Oud 11-08-2007, 22:20
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Het idee van het topic; iemand verzint een gebeurtenis/dilemma. Diegene legt de situatie uit. De persoon onder hem/haar vertelt hoe hij/zij zou handelen in de situatie. Dan schets je ook gelijk een nieuwe situatie voor de persoon onder je.

Eerste situatie:
Je moet naar school/werk/belangrijke afspraak. Je rent naar de bus/trein. Je kan het nog net halen, maar plots valt er een oud vrouwtje verder op neer. Ze is lelijk gevallen. Er is niemand in de buurt. Help je de oude vrouw overeind? De kans is wel groot dat je te laat komt.
Advertentie
Oud 11-08-2007, 22:24
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ja, ik zou diegene helpen. Ondanks dat ik dan zelf te laat kom.

Een jongen / meisje dat je niet zo heel goed kent, maar die vréselijk onpopulair is komt naar je toe, en vertelt je met een rood hoofd jou wel erg leuk te vinden. Er staan mensen die je kent bij, en je vindt haar zelf niet leuk.

Hoe zou je reageren?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-08-2007, 22:25
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ja, als het een belangrijke afspraak is.. Sorry, maar dan spring ik gewoon in de trein.

edit: Te laat.

Citaat:
Dark Phoenix schreef op 11-08-2007 @ 22:24 :
Ja, ik zou diegene helpen. Ondanks dat ik dan zelf te laat kom.

Een jongen / meisje dat je niet zo heel goed kent, maar die vréselijk onpopulair is komt naar je toe, en vertelt je met een rood hoofd jou wel erg leuk te vinden. Er staan mensen die je kent bij, en je vindt haar zelf niet leuk.

Hoe zou je reageren?
Ik zou dat meisje zeer vriendelijk vertellen dat het niet wederzijds is. Dat er mensen bijstaan die ik ken vind ik in deze situatie geen factor. Je kunt iemand afpoeieren of gewoon vriendelijk zeggen dat het 'm niet gaat worden.


Stel je bent in de trein gesprongen toen de deuren bezig waren dicht te gaan. Maar je hebt een redelijk grote tas in je hand die niet zo gauw door de deuren paste, en die je per ongeluk los liet en op het perron. De trein rijdt al weg met gesloten deuren..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan

Laatst gewijzigd op 11-08-2007 om 22:27.
Oud 11-08-2007, 22:44
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 11-08-2007 @ 22:25 :
Ja, als het een belangrijke afspraak is.. Sorry, maar dan spring ik gewoon in de trein.

edit: Te laat.

Ik zou dat meisje zeer vriendelijk vertellen dat het niet wederzijds is. Dat er mensen bijstaan die ik ken vind ik in deze situatie geen factor. Je kunt iemand afpoeieren of gewoon vriendelijk zeggen dat het 'm niet gaat worden.


Stel je bent in de trein gesprongen toen de deuren bezig waren dicht te gaan. Maar je hebt een redelijk grote tas in je hand die niet zo gauw door de deuren paste, en die je per ongeluk los liet en op het perron. De trein rijdt al weg met gesloten deuren..
Valt er dan überhaupt nog iets te doen? Noodrem? En anders bij de eerstvolgende stop d'r uitspringen en de trein terug pakken, hopen dat m'n tas bij de gevonden voorwerpen staat.

Stel dat je 'n filmavondje organiseert en je ziet dat je vriendje en je beste vriendin elkaar keer op keer aankijken en giechelen, hoe reageer je?
__________________
En dat meen ik!
Oud 11-08-2007, 22:48
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
AzN schreef op 11-08-2007 @ 22:44 :
Stel dat je 'n filmavondje organiseert en je ziet dat je vriendje en je beste vriendin elkaar keer op keer aankijken en giechelen, hoe reageer je?
Kutopmerking maken en het daarbij laten.

Als je je vriend/vriendin voor het eerst naakt zie, blijkt hij/zij een groen geslachtsdeel te hebben. Hoe reageer je?
__________________
I did it for teh lulz
Oud 11-08-2007, 22:52
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik zou het roze verven.

Je merkt dat er geld is gestolen uit je portemonnee, terwijl ie thuis lag. Er zijn wel een aantal vrienden van je geweest. Het gaat om een redelijk groot bedrag. Wat doe je?
Oud 11-08-2007, 22:55
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Missy schreef op 11-08-2007 @ 22:52 :
Ik zou het roze verven.

