Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2006, 11:31
vandersteen
vandersteen is offline
Hoi Lezers,

Ik ben een jongen van 22 en bi. Op mijn 13de heb ik met mijn vriendje anale seks gehad. Hierbij penetreerde wel elkaar om de beurt. Dit is een stuk of 8 keer gebeurd. In die tijd heb ik het als prettig ervaren, maar daarna heb ik helaas nooit meer seks gehad. Nu de tijd heb ik er gemengde gevoelens over, aan de ene kant zou ik het weer doen als het over kon, aan de andere kant ook weer niet. Omdat ik zo loop te klojoen met mijn gevoelens zou ik graag is weten hoe andere die rond deze leeftijd seks hebben of hebben gehad dit hebben ervaren of nog ervaren. Zijn er personen die met mij over hun ervaring en de mijne willen praten? Via het topic of via een persoonlijk bericht. Dit om is mijn gevoelens te kunnen delen en een plekje te kunnen geven. Voor de duidelijkheid ik wil geen seks met je, maar alleen praten.

Groetjes,

Karel
Oud 01-07-2006, 11:33
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Misschien is het handig als je iets meer vertelt over je motivatie van wel of niet, waar zit je precies mee?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 01-07-2006, 11:45
vandersteen
vandersteen is offline
Als aanvulling,

Waar ik precies mee zit is dat ik er altijd van baal dat het zo plots is opgehouden, ik ben mij steeds meer gaan focussen op die tijd en heb daarom ook gevoelens voor kinderen van rond die leeftijd opgebouwd. Ik heb eigenlijk van die tijd een supertijd gecreert in mijn gedachte en wil deze niet loslaten en er naar terug keren hoewel dat niet kan.

Omdat dit beeld natuurlijk niet klopt ben ik erg benieuwd of er meer zijn die deze tijd als geweldig ervaarde en helaas verkeerde gevoelens hebben ontwikkeld.
En ben ik benieuwd of de gene die het nu ervaren het als prettig of onprettig ervaren en wat hun motiven zijn om het zo vroeg al te doen.

Bij mij kwam het voort uit ontwetenheid en speelsheid met experimenteren, dat gewoon stapje voor stapje op dit uitliep. We waren er niet eens helemaal bewust van dat het onder seks viel, het was gewoon grappig. Ik ben dan dus ook benieuwd of andere bewust wisten wat ze deden of het gewoon net als bij mij een spelletje was en/of experimenteren.

Groetjes Karel
Oud 01-07-2006, 11:51
vandersteen
vandersteen is offline
Het is niet mijn bedoeling om lollige reacties te krijgen, het is een serieus probleem wat betreft de gevoelens waarmee ik zit. Dus gelieve serieus te antwoorden of gewoon lekker niet.

Karel
Oud 01-07-2006, 14:29
Supreme Dutch
Beste Karel,

Gevoelens voor 13-jarigen zijn de laatste tijd nogal negatief in de media gekomen, ik adviseer je dus ook om volgend keer beter je beste te doen je privacy te beschermen en niet te veel te schermen met je voornaam, achternaam, leeftijd en woonplaats. Misschien is het beter als je contact op neemt met de daarvoor bedoelde instanties, in plaats van dat je hulp zoekt op een scholieren-forum.
Oud 01-07-2006, 14:35
Bente Nerwanen
Avatar van Bente Nerwanen
Bente Nerwanen is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 01-07-2006 @ 15:29 :
Beste Karel,

Gevoelens voor 13-jarigen zijn de laatste tijd nogal negatief in de media gekomen, ik adviseer je dus ook om volgend keer beter je beste te doen je privacy te beschermen en niet te veel te schermen met je voornaam, achternaam, leeftijd en woonplaats. Misschien is het beter als je contact op neemt met de daarvoor bedoelde instanties, in plaats van dat je hulp zoekt op een scholieren-forum.
Oud 01-07-2006, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 01-07-2006 @ 15:29 :
Beste Karel,

Gevoelens voor 13-jarigen zijn de laatste tijd nogal negatief in de media gekomen, ik adviseer je dus ook om volgend keer beter je beste te doen je privacy te beschermen en niet te veel te schermen met je voornaam, achternaam, leeftijd en woonplaats. Misschien is het beter als je contact op neemt met de daarvoor bedoelde instanties, in plaats van dat je hulp zoekt op een scholieren-forum.
Leer lezen, hij heeft het over gevoelens/ervaringen die hij had toen hij zelf 13 was.

