Oud 30-05-2010, 00:50
Verwijderd
Advertentie
Oud 30-05-2010, 00:54
Verwijderd
En, Para, is het wat?
Oud 30-05-2010, 00:57
Verwijderd


Ouwelullenmuziek
Oud 30-05-2010, 00:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Niet dat Soija zo spraakzaam is, maar op het forum wel
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 00:59
Verwijderd
Citaat:
En, Para, is het wat?
Oh, jawel Ik weet ook wel dat ik chansons leuk vind, hoor, alleen heb ik er niet vaak zin in, waardoor ik er weinig van weet.
Oud 30-05-2010, 01:01
Verwijderd
Citaat:
Niet dat Soija zo spraakzaam is, maar op het forum wel
Het was nog erger dan ik dacht
Oud 30-05-2010, 01:07
Verwijderd
God, wat een kneuzen weer. Een debat tussen de kersverse PVV-jongeren en moslimjongeren, en een van die jongens laat zich ontzettend uitlokken. "Loop naar de hel met je integratie." Tssk tssk.
Oud 30-05-2010, 01:08
Verwijderd
Ik moest hardop lachen om die eerste
Oud 30-05-2010, 01:09
Verwijderd
Citaat:
God, wat een kneuzen weer. Een debat tussen de kersverse PVV-jongeren en moslimjongeren, en een van die jongens laat zich ontzettend uitlokken. "Loop naar de hel met je integratie." Tssk tssk.
Ik kreeg SP-ers vandaag zo ver dat ze "ik hoop dat je stikt in je werk" zeiden.
Oud 30-05-2010, 01:09
Verwijderd
Oeiiii, mijn geiser is het echt aan het begeven. Vroeger ging 'ie alleen uit als je te lang douchte, daarna na íedere douchebeurt maar je kon nog wel gewoon de afwas doen zonder hem daarna gelijk opnieuw te moeten aandoen, en nu valt hij al uit als je hem 5 seconden aanzet om een glas af te spoelen. Gelukkig blijft hij het nog wel doen als je hem tussendoor niet uitzet, dus je kan nog wel douchen/afwassen/etc, als je de kraan tussendoor maar niet dichtdoet, maar ik vrees dat dat niet lang meer gaat duren. Misschien wordt het eens tijd voor een repareermeneer.
Oud 30-05-2010, 01:11
Verwijderd
Ja, ook voor je veiligheid. Sommige geisers hebben een beveiliging die, als de geiser z'n gassen niet kwijt kan, ervoor zorgt dat het ding afslaat.
Oud 30-05-2010, 01:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, ook voor je veiligheid. Sommige geisers hebben een beveiliging die, als de geiser z'n gassen niet kwijt kan, ervoor zorgt dat het ding afslaat.
Ja, ik denk ook dat dat 't is, dus ik heb al like een halfjaar altijd alle ramen open omdat ik het anders niet aandurf hier. Ik ben ook genaaid wat die geiser betreft, want hij hoort de badkamer helemaal niet te verwarmen, maar de vorige bewoonster heeft 'm wel zo aangesloten en heeft daar verder niks over gezegd. Dus dat zal 'm wel fataal zijn geworden.

Punt is dat ik nauwelijks tijd heb voor zo'n repareerman, temeer omdat ik dan zou moeten opruimen zodat hij überhaupt fatsoenlijk kan werken. Maar goed, 1 juni de laatste deadlines, daarna ben ik hopelijk helemaal klaar en kan ik weer denken aan triviale dingen zoals veiligheid en koolmonoxidevergiftiging en een constante toevoer van warm water enzo. Eh.

[edit] Ik heb er geen tijd voor omdat hij dus waarschijnlijk gaat zeggen dat de hele geiser vervangen moet worden, omdat hij de badkamer niet aankan, waarop mijn ouders zullen zeggen dat ze geen geiser meer willen in dit huis maar zo'n ketel. Ze zitten namelijk al langer te azen op die verbouwing. Als het gewoon een kwestie was van een onderdeel vervangen dan was het natuurlijk geen probleem.
Oud 30-05-2010, 01:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het was nog erger dan ik dacht
Ik wist helemaal niet dat hij irl zo stil was
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 01:23
Verwijderd
Een geiser plaatsen kost nog geen uurtje, joh. En is het geen huurwoning dan?
Oud 30-05-2010, 01:28
Verwijderd
Ja, maar m'n ouders willen dus al tijden een CV-ketel plaatsen hier, dus als er een nieuwe geiser gekocht moet worden dan is de kans groot dat ze zeggen van 'okay, prima gelegenheid om over te stappen'. En overstappen van een geiser naar een CV-ketel is wel veel moeite, lijkt me?

