Oud 23-12-2015, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk ik zoek gewoon iets dat niet chemisch is en daardoor zijn lever weer extra aantast. Maar als jij het niet weet, kan ik het morgen wel even bij de DA vragen. Weet niet of M. daar iets vanaf weet, maar ze zei gisteren nog dat ze 6 jaar naar school was geweest, daar heeft ze misschien iets over geleerd.

Nee, maar toch, nierschade en een blaasontsteking, hoe kan dat nou zonder dat ik het door heb gehad?
Ik vind wel al een hele tijd druppeltjes bloed (formaat speldenknop), maar ik kon bij allebei de debieltjes niks vinden en ik heb ze echt grondiger gecheckt dan we allemaal wilden als het door blaasontsteking komt, verklaart dat wel een hoop. Maar hij lijkt er helemaal geen last van te hebben, ook tijdens het plassen niet.
Ik heb gisteren toevallig nog symptomen gecheckt van blaasontsteking en er wordt overal geschreven dat er maar weinig echte symptomen zijn. Hier lijkt Jinx ontzettend te persen tijdens het plassen, maar dat moet je ook maar net opvallen (al helemaal omdat we bakken hebben waar een kap op zit). Ik vond ook bloed en heb daarom de DA gebeld. Bij nader inzien liggen er ook maar hele kleine miniplasjes in de bak (lang leve het klonterend kattengrind). Katten izjn geprogrammeerd om te doen alsof er niks aan de hand is.
Advertentie
Oud 23-12-2015, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Ik heb toch regelmatig last gehad van migraine en slechts twee keer in mijn leven een BH aangehad.
Oud 23-12-2015, 22:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij mij zitten Esprit bh's heel fijn maar het is gewoon persoonlijk.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-12-2015, 22:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Bij mij zitten Esprit bh's heel fijn maar het is gewoon persoonlijk.
Alle Esprit beha's die ik tot nu toe gepast/ in mijn handen heb gehad hadden echt minstens 1,5cm vulling er in. Nee dank je Dat hoeft van mij niet zo
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-12-2015, 22:17
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Alle Esprit beha's die ik tot nu toe gepast/ in mijn handen heb gehad hadden echt minstens 1,5cm vulling er in. Nee dank je Dat hoeft van mij niet zo
Want dat zit niet lekker? Of worden ze dan te groot?
Oud 23-12-2015, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Bij mij zitten Esprit bh's heel fijn maar het is gewoon persoonlijk.
Die zitten bij mij wel prima, zolang ik maar stil blijf staan. Zodra ik ook maar het pashok uitkomt, wiebelt de hele boel alle kanten op. Dat is wel vrij vervelend.
Oud 23-12-2015, 22:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Want dat zit niet lekker? Of worden ze dan te groot?
Dan moet ik een maat groter hebben - anders blubbert alles er uit. En die maat hebben ze dan weer niet in mijn omvang van Esprit. Maar veel vulling vind ik sowieso niet chill, mijn lijf is prima in verhouding zonder extra vulling
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-12-2015, 22:22
Verwijderd
Er zijn echt gruwelijk veel vrouwen die rare bh's aan hebben. Toen ik een poging deed om de vierdaagse te lopen, viel me op hoeveel vrouwen zwabberbh's aan hebben. Ik heb me daar echt over verbaasd, als ik ga wandelen of ga sporten, moet het helemaal ingesnoerd zitten. Dat gewiebel de hele tijd, daar wordt je toch helemaal gestoord van?
Oud 23-12-2015, 22:23
Verwijderd
Hier zijn ze al begonnen met vuurwerk afsteken