Je merkt dat er geld is gestolen uit je portemonnee, terwijl ie thuis lag. Er zijn wel een aantal vrienden van je geweest. Het gaat om een redelijk groot bedrag. Wat doe je?
Een soort weerwolfspel houden om achter de schuldige te komen ;o

Je rijdt zonder rijbewijs op de openbare weg en je ziet dat een alcoholcontrole onvermijdelijk is (als in, ze staan even verderop en je kunt niet meer afslaan/zonder argwaan wekken ervandoor gaan). Wat doe je?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 11-08-2007, 23:11
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Gewoon stoppen en blazen. Mezelf kennende heb ik niets gedronken en zullen ze me, als mijn rijstijl niet opvalt, wel door laten rijden zonder naar mijn rijbewijs te vragen.


Stel je ziet een vastgebonden hondje aan een boom, in de steek gelaten. Je broer/zus is allergisch voor honden. Zou je de hond laten zitten of niet?
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 11-08-2007, 23:34
Verwijderd
Ik zou de hond meenemen en zorgen dat hij via de poort in de achtertuin komt, tegen mn broer/zus zeggen dat het niet zo handig is om naar de achtertuin te gaan. Vanuit mijn huis iemand zoeken met een auto die me kan helpen de hond naar het asiel te brengen.

Hoe zou jij reageren als je een leraar(es) en een leering(e) onder schooltijd op het hebben van seks zou betrappen?
Oud 12-08-2007, 13:15
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Waarschijnlijk heel hard roepen en dan gaan lachen, omdat ik mensen betrap op seks en dat is opzich al grappig. Daarna ga ik verhaal halen bij de leerling/leerlinge en naar een contactpersoon (dat zou ik de leerling/leerlinge wel vertellen)

Is dit niet het wat zou je doen topic?

Wat zou je doen als je tijdens het uitgaan bent vreemdgegaan en er de volgende dag achter komt dat het de broer/zus/beste vriend/vriendin van je vriendje/vriendinnetje is?
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 12-08-2007, 13:18
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik zou ze lekker hun gang laten gaan. Misschien bij de leerling(e) even informeren of het 'vrijwillig' is en weet wat diegene doet. Als het niet vrijwillig is zou ik haar aansporen het te gaan melden. Anders lekker hun gang laten gaan, maar wel even zegen dat ze het maar buiten schooltijd moeten doen.

Je hebt afgesproken met een vriendin om bij haar een film te gaan kijken. De afspraak staat een week. Dan komt er een andere vriendin (een paar uur van te voren) of ze zin heeft om naar te gaan skieen in zo'n skiehal. Wat doe je?
Oud 12-08-2007, 13:21
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Missy schreef op 12-08-2007 @ 13:18 :
Je hebt afgesproken met een vriendin om bij haar een film te gaan kijken. De afspraak staat een week. Dan komt er een andere vriendin (een paar uur van te voren) of ze zin heeft om naar te gaan skieen in zo'n skiehal. Wat doe je?
Waarschijnlijk proberen te regelen dat we met zijn drieën gaan, mocht degene met wie ik afgesproken had het ook een leuk idee vinden. Zo niet, dan pech. Dan ga ik niet skieën.

Je woont op kamers en krijgt brieven van een incassobureau voor degene die voor jou daar woonde. Diegene heeft zich nooit op dat adres uit laten schrijven. Je belt, maar ze zeggen dat ze gewoon langs komen om de schuld te innen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 12-08-2007, 14:44
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 12-08-2007 @ 13:21 :
Je woont op kamers en krijgt brieven van een incassobureau voor degene die voor jou daar woonde. Diegene heeft zich nooit op dat adres uit laten schrijven. Je belt, maar ze zeggen dat ze gewoon langs komen om de schuld te innen.
Ik zou - denk ik - een beetje in paniek raken. Waarschijnlijk iemand bellen die er verstand van heb. Eventueel aan hun laten zien dat je iemand anders ben met een identiteitsbewijs. Dan kunnen ze me weinig maken, neem ik aan.

