Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2006, 16:42
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Hoe zou jij reageren? Boos, erg verdrietig of verbaasd? Relatie meteen uitmaken of eerst een gesprek? Of misschien heel anders..

Ikzelf heb eigenlijk geen flauw idee. Niet boos op hem worden, eerder verbaasd en verdrietig. Het ligt er ook aan of die op beide geslachten valt of écht op één geslacht. In ieder geval er goed over praten en als de liefde wederzijds is er nog voor gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2006, 16:47
Verwijderd
Ik zou verbaasd zijn, want dan kan ie goed acteren.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 16:55
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ligt eraan of hij vertelt dat hij óók op het mannelijk geslacht valt, of enkel en alléén op het mannelijke. In het laatste geval is het over, dan heeft het nog weinig met liefde te maken. In het eerste geval vind ik het prima, en is er voor mij geen reden de relatie te verbreken.

Ik ben niet zo snel onder de indruk van verhalen, en ken in het 1e geval weinig emoties, enkel interesse. Ik zou dan ook juist vragen stellen, alsin; Goh, hoe ontdekte je die gevoelens? Wist je dit al langer van jezelf? Wil je iets met jouw gevoelens doen? Denk je dat ik je ergens mee kan helpen? enz.

Mocht mijn vriend in eens bekennen enkel op het mannelijk geslacht te vallen, zou ik de zelfde interesse hebben en ook met hem willen praten en duidelijk maken dat het met dergelijke gevoelens in mijn ogen niet langer mogelijk is onze relatie voort te zetten. Hierover zou ik dan ook zijn gevoelens willen peilen. Ook zou ik hem vertellen, dat ik er ondanks dat altijd voor hem wil zijn en hij altijd bij mij terecht kan.

En ja, ik weet dat ik zo zal reageren omdat één van mijn ex-en ooit een bekenning deed. En nee, dat is niet de reden dat het nu uit is.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 17:29
Verwijderd
Ik denk dat ik steil achterover zou slaan want dat had hij me dan wel even eerder mogen vertellen!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 18:07
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
dan zou ik heel verbaasd zijn want dan kunnen ze heel goed acteren, maar ik zou het wel accepteren
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 18:49
Dubbeleendje*
Avatar van Dubbeleendje*
Dubbeleendje* is offline
"Lieverd ik ben homo " .. " "