Oud 23-12-2015, 22:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje wat is dan het grote verschil tussen homeopathie en fytotherapie?
Welk verschil is er niet? Klassieke homeopathie is gericht op het behandelen van klachten met verdunningen/schudden van stoffen die dezelfde symptomen veroorzaken als de te behandelen klachten. Fytotherapie ('plantentherapie') is gewoon kruidengeneeskunde; het behandelen van symptomen met kruiden die bewerkt of onbewerkt kunnen zijn.
Citaat:
Fytotherapie/planten kunnen net zo goed (of meer) de lever beschadigen als "chemische" middelen. Veel wat uit "de natuur" komt is gevaarlijk.
Wat uit het lab komt is ook gevaarlijk. Zo lang je weet hoe je het toe moet passen, is er niets gevaarlijks aan.
Citaat:
Er zijn echt gruwelijk veel vrouwen die rare bh's aan hebben. Toen ik een poging deed om de vierdaagse te lopen, viel me op hoeveel vrouwen zwabberbh's aan hebben. Ik heb me daar echt over verbaasd, als ik ga wandelen of ga sporten, moet het helemaal ingesnoerd zitten. Dat gewiebel de hele tijd, daar wordt je toch helemaal gestoord van?
Ja hč De lelijkste vind ik nog wel de slecht passende balconette bh's. Sowieso zie ik niet zo in hoe dat lekker kan zitten/enige ondersteuning biedt.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-12-2015, 22:48
Verwijderd
Nou jah, een chemotherapie blijft altijd gevaarlijk.
Oud 23-12-2015, 22:51
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-12-2015, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Ja hč De lelijkste vind ik nog wel de slecht passende balconette bh's. Sowieso zie ik niet zo in hoe dat lekker kan zitten/enige ondersteuning biedt.
Nou ja, ik heb sowieso een hekel aan slechtzittende bh's. Bh's die zich (op schouders dan wel rug) aftekenen, waar je borsten half uitvallen, waarvan je armpitboobs krijgt, waar je zwabberborsten van krijgt. Ik heb daar echt een hekel aan
Oud 23-12-2015, 22:58
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nou ja, ik heb sowieso een hekel aan slechtzittende bh's. Bh's die zich (op schouders dan wel rug) aftekenen, waar je borsten half uitvallen, waarvan je armpitboobs krijgt, waar je zwabberborsten van krijgt. Ik heb daar echt een hekel aan
Of die nčt niet strak genoeg om kunnen, zodat ze elke keer net een beetje schuiven. En dan de hele dag weg zijn en de hele dag met een kutbh opgescheept zitten
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-12-2015, 22:58
Verwijderd
Ik heb (gelukkig) alleen maar goede bh's, maar ik heb altijd medelijden met vrouwen die slechte bh's aan hebben
Oud 23-12-2015, 22:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb gisteren toevallig nog symptomen gecheckt van blaasontsteking en er wordt overal geschreven dat er maar weinig echte symptomen zijn. Hier lijkt Jinx ontzettend te persen tijdens het plassen, maar dat moet je ook maar net opvallen (al helemaal omdat we bakken hebben waar een kap op zit). Ik vond ook bloed en heb daarom de DA gebeld. Bij nader inzien liggen er ook maar hele kleine miniplasjes in de bak (lang leve het klonterend kattengrind). Katten izjn geprogrammeerd om te doen alsof er niks aan de hand is.
Oh. Ik voelde me al vet schuldig kleine plasjes merk ik niet, want ik heb Zwart ook nog. En omdat ik niet kon vinden bij welke van de twee het bloed vandaan kwam, vond ik het zinloos om de DA te bellen (en ik twijfelde steeds of het echt bloed is of stiekem gewoon wat anders).
Dus nee, ik voel me nog steeds vet schuldig.


