Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2004, 09:42
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Een goede 'green' is goed . geen bos en kaal hoeft ook niet perse (is ook zo 12-jarig) al is het kaal ook geen probleem om eerlijk te zijn
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Oud 22-06-2004, 09:55
Verwijderd
Citaat:
EPD schreef op 21-06-2004 @ 20:37 :
gewoon over je angst heenzetten

je snijdt jezelf niet zo snel daar

en àls je jezelf snijdt, dan doet het toch geen pijn (mja, behalve als je het een paar milimeter diep doet...)
en bloeden als een slagader jah.... ik ken die geintjes
Oud 22-06-2004, 09:56
Fjall
Avatar van Fjall
Fjall is offline
Een 'oerwoud' knap ik best wel op af, aangezien dat nou niet echt lekker beffen is. Helemaal kaal hoeft wat mij betreft nu ook weer niet (al is dat 'af en toe' best een keer leuk ). Een goed bijgehouden bikinilijn ben ik wel een voorstander van. Ikzelf houd het ook bij tussen mijn benen, maar scheer zeker niet alles kaal. Gewoon netjes 'trimmen' zeg maar.
Oud 22-06-2004, 10:00
Slobber
Slobber is offline
Citaat:
dext0r schreef op 21-06-2004 @ 20:38 :
eerst ff de koude waterstraal erop zetten dan...dan bungelt het niet meer zo hoor
Dan is het geplooid. Dan scheer je het weer makkelijk open
__________________
Shit happens = Poep gebeurt.
Oud 22-06-2004, 10:52
Jimmm
Jimmm is offline
meisjes gewoon goed bijhouden, het hoeft echt niet altijd helemaal zacht en glad te zijn van mij. Maar is het niet zo dat het ook gewoon veel frisser aanvoelt voor een meisje?? er komt natuurlijk een stukje hygiene bij kijken. En ik zelf knip het zo af en toe een beetje bij maar scheren
Oud 22-06-2004, 11:45
ieniemienie
ieniemienie is offline
Ik hou het netjes bij, gewoon omdat ik dat zelf fijner vind. Wat mijn vriendje er van vind maakt me niet zo heel veel uit. Hij heeft het maar te accepteren dat er wat schaamhaar groeid. Ik vraag ook niet van hem of hij zich geheel kaal scheert.
__________________
the time to be happy is NOW!!
Oud 22-06-2004, 13:04
carla-tje
carla-tje is offline
Een man die bij mij gaat eisen hoe mijn schaamhaar er moet uitzien, krijgt een flinke schop onder z'n kont

Ik knip de randjes enkel bij in de zomer, en ik onthaar m'n benen alleen maar als ik een short of korte broek aandoe. Een man die daar niet mee kan leven trek ik persoonlijk al z'n eigen lichaamshaar uit met een pincet.

PS: gelukkig nog nooit een vriendje gehad dat er problemen van maakte
__________________
Life is what you make of it
Oud 22-06-2004, 13:14
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
carla-tje schreef op 22-06-2004 @ 14:04 :
Een man die bij mij gaat eisen hoe mijn schaamhaar er moet uitzien, krijgt een flinke schop onder z'n kont

Ik knip de randjes enkel bij in de zomer, en ik onthaar m'n benen alleen maar als ik een short of korte broek aandoe. Een man die daar niet mee kan leven trek ik persoonlijk al z'n eigen lichaamshaar uit met een pincet.

PS: gelukkig nog nooit een vriendje gehad dat er problemen van maakte
gadverdamme, ik heb ook welleens op vakantie van die belgische meiden gezien die onder hun armen niet ontharen bah. Maar een meid met haren op haar benen en de rest wat je hebt, komt er echt niet in bij mij. dat is wel erg ranzig ik kan er niet mee leven, maar jij harige vrouw blijft van mij af !!!
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!

Laatst gewijzigd op 22-06-2004 om 14:48.
Oud 22-06-2004, 14:39
amehoewla
Avatar van amehoewla
amehoewla is offline
Armen ontharen??? Als we zo gaan beginnen kan ik maar net zo goed alles kaalscheren, inclusief mijn hoofd. Maar dan vind ik ook dat de scheermesjes vergoed moeten worden door de overheid..
__________________
maak je niet druk om de dingen die er absoluut niet toe doen
Oud 22-06-2004, 14:47
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
amehoewla schreef op 22-06-2004 @ 15:39 :
Armen ontharen??? Als we zo gaan beginnen kan ik maar net zo goed alles kaalscheren, inclusief mijn hoofd. Maar dan vind ik ook dat de scheermesjes vergoed moeten worden door de overheid..
mja, bedoel onder haar armen natuurlijk !!!
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Oud 22-06-2004, 17:27
QueenOfTheBongo
Avatar van QueenOfTheBongo
QueenOfTheBongo is offline
nee nee carlatje heeft gelijk !!
als een man dat niet accepteert hoe jij deruit ziet moet ie maar opstappen
trouwens wat moeten wij wel niet vinden van jullie? met jullie harige ballen of harige ruggen... dat is ook wansmakelijk
als je het dan al erg vind dat een vrouw zich niet scheert tijdens de winter bijvoorbeeld ... djezus waar gaan we dan naar toe...

