Oud 29-06-2010, 14:37
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh al een tijdje niet meer. Maar ik denk dat de lama wol aan het maken is. Heb je hem sinds gisteren? Dan kun je over drie dagen wol oogsten
Oh wat enig. En dan?

Wil je wel mijn buurvrouw worden?
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Oud 29-06-2010, 14:38
Verwijderd
Whoa, ik klikte per ongeluk op 'inhoud blokkeren' en toen verdween ineens al het geel van deze pagina Ik schrok me kapot. Ik kan duidelijk niet zonder.
Oud 29-06-2010, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Goedenmiddag! Alles wel?

Ik 'geniet' van mn vrije dag. Nog beetje bijkomen van het afgelopen weekend en zo maar eens wat opruimen . Mn fiets staat ook nog op het station, zo maar eens die kant uit hollen gok ik; meteen wat actiefs gedaan.
Mwoa, kan beter/gaat beter worden. En ga je echt in dit weer hardlopen? Of bedoel je figuurlijk hollen?

Citaat:
hoe gaaf is de kamer?
EUR 360/18 m2, grote ramen inbouwkast, twee huisgenoten, bij jou in de buurt. Best gaaf dus, maar ervanuitgaande dat ik het toch niet wordt dat dat salsa het hoogtepunt van mijn week is, de laatste tijd....
Oud 29-06-2010, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Mwoa, kan beter/gaat beter worden. En ga je echt in dit weer hardlopen? Of bedoel je figuurlijk hollen?

EUR 360/18 m2, grote ramen inbouwkast, twee huisgenoten, bij jou in de buurt. Best gaaf dus, maar ervanuitgaande dat ik het toch niet wordt dat dat salsa het hoogtepunt van mijn week is, de laatste tijd....
mweh ik kan het me voorstellen. maar als je hier in de buurt komt wonen is dat wel supervet natuurlijk

maar ik zou gaan salsa'en als je er zo van overtuigt bent dat je het niet gaat worden, en je zit sowieso in een dipje dus je moet wel leuke dingen blijven doen
Oud 29-06-2010, 14:50
Verwijderd
Citaat:
mweh ik kan het me voorstellen. maar als je hier in de buurt komt wonen is dat wel supervet natuurlijk

maar ik zou gaan salsa'en als je er zo van overtuigt bent dat je het niet gaat worden, en je zit sowieso in een dipje dus je moet wel leuke dingen blijven doen
Mja, overtuigd niet, het is meer een wetmatigheid aan het worden hè. En ja, idd, dat is ook juist mijn punt. Ik vind het ook echt stom van ze dat ik niet om zeven uur mag komen. Wie plant nou een hospiteeravond op een avond dat het huis pas om acht uur compleet kan zijn?
Oud 29-06-2010, 14:50
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Mwoa, kan beter/gaat beter worden. En ga je echt in dit weer hardlopen? Of bedoel je figuurlijk hollen?
yeh, zodra het droog is. Maar het is maar n klein stukje en ik vind dat ik iig iets moet doen gezien ik me weer behoorlijk misdragen heb dit weekend
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-06-2010, 14:56
Verwijderd
Ik snap niet waarom iedereen zo optimistisch is over NL-Brazilie, we worden echt geveegd ala Engeland 96.
Oud 29-06-2010, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet waarom iedereen zo optimistisch is over NL-Brazilie, we worden echt geveegd ala Engeland 96.
Ik ben niet optimistisch, maar als je ziet hoe Brazilië voetbalt dit WK, kun je ook niet pessimistisch zijn.
Oud 29-06-2010, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Mja, overtuigd niet, het is meer een wetmatigheid aan het worden hè. En ja, idd, dat is ook juist mijn punt. Ik vind het ook echt stom van ze dat ik niet om zeven uur mag komen. Wie plant nou een hospiteeravond op een avond dat het huis pas om acht uur compleet kan zijn?
oh dat doen wij ook hoor omdat we anders helemaal geen hospiteeravond konden geven. Maar sowieso booeehh dat zij het doen
Oud 29-06-2010, 15:04
Verwijderd
Citaat:
yeh, zodra het droog is. Maar het is maar n klein stukje en ik vind dat ik iig iets moet doen gezien ik me weer behoorlijk misdragen heb dit weekend
Maar 't is nog steeds zo warm. Ik vind rennen als het warm is echt vies.

