Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2004, 01:30
Renno
Avatar van Renno
Renno is offline
Hallo allemaal,

Sinds kort doen mijn vriend en ik het wel eens anaal.
Dat is erg leuk en prettig en fijn enz.
Maar als ik soms een scheet moet laten binnen een uur erna, kan dit erg branderig en pijn doen.
Hebben meer mensen hier ervaring mee en misschien tips?
We gebruiken veel glijmiddel, dus daar kan het niet aan liggen.

Alvast dankjewel.
__________________
Proost!
Oud 31-10-2004, 05:41
Legend Of Rusj@
Avatar van Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
probeer geen scheten te laten
Oud 31-10-2004, 11:05
Verwijderd
zal vast komen doordat de huis geirriteerd is door de wrijving. Misschien kun je proberen je huid minder te irriteren bijvoorbeeld door je van te voren anaal te laten vingeren, of door glijmiddel te gebruiken, als je die dingen nog niet deed. En door rustig aan te doen tijdens de seks
Oud 31-10-2004, 11:37
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Offtopic reacties zijn verwijderd.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 31-10-2004, 11:41
Renno
Avatar van Renno
Renno is offline
Citaat:
Sarah schreef op 31-10-2004 @ 12:05 :
zal vast komen doordat de huis geirriteerd is door de wrijving. Misschien kun je proberen je huid minder te irriteren bijvoorbeeld door je van te voren anaal te laten vingeren, of door glijmiddel te gebruiken, als je die dingen nog niet deed. En door rustig aan te doen tijdens de seks
Doen we allemaal al
__________________
Proost!
Oud 31-10-2004, 12:55
saturday
saturday is offline
Citaat:
Renno schreef op 31-10-2004 @ 12:41 :
Doen we allemaal al
Geen ervaring, maar misschien is dat wel normaal? Het lijkt me niet raar.
Oud 31-10-2004, 13:42
Legend Of Rusj@
Avatar van Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
Mischien heb je daar wel een gevoelige plekje je moet namenlijk weten, de poepert is nooit gemaakt voor sex
Oud 31-10-2004, 14:08
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik heb juist dat ik door het anaal seksen scheten moet laten
Is ook nogal genant
Kent iemand dat?
__________________
Tsja
Oud 31-10-2004, 14:11
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
logisch, je pomp er ook een stukje lucht bij elke keer
__________________
Pain is temporary, Glory is forever !
Oud 31-10-2004, 14:21
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Er komt idd gewoon een beetje lucht in (wordt er ingepompt als ware).
Kan volgens mij geen kwaad maar het voelt niet prettig idd
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Oud 31-10-2004, 15:15
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Legend Of Rusj@ schreef op 31-10-2004 @ 14:42 :
Mischien heb je daar wel een gevoelige plekje je moet namenlijk weten, de poepert is nooit gemaakt voor sex
De mond is dat in feite ook niet, maar desondanks bestaat er toch nog zoiets als orale sex, net zoals er zoiets als anale sex bestaat, dus het argument dat de anus niet voor sex gemaakt zou zijn gaat in dat verband niet op.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Oud 31-10-2004, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Legend Of Rusj@ schreef op 31-10-2004 @ 14:42 :
Mischien heb je daar wel een gevoelige plekje je moet namenlijk weten, de poepert is nooit gemaakt voor sex
Citaat:
mathfreak schreef op 31-10-2004 @ 16:15 :
De mond is dat in feite ook niet, maar desondanks bestaat er toch nog zoiets als orale sex, net zoals er zoiets als anale sex bestaat, dus het argument dat de anus niet voor sex gemaakt zou zijn gaat in dat verband niet op.
Een pijpbeurt kun je in de toekomst dus wel vergeten met die mond van je.

Ontopic; lijkt me heel normaal, je doet dingen waar een lichaam niet specifiek op gemaakt is dus het zou me niets verbazen als de binnenkant bij wijze van schraal is, en daarbij een wolk van 37graden nog weleens pijn kan doen.
Oud 31-10-2004, 18:52
Legend Of Rusj@
Avatar van Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 31-10-2004 @ 16:15 :
De mond is dat in feite ook niet, maar desondanks bestaat er toch nog zoiets als orale sex, net zoals er zoiets als anale sex bestaat, dus het argument dat de anus niet voor sex gemaakt zou zijn gaat in dat verband niet op.
de mond is ook niet voor gemaakt maar als anale sex, duw feite in als bij orale sex je geslachtdeel in mond duwt stikt ze, dus ook niet voor gemaakt je kan doen maar je moet nooit vergeten dat er niet voor gemaakt is
Oud 31-10-2004, 21:41
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Legend Of Rusj@ schreef op 31-10-2004 @ 19:52 :
de mond is ook niet voor gemaakt maar als anale sex, duw feite in als bij orale sex je geslachtdeel in mond duwt stikt ze, dus ook niet voor gemaakt je kan doen maar je moet nooit vergeten dat er niet voor gemaakt is
eh
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 01-11-2004, 07:59
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Wat een topic toch maar weer

Ik zou het insmeren met wat vaseline, en desnoods even douchen direct erna
Oud 01-11-2004, 11:19
Guinevere
Avatar van Guinevere
Guinevere is offline
Lijkt me niet gek. Ondanks dat jullie het goed oprekken, glijmiddel gebruiken en niet te wild seksen, blijft het een klein gaatje, waar iets in gestopt wordt... Heeft je vriend ook een dikke piemel? (jees wat klinkt dat plat)

