Oud 24-03-2004, 14:13
floortje87
floortje87 is offline
Jongens,

als ik mn schaamhaar scheer krijg ik pukkeltjes,

is dat voor jongens aantrekkelijker dan een bos haar?

hebben jullie tips hoehet beter kan worden en akn voor komen ik epileer met een pincet met scheren komt t te snel terug

ik hoor het graag!

xx
Oud 24-03-2004, 14:25
Verwijderd
Pukkeltjes komen doordat je het er uittrekt..
Dat vind je huid neit echt prettig, maar is dat niet erg veel plukken

Scheren is beter en mooier, aan te raden is scheerschuim..
Anders heb je nog ontharingscreme/schuim (lees wel de bijsluiter, het is een gevielige plaats).

Een bos haar is in ieder geval niks..
Als je het laatst staan, hou het dan kort
Oud 24-03-2004, 14:27
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben een meisje en ik vind een grote bos haar ook niets, iig niet bij vrouwen. Mijn vriend scheert zich daar niet en stiekem vind ik dat wel jammer, want het staat beter als het een beetje wordt bijgehouden.
Oud 24-03-2004, 15:47
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Bij mannen het scheren lijkt me nou niet echt geweldig om te zien, maar misschien denken veel anderen daar anders over

Bij vrouwen staat het wel vind ik (streepje of kaal), plus dat het wel praktisch ook is voor mij als ik met mijn mond bezig ben.
Oud 24-03-2004, 16:15
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik krijg van een scheermesje (+ scheerschuim) ook rode bultjes

Ik gebruik of de ladyshave (voor als het snel moet gebeuren, deze laat wel een millimeter haar zitten), of ontharingscreme voor de bikinilijn.
__________________
<):o)
Oud 24-03-2004, 16:19
Me@You
Me@You is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 24-03-2004 @ 15:47:
Bij mannen het scheren lijkt me nou niet echt geweldig om te zien, maar misschien denken veel anderen daar anders over

Bij vrouwen staat het wel vind ik (streepje of kaal), plus dat het wel praktisch ook is voor mij als ik met mijn mond bezig ben.
mn vriendin vind et mooi, en ik vind et lekkerder, dus waarom niet.

tis niet helemaal kaal, maar alleen de ballen en de staaf zelf zeg maar.
Oud 24-03-2004, 16:46
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 24-03-2004 @ 16:15:
Ik krijg van een scheermesje (+ scheerschuim) ook rode bultjes

Ik gebruik of de ladyshave (voor als het snel moet gebeuren, deze laat wel een millimeter haar zitten), of ontharingscreme voor de bikinilijn.
Ontharingscreme, dat stinkt toch zo enorm? enfin hoe lang blijft 't dan weg? week of 6?
__________________
Freak me baby
Oud 24-03-2004, 18:18
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
rodina schreef op 24-03-2004 @ 16:46:
Ontharingscreme, dat stinkt toch zo enorm? enfin hoe lang blijft 't dan weg? week of 6?
Mwoh, stank valt wel mee.
Je smeert het erop, laat het 10 minuten inwerken en dan moet je het goed wegwrijven met een nat washandje (mag niet, maar anders gaan echt die haren niet weg :/).
Je haalt dan alleen maar het gedeelte van het haar weg wat je ziet. Dus het haarzakje blijft gewoon zitten. Het haar blijft dus niet lang weg. Na een paar dagen komen er alweer haartjes door.

Voor 6 weken wegblijvende haartjes moet je toch echt aan harsen gaan denken
__________________
<):o)
Oud 24-03-2004, 20:26
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
ja..harsen....




ehhh wie eerst ?
Oud 24-03-2004, 20:46
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ik denk dat ik het maar hou op de grondige beurt met de ladyshave bij haar.
Oud 24-03-2004, 20:58
Pallas
Avatar van Pallas
Pallas is offline
Ontharingscrème: spul stinkt en de haartjes zijn binnen no time weer terug.

