Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2007, 20:36
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Het gebeurt nogal eens dat hoe geiler ik word hoe misselijker ik word. Dan moet ik dus in feite stoppen om het leuk te houden maar eigenlijk is dat jammer. Ik denk dat het te maken heeft met het soort ademhaling (sneller, dieper). Ik weet wel dat er mensen zijn die gaan kotsen als ze klaarkomen maar dat heb ik niet.

Heeft iemand tips om NIET misselijk te worden?
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 20:48
Verwijderd
Hm, lastig

Het enige wat ik kan bedenken is idd blijven ademen wel, en euh gember helpt tegen misselijkheid. Maar ik weet niet of je daar wat aan hebt?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 20:50
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Klinkt als hyperventilatie! Proberen meer op je ademhaling te letten en zorgen dat je genoeg lucht krijgt. Iets minder hijgen en meer ademen!
__________________
- Ik weet hoe je moeder smaakt -
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 22:08
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 19-01-2007 @ 21:48 :
Hm, lastig

Het enige wat ik kan bedenken is idd blijven ademen wel, en euh gember helpt tegen misselijkheid. Maar ik weet niet of je daar wat aan hebt?
hehe. mja, als je dan wilt zoenen moet je eerst die gember opkauwen, lijkt me toch allemaal wat problematisch
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 22:09
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
El Chupacabras schreef op 19-01-2007 @ 21:50 :
Klinkt als hyperventilatie! Proberen meer op je ademhaling te letten en zorgen dat je genoeg lucht krijgt. Iets minder hijgen en meer ademen!
Wordt je misselijk van hyperventilatie? + iedereen gaat toch zo ademen, waarom worden die dan niet misselijk?
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Yab-Yum schreef op 19-01-2007 @ 23:08 :
hehe. mja, als je dan wilt zoenen moet je eerst die gember opkauwen, lijkt me toch allemaal wat problematisch
Van tevoren een boterham met gemberjam eten?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 22:42
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 19-01-2007 @ 23:09 :
Wordt je misselijk van hyperventilatie? + iedereen gaat toch zo ademen, waarom worden die dan niet misselijk?
Hoge thorax/diafragmadruk -> Oesophaguscompressie. Ofwel irritatie van de slokdarm door hoe het anatomisch in elkaar steekt. Niet iedereen zit precies hetzelfde in elkaar. Ook als het niet bovenstaand voorbeeld is.

Maarja, misselijkheid is een vage omschrijving. Zit het in je hoofd, in je maag, of boven of beneden de maag? Vergelijkbaar met andere misselijkheid?
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 01:56
Supreme Dutch
Bij Yab-Yum gaan werken
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 09:07
gewoonmax
Avatar van gewoonmax
gewoonmax is offline
volgens mij heb je dan ff teveel sekshormoontjes ofzo. Als je teveel blowt bijv. dan wordt je ook misselijk. Ik denk dat je het rustig aan moet houden dan. En idd goed ademen.
__________________
Life is too important to be taken seriously
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 11:01
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
cola schijnt ook te helpen tegen misselijkheid... *maar dat heb ik ook maar van horen zeggen*

voor de rest idd proberen rustig te blijven ademen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 11:03
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Hm, ik word niet echt misselijk, maar ik merk wel dat m'n 'maag' raar gaat doen. Daarom is tussendoor een pauze erg fijn om weer normaal te gaan ademen. Maar waardoor het nou komt..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 11:23
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Zut Alors! schreef op 19-01-2007 @ 23:42 :
Hoge thorax/diafragmadruk -> Oesophaguscompressie. Ofwel irritatie van de slokdarm door hoe het anatomisch in elkaar steekt. Niet iedereen zit precies hetzelfde in elkaar. Ook als het niet bovenstaand voorbeeld is.

