Oud 25-08-2002, 13:55
Verwijderd
Chatten. Wie kent dit fenomeen niet? Vooral TMF kijkend, sms-end en Breezer drinkend Nederland voelt zich zeer thuis in het internetwereldje. Stiekem hopend op een (seksuele) relatie, of vanwege egostrelende motieven; er zijn ontelbare redenen om je, verscholen achter je anonimiteit natuurlijk, te verschansen op het medium internet.

Maar wat mij nogal opvalt is dat er een heuse generatie exponentieel ontwikkeld in deze tak van de samenleving. Verzameld bij de buurthuizen en jeugdsozen van internet, oftewel de chatboxen van de sites van jongerenradiostations en populaire muziekzenders, leeft de vrijheid van meninguiting meer dan ooit! Weliswaar ongezouten meningen, maar het is toch fijn om te weten dat je je stem uit kan brengen om te laten zien dat je Ajaxcieden kankerjoden vindt, en dat alle kutbuitenlanders het land uit moeten. Onder origineel bedachte pseudoniemen zoals Adolf Hitler of Pim Fortuyn (stel je voor dat iemand er achter komt wie je bent!) laat je te horen brengen dat Joden terug in de oven moeten of dat Wim Kok een klootzak is. Ja ja, de jeugd van tegenwoordig, onze toekomst, weet de boodschap nu al genuanceerd over te laten komen.

Aan de andere kant zijn er de lange, blonde en gespierde knullen die op het hoogtepunt van hun pubertijd onder het alias 'BigBoy21' of 'Geile_Rakker_30_CM' over hun seksuele talenten spuien om zo snel mogelijk de lekkere chickies in de chatroom 'adult' in te palmen. Dezelfde chickies die op 'het leukste online smoelenboek' hun geplamuurde koppies etaleren, in afwachting van de tientallen berichtjes zoals "Hey schatje jij ziet er leuk uit, zullen we een keertje uitgaan? -XXX- loverboy15".

Over 'het leukste online smoelenboek' gesproken, www.cu2.nl, deze site is toch wel het epicentrum van de chattende huppelkutjes en sekszoekende bikkels. Op deze site is het mogelijk om een persoonlijk profiel aan te maken, waarin je persoonlijke gegevens en andere kenmerken publiceert die jou als persoon uniek maken. Op deze site bestaat er een ongeschreven regel dat je een vragenlijst invult en die in je profiel neerkwakt. Een stel psychologisch diepzinnige en goed doordachte vragen geven aan of je wel cool genoeg bent om in iemand zijn 'wannabe vriendenlijstje' te mogen staan. Zo zijn onder de jongens de seksvragen natuurlijk het populairst, want iedereen staat te springen om te weten "wat je favoriete plek is waar je HET ooit gedaan hebt" of "waar je HET ooit nog eens wilt doen" . Je staat versteld op wat voor spectaculaire plaatsen de maagden van tegenwoordig de liefde hebben bedreven. De meest karakterbepalende vraag is natuurlijk "Wat is je favoriete drankje?". 99 % van de ondervraagden vult hier uiteraard "BaCarDiE BrEeZaHh!!1!" in (verklaart de term BrEeZaH-cultuur.) Als je Breezer drinkt hoef je je niet perse te identificeren met iemand van de BrEeZaH-cultuur.

Och en wee, ik zou nog pagina's door moeten typen om een compleet naslagwerk te creëren over deze jonge generatie mensen, om alle aspecten van deze boeiende generatie te analyseren en te catalogiseren. Maar met een schuddend hoofd neem ik al weer een nieuwe horde meelopers waar die zich ontwikkeld heeft. Vooral op het FOK!-forum neem ik waar dat het tegenwoordig cool is om tegen mensen uit de BrEeZaH-cultuur te zijn. Bij de eerste de beste foto van een meisje, worden de BrEeZaH-termen al in de ring gegooid om desbetreffende te demoniseren. Indien een beetje make-up of zelfs als er een stuk ontbloot huid te zien is, wordt de gene op de foto gelijk als BrEeZaH-chick aan de schandpaal genageld. De betekenis van 'BrEeZaH' heeft zich achter mijn rug om uitgebreid naar het dagelijks leven, terwijl het mijn intentie was de BrEeZaH-term te beperken tot internet gebruikers / gebruiksters.

Om iemand te kunnen classificeren tot de BrEeZaH-generatie, heb ik de volgende definities bedacht. Zij overspannen (nog) niet de gehele generatie denk ik, maar het komt al aardig in de buurt.