Ontharingsmousse: aggressief spul, zou ik niet daar gebruiken.

Wax: auwie auwie auwie, maar wel glad en lang!

Scheermesje: ideaal, kun je ook mooi je schaamlippen glad mee krijgen.

Ladyshave: niet kort genoeg naar mijn mening.

Epileren: zie wax...


En die bultjes: goed insmeren daarna. En: hoevaker je het doet, des te meer gewend raakt de huid eraan, dus de bultjes worden wel minder.
__________________
I want to hurt you just to hear you screaming my name.
Oud 24-03-2004, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Sponstanietje schreef op 24-03-2004 @ 15:47:
Bij mannen het scheren lijkt me nou niet echt geweldig om te zien, maar misschien denken veel anderen daar anders over

Bij vrouwen staat het wel vind ik (streepje of kaal), plus dat het wel praktisch ook is voor mij als ik met mijn mond bezig ben.
en andersom niet? Ach mijn meissie wilde het voor mij allemaal weghalen, dus ik wilde ook wel proberen !Maar het bevalt errug goed en haar ook. Minder gedoe en voelt veel prettiger als het zo goed al weg is, niet helemaal want dat is heel stom om te zien. Maar gladde ballen kan ik iedere jongen aanraden

Voor de meisjes, geen onzin als ontharingscremé en harsen:

Goed nat maken (onder de douche) of klein beetje scheerschuim (kijk uit waar je smeert, maar liever niet) en dan met een goed scheermesje (mach 3 = voor jongens, maar werkt goed). En dat 1 keer in de week effies doen en je hebt nergens meer last van!

BTW ==> Dit laatste is tip van mijn vriendin !!!

Laatst gewijzigd op 24-03-2004 om 21:27.
Oud 25-03-2004, 09:34
Verwijderd
Ik neem aan dat de meeste jongens wel liever een meisje met schaamhaar hebben, dan een meisje met allemaal rooie pukkels bij haar vagina. Als de tips van alle mensen hierboven allemaal niet werken, kun het natuurlijk ook gewoon kort knippen en alleen de haartjes die buiten je string komen wegscheren
Oud 25-03-2004, 09:49
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
Hmm in het begin had ik ook wel bultjes, maar nu het een zodanig ritueel is geworden dat ik er altijd spiegelglad op sta is mijn huid er zo aan gewend dat ik zelden nog bultjes heb...
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Oud 25-03-2004, 12:30
swaggyman
swaggyman is offline
Zelf gebruik ik ontharings creme werkt super vooral die van het kruidvat. Maar scheren kan ook al moet je het dan wel regelmatig doen en na afloop goed insmeren met aftershave balsem of id.

Alleen blijt de vraag:

vinden de vrouwen het ook mooi als een man het doet ?

en hoe ziet het resultaat er uit (m/v) ?
Oud 25-03-2004, 12:31
Verwijderd
Citaat:
swaggyman schreef op 25-03-2004 @ 12:30:

vinden de vrouwen het ook mooi als een man het doet ?
Ik vind het er raar uitzien, vooral als-ie dan wél haar op zijn benen heeft en zo'n streepje naar de navel, en dan géén schaamhaar. Dat navelstreepje kun je natuurlijk makkelijk meteen mee nemen, maar om nou ook als man je hele benen te gaan scheren, de meesten doen dat niet. En wel beenhaar maar geen schaamhaar ziet er dus raar uit. Vind ik.
Oud 25-03-2004, 12:33
swaggyman
swaggyman is offline
Citaat:
Ireentje schreef op 24-03-2004 @ 20:26:
ja..harsen....