Citaat:
oh dat doen wij ook hoor omdat we anders helemaal geen hospiteeravond konden geven. Maar sowieso booeehh dat zij het doen
't is ook niet onbegrijpelijk nee, maar toch bluh. Ik dilemma nog steeds een beetje. En ik moet aan het werk verdorie maar ik heb te slechte zin om me te kunnen concentreren.
Oud 29-06-2010, 15:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar 't is nog steeds zo warm. Ik vind rennen als het warm is echt vies.
Dat zeggen mn hersenen ook Maar ik ben eigenwijs en koppig Even al de festivalconsumpties eruit zweten. Want ik heb natuurlijk alleen maar vruchtensappen en bami op
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-06-2010, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Maar 't is nog steeds zo warm. Ik vind rennen als het warm is echt vies.

't is ook niet onbegrijpelijk nee, maar toch bluh. Ik dilemma nog steeds een beetje. En ik moet aan het werk verdorie maar ik heb te slechte zin om me te kunnen concentreren.
oke. ik heb een deal voor je. Als je gaat, kom je daarna bij mij en maken we een fles rose buit & heb je toch nog een beetje een leuke avond

edit: en als de zon weer schijnt doen we dat in het park
edit 2: ik kan het alleen niet later maken dan 12 uur want morgen werken
Oud 29-06-2010, 15:09
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb even een peptalk nodig. Ik moet nu naar Utrecht om m'n statistiekwerkstuk af te maken en daarna statistiek te gaan leren. Wie helpt mij
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-06-2010, 15:10
Verwijderd
Lopen op een loopband, waar airco aanwezig is is de oplossing
Oud 29-06-2010, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb even een peptalk nodig. Ik moet nu naar Utrecht om m'n statistiekwerkstuk af te maken en daarna statistiek te gaan leren. Wie helpt mij
tjop tjop chickie, nog heel even doorzetten en dan heb je vakantie! je kunt het! jaja!
Oud 29-06-2010, 15:15
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
tjop tjop chickie, nog heel even doorzetten en dan heb je vakantie! je kunt het! jaja!


Ja maar saaaaann, ik wil niet meer!

*haalt diep adem*

Ok. Ik kan het. Ik ga het verslag weer ruim voldoende maken en ik ga een 10 halen voor het tentamen
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-06-2010, 15:16
Verwijderd
Citaat:


Ja maar saaaaann, ik wil niet meer!

*haalt diep adem*

Ok. Ik kan het. Ik ga het verslag weer ruim voldoende maken en ik ga een 10 halen voor het tentamen
juist!
Oud 29-06-2010, 15:16
Verwijderd
Citaat:
oke. ik heb een deal voor je. Als je gaat, kom je daarna bij mij en maken we een fles rose buit & heb je toch nog een beetje een leuke avond

edit: en als de zon weer schijnt doen we dat in het park
edit 2: ik kan het alleen niet later maken dan 12 uur want morgen werken
Het is morgen hè. Maar thanks voor het aanbod, ik denk er nog even over na. Ik ga sowieso al naar een andere kamer vanavond en morgenavond ná de salsa ook, wie weet is een van die ineens wél wat.