Maar verder kan ik je niet helpen, ts.
Oud 01-07-2006, 15:21
Supreme Dutch
Citaat:
Sarah schreef op 01-07-2006 @ 15:49 :
Leer lezen, hij heeft het over gevoelens/ervaringen die hij had toen hij zelf 13 was.

Maar verder kan ik je niet helpen, ts.
Als aanvulling,

"Ik ben mij steeds meer gaan focussen op die tijd en heb daarom ook gevoelens voor kinderen van rond die leeftijd opgebouwd."

Zei Kareltje in zijn vervolgverhaal..

Doe zelf is verder lezen..
Oud 01-07-2006, 16:29
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Mensen, blijf vriendelijk

Ik heb een vraag. Wat houdt je tegen om er nog eens mee te gaan experimenteren met iemand van je eigen huidige leeftijd? Misschien haalt dat de focus van de 'kindertijd' een beetje af.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 01-07-2006, 17:16
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 01-07-2006 @ 17:29 :
Mensen, blijf vriendelijk

Ik heb een vraag. Wat houdt je tegen om er nog eens mee te gaan experimenteren met iemand van je eigen huidige leeftijd? Misschien haalt dat de focus van de 'kindertijd' een beetje af.
Misschien kan ie niemand vinden?
Oud 01-07-2006, 18:07
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik denk niet dat iemand je hier kan helpen, en dat hulp van eventuele mensen die dzelfde ervaring ook niet leidt tot een oplossing.

mijn advies: zoek professionele hulp om je ervaring te verwerken, en om in de toekomst een gezond seksleven te hebben waar je jezelf en andere geen pijn mee doet.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 01-07-2006, 18:22
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Volgens mij gaat het toch echt om de ervaring die hij tóen had. Maw: Hij wil dat alles weer zo is als vroeger (en dus geen seks met 13 jarigen).

Als ik fout ben, kan hij toch het beste professionele hulp gaan zoeken om met zijn gevoelens leren om te gaan...
__________________
You're so afraid of what people might say
Oud 01-07-2006, 18:33
Verwijderd
Je kunt hier meerdere dingen uithalen

1. Hij wil de tijden van vroeger terug halen omdat hij dat nogsteeds ervaart als de beste tijd, dus vind 13 jarige 'interessant'
2. Hij heeft dat verleden niet losgelaten als zijnde het beste en niets kan het nu evenaren, hij kan dus geen (anale) seks meer hebben met plezier
3. aanvulling op 2; heeft helemaal geen (anale) seks meer, diezelfde reden
4. Vraagt zich af of er meer mensen bestaan die die kindertijd als fantastisch ervaren,
5. en die daardoor ook geen (normale) (anale) seks meer (kunnen) hebben
6. een mengelmoes van bovenstaande.