ehhh wie eerst ?
tegelijkertijd ?
Oud 25-03-2004, 14:20
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Lievelotje schreef op 25-03-2004 @ 09:49:
Hmm in het begin had ik ook wel bultjes, maar nu het een zodanig ritueel is geworden dat ik er altijd spiegelglad op sta is mijn huid er zo aan gewend dat ik zelden nog bultjes heb...
Volgens mij begint dat bij mijn vriendin ook te gebeuren als ze geschoren is ja.
Oud 25-03-2004, 14:21
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 25-03-2004 @ 12:31:
Ik vind het er raar uitzien, vooral als-ie dan wél haar op zijn benen heeft en zo'n streepje naar de navel, en dan géén schaamhaar. Dat navelstreepje kun je natuurlijk makkelijk meteen mee nemen, maar om nou ook als man je hele benen te gaan scheren, de meesten doen dat niet. En wel beenhaar maar geen schaamhaar ziet er dus raar uit. Vind ik.
Ja maar beenhaar scheren vind ik ook weer zo ver gaan. Maar daar zullen sommige mensen het vast niet met mij over eens zijn.
Oud 25-03-2004, 15:17
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 25-03-2004 @ 09:34:
Ik neem aan dat de meeste jongens wel liever een meisje met schaamhaar hebben, dan een meisje met allemaal rooie pukkels bij haar vagina.
True dat.
Oud 25-03-2004, 16:08
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
hummz, zelf epileer ik het meestal *figuurtje... lastig scheren* en krijg ook rode bultjes... niet echt charmant ofsow... int vervolg dus toch maar scheren... en voor de jongens... geen schaamhaar ziet er niet uit... maar bijhouden is wel fijner... dus alles wat op je paal groeit weghalen, bespaart weer wat pijnlijke momenten, want in je mond of tussen je hand is helemaal irri...
Oud 25-03-2004, 16:46
MarcyMarc
Avatar van MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Vind het bij de dame erg prettig als t er verzorgd bij ligt (wat klinkt dat stom ) en ikzelf scheer t ook...Niet kaal ofzo, maar k zorg er wel voor dat er geen tropisch regenwoud ontstaat met een totempaal in t midden
__________________
Carpe Noctem, Bibo Semper
Oud 26-03-2004, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Sponstanietje schreef op 25-03-2004 @ 14:21:
Ja maar beenhaar scheren vind ik ook weer zo ver gaan. Maar daar zullen sommige mensen het vast niet met mij over eens zijn.
Ja, dat vind ik zelf ook wel weer ver gaan, en de meeste mensen wel denk ik, behalve als je wielrenner bent ofzo .
Oud 26-03-2004, 12:18
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 25-03-2004 @ 12:31:
Ik vind het er raar uitzien, vooral als-ie dan wél haar op zijn benen heeft en zo'n streepje naar de navel, en dan géén schaamhaar. Dat navelstreepje kun je natuurlijk makkelijk meteen mee nemen, maar om nou ook als man je hele benen te gaan scheren, de meesten doen dat niet. En wel beenhaar maar geen schaamhaar ziet er dus raar uit. Vind ik.
Hmm. Helemaal kaal ziet er IMHO niet uit bij mannen, maar bijtrimmen is IMHO wel een must. Flink kort in ieder geval.
Oud 26-03-2004, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 26-03-2004 @ 12:18:
Hmm. Helemaal kaal ziet er IMHO niet uit bij mannen, maar bijtrimmen is IMHO wel een must. Flink kort in ieder geval.
gewoon wat korter geknipt staat wel mooier, ja. Flink kort hoeft niet van mij (in elk geval niet stekelig kort ), een 'must' vind ik het ook niet.
Oud 26-03-2004, 12:28
juno
Avatar van juno
juno is offline
Stoppeltjes op zijn schaambeen zijn ronduit naar. Laat het dan maar langer groeien, want ik heb geen zin in schuurplekken op een zeer cruciaal plekje....

Wat voor het oog mooier is...hmmm. Al te lang is niet mooi, helemaal kaal is nou ook weer zo wat, zeker als er een stel flink behaarde benen naast zitten.

Ik wil wel een zacht kaal zakje, de rest gaarne alleen bijknippen.
Oud 26-03-2004, 12:32
Verwijderd
bij mannen vind ik het mooi als het kort is, dus niet zoals het vergeten bos. Kaal ziet er niet uit (de eerste keer dat ik t zag kreeg ik de slappe lach), dus gewoon beetje bijknippen owso.

