Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2006, 20:51
Big D
Big D is offline
Hoi allemaal.
Ik weet niet precies waar ik dit moet plaatsen, maar dit lijkt mij de meest geschikte plek.

Ik heb al een aantal weken het probleem dat ik niet op de website van "Van Leest" en "Free Record Shop" kan komen. In het begin dacht ik dat ze bezig waren met die sites, maar dat was het dus niet, aangezien ik via een andere PC wél op de sites kan komen.
Ik heb dit probleem van de ene op de andere dag en heb geen idee wat nu eigenlijk de oorzaak is. 'k Heb al verschillende anti-spyware programmaatjes geprobeerd en bij de instellingen van Internet Explorer gekeken, maar kon niks vinden.
'k Baal hier toch wel van, aangezien ik regelmatig gebruik maakte van die websites.

Nu vroeg ik mij dus af of iemand hier misschien hetzelfde eens heeft gehad (met andere websites) en/of weet hoe ik dit op kan lossen.

Mijn dank is groot
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2006, 11:52
bam
Avatar van bam
bam is offline
Wat is de website adres precies?
en welke 'foutmelding' krijg je te zien?
wat krijg je dus te zien precies?

Is flash geinstalleerd?
Shockwave geinstalleerd?
__________________
Ik ben nieuw
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 13:11
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Wat Big D ondertussen nog kan doen is zijn tijdelijke internetbestanden & cookies verwijderen.
extra -> internet opties -> tabblad algemeen -> tijdelijke internetbestanden -> verwijderen
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 19:12
Big D
Big D is offline
Het gaat om de websites:

www.vanleest.nl
www.freerecordshop.nl (of www.frs.nl )

De foutmelding welke ik krijg is gewoon de "De pagina kan niet weergegeven worden" foutmelding.

Flash, Shockwave etc zijn allemaal al geïnstalleerd, maar volgens mij zijn dat ook progjes welke je niet eens nodig hebt voor die websites.

Ook verwijderen van (tijdelijke) internetbestanden en cookies helpt niet. 'k Heb ook al enige anti-spyware programmaatjes laten draaien, maar allemaal zonder resultaat.

Nu heb ik zelf dus het idee dat er ergens iets in mijn instellingen veranderd is ('k Heb Internet Explorer 6), maar weet dus niet welke. Nu zou ik met bv. Mozilla of Firefox kunnen kijken of ik de websites daarmee kan bereiken, maar ik heb geen zin om dat allemaal te moeten downloaden en/of installeren en ik wil gewoon IE blijven gebruiken.

Het zal hoogstwaarschijnlijk weer iets simpels zijn wat dit probleem veroorzaakt, maar ik zie het gewoon even niet.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 19:50
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Er kan nog iets zijn met je host file (gaarne een hijackthis-log in [centraal] adware/spyware en virussen).
of wat ik vaker zie, iets met je provider.
Welke provider heb je?
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 19:54
Big D
Big D is offline
'k Heb Chello als provider.

'k Zal wel even een hijackthis Log plaatsen in het daarvoor bestemde topic.

Ik heb nu trouwens toch even Mozilla Firefox geïnstalleerd en daar krijg ik de melding "De handeling is onderbroken tijdens het verbinden met www.freerecordshop.nl"

Beetje vaag allemaal, dus ik hoop dat er iets uit de log-file komt.

zie HIER de logfile.

Laatst gewijzigd op 07-05-2006 om 19:58.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 21:09
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Kon geen vreemde dingen in je log.
Misschien staat er nog iets in je log, maar dan zou firefox ook iets van merken.

Nee, ik verdenk nu je provider, want ik verschillende topics hier gelezen die over dit probleem ging.
(Maar hadden die mensen dan ook chello als provider?)
(heb ff geen zin/tijd om er ff na te zoeken)
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 07-05-2006 om 21:11.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 21:11
Big D
Big D is offline
hmmm.... maar eens een mailtje sturen/bellen dan naar die figuren. Hopen dat daar iets uit komt.

Bedankt voor alle hulp in ieder geval

[edit] Heb die andere topics niet gezien. Kan best hoor.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 06:26
bam
Avatar van bam
bam is offline
Het IP adres van FRS = 217.148.171.140
en VanLeest: 217.148.171.153

probeer een de pagina's te openen mbv het ip adres, al valt het me nu wel op dat ze op precies dezelfde server staan
__________________
Ik ben nieuw
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 21:46
Big D
Big D is offline
Kan ook via de IP-adressen er niet op komen.
Heb wel maar ff een mailtje gestuurd naar Chello en ook de ip-adressen daarin gezet. Nu nog even bericht afwachten.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 19:59
Verwijderd
klinkt als een gevalletje routering-om-zeep.

Beter doe je Chello bellen .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering
PetitieJeugd
39 31-10-2013 13:01
Levensbeschouwing & Filosofie Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom'
Verwijderd
233 14-06-2010 22:20
Algemene schoolzaken Studentenvereniging: corps of niet?
Blisss
24 29-10-2005 10:51
Software & Hardware [Centraal] HTML/CSS/Javascript
Enlightenment
499 05-01-2005 21:42
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Beleidszaken ondemocratische benadering
de abt van sion
217 19-07-2003 11:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03.