Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2006, 17:47
juno
Avatar van juno
juno is offline
Drie keer per dag gaat dat echt niet lukken. Je lust toch ook niet 3 maal per dag een drie gangen diner met koffie en een likeurtje en een sigaar na?

Genoeg is genoeg, en hij vraagt echt teveel.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 18:14
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
juno schreef op 13-12-2006 @ 18:47 :
Drie keer per dag gaat dat echt niet lukken. Je lust toch ook niet 3 maal per dag een drie gangen diner met koffie en een likeurtje en een sigaar na?

Genoeg is genoeg, en hij vraagt echt teveel.
als je elkaar bijv. maar 1x per week ziet, is dat echt niet te veel hoor.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 18:35
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 13-12-2006 @ 18:14 :
als je elkaar bijv. maar 1x per week ziet, is dat echt niet te veel hoor.
En dan heb je die ene keer in de week dat je elkaar ziet vrijwel alleen maar seks, ja dat is een inhoudelijke relatie.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 22:12
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Qimm schreef op 13-12-2006 @ 19:35 :
En dan heb je die ene keer in de week dat je elkaar ziet vrijwel alleen maar seks, ja dat is een inhoudelijke relatie.
je moet wat inhalen

ik snap best dat het frustrerend voor is dat jij niet 3 keer per dag geneukt kunt worden
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 22:14
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
seks is belangrijk in een relatie.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 22:23
juno
Avatar van juno
juno is offline
TS ziet hem geloof ik wel vaker dan eens per week.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 22:31
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
juno schreef op 13-12-2006 @ 23:23 :
TS ziet hem geloof ik wel vaker dan eens per week.
ja vast, maar daar hebben we het niet over
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 07:58
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ZerO schreef op 13-12-2006 @ 22:12 :
je moet wat inhalen

ik snap best dat het frustrerend voor is dat jij niet 3 keer per dag geneukt kunt worden
Kan best wel, maar ik ga net zo lief andere leuke dingen doen waarbij ook andere sociale contacten en hobby's een rol spelen.
Ik ben ruim tevreden met 3x per week hoor
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 09:19
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 13-12-2006 @ 23:12 :
je moet wat inhalen

ik snap best dat het frustrerend voor is dat jij niet 3 keer per dag geneukt kunt worden
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 12:05
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
na het lezen van de reacties hier...
ben ik er nu echt over uit dat ik een abnormale vrouw ben.
crap...


ontopic:
koop n leuk speeltje ofzo, waarmee je m happy kan maken, maar waarvoor je je benen niet hoeft te spreiden als je niet wil.
want dat is natuurlijk het probleem hier; als je iets niet wil moet je het gewoon niet doen...
succes
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 15:10
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
juno schreef op 13-12-2006 @ 18:47 :
Drie keer per dag gaat dat echt niet lukken. Je lust toch ook niet 3 maal per dag een drie gangen diner met koffie en een likeurtje en een sigaar na?
Uhm, eigenlijk wel.


Maar ja, het probleem hier lijkt me gewoon verschillende verwachtingen. Dat los je op door te Praten (hoofdletter met reden) en aan te geven wat je zelf wel en niet wilt en vooral wat je wel en niet wilt doen. (want ook de 'wil is wet' mensen hier mogen bedenken dat je best iets voor je partner mag doen en dat dat niets raars is)
Als jullie relatie enigsinds normaal in elkaar steekt kom je er dan vanzelf achter wat wel en niet kan en waar beiden het meest gelukkig bij zijn.

Pas als dat niet werkt moet je je eens af gaan vragen het allemaal wel een slim idee is.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 16:28
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik zou het waarschijnlijk wel lusten, maar ik krijg het gewoon niet allemaal op zonder maagpijn.