Als ik mezelf scheer krijg ik ook allemaal bultjes, maar ik scheer alleen met de haargroei mee en een streepje overhouden. Daar irriteerd het het meest, dus daar blijf ik lekker af (mits het niet te lang word)

xx suusjuhh
Oud 26-03-2004, 12:40
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 26-03-2004 @ 12:21:
gewoon wat korter geknipt staat wel mooier, ja. Flink kort hoeft niet van mij (in elk geval niet stekelig kort ), een 'must' vind ik het ook niet.
Nou, persoonlijk vind ik het zowel bij mannen als bij vrouwen bestwel ranzig als het een flinke bos is eigenlijk, ook niet zo 'fris'.
Oud 26-03-2004, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 26-03-2004 @ 12:40:
Nou, persoonlijk vind ik het zowel bij mannen als bij vrouwen bestwel ranzig als het een flinke bos is eigenlijk, ook niet zo 'fris'.
Dat snap ik nog steeds niet, dat menzen het 'ranzig' en 'niet fris' noemen. 'niet mooi' kan ik me goed voorstellen, al is dat ook een kwestie van smaak, maar wat is er nou víés aan? Hoofdhaar is toch ook niet vies?
En een 'flinke bos' groeit op de meeste mensen niet uit zichzelf, langer dan een centimeter of 3 wordt een schaamhaartje doorgaans niet.
Oud 26-03-2004, 13:47
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Dan scheer je het denk ik toch iets verkeerd..

Zelf scheer ik het altijd.. en omdat mn vriend het niet fijn vind en ik eigelijk ook niet..
Veel schuim gebruiken en vooral geen botte mesjes!
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Oud 26-03-2004, 13:58
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 26-03-2004 @ 13:47:
Dan scheer je het denk ik toch iets verkeerd..
Er al eens over nagedacht dat de ene huid gevoeliger is dan de andere? Ik krijg al rode bultjes en jeuk als ik mijn benen scheer, laat staan als ik mijn schaamstreek ga scheren met zo'n vervloekt scheermesje.
Misschien tip voor TS: Houd het in de schaamstreek kort door bijvoorbeeld te knippen. Bikinilijn harsen (als je daar wel tegen kunt) ofzo. Je moet gewoon een paar manieren uitproberen.
__________________
you can't milk a cow with your hands in your pants!!
Oud 26-03-2004, 14:09
juno
Avatar van juno
juno is offline
Nog een inhoudelijke tip:

Scheer jezelf 's avonds, bestuif het geheel met talkpoeder en ga dan in je blote kont slapen.

Die pukkeltjes krijg je doordat je onderbroek erlangs schuurt.
Oud 26-03-2004, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 26-03-2004 @ 12:40:
Nou, persoonlijk vind ik het zowel bij mannen als bij vrouwen bestwel ranzig als het een flinke bos is eigenlijk, ook niet zo 'fris'.
Het is juist niet fris als je constant aan je zak loopt te krabben omdat je daar gruwelijk jeuk hebt. Dat je je schaamhaar bijhoudt als je een vriend(in) hebt die dat graag wilt, vooruit. Da's niet meer dan logisch. Maar voor 'normaal gebruik' hoef je het echt niet zozeer bij te houden, alleen maar gedoe, alleen maar irritant.
Oud 27-03-2004, 14:50
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-03-2004 @ 14:50:
Het is juist niet fris als je constant aan je zak loopt te krabben omdat je daar gruwelijk jeuk hebt.
Ik heb geen jeuk, dus het aan m'n 'zak krabben' is me onbekend, terwijl deze weldegelijk kaal is.
Oud 27-03-2004, 14:51
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 26-03-2004 @ 12:49:
Dat snap ik nog steeds niet, dat menzen het 'ranzig' en 'niet fris' noemen. 'niet mooi' kan ik me goed voorstellen, al is dat ook een kwestie van smaak, maar wat is er nou víés aan? Hoofdhaar is toch ook niet vies?
Ah. Dus jij woelt een willekeurig persoon met evenveel plezier door z'n benedenwindse bos als door z'n hoofdhaar?
Oud 27-03-2004, 14:59
Verwijderd
Ik vind kaal juist heerlijk, tenminste.. bij mn vriend dan..