Citaat:
Ik heb even een peptalk nodig. Ik moet nu naar Utrecht om m'n statistiekwerkstuk af te maken en daarna statistiek te gaan leren. Wie helpt mij
Je andere werkstuk ging goed en is af en dit is het laatste! En je begrijpt het vast beter dan je denk!
Oud 29-06-2010, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet optimistisch, maar als je ziet hoe Brazilië voetbalt dit WK, kun je ook niet pessimistisch zijn.
Elke keer dat brazilie 5 minuten aanzet scoort het.
Oud 29-06-2010, 15:17
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Je andere werkstuk ging goed en is af en dit is het laatste! En je begrijpt het vast beter dan je denk!
Uhuh.. en ik heb priveles gekregen dus nu komt het helemaal goed
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-06-2010, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Het is morgen hè. Maar thanks voor het aanbod, ik denk er nog even over na. Ik ga sowieso al naar een andere kamer vanavond en morgenavond ná de salsa ook, wie weet is een van die ineens wél wat.

Je andere werkstuk ging goed en is af en dit is het laatste! En je begrijpt het vast beter dan je denk!
ah, morgen heb ik al een afspraak, sorry maar mss wordt je het vanavond wel en hoef je er morgen niet eens over na te denken wat je gaat doen *positiviteit instraalt*
Oud 29-06-2010, 15:21
Verwijderd
het is kokend en benauwd op mijn kamer maar ik heb de ventilator van een huisgenoot geleend /wapperende haren
Oud 29-06-2010, 15:22
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Het komt helemaal goed Medeia.. en ik heb morgenavond na 7 uur in ieder geval tijd om ergens wat te gaan drinken als jij een peptalk nodig hebt
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 29-06-2010, 15:23
Verwijderd
Citaat:
ah, morgen heb ik al een afspraak, sorry maar mss wordt je het vanavond wel en hoef je er morgen niet eens over na te denken wat je gaat doen *positiviteit instraalt*
Jup, die van vanavond reserveer ik alvast. Hij is heel dicht in de buurt van een vriendin en met maar twee huisgenootjes dus dikke prima, die neem ik. En als ik niet morgen om 8 uur al op mn werk moet zijn was ik vanavond sowieso wel even langsgekomen, maar dit keer wordt 'm dat dus niet. Goed, ik ga. /zoekteenleven.
Geniet van je bruine benen.

Citaat:
Het komt helemaal goed Medeia.. en ik heb morgenavond na 7 uur in ieder geval tijd om ergens wat te gaan drinken als jij een peptalk nodig hebt
Dankje! Ik ga dus wel maar naar salsa maar ik houd je in mijn achterhoofd!
Oud 29-06-2010, 16:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Haha

Wilders: Meneer Cohen, ik ben gekke Henkie niet
Cohen: Misschien moet u dan Ingrid raadplegen
__________________
you're not my demographic
Oud 29-06-2010, 16:20
Verwijderd
Ik hoop dat Japan wint van Paraguay
Oud 29-06-2010, 16:21
Rationeel
Rationeel is offline
waarom moet er nu net weer stront aan de knikker ontstaan op mijn laatste werkdag

ik stap morgen gewoon op en ze zoeken het maar uit
Oud 29-06-2010, 16:22
Verwijderd
Heeft er iemand hier een minilaptop, puur voor erbij en zo ja ben je daar blij mee? (alsin: handig voor een x college, om op vakantie foto's op te zetten, en tegen verveling tijdens het reizen enzo)
Oud 29-06-2010, 16:23
Verwijderd
Citaat:
waarom moet er nu net weer stront aan de knikker ontstaan op mijn laatste werkdag

ik stap morgen gewoon op en ze zoeken het maar uit
What's up dan? En hoezo laatste werkdag? Oh, voor de vakantie Ik dacht even dat je ontslag had ingediend
Oud 29-06-2010, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Oh wat enig. En dan?

Wil je wel mijn buurvrouw worden?
en dan heb je geld!