De DA zei dat ik Rood vannacht in de badkamer moest opsluiten zodat hij niet op de bak gaat, maar dat ga ik echt niet doen. Ik ga de woonkamerdeur dicht doen en alles dat plasbaar is in de gang weghalen.
No way dat ik hem moederziel alleen in die koude badkamer ga laten zitten Zwart van slag, Rood van slag, ik van slag. Ik kan niet eens slapen als hij in de woonkamer ligt ipv bij mij in bed en daarbij ben ik altijd alert op een aanval en dat gaat niet als hij niet bij me ligt.

En Rood is een zielig katje dat gaat mauwen en aan de deur gaat krabben enzo ik ga er liever zelf bij liggen in de badkamer dan dat ik hem de hele nacht opsluit.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-12-2015, 23:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Soms zie ik ook van die dames hardlopen met wiebelborsten en dan krijg ik al pijn als ik er alleen al naar kijk
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-12-2015, 23:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb trouwens wel goede bh's, maar ik heb er eigenlijk 1 het meeste aan. Een van de anderen zit eigenlijk effe wat te strak en de andere jeukt heel snel. Maar ze zitten wel goed
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-12-2015, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Oh. Ik voelde me al vet schuldig kleine plasjes merk ik niet, want ik heb Zwart ook nog. En omdat ik niet kon vinden bij welke van de twee het bloed vandaan kwam, vond ik het zinloos om de DA te bellen (en ik twijfelde steeds of het echt bloed is of stiekem gewoon wat anders).
Dus nee, ik voel me nog steeds vet schuldig.


De DA zei dat ik Rood vannacht in de badkamer moest opsluiten zodat hij niet op de bak gaat, maar dat ga ik echt niet doen. Ik ga de woonkamerdeur dicht doen en alles dat plasbaar is in de gang weghalen.
No way dat ik hem moederziel alleen in die koude badkamer ga laten zitten Zwart van slag, Rood van slag, ik van slag. Ik kan niet eens slapen als hij in de woonkamer ligt ipv bij mij in bed en daarbij ben ik altijd alert op een aanval en dat gaat niet als hij niet bij me ligt.

En Rood is een zielig katje dat gaat mauwen en aan de deur gaat krabben enzo ik ga er liever zelf bij liggen in de badkamer dan dat ik hem de hele nacht opsluit.
Ik vind het ook geen doen om ze op te sluiten. "Gewoon, eentje in de badkamer met de bak erbij en dan wachten tottie plast." Nou eh, nee. Niet schuldig voelen, nergens voor nodig. De volgende keer misschien wel sneller DA bellen, ik heb vrijwel meteen gebeld toen ik bloed zag liggen, ook al zag ik niet waar het aan lag. Gewoon even bellen om te overleggen, daar zijn die mensen voor. Ik ben over het algemeen vrij nuchter en geen jankerd, maar ik heb wel een hele fijne fokker aan wie ik van alles kan vragen. Heb haar ook het eerst geappt toen ik bloed vond en zij raadde me aan om de DA te bellen.

Citaat:
Soms zie ik ook van die dames hardlopen met wiebelborsten en dan krijg ik al pijn als ik er alleen al naar kijk
Nou ja, als je hardloopt met een gewone bh heb je wiebelborsten. Ik heb een oud-collega die flinke borsten heeft en zij heeft ook al wiebelborsten als ze gewoon zit te typen achter de pc. Daar heb ik veel meer pijn van.

Citaat:
Ik heb trouwens wel goede bh's, maar ik heb er eigenlijk 1 het meeste aan. Een van de anderen zit eigenlijk effe wat te strak en de andere jeukt heel snel. Maar ze zitten wel goed
Dit heb ik ook! Maar ik heb me zojuist voorgenomen komende week toch maar even de lingeriezaak hier binnen te lopen om een nieuwe te halen. Ik heb drie goede bh's waarvan twee echt al eeuwen, dus die zijn wel toe aan vervanging. Heb ik besloten.