U snapt mij? Na drie keer sex kun je niet meer zitten. En dat is best leuk voor af en toe, maar niet voor dag en dagelijks, en ik begrijp uit de post van TS dat haar vriendje dat nou juist wel verwacht van haar.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 16:33
Verwijderd
Citaat:
tuttebel schreef op 13-12-2006 @ 16:24 :
je kunt m ook aftrekken of pijpen als hij zo geil is. als je zelf namelijk niet geil bent, is neuken niet echt lekker/een optie.
maar je kunt natuurlijk ook proberen zin te maken, tis geven en nemen in een relatie. hij doet t wat minder dan hij eigenlijk zou willen, en jij wat meer.
Als ik niet geil ben, heb ik ook geen zin in pijpen of aftrekken... Dan ga ik liever een boek lezen.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 16:41
juno
Avatar van juno
juno is offline
Och, dat plezier wil ik hem best doen. Ik heb ook geen zin om de vuilnisbak buiten te gaan zetten, maar da's toch ook iets wat moet gebeuren he.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 16:54
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
juno schreef op 16-12-2006 @ 16:41 :
Och, dat plezier wil ik hem best doen. Ik heb ook geen zin om de vuilnisbak buiten te gaan zetten, maar da's toch ook iets wat moet gebeuren he.
Hmm seksuele handeling vergelijken met huishoudelijke klusjes...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 20:52
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 16-12-2006 @ 17:41 :
Och, dat plezier wil ik hem best doen. Ik heb ook geen zin om de vuilnisbak buiten te gaan zetten, maar da's toch ook iets wat moet gebeuren he.
Ik ken het probleem sowieso niet zo goed want ik vermoed dat ik, zelfs al zou ik er aan beginnen zonder zin, er alsnog wel zin van krijg, maar goed, ik probeer me in te leven
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 11:21
Verwijderd
Hmm, als ik geen zin heb dan heb ik daar vrijwel altijd een reden voor: dan ben ik slaperig, of hongerig, of ziek. Dus dan wil ik ook niet aftrekken of pijpen voordat ik uitgerust/gevoed/genezen ben .
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 10:19
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Qimm schreef op 16-12-2006 @ 17:54 :
Hmm seksuele handeling vergelijken met huishoudelijke klusjes...
In dit geval bestaat het vuilnis tenminste wel echt.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 18:40
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb ook bijna nooit zin. Mn vriend wil elke dag wel, ik niet. Maar zoals in een ander topic te lezen was probeer ik daaraan te werken want mn hoofd wil wel maar mn lichaam niet. 3x per dag is wel heel veel, bij ons is het 1 a 2 keer per week!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2006, 19:18
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
KiMZz schreef op 18-12-2006 @ 19:40 :
Ik heb ook bijna nooit zin. Mn vriend wil elke dag wel, ik niet. Maar zoals in een ander topic te lezen was probeer ik daaraan te werken want mn hoofd wil wel maar mn lichaam niet. 3x per dag is wel heel veel, bij ons is het 1 a 2 keer per week!
Hoevaak zien jullie elkaar dan?
1 a 2 keer per week vind ik ook wel normaal als je elkaar bijvoorbeeld maar 1 dag in de week kan zien.
Maar anders.. als ik mijn vriend vaak zou zien zou ik 1 a 2 keer per week echt te weinig vinden.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 01:34
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline


TS moet niet zo whinen, 3x per dag is misschien wat veel maar 3x per week per definitie te weinig, dat heb je zelfs nog op je 50e als je 25 jaar getrouwd bent.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 10:13
Experiment
Experiment is offline
Hmm drie keer per dag is wel veel, maar hoevaak wil je zelf dan (ongeveer?) Ik zou zeggen een gulden middenweg, de ene keer probeer je zin te maken of plezier je hem anderszins de andere keer zoekt ie het zelf uit.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 17:40
KreZor
Avatar van KreZor
KreZor is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 19-12-2006 @ 02:34 :
[afbeelding]