Wat zou je doen als je aan een goede vriend(in) je auto/scooter leent. Het was echt nodig en je besluit de auto uit te lenen. Je bent alleen nergens tegen verzekert en de persoon ook niet. Diegene krijgt een ongeluk. Wat doe je?
Oud 12-08-2007, 14:47
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Missy schreef op 12-08-2007 @ 14:44 :
Ik zou - denk ik - een beetje in paniek raken. Waarschijnlijk iemand bellen die er verstand van heb. Eventueel aan hun laten zien dat je iemand anders ben met een identiteitsbewijs. Dan kunnen ze me weinig maken, neem ik aan.

Wat zou je doen als je aan een goede vriend(in) je auto/scooter leent. Het was echt nodig en je besluit de auto uit te lenen. Je bent alleen nergens tegen verzekert en de persoon ook niet. Diegene krijgt een ongeluk. Wat doe je?
Diegene mag betalen. Ik vertrouw diegene met mijn spullen en ga er dus van uit dat diegene er zuinig mee is. Ligt er wel een beetje aan of het diegenes schuld was, zo niet is het namelijk ook mijn eigen fout dat ik niet verzekerd ben.

Een vriend / vriendin kijkt bij je af bij een examen, en jij wordt daardoor beschuldigd van spieken. Je zal hierdoor zakken, diegene krijgt geen straf ofzo. Zou je het eerlijk vertellen?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 12-08-2007, 14:51
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 12-08-2007 @ 14:47 :
Een vriend / vriendin kijkt bij je af bij een examen, en jij wordt daardoor beschuldigd van spieken. Je zal hierdoor zakken, diegene krijgt geen straf ofzo. Zou je het eerlijk vertellen?
Absoluut. Die vriend/vriendin zit fout. Niet ik. Ik ga niet boeten voor haar fout, zeker niet als ik hierdoor zak. Het is haar fout, niet mijn fout. Ook al is het een vriend(in).

Je gaat op een avontuurvakantie met een goede vriend/vriendin. Vlak voor de vakantie krijgt diegene een ongeluk en breekt een been. Je hebt twee opties; je gaat met iemand anders of je zet de reis om in een zon/rustige/cultuur vakantie met diegene. Wat doe je?
Oud 12-08-2007, 14:53
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hmm.. ik denk dat ik dan, als diegene graag zou willen, alsnog met diegene mee zou gaan. Ik heb met hem / haar een afspraak, en er zijn ook weer niet extreem veel mensen waarmee ik op vakantie zou willen.

Je wordt gevraagd als model. Dat heb je eigenlijk altijd al eens willen proberen, maar als je bij het bureau ben vertellen ze dat je geschikt bent, alleen wél 10 kilo moet afvallen. Wat doe je?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 12-08-2007, 15:49
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 12-08-2007 @ 14:53 :
Hmm.. ik denk dat ik dan, als diegene graag zou willen, alsnog met diegene mee zou gaan. Ik heb met hem / haar een afspraak, en er zijn ook weer niet extreem veel mensen waarmee ik op vakantie zou willen.

Je wordt gevraagd als model. Dat heb je eigenlijk altijd al eens willen proberen, maar als je bij het bureau ben vertellen ze dat je geschikt bent, alleen wél 10 kilo moet afvallen. Wat doe je?
Als ik 10 kilo moet afvallen heb ik een bmi van 16 Ze kunnen die foto's die nog niet gemaakt zijn dan lekker in hun kont stoppen.

Je wordt gevraagd voor een commercial. Je moet een hele dag opnames maken en dingen doen. En in het eindresultaat zit ondanks al je inzet alleen nog maar je stem. Wat doe je?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 12-08-2007, 16:35
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Och, dat heb ik wel eens meegemaakt. Dat is dan de keuze van de regisseur, daar kan ik ook niets aan doen. Als ik maar betaald krijg.

Je hebt zwarte band karate en ziet hoe drie mensen een jongen in elkaar slaan. Achter ze hangt zo'n poster met de boodschap dat je als je een gevecht ziet je er niet in moet mengen maar de politie moet bellen. Je hebt ook wel een mobieltje bij je en het politiebureau is vrij dicht bij. Wat doe je?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Ads door Google
Oud 13-08-2007, 01:53
Verwijderd
Eerst de politie bellen en snel de coördinaten doorgeven, dan de boel uit elkaar proberen te halen, als dat niet lukt, ook vechten en ze in een of andere houdgreep proberen te krijgen voor de politie er is.