Overigens hoor ik allemaal die Limburgers op tv en radio en kan ik het mijn collega's niet kwalijk nemen dat ze me niet serieus nemen als ik boos ben. Al is mijn accent niet zo erg, maar dan nog. Tering.
Oud 24-12-2015, 02:12
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Sinds dat ik er dit jaar ineens 2 cupmaten bijkreeg (ik weet nog steeds niet hoe) heb ik eigenlijk maar 2 bh's die OK zitten. M'n maat is nu ineens lastig te vinden in winkels, dus ik moet nog uitvinden waar ik de beste kan kopen. M'n HEMA sportbh vind ik eigenlijk wel het chillst, want 1) het drukt alles plat en 2) panterprint, maar omdat het een halterding is kan dat niet overal onder.
Bleh, ik vind het maar onhandig, tieten.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-12-2015, 08:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik vind het ook geen doen om ze op te sluiten. "Gewoon, eentje in de badkamer met de bak erbij en dan wachten tottie plast." Nou eh, nee. Niet schuldig voelen, nergens voor nodig. De volgende keer misschien wel sneller DA bellen, ik heb vrijwel meteen gebeld toen ik bloed zag liggen, ook al zag ik niet waar het aan lag. Gewoon even bellen om te overleggen, daar zijn die mensen voor. Ik ben over het algemeen vrij nuchter en geen jankerd, maar ik heb wel een hele fijne fokker aan wie ik van alles kan vragen. Heb haar ook het eerst geappt toen ik bloed vond en zij raadde me aan om de DA te bellen.

Overigens hoor ik allemaal die Limburgers op tv en radio en kan ik het mijn collega's niet kwalijk nemen dat ze me niet serieus nemen als ik boos ben. Al is mijn accent niet zo erg, maar dan nog. Tering.
Hij moest het juist ophouden, dus geen kleedjes in de badkamer, niks. No way.
Zwart had volgens mij wel dorst, want die was net aan het kutten, dus die heb ik maar in de woonkamer gelaten. Rood ligt nog heerlijk in coma haal zo gewoon de bak uit de woonkamer, ga er een beetje van uit dat ze goed genoeg opgevoed zijn om niet zomaar ergens te gaan plassen.

Ja, ik had ook moeten bellen, maar ik ben juist wel die paniekerige moeder die voor alles belt, dus nu dacht ik erover om eerst te vinden waar het vandaan kwam. Maar zal het zo wel melden.

En ja, Limburgers praten raar ik hoor ook altijd aan mijn lief als ze heel veel dialect heeft gepraat, dan is haar accent ineens heel zwaar
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-12-2015, 08:34
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Wat uit het lab komt is ook gevaarlijk. Zo lang je weet hoe je het toe moet passen, is er niets gevaarlijks aan.
Dank voor het herhalen van wat ik al zei.
Oud 24-12-2015, 10:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hij was superbraaf, ze hoefde maar 1x opnieuw te prikken heb nu voor een week antibiotica mee tegen nierbekkenontsteking, want alles wijst erop dat dat het is. Ze wilde het risico niet nemen dat hij in een week wel ziek zou worden en we de kweek af hadden gewacht. Volgende week weer terug voor de uitslag van de kweek.

De medicatie voor de epilepsie wordt wel goed opgenomen, maar omdat hij nog te vaak aanvallen heeft, gaan we daar volgende week ook mee wisselen of combineren.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-12-2015, 10:23
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
De wederhelft heeft voor we hierheen zijn verhuisd snel nog wat bh's gescoord. Hier zijn ze meer van de pro-ana heb ik de indruk. Sowieso zie je regelmatig van die skeletten over straat lopen.
Oud 24-12-2015, 10:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Dan moet ik een maat groter hebben - anders blubbert alles er uit. En die maat hebben ze dan weer niet in mijn omvang van Esprit. Maar veel vulling vind ik sowieso niet chill, mijn lijf is prima in verhouding zonder extra vulling
Ze hebben ook niet voorgevormde. Die vind ik ook fijner.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-12-2015, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik had ook moeten bellen, maar ik ben juist wel die paniekerige moeder die voor alles belt, dus nu dacht ik erover om eerst te vinden waar het vandaan kwam. Maar zal het zo wel melden.

En ja, Limburgers praten raar ik hoor ook altijd aan mijn lief als ze heel veel dialect heeft gepraat, dan is haar accent ineens heel zwaar
Ik bel normaal niet zo gauw, maar ik vind bloed wel iets om voor te bellen. Ik ben sowieso wel van het bellen om te overleggen, niet zozeer om paniek te zaaien. Daar zijn ze voor. Doe ik op het werk ook, als het om cliënten gaat. Maar dat is dan ook om te zorgen dat eventuele verantwoordelijkheid niet zo zeer meer bij mij ligt.