*diepe zucht*
Bij al deze punten zul je hulp moeten zoeken. En dan wel professionele hulp, niet hier dus.
Oud 02-07-2006, 02:11
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
volgens mij ben je een beetje blijven hangen in die tijd omdat je verder niemand meer gehad hebt.. zoek iemand anders en vergeet die experimentjes
__________________
Ąƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Oud 02-07-2006, 14:30
faan
Avatar van faan
faan is offline
Karel, ik denk dat je niks verkeerds heb gedaan toen je dertien was. Je bent nu wat veranderd en met de nieuwe eigenschappen moet je verder gaan. Ik was nu ook liever 4 jaar en probleemloos, maar die gedachte is niet goed. Je moet nu op een andere manier proberen lol te maken en daarbij zul je ook anders tegen seks aankijken dan vroeger. En het is natuurlijk mogelijk dat je met je volgende partner praat.
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Oud 02-07-2006, 14:59
snowboarder944
snowboarder944 is offline
Vind het heel moedig dat iemand dit topic heeft geopend.
Ben zelf als kind min of meer aangerand door een man, en heb hierdoor gevoelens ontwikkeld die ik daarvoor niet had.
Dit was overigens in een tijd dat het met mij zelf ook niet zo best ging. [ gescheiden parents e.d.]
Ben eigenlijk een beetje te vroeg volwassen geworden, en mis daarom ook eigenlijk mijn eigen kindertijd.
Weet eigenlijk niet of dit dan noodzakelijk met sexualiteit te maken heeft.
Ben 10 jaar getrouwd geweest met een vrouw, en leef nu met een oudere man, dus alles kan.
Ik zou dus zeggen: probeer je eigen jeugd te vinden, want iemand van 40 kan ook nog 18 lijken.
En het is niet melig bedoeld hoor, maar kun je geen dildo kopen om te kijken hoe het weer voelt ?
__________________
geven doet leven
Oud 02-07-2006, 18:49
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Donder eens op met die flames allemaal. Voor zover ik kan zien heeft de TS alleen gevoelens voor jongens en doet hij daar niets mee. Dat is dus lastiger voor hemzelf dan voor anderen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 02-07-2006, 21:42
Kevin_NBR
Kevin_NBR is offline
@ topicstarter,
Misschien kun je een kijkje nemen op comingout.nl
__________________
Mvg ;)

Laatst gewijzigd op 04-07-2006 om 05:34.
Oud 03-07-2006, 08:31
Adgertic Z4
Avatar van Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Ik zou zeggen. Zoek echt hulp. Hoezeer je er ook naar neigt.. Het is gewoon niet verstandig... In je hoofd mag je van mij je gang gaan maar alsjeblieft... Zoek geen toenadering bij kinderen die nog lang niet weten hoe seks in elkaar steekt..
__________________
Ik heb geen openningszin maar ik doe je vriendin.
Oud 03-07-2006, 20:20
Inga
Avatar van Inga
Inga is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 02-07-2006 @ 13:54 :
Op je 13e al homo en anale sex
Je hebt geen normale jeugd gehad, ga hulp zoeken
Er staat toch dat ie nog niet wist dat het seks was ? Het was meer voor de 'leukigheid' .. Ik heb vroeger ook wel eens doktertje gespeeld met een vriendinnetje . Wisten wij veel dat het iets seksueels was ?

Maar voor TS : ik zou echt professionele hulp zoeken als ik jou was , hier kom je in je eentje niet zomaar uit..
__________________
DJ, play this girl a love song
Oud 04-07-2006, 05:36
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Zo, en de eerste die nu nog flamet of het nodig vindt om te beledigen kan mail verwachten. Wees blij dat die kerel er zelf vraagtekens bij zet en niet direct ergens bovenop springt.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 04-07-2006, 11:25
Kevin_NBR
Kevin_NBR is offline
@ topicstarter,

Heb je al wat gevonden op comingout.nl ?
Mag ik je nog een raad geven, neem geen kind van 13 jaar, want hij is minderjarig, en als anderen erachter komen, word jij als pedofiel beschouwd en krijg jij hiervoor een gevangenisstraf.
Waarom zoek je niet iemand van 18 jaar? Deze is ook jonger dan jou en toch meerdejarig en dan doe jij dus helemaal niets strafbaars... tis maar een idee
__________________
Mvg ;)
Oud 04-07-2006, 15:26
Lucky Me
Avatar van Lucky Me
Lucky Me is offline
Citaat:
Inga schreef op 03-07-2006 @ 21:20 :
Er staat toch dat ie nog niet wist dat het seks was ? Het was meer voor de 'leukigheid' .. Ik heb vroeger ook wel eens doktertje gespeeld met een vriendinnetje . Wisten wij veel dat het iets seksueels was ?

