Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2006, 15:36
PaPua
PaPua is offline
Wat vinden jullie vrouwen het lekkerst, hoe gevingerd en hoe gelikt of gebeten enzo?

En wat vinden jullie mannen het lekkerst, hoe gelikt, en gezogen wordt

We kunnen misschien vanmekaar leren
__________________
study HIGH get HIGH grades
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 15:40
Verwijderd
Volgens mij had je een maand geleden nog precies hetzelfde topic, maar toen was het zogenaamd voor een enquete.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 15:41
PaPua
PaPua is offline
Citaat:
Ertur schreef op 28-12-2006 @ 16:40 :
Volgens mij had je een maand geleden nog precies hetzelfde topic, maar toen was het zogenaamd voor een enquete.
Heheheh

maar ik ben ook wel benieuwd hoe anderen het doen enzo
__________________
study HIGH get HIGH grades
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 15:45
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nou gewoon.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 15:46
juno
Avatar van juno
juno is offline
zoekfunctie. Er staan prima handleidingen op dit forum van mensen die er verstand van hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 16:39
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik vind het fijn gelikt en gezogen te worden.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 16:55
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ertur schreef op 28-12-2006 @ 16:40 :
Volgens mij had je een maand geleden nog precies hetzelfde topic, maar toen was het zogenaamd voor een enquete.

M.a.w:
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 19:38
thomaske
thomaske is offline
Nou, ik had wel een specifiek vraagje over vingeren, misschien past het in deze topic:

na al het lezen van vele vinger-topics heb ik dus begrepen dat meisjes het méést pleziert worden met de het verwennen van de clitoris, MAAR rechtstreeks de clitoris aanraken is dan weer niet prettig, daarvoor is het té gevoelig...dan is mijn logische vraag: hoe verwen je de clitoris als je hem niet direct mag aanraken?
Ok, je hebt wel het gebied "rond" de clitoris, en het kapje dat errond zit, maar daar stimuleren is toch niet genoeg voor een orgasme, of wel? Om het orgasme uiteindelijk te bereiken moet je toch best de clitoris zelf aanraken, maar dat kan/mag dus niet voor het meisje?

snapt iemand mijn probleem?

alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 20:47
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Thomaske, het is niet bij IEDER meisje zo. Verder komt een meisje wel klaar als je het gebied rondom de clit stimuleert
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2006, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 28-12-2006 @ 16:45 :
Nou gewoon.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 19:01
Kyoki
Kyoki is offline
Citaat:
thomaske schreef op 28-12-2006 @ 20:38 :
Nou, ik had wel een specifiek vraagje over vingeren, misschien past het in deze topic:

na al het lezen van vele vinger-topics heb ik dus begrepen dat meisjes het méést pleziert worden met de het verwennen van de clitoris, MAAR rechtstreeks de clitoris aanraken is dan weer niet prettig, daarvoor is het té gevoelig...dan is mijn logische vraag: hoe verwen je de clitoris als je hem niet direct mag aanraken?
Ok, je hebt wel het gebied "rond" de clitoris, en het kapje dat errond zit, maar daar stimuleren is toch niet genoeg voor een orgasme, of wel? Om het orgasme uiteindelijk te bereiken moet je toch best de clitoris zelf aanraken, maar dat kan/mag dus niet voor het meisje?

snapt iemand mijn probleem?

alvast bedankt

En of dat genoeg is. Als je mijn clitoris direct aanraakt krimp ik ineen van de pijn, tenzij ik echt heel geil ben (maar dat is inderdaad niet bij elk meisje zo). Bij de meeste onbesneden jongens raak je toch ook niet direct de eikel aan? Daar gaat ook een velletje overheen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 20:05
Ske*
Avatar van Ske*
Ske* is offline
Een up van 4 dagen met zo'n onnozel topic.

Ik heb niets tegen je Kyoki hoor!
__________________
Lang , mijn systeembeheerder | www.google.be | Aspire 3020
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 01:34
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Kyoki schreef op 03-01-2007 @ 20:01 :
En of dat genoeg is. Als je mijn clitoris direct aanraakt krimp ik ineen van de pijn, tenzij ik echt heel geil ben (maar dat is inderdaad niet bij elk meisje zo). Bij de meeste onbesneden jongens raak je toch ook niet direct de eikel aan? Daar gaat ook een velletje overheen.
Dikke onzin.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 06:02
Verwijderd
God ja hoe? Ja echt elke vrouw is toch hetzelfde dus!


x 10.000.000.000.000
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 06:07
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 04-01-2007 @ 02:34 :
Dikke onzin.
> "Ik houd van groen en patat vind ik lekker."
< "Echt niet."

Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 19:47
14yo
14yo is offline
Citaat:
Kyoki schreef op 03-01-2007 @ 20:01 :
En of dat genoeg is. Als je mijn clitoris direct aanraakt krimp ik ineen van de pijn, tenzij ik echt heel geil ben (maar dat is inderdaad niet bij elk meisje zo). Bij de meeste onbesneden jongens raak je toch ook niet direct de eikel aan? Daar gaat ook een velletje overheen.


als je mijn eikel aanraakt krimp ik niet bepaalt in een van pijn.
denk je dat als een meid een jongen pijpt ze dan alleen de voorhuid zuigt en likt ofzo. ik ben trouwens niet besneden, jammer want besneden jongesn/mannen houden het veel langer vol.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 20:35
Verwijderd
Citaat:
14yo schreef op 10-01-2007 @ 20:47 :
als je mijn eikel aanraakt krimp ik niet bepaalt in een van pijn.
denk je dat als een meid een jongen pijpt ze dan alleen de voorhuid zuigt en likt ofzo. ik ben trouwens niet besneden, jammer want besneden jongesn/mannen houden het veel langer vol.
Sorry als ik je beledig, maar ik moet bij elke post die je plaatst weer lachen dat je pas 14 bent.

Maar antwoord op de vraag die hier gesteld werd. Als je met één vinger precies mikt op de clitoris en dan heen weer gaat is het niet fijn. Als het wat gladder is (gebruik desnoods spuug) en je neemt bijv 2 vingers die je er plat overheen laat gaan: wel fijn.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Hoe vind ik wél iets met Google?
Boogie
4 22-07-2012 20:33
Algemene schoolzaken Hoe nu verder??? Tips?
solem
0 18-01-2012 12:48
Seksualiteit hoe seks jij? en hoe oud was je voor het eerst? en hoe voelt het? etc.
Verwijderd
1 22-04-2010 17:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Psychologie hoe nu verder/ beginnen
Verwijderd
5 15-04-2004 20:53
Psychologie Willen weten hoe anderen mij zien...
Steleto
24 24-04-2003 10:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21.