TS moet niet zo whinen, 3x per dag is misschien wat veel maar 3x per week per definitie te weinig, dat heb je zelfs nog op je 50e als je 25 jaar getrouwd bent.
Wie ben jij om te stellen dat 3x per week sex hebben per defenitie 'te weinig' is? Als beide partners dat prima vinden is er toch geen probleem? Ik denk dat de hoeveelheid sex geen indicatie is voor een goede relatie, zolang je maar een balans vindt waar beide partners zich in kunnen vinden. Dat kan 3x per dag zijn maar ook 3x per week.
__________________
The thing about quotes on the Internet is that you can't confirm their validity - Ghandi
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 17:50
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
KreZor schreef op 19-12-2006 @ 18:40 :
Wie ben jij om te stellen dat 3x per week sex hebben per defenitie 'te weinig' is? Als beide partners dat prima vinden is er toch geen probleem? Ik denk dat de hoeveelheid sex geen indicatie is voor een goede relatie, zolang je maar een balans vindt waar beide partners zich in kunnen vinden. Dat kan 3x per dag zijn maar ook 3x per week.
inderdaad. bovendien lijkt 3 keer per week me normaal als je ook nog een leven buiten je zaadlozing hebt.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 17:51
Kohinoor
Avatar van Kohinoor
Kohinoor is offline
Citaat:
KreZor schreef op 19-12-2006 @ 18:40 :
Wie ben jij om te stellen dat 3x per week sex hebben per defenitie 'te weinig' is? Als beide partners dat prima vinden is er toch geen probleem? Ik denk dat de hoeveelheid sex geen indicatie is voor een goede relatie, zolang je maar een balans vindt waar beide partners zich in kunnen vinden. Dat kan 3x per dag zijn maar ook 3x per week.
http://forum.scholieren.com/poll.php...s&pollid=11227
__________________
Soms dan denk ik bij mezelf: ohjeeh ik ben al bijna elf!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 18:45
KreZor
Avatar van KreZor
KreZor is offline
Achzo .
__________________
The thing about quotes on the Internet is that you can't confirm their validity - Ghandi
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 19:20
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 19-12-2006 @ 17:50 :
inderdaad. bovendien lijkt 3 keer per week me normaal als je ook nog een leven buiten je zaadlozing hebt.
Lijkt mij ook heel redelijk

En zin maken is helaas niet altijd zo makkelijk als het klinkt.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 10:49
sbas
sbas is offline
Okay, en wat dan als het volgende is:

Ik ben een jongen van 21 jaar, en heb een vriendin van 18.
Heb al 3 jaar verkering met haar en het gaat op zich goed, op het volgende na:

Op het begin wilde ze elke dag meerdere keren. Leuk dacht ik, en zo ging het lange tijd door. Ze wilde van alles, zelfs andere jongens en ik heb het haar allemaal gegeven. Echter, de laatste tijd heeft ze nooit meer ergens zin in. Ze wordt niet geil en heeft ook geen zin mij een handje te helpen door af te trekken of ook maar een klein deeltje van haar lichaam te laten zien. Sta nu al bijna 3 maanden droog omdat zij geen zin heeft. Af en toe handwerk is gewoon niet genoeg. Wat kan ik hieraan doen???? Want dit is ook niet normaal lijkt me he....
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 11:02
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik denk dat ze op je uitgekeken is. Je relatie is wel over, ben ik bang.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 11:48
Verwijderd
Citaat:
sbas schreef op 21-12-2006 @ 11:49 :
Okay, en wat dan als het volgende is:

Ik ben een jongen van 21 jaar, en heb een vriendin van 18.
Heb al 3 jaar verkering met haar en het gaat op zich goed, op het volgende na:

Op het begin wilde ze elke dag meerdere keren. Leuk dacht ik, en zo ging het lange tijd door. Ze wilde van alles, zelfs andere jongens en ik heb het haar allemaal gegeven. Echter, de laatste tijd heeft ze nooit meer ergens zin in. Ze wordt niet geil en heeft ook geen zin mij een handje te helpen door af te trekken of ook maar een klein deeltje van haar lichaam te laten zien. Sta nu al bijna 3 maanden droog omdat zij geen zin heeft. Af en toe handwerk is gewoon niet genoeg. Wat kan ik hieraan doen???? Want dit is ook niet normaal lijkt me he....
en heb je al aan háár gevraagd wat het probleem is?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 13:05
sbas
sbas is offline
Citaat:
juno schreef op 21-12-2006 @ 12:02 :
Ik denk dat ze op je uitgekeken is. Je relatie is wel over, ben ik bang.
Nee, dat is het niet, want alles wat niet met mij te maken had wat haar voorheen wel geil maakte werkt ook niet meer voor haar; tlijkt wel onmogelijk geil te worden voor haar.

En Sarah, ja ik heb haar gevraagd wat er is... maar ze zegt het zelf niet te weten. Vroeger masturbeerde ze ook wel als ik er ns niet was, dat heeft ze naar eigen zeggen ook al maanden en maanden niet meer gedaan.

Ook zegt ze bang te zijn me hierdoor kwijt te raken wat ze niet wil omdat ze zo ontzettend veel van me zou houden: ze heeft het zelfs over samenwonen, toekomst, trouwen, etc, dus lijkt me sterk dat ze me wil dumpen.