De politie bellen omdat het hun taak is om zulk soort dingen op te lossen en omdat ik dan backup heb.

Er op inpraten omdat communicatie voor geweld gaat en omdat ik niet weet wat er aan de hand is.

Vechten omdat redelijkheid vaak niet werkt met het stereotype van die types, omdat met drie jongens tegen één de kans aardig groot is dat die ene jongen zwaar letsel oploopt tenzij er snel ingegrepen wordt, omdat de jongens in kwestie meer leren als ze zelf in elkaar gemept worden en niet in de laatste plaats: omdat ik dan gave moves en truukjes kan doen.

Nieuwe situatie, uit het leven gegrepen: Je hebt je verslapen en rent richting de bus die je móet halen om op tijd op school te zijn. Je moet op tijd op school zijn want je hebt een zwaar wegend tentamen. Tijdens het rennen zie je ergens voor je een eend panisch heen en weer rennen bij een hoop zand. Wanneer je dichterbij komt blijkt dat naast het hoopje zand een vrij diep gat zit. Tijdens het passeren van dat gat zie je opeens dat er ín dat gat een stuk of acht babyeendjes vastzitten, die er niet meer uit kunnen.

Als je niet op tijd komt voor je tentamen mag je hem niet meer maken en je weet dat 'ik moest stoppen om babyeendjes te redden' geen geldig excuus is bij je docent/afdelingsleider/schoolnazi/whatever. Je staat er niet bijzonder goed voor bij het betreffende vak door een eerder behaalde 1 voor een gemist tentamen. Je hebt niet geleerd want zo'n lamlul ben je nou eenmaal. Je hebt wel drie herkansingen maar er zijn genoeg andere vakken waar je die voor zou kunnen/willen gebruiken.

Wat doe je?
Oud 13-08-2007, 02:01
fromBALKAN :D
Klinkt misschien hard maar ik zou toch m'n bus willen halen.
Ik denk dat een andere voorbijganger het wel zou doen, althans, dat verwacht ik van de medemens.


Nieuwe situatie:

Je hebt een nieuwe vriend(in) en na een paar maanden goed omgaan met hem/haar ontdek je iets.
Die vriend(in) heeft allerlei leugens over je vertelt dat je aan de drugs bent en dat je stookt tussen je vrienden.

Wat doe je?
Ga je er kwaad op af niet-denkend aan de gevolgen of los je het kalm op?
Oud 13-08-2007, 11:07
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zou zeggen dat diegene uit zijn nek lult en als het goed is vertrouwen mijn vrienden mij meer dan hem. Vervolgens zou ik hem dumpen.

Stel, je gaat optreden op een talentenjacht op school, of iets dergelijks. Je hebt een gitaar, en je hebt goed geoefend, je bent er helemaal klaar voor.
Dan, als je op het punt staat op te komen, breekt je gitaar door midden. Er is een arrogant punk-bandje waarvan je de elektrische gitaar niet mag lenen, een verlegen meisje dat piano speelt, een groepje dat een hiphopdansje gaat doen en een jongen met een diabolo.
Hoe los je het op?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 13-08-2007, 12:28
Verwijderd
Aangeven bij degene in charge wat er gebeurd is, en misschien kan die het arrogante punkbandje dwingen mij een gitaar te lenen, en zo niet dan niet.

Stel, je zit op je kamer. De vloer van de overloop is net geschilderd, en je kan er niet uit de komende twee uur. Maar je moet ontzettend nodig naar de wc voor een kleine boodschap. Je hebt geen wasbak op je kamer, maar wel een paar lege theeglazen en een raam. Wat doe je?
Oud 13-08-2007, 14:53
Verwijderd
ik plas natuurlijk in die theeglazen, ja of ik pak een luier nee maar, uh ik denk als je niet op de grond kan staan dat het een te groot risico is om op je bed in een glas te plassen... maar... ja het zal wel moeten anders plas ik in mn broek!

Wat zou je doen als iemand wc-papier uit zijn broek heeft hangen?
Oud 13-08-2007, 15:07
Verwijderd
Hangt er vanaf wie het is . Of is dat te flauw?
Nee ik zou eerst lachen en dan wel er iets van zeggen.


Wat zou je doen als je erachter kwam dat je vriend(in) met jouw beste vriend(in) was vreemdgegaan?
Oud 13-08-2007, 15:33
Verwijderd
nooit meer met alle2 spreken, heel verdrietig zijn.

