Oud 03-01-2007, 20:34
Kyoki
Kyoki is offline
Oke, ik geef het braaf toe, ik ben niet helemaal hetero of anders razend nieuwsgierig naar vrouwen. Welke van de twee het is maakt verder niet uit lijkt me. ^_^

Ik heb alleen geen idee wat ik ermee moet, want wil nou wel eens wat verder gaan, na al die jaren, dan alleen wat wazige gedachtes erover. Kortom, ik wil een vriendin, of seks met een meisje, contact met, bla. Dat soort.

Ik heb alleen geen flauw benul hoe ik dat moet aanpakken. Niet veel mensen weten er vanaf, vind het totaal onbelangrijk en niet iets wat ik per se aan de hele wereld moet verkondigen, als mensen ernaar vragen geef ik verder wel antwoord.

Ik woon in Amsterdam, als dat ertoe doet. En nee, ik ga niet op willekeurige meisjes afstappen en vragen of ze mee willen naar m'n bed. (en ohja, de mannen van het forum zijn niet uitgenodigd om te komen kijken *voelt de flauwe opmerkingen al aankomen* ).

Dus.. Ik zocht een beetje advies. ^_^ Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 20:58
Verwijderd
Mijn ervaring is dat die dingen vanzelf gaan, maar misschien ga ik teveel met andere meisjes om die benieuwd zijn naar ervaring met vrouwen.

Maar als niemand het van jou weet dan zal je natuurlijk ook niemand hebben die naar je toekomt met voorstellen, omdat ze allemaal denken dat je er geen behoefte aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 21:00
Ske*
Avatar van Ske*
Ske* is offline
Hehe, ik herken me in jou maar ik ben al wat verder dan jou, ik heb het geluk gehad bi/gay jongens te ontmoeten en te proberen en dan tot de constatatie komen dat het niet zooo bijzonder is maar dat je het toch wil. Ik denk dat je niet echt een relatie wilt waarbij je pas na een jaar seks hebt maar elkaar met je fantasieën direct wil in realiteit brengen.
Nu is de vraag, hoe vind ik deze personen. Eum, ik probeerde het via sms maar 20j lijkt me al wat oud daarvoor. Je kan bijvoorbeeld (ik raad dus volkomen internet aan) chatboxen proberen. ik zeg wel proberen want 99% van die keren zit het vol met geile jongens die wat proberen of meisjes die juist niet dat willen, weinig kans. Maar er bestaan echt waar serieuze sites met eventueel date optie. Ik woon in België maar ben overtuigd dat deze zeker *.nl sites bestaan. Ik zou zeggen inschrijven op veel sites en chatbox als je wanhopig wordt
__________________
Lang , mijn systeembeheerder | www.google.be | Aspire 3020
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 21:32
Kyoki
Kyoki is offline
Bedankt!

Ik voel me eigenlijk nogal ongemakkelijk met dat hele digitale gebeuren, ik bedoel, ik chat heel wat af, maar om nou echt online te gaan zoeken naar dates... Mja, ik voel me daar echt niet oke bij, maar ik ga het overwegen.

Ik ben verschrikkelijk verliefd geweest op een meisje een paar jaar terug, en ik denk dat ik het heel moeilijk zou vinden, nu ik erover nadenk, om met een willekeurig meisje tussen de dekens te kruipen zonder dat er verder iets IS, als je snapt wat ik bedoel.

En om nou echt uit de bus te komen, ik bedoel, ik heb veel meer interesse in gozers dan in meisjes, dus om nou te gaan brullen, 'ik ben biii', nouja, da's gewoon niet helemaal waar. Ik ben vooral heel, heel erg nieuwsgierig. Ik ben een keer verliefd geweest op een meisje en daarna nooit meer. Ben ik daardoor biseksueel? Geen idee, het is niet een vraag waar ik me echt mee bezig hou, maar zeker wel een reden om niet aan de hele wereld te zeggen dat ik het wel zou zijn, als je me snapt.