Ze heeft ook niet de nerves om met iemand te gaan praten, dus dat is ook geen echte optie. Ik weet wel dat ik niet weet wat er aan de hand is of wat ik eraan kan doen; maar weet wel dat het niet eeuwig zo door zal kunnen gaan (kijk een paar jaar of wat zonder moet kunnen, maar rest van leven zie ik nie zitten )
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 13:29
Verwijderd
Gebruikt ze misschien een medicament waarbij verlies van libido een mogelijke bijwerking is, zoals de anticonceptiepil, roaccutane of antidepressiva? Het zou wel 'makkelijk' zijn als het zoiets simpels is.
En als het dan niet aan jullie relatie ligt: is ze verder wel tevreden met haar leven?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 13:48
sbas
sbas is offline
Ze is wel een aantal malen overgegaan van soort pil op een andere pil op doktersadvies. Daarnaast moest ze aantal keren bloed laten prikken laatste tijd voor pfifer etc. Ook veel last gehad van andere kwaaltjes waarvoor ze een antibiotica heeft gehad. Tegenwoordig moet ze van de Doc ook 2 maanden achter elkaar de pil slikken en dan pas een stopweek doen ipv de normale elke maand ongesteld. Moet eerlijk bekennen dat ik niet in de bijwerkingen van haar medicijnen heb gelezen. Kan het zo zijn dat ze door deze zaken niet meer geil kan worden? Het klinkt vreemd maar misschien moet ik het dan eens voorleggen....

Verder vind ze zichzelf niet heel knap (al ben ik het daar absoluut niet mee eens), maar dat is voorheen nooit een probleem geweest; niet voor haar iig, anders had ze het eerder ook niet gedaan en zkr niet met een andere jongen...

Laatst gewijzigd op 21-12-2006 om 13:52.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 17:50
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik was door de pil ook mijn libodo kwijt, wat minder extreem dan bij jouw vriendin, dat wel. Maar ik herken het wel.
Ik had er ook geen zin aan, en alles wat vroeger opwindend was boeide me niet zo veel, ik keek eigenlijk net zo lief tv.
Toen ben ik gestopt met de pil en na een aantal weken/anderhalve maand later trok bij libido weer bij.
Dit is echt veel beter. Misschien dat ze een tijdje kan stoppen met de pil om te zien of dat invloed heeft?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 19-12-2006 @ 02:34 :
[afbeelding]

TS moet niet zo whinen, 3x per dag is misschien wat veel maar 3x per week per definitie te weinig, dat heb je zelfs nog op je 50e als je 25 jaar getrouwd bent.
Probeer maar eens aan 3x per week te komen als je maar 1 avond in de week bij elkaar slaapt en elkaar verder alleen ziet in gezelschap van anderen of op een plek waar het gewoon echt helemaal niet kan
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 22:55
Verwijderd
ik wil veel vaker seks dan mijn vriendje, hij is moe, zit tot 2 uur achter de pc of is domweg aan het werk... niks aan te doen helaas
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 09:21
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 22-12-2006 @ 22:55 :
ik wil veel vaker seks dan mijn vriendje, hij is moe, zit tot 2 uur achter de pc of is domweg aan het werk... niks aan te doen helaas
Achter zijn pc wegsleuren en bespringen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 27-12-2006, 17:43
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Faerie schreef op 18-12-2006 @ 20:18 :
Hoevaak zien jullie elkaar dan?
1 a 2 keer per week vind ik ook wel normaal als je elkaar bijvoorbeeld maar 1 dag in de week kan zien.
Maar anders.. als ik mijn vriend vaak zou zien zou ik 1 a 2 keer per week echt te weinig vinden.
Wij zien elkaar elke dag. Doordeweeks alleen 's avonds en in t weekend of op vrije dagen (kerstmis bijv.) heel de dag. Slapen dan ook vaak samen.
Wilde de schade dit weekend inhalen eigenlijk maar t is bij 2x gebleven..
Maar dat lag niet alleen aan mij gelukkig, t was 's avonds te laat (moe) en 's ochtends was t eigenlijk al half 2 's middags toen we wakker werden en moesten snel weg..