~BrEe-ZaH-cul-tuur (de ~ (v.)) het collectief dat zich op het medium Internet verschanst met verschillende motieven, veelal om zichzelf te etaleren in de hoop een (seksuele) relatie te krijgen en/of ego strelende praktijken te beoefenen en tegelijkertijd zijn of haar arrogantie te uiten. Communicatie gaat via een intern ontwikkeld taaltje, het BrEeZaH-jargon.

~BrEe-ZaH-jar-gon (het ~ (o.)) meest gebruikte taal onder mensen die behoren tot de BrEeZaH-cultuur. Vrijwel identiek met de Nederlandsche Taal, met uitzondering op de manier waarop de meeste woorden en zinnen worden geschreven en uiteraard de spelling die veelal foutief wordt toegepast. Letters worden afgewisseld met grote en kleine letters en de 'en' op het einde van een werkwoord wordt vaak vervangen door 'uh'. Zie voorbeeld:

"Hmmz JaH Ik MoEt NoG NiEuWe BrEeZaHs KoPuH, goSsIeZz Ik VraAg Ut wEl AaN mUh VrIeNdJuH VaN 23 JaArtJuHs OuD diE mE Op 14 JaRiGe leEftiJd oNtmAagd HeeFt."

~BrEe-ZaH-chick (de ~ (v.)) vrouwelijk exemplaar van een persoon die tot de BrEeZaH- cultuur hoort. Te herkennen aan het dragen van merkkleding (met vaak grote logo's) en overdadig make-upgebruik. Bijna in alle gevallen communicerend in het BrEeZaH-jargon of andere chat-talen die afwijkt van het normaal Nederlands. Op het internet vaak actief met het rondsturen van nietszeggende forwardmails. Bijna in alle gevallen op minderjarige leeftijd ontmaagd.

Karaktereigenschappen: lijkt vaak minderwaardig over zichzelf te zijn en onzeker over te komen maar is in de werkelijkheid vaak bewust van haar uiterlijke kwaliteiten en voor de behoeve van haar zelfverzekerdheid zoekende naar aandacht. Zij doet dit meestal door zoveel mogelijk beeldmateriaal van haarzelf te publiceren op Internet.

Dus wees allen voorzichtig met het discrimineren van onschuldige slachtoffers, door te snel te roepen dat hij of zij tot de BrEeZaH-cultuur behoort! Deze mensen zijn complexe wezens en dienen met alle respect behandeld te worden, net als elk ander mens.

( http://www.*********.nl/showthread.php?s=&threadid=1204 )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2002, 14:13
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
hehehe....
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 14:25
Maboq
Avatar van Maboq
Maboq is offline
muwhahahhaa....... tis een groot lul verhaal, kmoes ff pauzeren, maar t was de moeite waard!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 14:28
*maai*
Avatar van *maai*
*maai* is offline
__________________
.::: Blow me a kiss and I'll be happy the rest of my life :::.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 14:31
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
goed stuk
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 14:40
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
Talon schreef:
goed stuk
maar blijkbaar zit je zelf ook in die chatboxen de
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 14:44
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Hij is mooi maar mist de gemene details en kenmerken..
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 14:45
Lateralus
Avatar van Lateralus
Lateralus is offline
WHAHAHA tof stuk tekst
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 14:52
Moist
Avatar van Moist
Moist is offline
Ik had al eens een verkorte versie ervan gelezen, wel cool stukkie hoor
__________________
aka Blubz0rz
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 15:19
vuurvliegje
vuurvliegje is offline
Wesley Flaman, leuk stukje
__________________
I want to lay like this forever, until the sky falls down on me.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 15:58
Flaman
Flaman is offline
Citaat:
She-Devil schreef:
Hij is mooi maar mist de gemene details en kenmerken..
haha hoelang wil je hem hebben ? Hij is al zo lang