Noujaa, en dan zal ik heel lang met hem praten, of heel kort. Maar ik zal wel willen weten waarom hij met mij een relatie is begonnen. Verder zal ik het wel accepteren
__________________
Hummiehum! hum? Hummie!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 19:20
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
wat een vraag
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 19:34
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Myuki schreef op 22-07-2006 @ 20:20 :
wat een vraag
Het kan toch.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 22:20
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Ik zou me erg hard gaan afvragen, voor het geval hij alleen op hetzelfde geslach valt, waarom hij uberhaupt een relatie met me aangaat. En trouwens ook als ie op beide geslachten valt. Ik moet er niet aan denken dat mijn lover het ook met mannen zou kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 22-07-2006 @ 17:47 :
Ik zou verbaasd zijn, want dan kan ze goed acteren. Maar het is algemeen bekend dat elke vrouw wel een beeeeeetje Bi is, dus ja, goed, het is mogelijk, maar ik zou het niet zo tof vinden
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 23:31
Verwijderd
proberen hem te bekeren to be true
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 23-07-2006 @ 00:31 :
proberen hem te bekeren to be true
Lief, ik ben homo *plaagt*
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 00:30
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Zolang ze bi is, zou ik het wel accepteren. Ze moet het alleen niet als excuus gebruiken, wanneer ze met een kerel is vreemdgegaan.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 23-07-2006 @ 01:30 :
Zolang ze bi is, zou ik het wel accepteren. Ze moet het alleen niet als excuus gebruiken, wanneer ze met een kerel is vreemdgegaan.
Biseksualiteit wordt volgens mij wel vaker aangehaalt als excuus om maar met beide geslachten de koffer in te duiken, ook terwijl je een relatie hebt. Vreemd is dat. Tenzij je sowieso al vreemdgaat natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 14:27
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
ik kon dr wel om lachen
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 14:39
Estar
Estar is offline
Ik zou me afvragen waarom hij het me niet eerder verteld heeft.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 15:37
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Missy schreef op 22-07-2006 @ 20:34 :
Het kan toch.
ja, maar 't is wel onwaarschijnlijk.
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 16:03
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Myuki schreef op 23-07-2006 @ 16:37 :
ja, maar 't is wel onwaarschijnlijk.
Valt wel mee, denk. Ik hoor wel vaker een verhaal dat de partner midden in een relatie op een ander geslacht valt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-07-2006, 16:18
Estar
Estar is offline
Citaat:
Missy schreef op 23-07-2006 @ 17:03 :
Valt wel mee, denk. Ik hoor wel vaker een verhaal dat de partner midden in een relatie op een ander geslacht valt.
Ik niet
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 16:53
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Nala schreef op 22-07-2006 @ 17:29 :
Ik denk dat ik steil achterover zou slaan want dat had hij me dan wel even eerder mogen vertellen!
dat ja.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 22:02
Neushaar
Avatar van Neushaar
Neushaar is offline
Citaat:
Estar schreef op 23-07-2006 @ 15:39 :
Ik zou me afvragen waarom hij het me niet eerder verteld heeft.
en boos zijn. Daarna verdrietig. Het zou zeker weten uit gaan...
__________________
I don't give a damn what you think you are entitled to.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 23:32
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Sorry dat zie ik echt niet voor me Nee, die van mij is écht straight.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 23:54
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
ik zou er goed naar van worden en me afvragen waarom ze me al die tijd voor de gek liep te houden en haar daarbij dus gelijk een diep schuldgevoel aanpraten.
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 06:03
Supersuri
Supersuri is offline
Uhm een trio voorstellen met haar vriendin?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 08:45
fractuur
fractuur is offline
Dat zie ik mijn vriend niet zo snel zeggen. Maar goed, áls: ik zou heel verbaasd reageren en hetzelfde reageren als HvJ, ik ben ook niet zo goed in emoties in eerste instantie. Als hij enkel op jongens valt zou ik best kwaad op hem worden denk ik. Want dan heeft hij nooit gevoeld wat ik voor hem heb gevoeld en wat ik dácht dat hij voor me gevoeld heeft. (nu weet ik het zeker, mijn vriend is straight ) Bi zou ik wel accepteren binnen een relatie. Maar geen smoesjes met vreemdgaan dan.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2006, 09:57
Adgertic Z4
Avatar van Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Citaat:
Katje schreef op 22-07-2006 @ 17:47 :
Ik zou verbaasd zijn, want dan kan ze wel verdomd goed acteren.
__________________
Ik heb geen openningszin maar ik doe je vriendin.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 10:21
Verwijderd
Ik zou vrij verbijsterd zijn, geloof ik, dat ik dát niet gemerkt zou hebben. Hij is niet zo heel goed in wat dan ook geheimhouden van mij, dus zoiets groots..?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 10:34
Verwijderd
Als hij biseksueel zou zijn, zou 't me niet zoveel schelen.
Als hij echt homoseksueel zou zijn, zou ik behoorlijk verdrietig en verward worden. Boos niet. Maar ja, waarom wist hij dat 2 maanden geleden dan nog niet, toen we trouwden?

Hmm ja, onrealistisch hoor Zes jaar samen, en hij kan níet liegen en ook geen geheimen bewaren.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 10:42
Inga
Avatar van Inga
Inga is offline
Als ie zou vertellen dat ie homo is zou ik eerst überverbaasd zijn .. Kan het me echt niet voorstellen . En daarna zou ik vragen hoe lang hij het al wist .. Als ie het al wist voordat ie met mij ging zou ik boos op hem worden, als ie er achter is gekomen toen ie met mij ging zou ik ernstige twijfels hebben over mezelf