Maarja, misselijkheid is een vage omschrijving. Zit het in je hoofd, in je maag, of boven of beneden de maag? Vergelijkbaar met andere misselijkheid?
Uh, ik weet niet wat je met oeseonogwat bedoeld, maar wat betreft je vragen: in de onderbuik, beetje mix tussen misselijk en duizelig. Licht vergelijkbaar met het gevoel dat je hebt als je HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl nerveus bent alleen dan zonder de 'scheuten' door je buik, dit is meer constant, maar het wordt wel erger naarmate geilheid vordert.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 12:02
zonnestoeltje
Avatar van zonnestoeltje
zonnestoeltje is offline
oesophaguscompressie = ineendrukken(compressie) van de slokdarm (oesophagus) op een bepaald punt draaien de aorta, slokdarm en luchtpijp om elkaar, waar het zeg maar een beetje krapjes wordt . Dat is op het punt waar mensen wel eens voelen dat het eten blijft steken, omdat je slokdarm daar niet de ruimte heeft om uiteen te wijken, zodat de voedselbrok erdoor kan. Of dit ook door hyperventilatie kan worden veroorzaakt Maar je zou natuurlijk altijd eens kunnen proberen anders te gaan ademhalen, bv dieper ipv heel oppervlakkig?
__________________
werk alsof je t geld niet nodig hebt, dans alsof niemand kijkt, heb lief alsof je nog nooit gekwetst bent
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 13:47
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
zonnestoeltje schreef op 20-01-2007 @ 13:02 :
oesophaguscompressie = ineendrukken(compressie) van de slokdarm (oesophagus) op een bepaald punt draaien de aorta, slokdarm en luchtpijp om elkaar, waar het zeg maar een beetje krapjes wordt . Dat is op het punt waar mensen wel eens voelen dat het eten blijft steken, omdat je slokdarm daar niet de ruimte heeft om uiteen te wijken, zodat de voedselbrok erdoor kan. Of dit ook door hyperventilatie kan worden veroorzaakt Maar je zou natuurlijk altijd eens kunnen proberen anders te gaan ademhalen, bv dieper ipv heel oppervlakkig?
Volgens mij is t juist heel diep...misschien moet ik eens heel hoorbaar gaan ademhalen en t dan opnemen op een bandje. Kijken of dat enig inzicht verschaft.

Ik bedenk me nu overigens dat ik t ook wel eens heb zonder dat ik anders ben gaan ademhalen, i.i.g niet bewust of merkbaar. Nog voor er aangeraakt is.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 20:46
femkeb
Avatar van femkeb
femkeb is offline
Klinkt inderdaad een beetje als hyperventilatie, uit ervaring weet ik dat je daar inderdaad best heel misselijk van kan worden (en duizelig )

Probeer eens in normale situaties te bekijken of je goed ademt, adem je goed door je buik of zit je adem meer in je borst? Met je buik ademhalen is veel beter, dus mocht dat niet zo zijn ga dan in gewone situaties daar eens op proberen te letten.

En tja op het moment supreme, hoewel het inderdaad heel vervelend is, even wat gas terugnemen, eens kijken wat er gebeurt als je even (wat) rustig(er) wordt en wat beter ademhaald of het dan verbetert of niet, dan weet je ook meteen of het door je ademhaling komt.
__________________
to fear love is to fear life and those who fear life are already three parts dead
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 22:45
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 20-01-2007 @ 12:23 :
Uh, ik weet niet wat je met oeseonogwat bedoeld, maar wat betreft je vragen: in de onderbuik, beetje mix tussen misselijk en duizelig. Licht vergelijkbaar met het gevoel dat je hebt als je HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl nerveus bent alleen dan zonder de 'scheuten' door je buik, dit is meer constant, maar het wordt wel erger naarmate geilheid vordert.
Goh, nou herken ik het zelfs. Ik wist dat ik een nicht was... ik heb het gelukkig wel zo weinig en op een laag niveau dat ik er nooit een vriendin mee lastig heb hoeven vallen.

Ik hijg alleen niet zo; heb misschien wel hoge druk op mijn borst of zo...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 12:32
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
zonnestoeltje schreef op 20-01-2007 @ 12:02 :
oesophaguscompressie = ineendrukken(compressie) van de slokdarm (oesophagus) op een bepaald punt draaien de aorta, slokdarm en luchtpijp om elkaar , waar het zeg maar een beetje krapjes wordt
Klinkt... dodelijk...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Yab-Yum schreef op 19-01-2007 @ 21:36 :
Ik weet wel dat er mensen zijn die gaan kotsen als ze klaarkomen
WTF
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 20:47
Verwijderd
komt op mij een beetje over als zenuwen...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
De Kantine waar heb je een hekel aan lijt
Built to last
45 24-06-2002 19:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10.