Ja is goed hoor
Oud 29-06-2010, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Heeft er iemand hier een minilaptop, puur voor erbij en zo ja ben je daar blij mee? (alsin: handig voor een x college, om op vakantie foto's op te zetten, en tegen verveling tijdens het reizen enzo)
Je zoekt nog een excuus om die ene mooie aanbieding toch te nemen? Lijkt me wel relaxed om een tweede computertje ernaast te hebben.
Oud 29-06-2010, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Je zoekt nog een excuus om die ene mooie aanbieding toch te nemen? Lijkt me wel relaxed om een tweede computertje ernaast te hebben.
nou ja ik denk er al een paar weken over, en nu is er een leuke voor 250 te koop. maar ik ben bang dat 't dan uiteindelijk toch weggegooid geld blijkt ofzo

en eigenlijk wil ik niet 2 computers met 2 verschillende besturingssystemen maar ik ben zo'n materialistisch kutje dat ik nu toch die minilaptop wil
Oud 29-06-2010, 16:29
Verwijderd
Citaat:
nou ja ik denk er al een paar weken over, en nu is er een leuke voor 250 te koop. maar ik ben bang dat 't dan uiteindelijk toch weggegooid geld blijkt ofzo

en eigenlijk wil ik niet 2 computers met 2 verschillende besturingssystemen maar ik ben zo'n materialistisch kutje dat ik nu toch die minilaptop wil
Hmm, wat zijn de specificaties? 250 is geen geld
Oud 29-06-2010, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Hmm, wat zijn de specificaties? 250 is geen geld
Stelt niks voor natuurlijk, maar het is dan ook voor erbij:

Specificaties:
- Processor Intel ATOM N450
- Kloksnelheid 1.66GHz
- Cache geheugen 512KB L2 cache
- Chipset / bussnelheid Mobile Intel NM10 Express (667MHz)
- Geheugen 1Gb DDR2 (1x1GB SDRAM)
- Scherm 10.1" TFT CrystalBrite LED backlight, WSVGA high-brightness 200-nit TFT LCD
- Grafische kaart Intel GMA 3150, 64Mb dedicated RAM
- Widescreen scherm
- Resolutie 1024x600

Oud 29-06-2010, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Stelt niks voor natuurlijk, maar het is dan ook voor erbij:

Specificaties:
- Processor Intel ATOM N450
- Kloksnelheid 1.66GHz
- Cache geheugen 512KB L2 cache
- Chipset / bussnelheid Mobile Intel NM10 Express (667MHz)
- Geheugen 1Gb DDR2 (1x1GB SDRAM)
- Scherm 10.1" TFT CrystalBrite LED backlight, WSVGA high-brightness 200-nit TFT LCD
- Grafische kaart Intel GMA 3150, 64Mb dedicated RAM
- Widescreen scherm
- Resolutie 1024x600
Nja, dan kan het er prima mee door.
Oud 29-06-2010, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Nja, dan kan het er prima mee door.
dus jij zegt doen?

grijs of zwart?

ik denk er overigens nog even over na.
Oud 29-06-2010, 16:38
Verwijderd
Ah ik zie weer zon, ik zit weer buiten
Oud 29-06-2010, 16:39
Verwijderd
zilvergrijs? Dat vind ik wel mooi bij laptops zwart wordt zo snel vlekkerig.