Als ie bi is kan het aan blijven maar als ie homo is dan lijkt het me duidelijk dat het uit is
__________________
DJ, play this girl a love song
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 11:53
Verwijderd
Het andere geslacht? Bedoel je niet hetzelfde geslacht?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 13:27
Lucky Me
Avatar van Lucky Me
Lucky Me is offline
ik zou een stijve krijgen
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-07-2006 @ 12:53 :
Het andere geslacht? Bedoel je niet hetzelfde geslacht?
Het andere geslacht dan jezelf bent, neem ik aan. Dus je vriend(in) valt niet op jouw, maar op iemand van het andere geslacht dan jij
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 16:22
Verwijderd
En daarom, jongens en meisjes, moet je niet verwijzen naar dingen als je nergens naar verwijst.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 18:52
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Lucky Me schreef op 24-07-2006 @ 14:27 :
ik zou een stijve krijgen
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 19:13
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
gewoon homo dan zou ik droevig zijn, ik heb er al nachtmerries over gehad dat hij vreemdgegaan was met een jongen

Bi is ok, hij vertelde me nog maar pas dat hij Bi is trouwens, toen ik het toegaf aan hem


oja, we mogen van elkaar kussen met hetzelfde geslacht, als we er maar een foto van nemen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 00:48
Verwijderd
Hangt er helemaal van af:
Als we al een half jaar oid iets hebben en de seks is geweldig, zou ik nogal verbaasd reageren en vragen offie het wel zeker weet.

Als we al een half jaar oid iets hebben en de seks is beroerd maar ik kan goed met em praten, zou ik iets in de trend van 'Nou, tof, ik hoop dat je iemand vindt' zeggen.

Als we kort iets hebben en de seks is geweldig, vind ik het vreemd en vraag of offie er niet eerder mee had kunnen komen.

Hebben we kort iets en is de seks echt klote en non-existent, dan zal ik het gewoon als feit aannemen en denken dat mijn verwachtingen correct waren.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-07-2006, 04:06
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-07-2006 @ 12:53 :
Het andere geslacht? Bedoel je niet hetzelfde geslacht?
Niet als je heaumeau bent.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 08:38
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Nou ja, ik zou het knap vinden dat ie t dan al 4 jaar met me uihoudt (vind ik af en toe sowieso wel, maar goed ).

Als hij homo zou zijn zou ik het uitmaken (maar dat doet hij waarschijnlijk zelf als hij het me vertelt), net als dat ik het zou uitmaken als ie vertelt dat ie niet verliefd is.
Als ie bi is zou ik me wel raar voelen, maar ik denk dat ik wel gewoon bij hem zou blijven.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 15:24
G. -
Avatar van G. -
G. - is offline
Ik zou mij afvragen waarom-ie-dan-ooit-in-godsnaam-met-mij-begonnen-is. Voor de rest weet ik niet wat ik zou doen, ik heb er eigenlijk ook nog nooit eerder over gedacht..
__________________
Mijn kartonnen excuses, mijn kunsthart
Met citaat reageren
Oud 30-07-2006, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Piloff schreef op 30-07-2006 @ 01:48 :
Hangt er helemaal van af:
Als we al een half jaar oid iets hebben en de seks is geweldig, zou ik nogal verbaasd reageren en vragen offie het wel zeker weet.

Als we al een half jaar oid iets hebben en de seks is beroerd maar ik kan goed met em praten, zou ik iets in de trend van 'Nou, tof, ik hoop dat je iemand vindt' zeggen.

Als we kort iets hebben en de seks is geweldig, vind ik het vreemd en vraag of offie er niet eerder mee had kunnen komen.

Hebben we kort iets en is de seks echt klote en non-existent, dan zal ik het gewoon als feit aannemen en denken dat mijn verwachtingen correct waren.
dus seksuele prestaties in bed zijn een indicatie van geaardheid?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 02:35
Verwijderd
Als mijn vriend zou zeggen 'srry ik val op jongens'..
wat heb ik er dan nog te zoeken?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 09:24
Verwijderd
Citaat:
red5 schreef op 30-07-2006 @ 16:34 :
dus seksuele prestaties in bed zijn een indicatie van geaardheid?
Het lijkt mij dat als je niet op iemand valt, er enige moeite zal zijn om opgewonden te raken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29.