed sjaggo ben, sla ik me bed naar de tering (pardon)
of ik zet expres hard muziek aan die zowieso al ruig is.
en ik snauw iedereen mens,dier,alien whatever af dat 1 meter te dicht bij me staat
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:51
Verwijderd
hmm ik zeik iedereen af... ga keihard meezingen met muziek...
uuhm tsjah... soms snij ik me...
of ik check of de muur wel stevig genoeg is ...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:10
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Eten, krijsen, muren slaan.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:59
Rioto
EHmmm .. Geen idee gewoon pissig zijn
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 21:56
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Vooral mezelf in controle blijven houe, constant vechten tegen de angst om mezelf te verliezen en dat ik dan alles kort en klein sla
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 11:57
karamba
karamba is offline
Als ik 'sjagrijnig''ben ga ik meestal voor mezelf leven. Ik sluit mezelf op in mijn kamer met de deur op slot. Als ik dan tussen de mensen zit ga ik een beetje zitten staren en in het rond kijken. Mij zul je nix horen zeggen. Alleen als het echt moet komen er dan misschien twee woordjes op. Ik ben eenvoudigweg onbereikbaar voor sommige mensen. Alleen als ik er persé met iemand over wil praten doe ik het. Maar dan ga ik dat gesprek toch ook weer helemaal naar de klote helpen. Is er weer iemand boos op mij. Omdat ik stomme opmerikingen maak door zo een bui!!!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 15:18
olympia
olympia is offline
eten
dingen kapot maken
iedereen die in me buurt komt uitschelden
mezelf overal de schuld van geven
mezelf haten
mezelf snijden
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 15:21
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Dan snauw ik iedereen af. Als ik chagrijnig ben, kan ik echt ontzettend gemeen uit de hoek komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle [oldtimer] analyseer je mede forummer deel veel
Bor
359 27-09-2002 17:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01.