Aan Jos was niet meer te horen dat hij uit LImburg kwam, tot ik bij hem introk. Toen kreeg hij ineens te horen dat zijn accent veel erger was geworden. Omdat we thuis dialect praten. Als ik een niet-limburgse vriend had gehad, was mijn accent ook al veel minder geweest, denk ik.

Citaat:
Hij was superbraaf, ze hoefde maar 1x opnieuw te prikken heb nu voor een week antibiotica mee tegen nierbekkenontsteking, want alles wijst erop dat dat het is. Ze wilde het risico niet nemen dat hij in een week wel ziek zou worden en we de kweek af hadden gewacht. Volgende week weer terug voor de uitslag van de kweek.

De medicatie voor de epilepsie wordt wel goed opgenomen, maar omdat hij nog te vaak aanvallen heeft, gaan we daar volgende week ook mee wisselen of combineren.
Oud 24-12-2015, 14:08
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
De wederhelft heeft voor we hierheen zijn verhuisd snel nog wat bh's gescoord. Hier zijn ze meer van de pro-ana heb ik de indruk. Sowieso zie je regelmatig van die skeletten over straat lopen.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 24-12-2015, 14:14
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ik heb mogelijk een oplossing gevonden voor het buiten de bak pissen van mijn kat. Hij gaat namelijk wel gewoon op de bak hoor, maar steekt zijn reet zo ver buiten de bak dat het de hele ruimte doorgaat behalve de bak. Dat is ook weleens gebeurd terwijl ik daar nietsvermoedend stond en mijn broek nat voelde worden
Eerst hadden we een elektrische bak, maar omdat hij er dus zo'n 2 jaar buiten heeft gepist, was de gehele bedrading en elektrische aansturing naar de klote en die is dus overleden. Ik had er nog een soort klep voor gekocht, zodat het voor Koen heel moeilijk zou worden om nog over de rand van die klep te pissen, maar het lukte hem toch.
Nu heb ik een normale kattenbak en het deurtje verkeerd gehangen zodat die al een beetje naar binnen hangt. Die heb ik beplakt met een strook aluminiumfolie en nu vind ik al 1,5 dag geen pis meer op de vloer! Hoera!
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 24-12-2015, 14:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik bel normaal niet zo gauw, maar ik vind bloed wel iets om voor te bellen. Ik ben sowieso wel van het bellen om te overleggen, niet zozeer om paniek te zaaien. Daar zijn ze voor. Doe ik op het werk ook, als het om cliënten gaat. Maar dat is dan ook om te zorgen dat eventuele verantwoordelijkheid niet zo zeer meer bij mij ligt.

Aan Jos was niet meer te horen dat hij uit LImburg kwam, tot ik bij hem introk. Toen kreeg hij ineens te horen dat zijn accent veel erger was geworden. Omdat we thuis dialect praten. Als ik een niet-limburgse vriend had gehad, was mijn accent ook al veel minder geweest, denk ik.


Ja, ik weet het, maar ik dacht, laat ik nu eens niet compleet in paniek raken om niks