@Paranoide.. Het punt is dat ik al zo'n vijf jaar hoop dat het vanzelf gebeurt, maar ik begin een beetje ongeduldig te worden.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 21:55
Ske*
Avatar van Ske*
Ske* is offline
Het kan goed zijn dat je je hele leven niet gaat weten of je nu echt bi bent of niet. De chat jah, pm me anders even welke chatboxen je gebruikt.
__________________
Lang , mijn systeembeheerder | www.google.be | Aspire 3020
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 22:26
Kyoki
Kyoki is offline
In elk geval chats die heel weinig te maken hebben met dit onderwerp. Ik PM je wel even though.

Mensen met meer advies en zooi zijn nog altijd welkom hoor! ^_^
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 22:47
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
in eindhoven had je een kroeg voor lesbische dames, misschien kun je zoiets eens bezoeken en een chick aan de haak slaan. zou me vet freaky lijken, maar misschien is het beter dan dat internetgedoe.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 23:32
Land_of_spirits
Avatar van Land_of_spirits
Land_of_spirits is offline
Citaat:
EggeD schreef op 03-01-2007 @ 22:47 :
in eindhoven had je een kroeg voor lesbische dames, misschien kun je zoiets eens bezoeken en een chick aan de haak slaan. zou me vet freaky lijken, maar misschien is het beter dan dat internetgedoe.
Die is er toch niet meer?
__________________
majori cedo || Lieti-agent van de Orde der Metaal en Gerstennat
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 00:13
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Land_of_spirits schreef op 03-01-2007 @ 23:32 :
Die is er toch niet meer?
Jawel hoor, de Buurvrouw
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 00:19
Verwijderd
tsjah.. als je zoals ik vastzit in een relatie ( een gelukkige relatie, wees niet bang, maar ja, dan ga niet even met iemand anders iets doen ofzow) dan komt het er nooit van, maar in mijn vrijgezelle periode heeft het er wel eens om gespannen... uiteindelijk was het altijd angst en onzekerheid dat aan de seksuele spanning een einde maakte

wat ik bedoel is: ga niet te erg op zoek (behalve uitgaan dan enzo, anders kom je nooit iemand tegen), als je echt dit soort gevoelens heb gebeurt het vanzelf wel een keer. dat is met jongens toch ook zo? loop er alsjeblieft alleen niet te erg mee te koop. er zijn al genoeg overdreven geile ordinaire trendpotten...

en anders blijf je voorlopig, net als ik en waarschijnlijk vele anderen met ons, niet-praktiserend bi
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 04:49
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ga anders is naar een homo/lesbo/bi tent? In a'dam zit de Trut, en dat is echt gezellig en je komt er in contact met meiden die je misschien wel ziet zitten.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 09:43
Mariekje*
Mariekje* is offline
Het lijkt mij dat die dingen vanzelf gaan, zonder dat je met je gevoelens te koop hoeft te lopen. Internet is een idee, maar ook gewoon uitgaan natuurlijk.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 11:12
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
HvJ schreef op 04-01-2007 @ 09:43 :
Het lijkt mij dat die dingen vanzelf gaan, zonder dat je met je gevoelens te koop hoeft te lopen. Internet is een idee, maar ook gewoon uitgaan natuurlijk.
Alsof het zo makkelijk is iemand van 't zelfde geslacht te vinden als je niet in een homokroeg bent ofzo Ze vraagt toch om hulp, dat "het gaat vanzelf wel" is gewoon een domme dooddoener.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 11:37
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Faerie schreef op 04-01-2007 @ 00:13 :
Jawel hoor, de Buurvrouw
Ja, daar werkt een vriendinnetje van mij. Schijnt wel heel gezellg te zijn daar en eigenlijk komt er van elk volk wel wat
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 12:49
Land_of_spirits
Avatar van Land_of_spirits
Land_of_spirits is offline
en mocht je ooit naar 't hoge zuiden afreizen, kun je in roermond uitgaan in 't Brunke..al is dat wel erg nichterig, van tijd tot tijd (niet altijd natuurlijk)
__________________
majori cedo || Lieti-agent van de Orde der Metaal en Gerstennat
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 13:50
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Land_of_spirits schreef op 04-01-2007 @ 12:49 :
en mocht je ooit naar 't hoge zuiden afreizen, kun je in roermond uitgaan in 't Brunke..al is dat wel erg nichterig, van tijd tot tijd (niet altijd natuurlijk)
Roermond is sowieso bagger om uit te gaan. Heb er zelf 7 jaar gewoond (nee, niet vrijwillig...) en heb een aantal pogingen gedaan, maar heb er niet één keer een leuke stapavond gehad. Dan kun je toch beter voor Eindhoven gaan