Ik zou het haast gewoon allemaal zelf betalen en er m'n mond over houden tegenover de ouderlijke huurbaasunit, veel minder gedoe.
Oud 30-05-2010, 01:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, Tom en Jerry blijft leuk

__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Ads door Google
Oud 30-05-2010, 01:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline


Ik mis de PPG
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 01:44
Verwijderd
Jezus, wat zitten er soms een paar kneuzen bij Rondom 10. "Ja, ik krijg sowieso geld, want ik heb een uitkering, dus ik ga geen werk doen waar ik geen zin in heb." Iemand is het daarmee oneens en dat is dan opeens een "mongool". Haha.
Oud 30-05-2010, 01:51
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[filmpje]

Ik mis de PPG
Ik mis de band die de eind-tune deed.



Heb ze een paar jaar geleden wel live gezien in Londen voor hun reunie-concert , maar nu zijn ze toch echt uit elkaar.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-05-2010, 02:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik mis de band die de eind-tune deed.

[filmpje]

Heb ze een paar jaar geleden wel live gezien in Londen voor hun reunie-concert , maar nu zijn ze toch echt uit elkaar.
Nooit van gehoord, buiten dit liedje dan. Zit gelijk helemaal los te gaan
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 02:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nooit van gehoord, buiten dit liedje dan. Zit gelijk helemaal los te gaan
Ze zijn geweldig! Echt supervrolijke bubbelgum punk-pop.
hun eerste album hoorde ik voor 't eerst toen ik 12 was, meteen fan.
2e Album 'Social Dancing' is een van m'n favoriete albums EVAR!

Liedje over snoepjes:


PS:
Ik stond hier vooraan biatchesss!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-05-2010, 02:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ze zijn geweldig! Echt supervrolijke bubbelgum punk-pop.
hun eerste album hoorde ik voor 't eerst toen ik 12 was, meteen fan.
2e Album 'Social Dancing' is een van m'n favoriete albums EVAR!

PS:
Ik stond hier vooraan biatchesss!

[filmpje]
Het klinkt wel gezellig en omfg ik vind je sig geniaal (ik moest hem wel 3x lezen )

Anyhoe, ik ga slapen, morgen gaat mn zus vet vroeg weg en dan komt S en word ik vet vroeg wakker. Hmpf vroeg wakker worden

Trusten!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-05-2010, 02:12
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar m'n ouders willen dus al tijden een CV-ketel plaatsen hier, dus als er een nieuwe geiser gekocht moet worden dan is de kans groot dat ze zeggen van 'okay, prima gelegenheid om over te stappen'. En overstappen van een geiser naar een CV-ketel is wel veel moeite, lijkt me?

Ik zou het haast gewoon allemaal zelf betalen en er m'n mond over houden tegenover de ouderlijke huurbaasunit, veel minder gedoe.
Och, even doorbijten en dan heb je ook wat. Wordt de rest van het huis nu dan trouwens verwarmd met losse kachels?
Advertentie
Oud 30-05-2010, 02:14
Verwijderd
Citaat:
Och, even doorbijten en dan heb je ook wat. Wordt de rest van het huis nu dan trouwens verwarmd met losse kachels?
Nee, ik heb eh. Stadsverwarming, dacht ik. Gewoon van die radiatoren waar warm water doorheen stroomt, onafhankelijk van andere apparatuur in mijn huis.
Oud 30-05-2010, 02:15
Verwijderd
Hmm, wordt dat dan ook omgebouwd op de cv?
Oud 30-05-2010, 02:16
Verwijderd
Kan je stadsverwarming zomaar afsluiten? Hmm.
Oud 30-05-2010, 02:18
Verwijderd
Ik ga trouwens slapen. Welterusten!
Oud 30-05-2010, 02:19
Verwijderd
Ik ben bset wel dronken
Oud 30-05-2010, 02:19
Verwijderd
Zoals je kan zien aan mijn zorgvuldig geplaatste spelfout.
Oud 30-05-2010, 02:28
Verwijderd
HOe was mijn dag?