Mijn lief klonk niet zo heel Limburgs meer, maar nu woont ze daar weer sinds een jaar en ik hoor altijd precies wanneer ze het hele weekend bij haar broer is geweest en dus dialect heeft gepraat toen ik haar net leerde kennen, was het accent een beetje van het type "je zou ook Brabants kunnen zijn".
Citaat:
ik heb mogelijk een oplossing gevonden voor het buiten de bak pissen van mijn kat. Hij gaat namelijk wel gewoon op de bak hoor, maar steekt zijn reet zo ver buiten de bak dat het de hele ruimte doorgaat behalve de bak. Dat is ook weleens gebeurd terwijl ik daar nietsvermoedend stond en mijn broek nat voelde worden
Eerst hadden we een elektrische bak, maar omdat hij er dus zo'n 2 jaar buiten heeft gepist, was de gehele bedrading en elektrische aansturing naar de klote en die is dus overleden. Ik had er nog een soort klep voor gekocht, zodat het voor Koen heel moeilijk zou worden om nog over de rand van die klep te pissen, maar het lukte hem toch.
Nu heb ik een normale kattenbak en het deurtje verkeerd gehangen zodat die al een beetje naar binnen hangt. Die heb ik beplakt met een strook aluminiumfolie en nu vind ik al 1,5 dag geen pis meer op de vloer! Hoera!
Nice! Die van mij snappen dat deurtje niet eens
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-12-2015, 14:26
Verwijderd
Gewoon doorheen duwen als ze ergens gaan zitten. Of ik heb ook hierbij erg veel geluk gehad met katten misschien.
Oud 24-12-2015, 14:27
Verwijderd
Ik vind esprit beha's ook fijn, en dan gewoon de voorgevormde met 3 mm padding, geen push up. Meeste beha's hebben ze gewoon in push-up, voorgevormde en dunne variant. Maar ik koop het altijd online dus misschien hangt er alleen push-up in de winkels ofzo

Ik heb nu voedingsbeha's en die van de H&M zijn de enige die geen zeventig euro zijn (beetje zonde als je ze maar een jaar draagt) én er niet uit zien alsof je 85 bent.
Oud 24-12-2015, 14:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Gewoon doorheen duwen als ze ergens gaan zitten. Of ik heb ook hierbij erg veel geluk gehad met katten misschien.
Ik heb ze er echt al zo vaak doorheen geduwd vanochtend ging het toevallig wel. Ik had het deurtje erop gedaan om hem tegen te houden, maar na de DA moest hij zo nodig, dat hij wel ging.
Zijn zus zit er altijd een beetje naar te kijken met haar "ik snap het niet"-blik
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-12-2015, 14:56
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ik vind esprit beha's ook fijn, en dan gewoon de voorgevormde met 3 mm padding, geen push up. Meeste beha's hebben ze gewoon in push-up, voorgevormde en dunne variant. Maar ik koop het altijd online dus misschien hangt er alleen push-up in de winkels ofzo

Ik heb nu voedingsbeha's en die van de H&M zijn de enige die geen zeventig euro zijn (beetje zonde als je ze maar een jaar draagt) én er niet uit zien alsof je 85 bent.
Voedingsbeha's op je vijfentachtigste.

Toen ik vroagah net iets molliger was paste die van de Esprit mij ook heel fijn! Nu zijn te groot. *pruil*
Oud 24-12-2015, 14:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Nice! Die van mij snappen dat deurtje niet eens
Die van mij werkt het deurtje eruit en gaat dan op de bak, dus die laat ik er maar helemaal uit
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 24-12-2015, 15:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb net op 3 verschillende sites zorgverzekeringen vergeleken, en waar ik nu zit is het goedkoopste, zelfs als ik fysio tot 500 erbij neem mooi, hoef ik alleen die module maar aan te zetten en dan ben ik klaar.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-12-2015, 15:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
"Best gek he, dat je op meer plekken sigaretten kan kopen dan brood?"

Best gek he, al die irritante kinderen in die kuttyfushoerenreclames voor elk yt filmpje.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-12-2015, 15:41
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Hoe zit dat eigenlijk in Nederland, is het nog steeds alleen de SP die het zwakzinnige zorgstelsel wil hervormen?
Oud 24-12-2015, 16:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hoe zit dat eigenlijk in Nederland, is het nog steeds alleen de SP die het zwakzinnige zorgstelsel wil hervormen?
Ik volg geen politiek/nieuws meer, lekker rustig
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-12-2015, 16:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er is nu toch wat op tv! Kortingsbrigade.nl een vent die allemaal aanbiedingen aan elkaar lult, maar vooral met Sven (die staat buiten beeld) communiceert
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-12-2015, 16:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
"Blabla zoveel inch, dat betekent zoveel centimeter in de dia..gonaal."
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-12-2015, 18:11
Verwijderd
Hard gelachen om een kerstkaart die m'n ouders kregen van kennissen:

'Bij ons gaat alles nog als vanouds. Er gebeurt niet zo veel. We worden steeds ouder. Piet is al 88 jaar.
Liefs van Wilma en Piet'
Oud 24-12-2015, 18:20
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ik heb een abces in mijn neus en ik zit heel erg te twijfelen of ik nu langs een huisartsenpost moet voor penicilline, op kerstavond, omdat mijn huisarts had gezegd dat ik dat niet steeds moet uitstellen.
Oud 24-12-2015, 18:31
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Of kan je voor zoiets niet naar de hap? Is dat alleen voor spoed? Ik ben in Brabant, moet ik dan naar Amsterdam? :''(
Oud 24-12-2015, 18:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je kan altijd sowieso bellen om te overleggen. Zomaar langsgaan kan volgens mij nergens.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-12-2015, 20:59
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik vind esprit beha's ook fijn, en dan gewoon de voorgevormde met 3 mm padding, geen push up. Meeste beha's hebben ze gewoon in push-up, voorgevormde en dunne variant. Maar ik koop het altijd online dus misschien hangt er alleen push-up in de winkels ofzo

Ik heb nu voedingsbeha's en die van de H&M zijn de enige die geen zeventig euro zijn (beetje zonde als je ze maar een jaar draagt) én er niet uit zien alsof je 85 bent.
Die van de H&M zijn wel leuk idd, maar er zit zo'n antisliprandje in (WHY) en dat prikt. De Lidl had laatst voedingsbh's voor like 8 euro, daar heb ik er twee van en die zijn ook goed. Met beugel, zonder vullig, en zien er leuk uit.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 25-12-2015, 02:01
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
vreemd dat Durian verbannen is met de reden offtopic posten. Ik heb zijn post van afgelopen maand bekeken en ik zie heel af en toe een merkwaardige post maar niet echt storend of vreselijk offtopic.
Het meest van de tijd is hij gewoon serieus. Waarom moet zo iemand een ban krijgen, zijn de fb's bang dat ze anders de topics niet meer kunnen bijbenen op dit vreselijk drukbezochte forum met al die actieve leden?
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 25-12-2015, 02:56
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik heb een abces in mijn neus en ik zit heel erg te twijfelen of ik nu langs een huisartsenpost moet voor penicilline, op kerstavond, omdat mijn huisarts had gezegd dat ik dat niet steeds moet uitstellen.
Ja, even bellen!

Citaat:
Hoe zit dat eigenlijk in Nederland, is het nog steeds alleen de SP die het zwakzinnige zorgstelsel wil hervormen?
Ik heb me er niet in verdiept, maar heb er ook geen andere partijen over gehoord, nee.

Ik denk wel dat we binnenkort meer progressieve populisten krijgen, n.a.v. het overweldigende succes van Bernie Sanders. Je ziet het in Europa al een beetje met Jeremy Corbyn.
Oud 25-12-2015, 05:59
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline


Ehm.
Oud 25-12-2015, 10:06
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
vreemd dat Durian verbannen is met de reden offtopic posten. Ik heb zijn post van afgelopen maand bekeken en ik zie heel af en toe een merkwaardige post maar niet echt storend of vreselijk offtopic.
Het meest van de tijd is hij gewoon serieus. Waarom moet zo iemand een ban krijgen, zijn de fb's bang dat ze anders de topics niet meer kunnen bijbenen op dit vreselijk drukbezochte forum met al die actieve leden?
De enige reden die ze mij konden vertellen is dat andere/nieuwe mensen worden afgeschrokken door offtopic posts.. Verder is het regels zijn regels. Ze hebben nthn3d ook al bedreigd met een ban.
Oud 25-12-2015, 10:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vaak is het niet alleen het offtopic posten, maar vooral het compleet negeren van aanwijzingen wat dat betreft.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44.