[EDIT]wtf, zie nu pas wie jij bent. Sinds wanneer loop jij hier rond?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.

Laatst gewijzigd op 04-01-2007 om 13:52.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 14:36
Land_of_spirits
Avatar van Land_of_spirits
Land_of_spirits is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 04-01-2007 @ 13:50 :
Roermond is sowieso bagger om uit te gaan. Heb er zelf 7 jaar gewoond (nee, niet vrijwillig...) en heb een aantal pogingen gedaan, maar heb er niet één keer een leuke stapavond gehad. Dan kun je toch beter voor Eindhoven gaan

D[/SIZE]
offtopic:

och, sinds de veldstraat een beetje rustiger is geworden, is 't best leuk uitgaan daar. De rest gaat allemaal naar duitsland of zo, maar ik zou niet weten wat daar nou zo geweldig is. t hangt toch altijd van de groep af he.

ontopic:

theemuts heeft inderdaad wel gelijk, de grotere steden zijn qua uitgaan in zo'n geval wel beter, ik ken de barren voor den lesbische medenmensch niet bepaald uit m'n hoofd, maar ik meen dat d'r in maastricht, amsterdam, eindhoven (blijkbaar) wel een paar leuke zijn. Je hoeft ook niet bang te zijn dat iemand je daar naar binnen ziet gaan; d'r komen ook veel hetero's.

de enige mensen die je er NIET (of heel weinig) zult zien, zijn de narrow minded queer haters (lijkt me)
__________________
majori cedo || Lieti-agent van de Orde der Metaal en Gerstennat
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 15:42
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Land_of_spirits schreef op 04-01-2007 @ 14:36 :
ontopic:

theemuts heeft inderdaad wel gelijk, de grotere steden zijn qua uitgaan in zo'n geval wel beter,
Niet alleen in 'zo'n geval' hoor

Maar @ts: je zou eens kunnen kijken wat er bij jou in de buurt allemaal aan uitgaansgelegenheden zijn. Daar heb je toch de meeste kans om mensen te ontmoeten, dus ook wel meiden die misschien ook wel intresse hebben om wat te experimenteren. En daarvoor hoef je nog niet eens persé naar een gaybar of wat dan ook, ik wordt ook wel eens in 'gewone' clubs en kroegen versierd door andere vrouwen Sleep gewoon lekker een vriend of vriendin mee (neem aan dat je toch wel iemand kunt vertellen dat je wel eens wat uit wil proberen?) en kijk waar je uitkomt
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 15:57
Land_of_spirits
Avatar van Land_of_spirits
Land_of_spirits is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 04-01-2007 @ 15:42 :
Niet alleen in 'zo'n geval' hoor