Ik zit lekker op het balkon in de schaduw precies goed hier. En af en toe waait het, maar dan brengt de wind me zonverwarmde lucht, dus blijft de gevoelstemperatuur ongeveer hetzelfde.
Oud 29-06-2010, 16:57
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
What's up dan? En hoezo laatste werkdag? Oh, voor de vakantie Ik dacht even dat je ontslag had ingediend
te veel om op te noemen, maar ik zeg TABEE!
Oud 29-06-2010, 17:10
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
heerlijk, in 7km alle Graspop-sars uit mn lichaam gewerkt. Het was wel ploeteren maar je voelt je meteen een nieuw mens
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-06-2010, 17:18
Verwijderd
Citaat:
heerlijk, in 7km alle Graspop-sars uit mn lichaam gewerkt. Het was wel ploeteren maar je voelt je meteen een nieuw mens
er is ook drugs hoor? dat is wat effectiever
Oud 29-06-2010, 17:20
Verwijderd
M'n zusje vertelde net dat ik haar blijkbaar vroeger had wijsgemaakt dat in van die stenen containers bij ons om de hoek lijken lagen. Kan me niet herinneren dat ik dat heb gezegd maar ze heeft er nog steeds trauma's van d;d;D: Ze gooit eerst de klep open en doet dan helemaal para een stap naar achter en gooit van een afstandje het vuilnis erin
wat was ik toch grappig vroeger ;d
Oud 29-06-2010, 17:22
Verwijderd
Mweh ik faal hard in de quest puzzel van deze maand en er gaan de hele tijd wolken voor de zon en dan is het koud Nou ja, te koud om in bikini op het dakterras te liggen, midden in de wind
Oud 29-06-2010, 17:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
er is ook drugs hoor? dat is wat effectiever
true, maar drugs is vast niet zo goed voor je conditie!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-06-2010, 17:23
Verwijderd
Citaat:
M'n zusje vertelde net dat ik haar blijkbaar vroeger had wijsgemaakt dat in van die stenen containers bij ons om de hoek lijken lagen. Kan me niet herinneren dat ik dat heb gezegd maar ze heeft er nog steeds trauma's van d;d;D: Ze gooit eerst de klep open en doet dan helemaal para een stap naar achter en gooit van een afstandje het vuilnis erin
wat was ik toch grappig vroeger ;d
Oud 29-06-2010, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Stelt niks voor natuurlijk, maar het is dan ook voor erbij:

Specificaties:
- Processor Intel ATOM N450
- Kloksnelheid 1.66GHz
- Cache geheugen 512KB L2 cache
- Chipset / bussnelheid Mobile Intel NM10 Express (667MHz)
- Geheugen 1Gb DDR2 (1x1GB SDRAM)
- Scherm 10.1" TFT CrystalBrite LED backlight, WSVGA high-brightness 200-nit TFT LCD
- Grafische kaart Intel GMA 3150, 64Mb dedicated RAM
- Widescreen scherm
- Resolutie 1024x600

[afbeelding]
Een netbook heet zoiets officieel. Verwacht er niet teveel van.
Oud 29-06-2010, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Een netbook heet zoiets officieel. Verwacht er niet teveel van.
Is er dan een verschil tussen een netbook en een minilaptop? Ik verwacht er ook niet veel van, ik wil als nodig een beetje kunnen surfen, word documentje typen en wat foto's erop zetten (op vakantie bijv, die er vervolgens weer af gaan als ze op mijn echte pc staan) maar dat moet geen probleem zijn met deze specificaties toch?
Oud 29-06-2010, 17:25
Verwijderd
Citaat:
true, maar drugs is vast niet zo goed voor je conditie!
True! sporten wel. Ligt er natuurlijk aan wat voor een sport, want zelfs domme dingen noemen ze al een sport
Oud 29-06-2010, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Is er dan een verschil tussen een netbook en een minilaptop? Ik verwacht er ook niet veel van, ik wil als nodig een beetje kunnen surfen, word documentje typen en wat foto's erop zetten (op vakantie bijv, die er vervolgens weer af gaan als ze op mijn echte pc staan) maar dat moet geen probleem zijn met deze specificaties toch?
Nee, netbook is gewoon de naam die men dit soort apparaatjes heeft gegeven. Houdt er trouwens wel rekening mee dat veel van die netbooks bijvoorbeeld al moeite hebben met een youtube-filmpje op hogere kwaliteit. Of dat ook voor deze geldt weet ik alleen niet.
Oud 29-06-2010, 17:42
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Houdt er trouwens wel rekening mee dat veel van die netbooks bijvoorbeeld al moeite hebben met een youtube-filmpje op hogere kwaliteit. Of dat ook voor deze geldt weet ik alleen niet.
Waarschijnlijk wel (onboard intel chip); dus HD gaat lastig worden.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.