Ik werd natuurlijk weer op een asociaal tijdstip wakker (13:00 ofzo) toen ging ik eten en computeren, en daarna douchen. Toen ging ik mijn ov-chipkaart opladen bij de Albert Heijn en nog wat wijn en cola halen. Toen ging ik met LL richting Den Haag voor de kapsalonmeet. We wisten niet echt waar we moesten zijn, dus dat zorgde voor nogal wat ergernis.
Toen gingen we naar Pip en Kazet's place, alwaar we bier gedronken hebben, en kapsalon gingen eten, nomnomnom. Toen ging ik op een gegeven moment quasi-boos naar huis omdat ik de X-factor finale wilde kijken, en Pip en co daar moeilijk over gingen doen!!
Ik heb op de terugweg een joint gehaald. Toen ging ik kijken naar X-factor. Het was best saai. Ik was wel heel blij dat Jaap had gewonnen. Toen ging ik kijken naar de uitslag van het Songfestival. Het was wel spannend en Duitsland heeft gewonnen. Ik heb meerdere nummers van de winnares gedownload, en die zijn allemaal heel leuk. Gedurende de avond heb ik een fles rose soldaat gemaakt, en die heb ik bijna helemaal opgedronken.
Doei!
Oud 30-05-2010, 03:43
Verwijderd
13:00 wakker worden is niet asociaal maar gewoon praktisch.
Oud 30-05-2010, 04:38
Verwijderd
@ Jaeger en Commendatore: Ja, ik weet eigenlijk helemaal niet hoe dat zit. Bestaan er geen kleine CV-ketels die alleen over de badkamer en de keuken gaan?
Oud 30-05-2010, 06:26
Verwijderd
Blugh, vroeg.
Oud 30-05-2010, 06:36
Verwijderd
Citaat:
Blugh, vroeg.
Ads door Google
Oud 30-05-2010, 06:55
Verwijderd
ik ben weer ouderwets misselijk zoals dat gaat als ik vroeg op moet.
Oud 30-05-2010, 07:10
Verwijderd
Citaat:
ik ben weer ouderwets misselijk zoals dat gaat als ik vroeg op moet.
Ik heb dat ook ja. Dat heb ik bijna nooit maar nu wel. En de hele tijd het idee dat ik moet flauwvallen
Oud 30-05-2010, 07:20
Verwijderd
Nou, tot morgenavond maar weer ergens. Ik ga twee dagen repeteren in Antwerpen.
Oud 30-05-2010, 08:45
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Zo. Ik heb ontbeten en zo. Nu even douchen en dan zometeen naar Utrecht om te verven.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 30-05-2010, 09:07
Verwijderd
wutt goodmorning goodmorning
Ik ga achter mijn boeken. olé
Oud 30-05-2010, 09:10
Verwijderd
Ik heb geen zin om m'n ontbijt te smeren
Oud 30-05-2010, 09:12
Verwijderd
wij eten zo broodjes uit de oven en eieren.
Oud 30-05-2010, 09:27
Verwijderd
ik vind het winnende liedje van het songfestival stiekem super leuk
Oud 30-05-2010, 10:08
Verwijderd
Ik ook!
Maar ik was voor Israël. En daarna voor Duitsland, Armenië, Azerbejdzhan en Griekenland met hun ge-hoppa
Oud 30-05-2010, 10:39
Verwijderd
ik heb zo'n hekel aan dat ge-hoppa
Oud 30-05-2010, 10:41
Verwijderd
Ohja, Rusland was ook leuk! Maar ik kwam er pas bij het refrein achter dat hij niet een vreemd soort dialect sprak, maar Engels
Oud 30-05-2010, 10:43
Verwijderd
Deutschland.
Oud 30-05-2010, 10:49
Verwijderd
Soija, mis je me al (Phoebe)
Oud 30-05-2010, 10:49
Verwijderd
Ja hoor! Je bent interessant.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37.