Groeten Wesley (schrijver van het stuk)

het origineel staat hier:
http://frontpage.fok.nl/column.fok?author=108 en dan onderaan
__________________
http://forums.electrosnizzle.com/
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 17:22
BBEM
BBEM is offline
ik vind mensen die er stukken over gaan schrijven en gaan vertellen dat het helemaal fout is net zulke domme personen als diegenen die tot de 'breezer'generatie behoren.
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 17:25
Flaman
Flaman is offline
Citaat:
BBEM schreef:
ik vind mensen die er stukken over gaan schrijven en gaan vertellen dat het helemaal fout is net zulke domme personen als diegenen die tot de 'breezer'generatie behoren.
Ik heb nooit gezegd dat ik iemand dom vind. Ik hou de motivatie van je reactie maar bij jaloezie of zelfherkenning want erg onderbouwd is 'ie niet.
__________________
http://forums.electrosnizzle.com/
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 17:31
Mara
Mara is offline
Ik had 'm al gelezen, hij is
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 18:07
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
ik kende 'm al
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 18:51
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
heel leuk, maar eerst was het de hippiecultuur, toen de altocultuur, toen de gabbercultuur en nu de BrEeZaAhcultuur, met bijbehorende tegenstanders.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 18:53
Slither
Avatar van Slither
Slither is offline
Oud.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 19:23
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
had m nog nooit eerder gelezen, maar zeker de moeite waard, kan dr ook wel heel erg mee eens zijn
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-08-2002, 19:29
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
De breezah cultuur zijn de meisjes ( vooral ) die net in de puberteit zitten. Nu al drinken, bezig houden met sex. Nepzat zijn. En maar andere stemmetjes over nemen van andere mensen....
__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 19:29
incognito
incognito is offline
Citaat:
BBEM schreef:
ik vind mensen die er stukken over gaan schrijven en gaan vertellen dat het helemaal fout is net zulke domme personen als diegenen die tot de 'breezer'generatie behoren.
mwoah... hij heeft het niet overgeschreven hoor, twas waarwschijnlijk copy-paste werk.
__________________
ik ben ik...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 19:32
superpoepdoosje
Avatar van superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
gnagna, vind het wel wat hebben
__________________
You need piece of mind? Here's a piece of mine
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 19:40
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline


geweldig....
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 20:04
Bor
Avatar van Bor
Bor is offline


leuk stuk
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 20:14
Verwijderd
Oud lapje tekst moet ik zeggen. Stond laatst al eens op Fok! meende ik...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 00:01
Chameleon
Chameleon is offline
seriously fuck ns een keer op met die teksten van andere mensen als je eigen te presenteren...
__________________
** Dat je een minderwaardigheidscomplex hebt wil nog niet zeggen dat je niet dom en lelijk bent **
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2002, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Chameleon schreef:
seriously fuck ns een keer op met die teksten van andere mensen als je eigen te presenteren...
Als je even goed kijkt zie je dat er een bronvermelding onder staat, die om duistere redenen gecensureerd is, maar die er desalniettemin toch staat
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 01:45
Verwijderd
Serieus, ga een eind heen met dat gewauwel van je, zelfgeschreven of niet. Het is leuk dat het fenomeen BrEeZaH-cultuur op de korrel wilt nemen, maar doe het dan op een originele manier, eigen inbreng, eigen stukjes.

Ik kan ook zo een pagina volschrijven over mijn ergernissen aangaande de 'kak'-cultuur, bijvoorbeeld het fenomeen van 16-jarige kereltjes met een VVD-avatar die zichzelf de Ultieme Lullo ofzo denken te vinden.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 02:00
Maboq
Avatar van Maboq
Maboq is offline
Citaat:
nare man schreef:
Serieus, ga een eind heen met dat gewauwel van je, zelfgeschreven of niet. Het is leuk dat het fenomeen BrEeZaH-cultuur op de korrel wilt nemen, maar doe het dan op een originele manier, eigen inbreng, eigen stukjes.

Ik kan ook zo een pagina volschrijven over mijn ergernissen aangaande de 'kak'-cultuur, bijvoorbeeld het fenomeen van 16-jarige kereltjes met een VVD-avatar die zichzelf de Ultieme Lullo ofzo denken te vinden.
damnz....... lach jij ook wel es? of doe je dat alleen om je eigen grappen?....
we posten niet allemaal zulke geweldige posts als jij doet, dus misschien moet je wel gewoon een keertje niet reageren op een post als je toch alleen van plan bent om et af te kraken......
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 02:01
Verwijderd
Citaat:
MåBøQ schreef:


we posten niet allemaal zulke geweldige posts als jij doet

Pardon?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 02:05
Verwijderd
Oja, Nare Man:

Dit stukje is specifiek bedoeld voor mensen die hem nog niet gelezen hadden, dus is m'n eigen inbreng niet echt nodig, genoeg te lezen dacht ik zo!
Dat jij hem waarschijnlijk al eerder hebt gelezen, wil niet zeggen dat alle mensen dat hebben gedaan.
Mijns inziens zit je nu in het door jouzelf gevreesde tunnelvision-denken vast...