Maar voor TS : ik zou echt professionele hulp zoeken als ik jou was , hier kom je in je eentje niet zomaar uit..
Je hebt geen normale jeugd gehad als je niet weet opje 13e als dat onder seks valt...
Oud 04-07-2006, 17:44
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Citaat:
Lucky Me schreef op 04-07-2006 @ 16:26 :
Je hebt geen normale jeugd gehad als je niet weet opje 13e als dat onder seks valt...
Wat vind jij een normale jeugd dan? Dat je op je achtste al seksuele voorlichting krijgt?
__________________
You're so afraid of what people might say
Oud 04-07-2006, 17:58
Lucky Me
Avatar van Lucky Me
Lucky Me is offline
Citaat:
Urineer de beer schreef op 04-07-2006 @ 18:44 :
Wat vind jij een normale jeugd dan? Dat je op je achtste al seksuele voorlichting krijgt?
dr zit wel een verschil tussen 8 en 13 op je 13e weetje wel dat kontje bonke kontje bonke is toch
Oud 15-07-2006, 12:39
vandersteen
vandersteen is offline
Citaat:
Lucky Me schreef op 04-07-2006 @ 18:58 :
dr zit wel een verschil tussen 8 en 13 op je 13e weetje wel dat kontje bonke kontje bonke is toch
Nee helaas waren we op die leeftijd nog niet zo bekend met alles om trent seks, de jeugd van tegenwoordig is hier tegenwoordig wel veel meer van op de hoogte dan ons in die tijd. We hadden gehoord dat het kon penis in de anus, maar niet de link echt gelegd met seks, het was gewoon een grappige verlening van het dokterspelen wat we gedaan hadden.

Karel
Oud 15-07-2006, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Lucky Me schreef op 04-07-2006 @ 16:26 :
Je hebt geen normale jeugd gehad als je niet weet opje 13e als dat onder seks valt...
Ik speelde op mijn dertiende ook nog met knikkers, hoor. En af en toe las ik de Fancy maar daar snapte ik bijzonder weinig van.

Persoonlijk vind ik dat je geen normale jeugd hebt als je op je dertiende wél precies weet hoe alles in elkaar steekt. Kom op zeg, tegenwoordig dragen zelfs meisjes van 9 strings, make-up en hakken. Een meisje dat ik ken loopt stage op een basisschool, waar een jongetje uit groep zeven in wiet/hasj dealt en zelf vrijwel dagelijks blowt. Een vroegere vriendin van mij was anaal ontmaagd op 'r twaalfde en de eerste verboden sigaret wordt nu gerookt op je achtste en niet op je veertiende.

Zieke zaken zijn dit.
Oud 15-07-2006, 15:05
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
zie dit tegenwoordig ook meer en meer zal wat aan de opvoeding liggen denk ik. wat me ook opvalt is het alcoholgebruik op jonge leeftijd.
Oud 15-07-2006, 15:13
vandersteen
vandersteen is offline
Ik denk dat het zeker aan de opvoeding van de kinderen ligt dat ze met alles seks drugs en alcohol steeds eerder beginnen of al weten wat het inhoud. Als ik ook zie wat de kinderen tegenwoordig op internet en tv al te zien krijgen of kunnen opzoeken denk ik echt dat ze al van veel meer op de hoogte zijn dan mij die leeftijd en dat ze daardoor ook met alles eerder beginnen. Ik laat in het midden of dit een goede of slechte ontwikkeling is.

Ik was ook vroeg, maar zoals al geschreven, niet echt met de kennis van zaken. Denk dus meer dat het bij meer ligt aan het doktertje spelen dat onbewust een stapje te verging. Bij de kinderen van tegenwoordig is het vaak te vroeg tegenwoordig door dat de kennis er al is. Hierdoor zijn het er tegenwoordig veel meer dan in mijn tijd toen het dus meer "per ongeluk" plaats vond zonder kennis.