Maar @ts: je zou eens kunnen kijken wat er bij jou in de buurt allemaal aan uitgaansgelegenheden zijn. Daar heb je toch de meeste kans om mensen te ontmoeten, dus ook wel meiden die misschien ook wel intresse hebben om wat te experimenteren. En daarvoor hoef je nog niet eens persé naar een gaybar of wat dan ook, ik wordt ook wel eens in 'gewone' clubs en kroegen versierd door andere vrouwen Sleep gewoon lekker een vriend of vriendin mee (neem aan dat je toch wel iemand kunt vertellen dat je wel eens wat uit wil proberen?) en kijk waar je uitkomt
...of pak thee muts
__________________
majori cedo || Lieti-agent van de Orde der Metaal en Gerstennat
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 16:02
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Land_of_spirits schreef op 04-01-2007 @ 15:57 :
...of pak thee muts
Nou nee hoor Ja, ik heb opzich ook wel de nieuwsgierigheid naar een vrouw, maar heb een vriend. Dus moet het sowieso iemand zijn die ons beide wil
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 16:05
Land_of_spirits
Avatar van Land_of_spirits
Land_of_spirits is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 04-01-2007 @ 16:02 :
Nou nee hoor Ja, ik heb opzich ook wel de nieuwsgierigheid naar een vrouw, maar heb een vriend. Dus moet het sowieso iemand zijn die ons beide wil
thee muts ook bisexuele neigingen..?

anyway, on topic: TS, denk je dat je deze dingen durft? ik kan me voorstellen dat personen (heel algemeen) die het niet durven te zeggen, ook niet echt bij zo'n bar naar binnen durven bijvoorbeeld.
__________________
majori cedo || Lieti-agent van de Orde der Metaal en Gerstennat
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 16:07
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Land_of_spirits schreef op 04-01-2007 @ 16:05 :
thee muts ook bisexuele neigingen..?
Als je het zo wilt noemen Ik houd het op pure nieuwsgierigheid.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 16:15
Land_of_spirits
Avatar van Land_of_spirits
Land_of_spirits is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 04-01-2007 @ 16:07 :
Als je het zo wilt noemen Ik houd het op pure nieuwsgierigheid.
mkay
__________________
majori cedo || Lieti-agent van de Orde der Metaal en Gerstennat
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 16:49
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-01-2007 @ 11:12 :
Alsof het zo makkelijk is iemand van 't zelfde geslacht te vinden als je niet in een homokroeg bent ofzo Ze vraagt toch om hulp, dat "het gaat vanzelf wel" is gewoon een domme dooddoener.
Dat vind jij. Ik ben genoeg meisjes/vrouwen domweg tegen gekomen op de meest achterlijke plaatsen, en dan was niet eens op zoek. Van toen ik in de kappersstoel zat tot een bankje op een verlaten NS-station of gewoon op school.
Als ik zeg 'Het komt vanzelf wel' baseer ik het heus wel ergens op. Juist ja, op mijn eigen ervaringen en op die van mijn omgeving, dus met het dooddoener-gebeuren zal het nog wel meevallen.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 18:18
juno
Avatar van juno
juno is offline
In Enschede zit Bölke, de grootste homodisco van Europa.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 19:11
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
juno schreef op 04-01-2007 @ 18:18 :
In Enschede zit Bölke, de grootste homodisco van Europa.
Wou ik ook zeggen, schijnt erg tof te zijn.
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 22:43
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
http://www.trutfonds.nl/

Een vriendin van mij werkt daar, is een potten/homo-disco, elke zondagavond. schijnt hele goede sfeer te zijn
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 23:59
moschino
moschino is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 04-01-2007 @ 22:43 :
http://www.trutfonds.nl/