Het is gewoon de wrijving. Na veel, lange en heftige vaginale seks heb je toch ook vaak een branderig gevoel met het plassen?
__________________
Accidentally in love...
Oud 01-11-2004, 14:21
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
gewoon ff de boel flink smeren met zonnebloemolie!
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Oud 01-11-2004, 15:01
Renno
Avatar van Renno
Renno is offline
Citaat:
Guinevere schreef op 01-11-2004 @ 12:19 :
Lijkt me niet gek. Ondanks dat jullie het goed oprekken, glijmiddel gebruiken en niet te wild seksen, blijft het een klein gaatje, waar iets in gestopt wordt... Heeft je vriend ook een dikke piemel? (jees wat klinkt dat plat)

Het is gewoon de wrijving. Na veel, lange en heftige vaginale seks heb je toch ook vaak een branderig gevoel met het plassen?
Hm ja, wat je zegt over dat het na veel vrijen vaginaal ook een beetje gaat branden klopt inderdaad wel. En hij heeft een grotere piemel dan gemiddeld dus misschien dat het daar door extra wordt opgerekt.
Ik zal maar blijven smeren met vaseline dan, dankjullie wel voor de reacties..
__________________
Proost!
Oud 01-11-2004, 16:30
Verwijderd
Oh ik laat zelfs scheten tijdens de seks en soms als ik in een vieze bui ben dan schijt ik er over heen
Oud 02-11-2004, 03:38
Legend Of Rusj@
Avatar van Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
Thx voor de info, maar probeer mischien rustiger te doen? mischien helpt dat
Oud 02-11-2004, 10:14
Fat_Bastard
Avatar van Fat_Bastard
Fat_Bastard is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 01-11-2004 @ 17:30 :
Oh ik laat zelfs scheten tijdens de seks en soms als ik in een vieze bui ben dan schijt ik er over heen
horny
Oud 02-11-2004, 15:53
Verwijderd
Zo raar is dat niet, gebeurd ook bij vaginaal, toch? Mischien voorzichtiger zijn, oid.
Oud 02-11-2004, 18:16
Billy_bob
Billy_bob is offline
Je hebt zo ding, hoe noem je het, een anaalplug? Als je die er nou nog even in houdt misschien komt het er dan niet uit. Tenzij het gas zich zo ver ontwikkeld dat die plug er uitknalt
__________________
vive le bob?
Oud 02-11-2004, 18:24
Renno
Avatar van Renno
Renno is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 02-11-2004 @ 19:16 :
Je hebt zo ding, hoe noem je het, een anaalplug? Als je die er nou nog even in houdt misschien komt het er dan niet uit. Tenzij het gas zich zo ver ontwikkeld dat die plug er uitknalt
Wát? Een anaalplug? Voor na de seks bedoel je? Nog nooit van gehoord, heb je ervaring?
__________________
Proost!
Oud 02-11-2004, 18:44
)Vampje(
)Vampje( is offline
Je kan je scheten proberen in te houden, meestal gaat dat wel.
Oud 02-11-2004, 18:49
Renno
Avatar van Renno
Renno is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 02-11-2004 @ 19:44 :
Je kan je scheten proberen in te houden, meestal gaat dat wel.
Ja, inderdaad, dat had ik ondertussen ook al ontdekt. Het is na een uur ook wel over, dat het pijn doet.
__________________
Proost!
Oud 02-11-2004, 22:51
aziz
Avatar van aziz
aziz is offline
Citaat:
Mo6 schreef op 01-11-2004 @ 15:21 :
gewoon ff de boel flink smeren met zonnebloemolie!
glijmiddel op waterbasis zal ook wel goed zijn zeker? Vooral als je met een condoom neukt kun je enkel een glijmiddel op waterbasis gebruiken omdat anders het rubber aangetast wordt.

Wat die pijn na het neuken betreft, aan de binnenzijde van je anus zit een dunne slijmvlieslaag, door het neuken kan deze beschadigd worden met wat pijn achteraf tot gevolg.
Oud 03-11-2004, 15:20
Girlyyy
Girlyyy is offline
hoe kun je het makkelijks je anus oprekken voor de anale sex? behalve er glijmiddel opdoen, en met een vinger erin, want dan is ie tog nog nie opgerekt...
Oud 03-11-2004, 15:58
aziz
Avatar van aziz
aziz is offline
Citaat:
Girlyyy schreef op 03-11-2004 @ 16:20 :
hoe kun je het makkelijks je anus oprekken voor de anale sex? behalve er glijmiddel opdoen, en met een vinger erin, want dan is ie tog nog nie opgerekt...
2 vingers?
3 vingers?

de sluitspier in je anus moet zich ontspannen, da's alles.

Ook het gebruik van poppers doet de sluitspier ontspannen.

Je kan poppers online kopen op www.poppershop.be
Oud 14-02-2007, 17:29
Jamesss
Jamesss is offline
Citaat:
Renno schreef op 01-11-2004 @ 16:01 :
Hm ja, wat je zegt over dat het na veel vrijen vaginaal ook een beetje gaat branden klopt inderdaad wel. En hij heeft een grotere piemel dan gemiddeld dus misschien dat het daar door extra wordt opgerekt.
Ik zal maar blijven smeren met vaseline dan, dankjullie wel voor de reacties..
Geen vaseline bij anaal: slaolie of olijfolie. Glijmiddelen (voor sex bedoeld) kunnen soms inderdaad voor gloeierige of branderige gevoelens zorgen. Mijn ervaring is dat dit met slaolie nooit zo is.
__________________
...Niet gevist is nooit gevangen...
Oud 14-02-2007, 17:47
Little Sister
Avatar van Little Sister
Little Sister is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 02-11-2004 @ 19:16 :
Je hebt zo ding, hoe noem je het, een anaalplug? Als je die er nou nog even in houdt misschien komt het er dan niet uit. Tenzij het gas zich zo ver ontwikkeld dat die plug er uitknalt
hihi
__________________
Your only friends are make believe
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29.