Wat zou je doen als je te horen kreeg dat je nog maar een maand te leven had (wat cliché he)?
Advertentie
Oud 13-08-2007, 15:38
Verwijderd
Die persoon uitlachen, want dat slaat nergens op.

Wat zou je doen als een 59-jarige man van 137 kg je zou uitnodigen voor een hete nacht?
Oud 13-08-2007, 15:52
Muggie
Avatar van Muggie
Muggie is offline
weigeren.

Wat zou je doen als je ineens hoort dat je een kind hebt
Oud 13-08-2007, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Muggie schreef op 13-08-2007 @ 15:52 :
weigeren.

Wat zou je doen als je ineens hoort dat je een kind hebt
Verbaasd zijn dat ik niks van de zwangerschap en de bevalling heb gemerkt! Maar ehh ik zou het eten geven en opvoeden

Je gaat vanavond naar een feest, alwaar ook je geheime liefde zal komen. Eenmaal daar aangekomen kijkt een vriend je met opgetrokken wenkbrauw aan en wijst naar je shirt. Ipv een effen zwart shirt heb je per ongeluk een Slipknot shirt uit je altoperiode aangetrokken. Je bent met de fiets, en woont 5 km verderop. Wat doe je?
Oud 13-08-2007, 18:48
Verwijderd
Schaar zoeken, de hals er uit knippen zodat hij 1) eighties-verantwoord is en 2) er geen labeltje in zit en 'm dan binnenstebuiten aantrekken.

Hoe zou je reageren als je opeens te horen krijgt dat je een oudoom hebt in Transsylvanie, dat hij net is overleden, en dat hij je zijn landhuis heeft nagelaten? Het is een heel oud en brak landhuis en hij staat in the middle of nowhere. Op een berg. En daar is geen internet en niemand wil 'm van je overkopen want je oudoom was een beetje gek dus iedereen in de buurt is bang voor 'm.
Oud 13-08-2007, 18:50
Verwijderd
Ik zou de grond houden en er verder niets mee doen. Gezien het EU-lidmaatschap van Roemenië lijkt me dat wel een goede belegging.

Hoe zou je reageren als je vriend(in) van het andere geslacht blijkt te zijn?
Oud 13-08-2007, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-08-2007 @ 18:50 :
Ik zou de grond houden en er verder niets mee doen. Gezien het EU-lidmaatschap van Roemenië lijkt me dat wel een goede belegging.

Hoe zou je reageren als je vriend(in) van het andere geslacht blijkt te zijn?
Verbaasd zijn over dat het me enige tijd ontgaan is? Maar als ik fo' real verliefd ben zou ik het denk ik niet direct uitmaken en kijken of het wellicht alsnog werkt. Als het meer een scharrel/fuckbuddy is zou het me vrij weinig boeien en dan zou ik afhankelijk van hoe aantrekkelijk en/of leuk in de omgang hij(/zij? ) is doorgaan met aanklooien of zeggen van 'ktnxbai' en een ander zoeken.

Hoe zou je reageren als blijkt dat je weegschaal al jaren kapot is en je opeens 25 kilo zwaarder blijkt te wegen dan je dacht?
Oud 13-08-2007, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 13-08-2007 @ 18:55 :
Oei, ik had hem met mijn brakke hoofd per ongeluk neergezet op het forum en vergeten weg te halen. Ik ga hem nu verwijderen en dan kun jij jouw post verwijderen en ik deze, en dan vergeten we alles.
En als ik dan deze post laat staan dan kan het forum zich het hoofd breken over waar hij in godsnaam over gaat.
Oud 13-08-2007, 18:59
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 13-08-2007 @ 18:54 :
Hoe zou je reageren als blijkt dat je weegschaal al jaren kapot is en je opeens 25 kilo zwaarder blijkt te wegen dan je dacht?
Dat zou ik niet zo erg vinden, want ik zie er nog steeds wel heet uit en daar gaat het ten slotte om.

Wat zou je doen als je thuis zit en opeens loopt er buiten een man met een hoed voorbij?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-08-2007, 22:51
Verwijderd
Polsen doorsnijden met scheermesjes.