Een vriendin van mij werkt daar, is een potten/homo-disco, elke zondagavond. schijnt hele goede sfeer te zijn
jaja, dat heb je zogenaamd van horen zeggen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 01:30
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
moschino schreef op 04-01-2007 @ 23:59 :
jaja, dat heb je zogenaamd van horen zeggen
Wat een raar smily. Ik ben ook nooit in de locale homo-bar geweest (omdat ik noch homo/bi ben, noch uitga), maar ik heb van zowel homos als heteros gehoord dat het daar gezellig is. Dus je kan er best alleen van horen zeggen.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 09:16
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
George schreef op 04-01-2007 @ 19:11 :
Wou ik ook zeggen, schijnt erg tof te zijn.
(Idd, en als je er heen wilt, je springt op de trein naar Enschede en vanaf het station kun je het al zien . Dus het is niet moeilijk er te komen.)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 13:38
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik kom ze ook nooit tegen hoor. Of ik heb het niet door, dat kan ook.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 14:30
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
moschino schreef op 04-01-2007 @ 23:59 :
jaja, dat heb je zogenaamd van horen zeggen
Als ik er was geweest, zou ik me er niet voor schamen om het hier te zeggen.

grapjas.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 14:50
Kyoki
Kyoki is offline
Wow, wat een replies! Sorry dat ik niet eerder kon antwoorden. Heel erg bedankt allemaal in elk geval!

Wat betreft het op zoek gaan - ik wil niet echt 'op zoek', ik weet evengoed dat dat averechts werkt en zo wanhopig ben ik nou ook niet. Maar ik wil wel wat meer, nouja, mensen leren kennen enzo en wie weet. Het geluk een duwtje geven zeg maar, meisjes materialiseren nou eenmaal niet zomaar uit de lucht in m'n kamer waar ik een groot deel van m'n tijd zit. Maar ik weet ook niet precies waar ik het moet zoeken, vandaar dit topic.
Ik zit nu zeg maar zo'n vijf jaar stil, dit duurt sinds m'n vijftiende (wat was ik ook een ontzettende doos toen, was ik smoorverliefd op een meisje die verder gewoon lesbisch was en dan probeer ik niks *verhangt zichzelf*).

Die gaybardingen, ik wil het best eens proberen, ik bedoel, ik vind het niet eng en het zou me verder ook worst wezen als iemand me naar binnen ziet lopen, maar ik ben nou eenmaal geen feestbeest. Ik ga gewoon weinig uit, als ik uit ga is dat ergens in Leiden en word ik meestal meegesleurd door vrienden. Maar ik ga er zeker wel naar kijken wat er allemaal te vinden valt aan dat soort kroegjes in Amsterdam of steden die hier in de buurt liggen. Heel erg bedankt voor die tip, want daar had ik zelf niet aan gedacht.

En misschien rij ik wel gewoon naar Eindhoven, ben nog nooit echt in die stad geweest, dat moet te combineren zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 17:05
bon bon block
bon bon block is offline
Ben zelf ook bi, maar val meer op vrouwen dan op mannen.
Je kunt leuke mensen leren kennen via bijvoorbeeld www.expreszo.nl
Maar ik ben zelf altijd wel heel voorzichtig met internet ( je kent al die vieze-mannetjes-die-doen-alsof-ze-vrouw-van-20-zijn-verhalen wel )
Ik ga zelf nooit uit eigenlijk in 'the gay scene', maar in Zwolle zit ook een homocafé wat leuk schijnt te zijn!
Verder sluit ik me aan bij de opmerking 'het komt vanzelf wel'.
Suc6!
__________________
het streven naar perfectie leidt tot motivatie, ongeacht positief of negatief
Met citaat reageren
Oud 06-01-2007, 01:11
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Ik ben zeker benieuwd naar vrouwen, en ik voel voor een vriendin ook een bepaalde spanning. Ik kan ook erg genieten van vrouwelijk schoon.

maar het idee dat ik aan een pruim moet likken.....

dus seks met vrouwen...nog ff niet
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2007, 02:34
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Optima schreef op 06-01-2007 @ 01:11 :

maar het idee dat ik aan een pruim moet likken.....
Geen vervelende bezigheid anders...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2007, 14:46
Verwijderd
^_^
Met citaat reageren
Oud 06-01-2007, 16:38
moschino
moschino is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 05-01-2007 @ 14:30 :
Als ik er was geweest, zou ik me er niet voor schamen om het hier te zeggen.

grapjas.
ik vind je een beetje potteus, dus het had me niets verbaasd als je wel eens in een homobar zou komen
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 01:00
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Er zijn 3 opties in amsterdam bij mijn weten:

De Trut (beetje extreem), Sappho (alleen lesbi's, geen homo's, vijzelgracht) en naast het cooldown café op het rembrandtplein zit een Bar (tegenover Flo Amsterdam, richting Waterlooplein): Vive La Vie.