Maar na morgen 6 dagen vrij dus komt goed (hoop ik).
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2006, 20:27
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
juudjuh schreef op 06-12-2006 @ 13:54 :
nou het zit zo.

hij heeft veel vaker zin in sex dan ik! ik vind hem echt super aantrekkelijk enzo maar ik heb niet altijd zin om 3 keer per dag aan sex te doen. en ik vind het niet leuk want ik wil hem niet teleur stellen.

hebben jullie dat ook?
Natuurlijk zijn we allemaal wel eens bang om ons mannetje teleur te stellen op het gebied van seks. Je moet je natuurlijk nooit verplicht voelen om seks te hebben, dat doe je namelijk uit liefde en niet omdat het 'moet'.
Je kunt het er eens met hem over hebben, zo kom je erachter hoe hij dit ziet en leren jullie elkaar op dat gebied ook weer beter kennen.
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2006, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 23-12-2006 @ 10:21 :
Achter zijn pc wegsleuren en bespringen
of gewoon achter de pc bespringen
Met citaat reageren
Oud 27-12-2006, 23:24
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 27-12-2006 @ 21:47 :
of gewoon achter de pc bespringen
Bureaustoel
Met citaat reageren
Oud 27-12-2006, 23:35
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
hitzor schreef op 06-12-2006 @ 15:47 :
moet je vooral zeggen ja, dan loopt ie cker bij je weg.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 18:30
Kyoki
Kyoki is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 06-12-2006 @ 19:06 :
Het geen zin is geen zin argument is natuurlijk tot op zekere hoogte geldig, maar vanaf een bepaald punt wordt t kul. Je zit samen in een relatie de een er maar mee laten zitten dat ie wel wil is net zo krom als dat iemand maar steeds plat moet tegen zijn/haar zin in. Kijk of er een gouden middenweg te vinden is en ga anders beiden op zoek naar een ander.
Natuurlijk, maar drie keer per dag, bleh, ik vind drie keer in een weekend al wat te veel. Je moet elkaar een beetje tegemoet komen. Als de een echt nooit zin heeft zal hij/zij zichzelf toch af en toe even ertoe moeten aanzetten, want de ander doet ook goed zijn best om geen sex te hebben met je.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 13:12
Groevey
Avatar van Groevey
Groevey is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 06-12-2006 @ 14:14 :
Geen zin is geen zin. Punt. Als hij dan wel zin heeft heeft hij een hele mooie rechter/linkerhand want jij gaat zeker niets doen waar je geen zin in hebt om hem te plezieren. Dat doe je ws al vaak genoeg dus 3 keer per dag is overdreven. Hij mag blij zijn als ie 3 keer per week krijgt.

sorry hoor.. compromisen moeten altijd kunnen worden gesloten.. 3 keer per week? dan zou ze zeker niet de juiste voor me zijn.
Dan is het laters, toedels en succes verder!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2007, 19:15
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Vaal schreef op 07-12-2006 @ 11:30 :
En hij maakt maar zin he, als zij eens zin heeft.
mannen hebben toch altijd zin
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 21:50
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Seks begint toch met verleiden?

Als je zin hebt in seks, geil je je partner op, en als dat goed gebeurt is hij / zij ook niet te moe meer.

Dus als je vriend meer seks wil, moet hij beter zijn best doen om jou geil te krijgen
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 00:02
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 13-01-2007 @ 20:15 :
mannen hebben toch altijd zin
Ze kunnen ook vliegen.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 00:43
Verwijderd
ik proeste
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 14:44
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
juudjuh schreef op 06-12-2006 @ 13:54 :
nou het zit zo.

hij heeft veel vaker zin in sex dan ik! ik vind hem echt super aantrekkelijk enzo maar ik heb niet altijd zin om 3 keer per dag aan sex te doen. en ik vind het niet leuk want ik wil hem niet teleur stellen.

hebben jullie dat ook?
Naja, het is heel simpel: geen zin is geen zin. Leer maar om em teleur te stellen. Ik heb ook vaker zin dan mijn vriendin, maar seks krijg ik dan toch niet van haar als ze dat niet wil. Dan kan ik d'r wel gaan dwingen enzo, maar dan kan je je relatie heel snel vaarwel wensen.

Het vraagt gewoon een beetje inlevingsvermogen van hem en ik vind dat je dat van iedereen kan verwachten. Zo niet...

EDIT: en hij moet leren kijken wanneer geen zin echt 'geen zin' is of 'nog niet opgewarmd', want daar zit natuurlijk verschil tussen.

Offtopic - Zo even om de hele discussie heen geluld.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 15-01-2007, 17:36
Verwijderd
Als de TS een man was geweest hadden de 'vrouwen' in dit topic alleen maar gezegd: wees eens een man en bats je chick gewoon 3x per dag.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30.