En trouwens, je typt wel verdacht goed, wanneer je pretendeert stoned te zijn....
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 02:06
Maboq
Avatar van Maboq
Maboq is offline
Citaat:
gentleman schreef:


Pardon?
lol, ik bedoel dat ie alleen zijn eigen posts geweldif vind en die van andere maar vindt.......
ik bedoelde et niet negatief tegen over jouw geweldige post
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 03:27
Biertjehakken
Avatar van Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Citaat:
nare man schreef:
Serieus, ga een eind heen met dat gewauwel van je, zelfgeschreven of niet. Het is leuk dat het fenomeen BrEeZaH-cultuur op de korrel wilt nemen, maar doe het dan op een originele manier, eigen inbreng, eigen stukjes.

Ik kan ook zo een pagina volschrijven over mijn ergernissen aangaande de 'kak'-cultuur, bijvoorbeeld het fenomeen van 16-jarige kereltjes met een VVD-avatar die zichzelf de Ultieme Lullo ofzo denken te vinden.
Jezus Meneer Forum Meneer, sorry maar ik zeg weer je kan te ver gaan.
Laat liggen en ga nu eens een goed plan brouwen om rosi je bedje in te krijgen, ophoeren dus met die 'alles' zeggende posts van je.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 04:51
Verwijderd
WaT N KlOtUh StUkjAh!!!!!!!!!!!
RoT oP MeT JaH GeZeIk!!!!!!
bReEzZAh Is lEkKaH!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 09:41
Chameleon
Chameleon is offline
Citaat:
Biertjehakken schreef:


Jezus Meneer Forum Meneer, sorry maar ik zeg weer je kan te ver gaan.
Laat liggen en ga nu eens een goed plan brouwen om rosi je bedje in te krijgen, ophoeren dus met die 'alles' zeggende posts van je.
hou je blatende mond ns een keertje man... is het wel eens in je opgekomen dat dit niet alleen vervelend is voor wouter om te horen maar ook voor het vriendje van roos, namelijk mijzelf?

knulletje
__________________
** Dat je een minderwaardigheidscomplex hebt wil nog niet zeggen dat je niet dom en lelijk bent **
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 12:45
DaRealEvE
Avatar van DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Ik vind um geniaal!!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 12:48
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
waarom noemt iedereen het breezah cultuur?

tis 'gewoon' de amerikaanse cultuur die hier naartoe is overgewaaid dmv TMF/MTV/TheBox
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-08-2002, 14:12
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Talon schreef:
goed stuk
same here
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 14:15
Gonzo
Avatar van Gonzo
Gonzo is offline
Ik kon het stukje idd ook al, maar het is geniaal geschreven
__________________
"Stampen, Beukûh & kjoe-dance komen niet voor in mijn woordenboek"
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 15:07
Verwijderd
Citaat:
BendeBen schreef:
waarom noemt iedereen het breezah cultuur?

tis 'gewoon' de amerikaanse cultuur die hier naartoe is overgewaaid dmv TMF/MTV/TheBox
Beraad je bronnen nog maar eens
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 15:11
incognito
incognito is offline
Citaat:
Biertjehakken schreef:


Jezus Meneer Forum Meneer, sorry maar ik zeg weer je kan te ver gaan.
Laat liggen en ga nu eens een goed plan brouwen om rosi je bedje in te krijgen, ophoeren dus met die 'alles' zeggende posts van je.
dank je voor deze totaal loze, nergens op slaande ne bovendien flameuitlokkende reactie. . als je zo graag iets tegen wouter wilt zeggen MAIL het dan en rot hier ff op...
__________________
ik ben ik...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 16:05
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
Biertjehakken schreef:


Jezus Meneer Forum Meneer
Hehehe
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 16:10
Luca
Avatar van Luca
Luca is offline
Tja.
__________________
Als ik een verzinsel ben, dan ben ik toevallig wel het beste verzinsel van de wereld -(Astrid Lindgren)-
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 16:12
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
*heeft uitgeprint*
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Biertjehakken schreef:
Jezus Meneer Forum Meneer, sorry maar ik zeg weer je kan te ver gaan.
Laat liggen en ga nu eens een goed plan brouwen om rosi je bedje in te krijgen, ophoeren dus met die 'alles' zeggende posts van je.
Ik heb een woord voor jou:

kansloos

Alsof jij ooit iets hebt gepresteerd...met je mooie zelfgeschreven boekje over 'vrijdenken', alsof je zo'n grote filosoof bent terwijl je eigenlijk gewoon een cursistje bent wat een bierbuik wil krijgen zodat hij voor vol wordt aangezien...