Ik vind het echt prachtig, eerlijk gezegd

Maar hij heeft dan ook verder bijna geen haar.. geen borsthaar, geen buikstreepje en weinig op de benen (heel onopvallend in ieder geval) dus klopt het juist meer in het geheel.. dat kale.

Zelf laat ik een streepje staan. Mn vriend vind kaal het leukst, maar ik vind een streepje mooier dus doe ik dat lekker Ik vind het zelf ook wel lekkerder als het fris geschoren is overgens.
Oud 27-03-2004, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 27-03-2004 @ 14:59:
hij heeft dan ook verder bijna geen haar.. geen borsthaar, geen buikstreepje en weinig op de benen (heel onopvallend in ieder geval)
ook goede beschrijving van mijn vriend , maar juist omdat ie verder al bijna geen haar heeft vind ik het absoluut niet erg dat hij op drie plekjes wél haar heeft
zelf heb ik het een hele tijd (twee en een half jaar) kaal gehad, of heel erg kort, ondertussen heb ik 't al een maand of drie niet meer weggehaald, en 't is best mooi zo en m'n vriend vindt 't zo ook mooier, dus jah. en vooral: 'k moet er niet elke week opnieuw aan zitten scheren, en elke keer opnieuw die afschuwelijke jeuk, iegh, ik word al chaggie als ik er aan denk dus laat maar staan, bij allebei


xxx
Oud 28-03-2004, 00:02
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik scheer het ook en heb ook last van pukkeltjes, al verschijnen die pas 2 dagen later.
maar goed, mn vriend mag niet klagen. hij mag kiezen tussen een bos haar of een paar pukkeltjes.
ik ga echt niet harsen
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 18-01-2007, 23:30
dropforce
Avatar van dropforce
dropforce is offline
Citaat:
Me@You schreef op 24-03-2004 @ 16:19 :
mn vriendin vind et mooi, en ik vind et lekkerder, dus waarom niet.

tis niet helemaal kaal, maar alleen de ballen en de staaf zelf zeg maar.
met staaf bedoel je daar je pik mee ?
groeien er dan haren op je pikzelf ?
Oud 18-01-2007, 23:34
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Een degelijke driehoek is het beste. Mensen die dat niet vinden zijn over het algemeen homoseksuelen in de kast.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 18-01-2007, 23:50
Verwijderd
weer zo'n achterlijke up...
Oud 19-01-2007, 00:17
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Juice schreef op 18-01-2007 @ 23:34 :
Een degelijke driehoek is het beste. Mensen die dat niet vinden zijn over het algemeen homoseksuelen in de kast.
driehoek is toch homo ? : )
__________________
Lampaan.
Oud 19-01-2007, 01:12
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
dropforce schreef op 18-01-2007 @ 23:30 :
groeien er dan haren op je pikzelf ?
Joh, zoveel dat Greenpeace komt protesteren tegen de kap van het regenwoud als het scheertijd is.

Slotje bitte.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Schaamhaar (onzeker met sporten)
Elisaatje97
8 13-06-2012 16:49
Lifestyle Schaamhaar Scheren & cultuur
supergirl#1
1 25-09-2009 10:06
Seksualiteit Scheer jij je schaamhaar?
tripple
5 24-04-2006 18:37
Seksualiteit schaamhaar scheren
juana
20 29-03-2006 19:58
Seksualiteit scheren(voor mannen)
leipe yugo
20 05-08-2005 01:44
Lichaam & Gezondheid Scheren (met mesjes)
Cootje
29 29-07-2004 10:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15.