Succes ermee!
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 14:28
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Risce schreef op 07-01-2007 @ 01:00 :
Er zijn 3 opties in amsterdam bij mijn weten
Dan weet jij niet genoeg. Je hebt ook nog die viezige zwarte tent bij de Munt in de buurt, waarvan ik me de naam zo gauw niet kan herinneren.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 15:53
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Kyoki schreef op 05-01-2007 @ 14:50 :

Ik ga gewoon weinig uit, als ik uit ga is dat ergens in Leiden en word ik meestal meegesleurd door vrienden.
In leiden heb je de roze beurs, mischien een idee?
Ik ben er in de intro week geweest, en vond het wel grappig.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 19:44
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Citaat:
Juice schreef op 07-01-2007 @ 14:28 :
Dan weet jij niet genoeg. Je hebt ook nog die viezige zwarte tent bij de Munt in de buurt, waarvan ik me de naam zo gauw niet kan herinneren.
klinkt dit als een optie?
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 16:52
moschino
moschino is offline
Citaat:
Juice schreef op 07-01-2007 @ 14:28 :
Dan weet jij niet genoeg. Je hebt ook nog die viezige zwarte tent bij de Munt in de buurt, waarvan ik me de naam zo gauw niet kan herinneren.
wat ben je duidelijk zeg, waar bij de munt? bij de munt zijn namelijk drie mogelijke locaties waar je een gaybar zou kunnen vinden: de reguliersdwarsstraat, de halvemaansteeg of de amstel
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 20:27
LaAnnE.
Avatar van LaAnnE.
LaAnnE. is offline
Hmm, toevallig. Herken me helemaal in het verhaal van de TS.. Heb zelf wel ns geexperimenteerd met meiden, was leuke ervaring, en ben 1 keer smoorverliefd geweest op n meid. Daarnaast zijn 2 van mn beste vriendinnen pot/bi, en ik houdt me maar aan hun lijfspreuk.. Een beetje Bi is niet Bah! . Anne.
__________________
I think we're doing fine; even diamonds start as coal.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Risce schreef op 07-01-2007 @ 01:00 :
Er zijn 3 opties in amsterdam bij mijn weten:

De Trut (beetje extreem), Sappho (alleen lesbi's, geen homo's, vijzelgracht) en naast het cooldown café op het rembrandtplein zit een Bar (tegenover Flo Amsterdam, richting Waterlooplein): Vive La Vie.

Succes ermee!
Alleen lesbi's, maar waar baseren ze dit op dan? Dat je lesbisch bent...

Vraag ik me dan af .
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 14:59
Jazzy-me
Avatar van Jazzy-me
Jazzy-me is offline
Vanaf het moment dat ik er gewoon voor uitkwam mezelf bleef en me vooral niet voor mezelf schaamde kwamen er zelf meisjes met me praten over 'bi' zijn vriendinnnen of gewoon meiden waar ik zomaar mee praatte in de kroeg of discotheek. Ik maakte duidelijk dat ik op allebei viel. En dat hielp. ZO heb ik mijn ervaring op gedaan. Je komt het vanzelf tegen als je jezelf er voor open stelt. En de meeste mensen vinden het alleen maar tof i.p.v. vies of eng dat zal je nog meevallen.!
__________________
¤...It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...¤
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Dames: lijden jullie aan vocal fry?
Tigerly
62 18-04-2016 11:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33.