Met je 17 RL-overhemden en je gewauwel over Scapa Sport, met je gelul over het ASC waar je nu weer vanaf bent gestapt, met je irritante manier van posten - je hebt nog nooit iets zinnigs gezegd, je bent niet constructief, met je imago als opperstudent terwijl je eigenlijk stiekem alle Jiskefet-banden uit je hoofd leert zodat je hun na kunt praten...ga toch wat met je leven doen, loser...

Ksnap niet wat Kirsten in jou ziet, aangezien dat 'n ontzettend lieve meid is...nogal boven jouw niveau ook...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 17:08
Bor
Avatar van Bor
Bor is offline
ik zal eens een knokploeg optrommelen om hem in elkaar te rossen


even achterhalen via nereus
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 20:20
Verwijderd
Dit stuk is echt enorm klote; je kan nu ook meteen zien wie welleens essays en columns leest die wel niveau hebben.
Leer eens echte dag- en weekbladen lezen en een keer niet de Telegraaf of zo'n klotestukje van Beau van Erven-D'eau'rens
in de Nieuwe Revue. Zielige homp mensen.
Ik heb meer respect voor die boerse breezerdrinkers; die weten tenminste waar ze staan en zullen niet, zoals het merendeel dat hier komt, zichzelf promoveren tot filopsychosociologen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 21:31
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Geinig! Ik heb in m'n hele leven maar 1 breezer gehad. Kreeg ik gratis in de disco. Best een loser was ik eigenlijk met een long-neckflesje zoete-kinderlimonade-met-alcohol... Ruiken aan Belgisch bier alleen al verschaft mij meer genot.

REIE
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 21:36
Verwijderd
Citaat:
REIE schreef:
loser

REIE
Weet je zeker dat dat beeld alleen is ontstaan door de breezer in je hand?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 21:59
paul's herberg
Avatar van paul's herberg
paul's herberg is offline
het is een leuk stuk maar ja iedereen hoort toch bij een generatie en als je wat ouder wordt ga je weer ergeren een nieuwe generatie

voorbeeld:

toen ik rond 15-16 jaar was een echte puber toen waren er meer de gabbers zeg maar iedereen trainings pakkie aan air-max aan en hakkuh maar toen hoorde je ook iedereeen er over zeuren die wat ouder waren!! (rond de 20)

maar zo blijft het, als die gasten nu wat ouder worden lopen die weer te zeiken op de wat jongere gasten dat blijft toch altijd zo!!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 09:34
Bor
Avatar van Bor
Bor is offline
Citaat:
Phreshness schreef:
Dit stuk is echt enorm klote; je kan nu ook meteen zien wie welleens essays en columns leest die wel niveau hebben.
Leer eens echte dag- en weekbladen lezen en een keer niet de Telegraaf of zo'n klotestukje van Beau van Erven-D'eau'rens
in de Nieuwe Revue. Zielige homp mensen.
Ik heb meer respect voor die boerse breezerdrinkers; die weten tenminste waar ze staan en zullen niet, zoals het merendeel dat hier komt, zichzelf promoveren tot filopsychosociologen.
wat lul jij nou slap

er is een ontwikkeling gaande die hersenloos lijkt.. Als mensen die nog een beetje er over nadenken commentaar geven op die nieuwe levensstijl ga jij krijsen met klinkklare nonsens. Houd jij maar lekker respect voor breezer drinkers, die weten tenminste wat ze doen en willen niet hogerop komen; dat zijn de echte breezer drinkers..

in jouw ogen toch?


Je komt me altijd zo gefrustreerd over; ik durf te wedden dat jij in het gewone leven regelmatig opvliegers hebt en zeer negatief ingesteld bent..

Bah
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Br33z4h-cultuur[De ontwikkeling van een internetgeneratie}
DG
23 20-08-2004 19:08
Lichaam & Gezondheid hoe ziet een glazen oog eruit?
iebke*
32 06-04-2003 23:50
De Kantine BrEeZaH taaltje!!
di-rectfan14
94 18-02-2003 15:14
De Kantine BrEeZaH TaLk, ThE ReAl tHiNg
General Fault
9 27-11-2002 22:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42.