Ik noem niet zijn naam, maar via de PM heeft iemand gereageerd die het ook al op zijn 13de heeft gedaan en deze had inderdaad bewust hiervoor gekozen en dus ook minder last van de gevolgen hiervan. Ik denk ook zelf dat als je bewust er voor kiest en het niet met ontwetend heid gebeurd het niet kwaad kan, maar let er wel op dat het een bewuste keuze is en je er echt aan toe bent en niet laat overhalen door een andere.
Ben op zich wel benieuwd of andere die het zo vroeg gedaan hebben dit ook bewust wilde en er aantoe waren of toch spijt hebben.
Oud 15-07-2006, 23:19
Orpheus
Orpheus is offline
Seksuele voorlichting schort van alle kanten - en verschilt bij iedereen. Daarbij is het onmogelijk tegenwoordig om niet met seks in aanraking te komen, hetzij door de televisie, hetzij in de kiosk, hetzij in gesprekken/grappen.

Desalniettemin wil ik de TS een schouderklop geven, want wat hij zéker moet doen, is meningen peilen en het onderwerp bespreekbaar maken (voor zichzelf). Ik snap dan ook niet hoe velen onder ons reacties neerzetten die voor hem een pure uitlokking betekenen (- ik had het niveau hoger geacht, maar dat is dan mijn fout).

@ TS - Wellicht zou het wel oké zijn om eens met een professioneler persoon te babbelen zodat je zelf zeker weet dat het niet fout is wat er in je hoofd rondgaat (of juist wel, maar daar kunnen zij je dan wel mee helpen).
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Oud 14-02-2007, 17:00
Jamesss
Jamesss is offline
Het is natuurlijk wel een vrij uitzonderlijk verhaal, maar toch ook weer niet zo.
Ik zie reacties van mensen die beweren op bepaalde leeftijden geen besef van sexualiteit te hebben gehad, maar dat klopt niet helemaal. Ondanks dat ik een normale sexuele ontwikkeling heb doorgemaakt (werd er rond mn pas echt 19e actief in), kwam ik onlangs een casettebandje tegen met opnames van mezelf rond mijn 9e. Eén van de meest opvallende stukjes ( en ook behoorlijk hilarisch ) is een passage waar ik als jochie van 9 uitgebreid mijn mening geef over een 'kut, en waar die voor is'.
Je kent weliswaar geen sexuele drang - zoals volwassenen - op die leeftijd, maar je begrip over wat het inhoud is nogal duidelijk.

Ik heb zelf ook met een jeugdvriendje regelmatig elkaars lichaam verkend. We vroegen dan ook gewoon aan elkaar: " zullen we gaan sexen?" Daarbij werd aan elkaars piemels gezeten en werd er ook aan gezogen. Aan t einde ( rond ons 13e ofzo) werd t wel iets sexueler kan ik me herinneren. Hij vertelde van vrienden die uitgelegd hadden 'hoe je er sperma uit kon laten komen' en ik wilde een keer proberen of hij hem in mijn kont kon doen. Hij was vroegrijp en nogal groot, dus dat ging niet :-0

Ik heb aan dat soort 'ontdekkingen' echter geheel geen sexueel verlangen naar jongens of meisjes van die leeftijd overgehouden; ook geen bi/homo-sexuele ontwikkeling of verlangens. Ik denk dat t dus wel n goed antwoord is als de topicstarter zich meer op volwassenen richt en er mogelijk met hulpverlening over praat als hij er echt mee rond blijft dollen.
En vergeet dit niet:
Je leeft in het heden....... niet toen:-)
__________________
...Niet gevist is nooit gevangen...
Oud 14-02-2007, 17:04
Larry Flint
Larry Flint is offline
hou eens op met dat ge-up.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.