Wat zou jij doen als je ontdekt dat jouw moeder in poepseksfilms speelt? Confronteren, vertellen aan paps, zwijgen of anders?
Oud 14-08-2007, 13:31
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
White Trash schreef op 13-08-2007 @ 22:51 :
Polsen doorsnijden met scheermesjes.

Wat zou jij doen als je ontdekt dat jouw moeder in poepseksfilms speelt? Confronteren, vertellen aan paps, zwijgen of anders?
Niets vertellen en mijn moeder zo min mogelijk onder ogen proberen te komen.

Wat zou jij doen als je een kamer werd aangeboden in Rotterdam, die op zich goed is, maar opeens vraagt men 700 euro borg? De lessen beginnen over 2 weken, wat doe je?
__________________
I did it for teh lulz
Oud 14-08-2007, 18:13
Verwijderd
Gewoon betalen aangezien je de borg toch terug krijgt als je alles netjes onderhoudt.

Welke producten heb jij wel eens gekocht omdat het merk wel heel erg stoer was.
Ads door Google
Oud 14-08-2007, 18:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dat hoort hier niet
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 15-08-2007, 10:03
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Wat zou jij doen als de persoon boven je geen nieuwe stelling gepost heeft?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 15-08-2007, 10:55
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 15-08-2007 @ 10:03 :
Wat zou jij doen als de persoon boven je geen nieuwe stelling gepost heeft?
keihard huilen en dan dp opzoeken en inelkaar slaan!

Hoe zou jij reageren als ik ineens aanbel en voor je deur sta?
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 15-08-2007, 13:16
Verwijderd
Ik zou je een paar katten geven.

Je hebt hasjbrownies gebakken voor een feest, en hebt ze op het aanrecht gelegd om af te koelen. De deurbel gaat, en je vriend(in) doet open. Het zijn je schoonouders die op bezoek komen. Je schoonmoeder ploft op de bank en kwettert "Gut, ik snak naar een kop koffie! En ik zie dat je wat lekkers voor bij de koffie hebt gemaakt, daar heb ik nou zin in! "
Oud 15-08-2007, 13:45
Verwijderd
Ik zou ze wel geven maar herhaaldelijk vertellen dat ze heel veel suiker en boter bevatten, maar dat mag toch voor een keer? Dan laat ze het ook bij eentje.

Hoe zou jij reageren als een van je ouders een grapje maakt over dat jij een ongelukje was, en je andere ouder boos zou reageren met: sommige dingen moet je niet vertellen. ?
Oud 15-08-2007, 14:45
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
[sarcasitic mode]"Gelukkig doe ik het wél altijd veilig."[/sarcastic mode]

Stel dat je (na úrenlang te hebben geshopt) hét perfecte verjaardagscadeau denkt te hebben gevonden voor je beste vriend(in). Prijzig ding, maar dat heb je wel voor hem/haar over! Als hij/zij het uiteindelijk uitpakt, merk je dat hij/zij het duidelijk verafschuwt. Hoe reageer je?
__________________
En dat meen ik!
Oud 16-08-2007, 14:12
Verwijderd
Ik zou het bonnetje erbij geven.


Hoe reageer jij op een kansloze tienermoeder die dr kindje van hooguit drie maanden niet goed gekleed heeft in de regen?
Oud 16-08-2007, 14:24
Verwijderd
niet. ik ga er maar positief van uit dat ze gewoon niet had verwacht dat het zou gaan regenen en dat ze het kind thuis lekker afdroogt en opwarmt.

wat zou jij doen als je beste vriend(in) voor je verjaardag iets werkelijk afschuwelijks heeft gekocht? ze vertelt er ook nog bij dat ze er uren naar heeft gezocht en er helemaal weg van is. ook weet je dat het erg duur is. een bonnetje is er niet...
Oud 16-08-2007, 14:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik bedank sowieso voor een cadeau, want er is moeite voor gedaan. Ik zou vervolgens niet liegen dat ik het leuk vind, maar ook niet zeggen dat ik het niet leuk vind. Ik denk dat ik eerder een opmerking maak dat ik het ontzettend lief vind dat ze zoveel moeite heeft gedaan voor me.


Je hebt afgesproken om bij een vriend(in) te logeren. Je hoeft niks mee te nemen; matras, kussen en dekbed zijn in huis. Je komt daar en je ziet dat het matras en kussen vies zijn, er is duidelijk niet gewassen sinds de laatste slaapbeurt. Bij je voet-kant zit zelfs een verse koffievlek. Zeg je er wat van?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 16-08-2007, 15:04
Verwijderd
Nah, het is niet echt netjes, maar ik zou er niet over gaan zeuren. Wel zou ik een t-shirt ofzo over het kussen leggen. Met mijn neus rechtstreeks op een kussen liggen dat geimpregneerd is met de ochtendadem van mijn voorganger hoeft nou ook weer niet.

Je bent met de laatste trein onderweg naar huis. Op de een of andere manier heb je het weten klaar te spelen er een station te vroeg uit te stappen, en nu sta je op het station van *willekeurig minuscuul durrep*. Er zijn geen telefooncellen, de accu van je mobiel is leeg, je hebt geen geld voor een taxi, en je kent niemand hier. De volgende trein gaat 6 uur later. Dan komt er een rammelende auto aan, waarin gezeten een ongeschoren & aangeschoten heerschap dat zich voorstelt met de woorden "Zo knul/mop, trein gemist? Ik wil je best een lift geven hoor, ik beloof je dat ik geen kinderlokker ben " Hij heet Gerard.
Wat doe je?
Oud 16-08-2007, 15:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik zou vragen of ik z'n mobiele telefoon mag gebruiken. Hoe dan ook ga ik niet met hem mee. Als het niet lukt, ga ik het dorp in lopen. Op zoek naar een telefooncel, een persoon met mobiel of een huis waar ik kan bellen.

Je bent in een stad ongeveer een half uurtje met de trein vanaf jouw huis. Je bent daar lekker aan het winkelen en koopt ook een nieuw boek. Thuis ga je erin lezen en het is een leuk boek. Een paar dagen later kom je bij een stukje van het boek waar 3 bladzijdes missen. Ze zijn er zo uitgescheurd, je kan de restanten nog zien. Het zijn maar 3 bladzijdes en het boek wordt er niet onbegrijpelijk van. Maar toch, het was een nieuw boek waar je 15 euro aan gespendeerd hebt! Maar ja, het is toch ook weer een half uur met de trein.. Wat doe je?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 16-08-2007, 15:48
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik laat het zitten. Zonde van de bladzijdes, maar als het niet al te belangrijke bladzijdes zijn, ga ik er geen half uur voor treinen. Misschien eventueel wel een telefoontje plegen, dat er bladzijdes missen. En daarvan uit verder handelen.

Je gaat met oppaskindjes/kleine neefjes/nichtjes een stukje wandelen. Op een gegeven moment kom je op een speeltuintje. Een van de kinderen, een snotneus, wil niet mee en stookt de andere kinderen op. Uiteindelijk gaan de andere kinderen mee, maar blijft hij/zij staan. Wat doe je?
Oud 16-08-2007, 15:57
Brian Tevreden
Zeggen dat hij achter mij aan moet lopen en weglopen. Waarschijnlijk komt het kroos dan wel achter je aan gehobbeld.

Stel: Je speelt bij FC Emmen en hebt bonje met de trainer die je naar de reserves verplaatst. Daar ben je niet tevreden mee. Tegelijker tijd komt er een mooie club uit Griekenland die je iets minder loon geeft. Wat zou je doen
Oud 16-08-2007, 17:02
gaming champion
Avatar van gaming champion
gaming champion is offline
hangt ervanaf of die club hoger speelt, want griekenland is warm

Wat zou je doen als je in een klaslokaal je vriend(in) met je favoriete leraar ziet zoenen
__________________
Whatever you say, I'll keep going on
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Hoe zou jij reageren bij bijv. neuscorrectie?
Rysair
47 11-01-2011 21:36
Liefde & Relatie Hoe zou jij reageren als je vriend(in) vertelt dat die op het andere geslacht valt?
Missy
41 04-08-2006 10:24
Liefde & Relatie hoe zou jij reageren?
Verwijderd
17 11-11-2004 16:08
Liefde & Relatie "ik hou meer van jou dan jij van mij", hoe zou jij reageren?
miss kittie
46 22-09-2003 16:11
Psychologie wat zet mensen hier toe aan, en hoe zou je reageren?
Fantôme
22 03-08-2003 16:03
Psychologie hoe zou jij reageren
Boer_kameeL
16 20-11-2002 08:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54.