in een relatie moet je dat er gewoon bijnemen
en als je echt wilt dat die persoon het verandert, dan zal dat wel blijken uit je relatie
Oud 22-06-2004, 17:39
Groevey
Avatar van Groevey
Groevey is offline
ik vind het juist geen afknapper.. juist een turn on... vooral bruin/blond/rood perkje... netjes ondehouden.. hmmmmmmm
Oud 22-06-2004, 17:45
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
polo schreef op 22-06-2004 @ 18:27 :
nee nee carlatje heeft gelijk !!
trouwens wat moeten wij wel niet vinden van jullie? met jullie harige ballen of harige ruggen... dat is ook wansmakelijk
EUh. Een overgroot deel van de mannen scheert zijn ballen gewoon hoor en houden de rest goed bij. Die die dat niet doen zijn tegenwoordig maar een minderheid, althans, van wat ik uit mijn omgeving weet dan.
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Oud 22-06-2004, 17:59
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
polo schreef op 22-06-2004 @ 18:27 :

als je het dan al erg vind dat een vrouw zich niet scheert tijdens de winter bijvoorbeeld ... djezus waar gaan we dan naar toe...
het lijkt me voor de vrouw erger dat ze zich niet scheert dan dat het voor de partner is hoor..
__________________
hoi
Oud 22-06-2004, 18:28
Snuitermans
Snuitermans is offline
Geheel kaal hoeft wat mij betreft niet, goed bijhouden vind ik wel belangrijk.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 22-06-2004, 19:21
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Trouwens, het gaat ook gewoon om smaak. Ik kan nou niet echt van harte een stijve krijgen van een meid met een bos haar, simpelweg omdat ik dat *niet* aantrekkelijk vind. Dan heeft dat niks te maken met eisen of niet, maar gewoon met smaak. Ik vind het mooi als een lichaam niet her en der haar heeft zitten, of ik dat nou zelf ben of een ander. En als een meid meer dan een klein streepje heeft vind ik dat gewoon niet mooi. Andersom geld dat natuurlijk ook, vind ze het niet mooi, nou, dan mag dat. Ik ga niet van d'r eisen dat ze het maar heeft te accepteren.
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Oud 22-06-2004, 19:39
Pietter
Pietter is offline
Mijn vriend moet er van me een hartje in scheren!!

neej, gewoon netjes bijhouden is perfect. Borsthaar enzo ook niet afscheren (krijg je vieze stoppels van) maar ook gewoon netjes bijknippen!
Oud 22-06-2004, 21:15
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
nja, mijn vriendin hoeft het niet te scheren, hoewel ik een bijgewerkte bikinilijn wel mooier vind, maar dat vind zo ongeveer iedereen lijkt het.
nu heb ik een vriendin die wel (kaal) scheert en ik vind het wel lekkerder beffen en t ziet er mooier uit, hoewel een streepje of driehoekje ook geen probleem is hoor. maar liever geen pluk tabak!
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Oud 23-06-2004, 12:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik scheer het niet kaal maar hou het kort zeg maar. En de bikinilijn hou ik natuurlijk bij (iets meer dan dat zelfs).

Maar inderdaad: waarom moeten wij vrouwen wel ons scheren en mannen niet?! Belachelijk! Ik vind het net zo onsmakelijk uitzien als bij vrouwen! (bij de schaamstreek tenminste)
Oud 23-06-2004, 12:57
Marloes-Nanouk
Marloes-Nanouk is offline
Wat een gezeur...
Schaamhaar is toch gwoon natuurlijk?
Oke als je een zwempak draagt kun je wel ff je bikinilijn epileren (dat zijn bij mij toch maar een paar haartjes, dus dat verschil zie je ook niet)

Je haar zit daar echt niet omdat het weggeschoren moet worden.. laat het gwoon met rust! En als mijn vriendje het stom vindt zegt dat meer over hem dan over mij!
__________________
zing bid huil vecht lach werk bewonder
Oud 23-06-2004, 13:05
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Ik hou het bij, en dus verwacht ik van mijn vriend dat hij dat ook doet. Maar dat zit gelukkig wel goed.
__________________
Bob.
Oud 23-06-2004, 14:07
Verwijderd
als ik een vrouw was zou ik een behaarde zak ook niks aan vinden, dus hou ik het zelf goed bij. bij vrouwen prefereer ik een dun streepje
Oud 23-06-2004, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 22-06-2004 @ 14:14 :
gadverdamme, ik heb ook welleens op vakantie van die belgische meiden gezien die onder hun armen niet ontharen bah. Maar een meid met haren op haar benen en de rest wat je hebt, komt er echt niet in bij mij. dat is wel erg ranzig ik kan er niet mee leven, maar jij harige vrouw blijft van mij af !!!
Net of je het haar dat vrouwen op hun benen hebben duidelijk kunt zien als je rechtop staat...
Oud 23-06-2004, 15:26
Verwijderd
Ik zeg altijd maar S(h)ave the rainforest
Oud 23-06-2004, 15:50
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
Marloes-Nanouk schreef op 23-06-2004 @ 13:57 :
Je haar zit daar echt niet omdat het weggeschoren moet worden.. laat het gwoon met rust! En als mijn vriendje het stom vindt zegt dat meer over hem dan over mij!
Nee, het zegt evenveel over jullie allebei, namelijk dat 1) Jij schaamhaar mooi vind en 2) hij niet. simpel.
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Oud 23-06-2004, 16:02
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-06-2004 @ 16:21 :
Net of je het haar dat vrouwen op hun benen hebben duidelijk kunt zien als je rechtop staat...
het gaat om het idee...
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Oud 23-06-2004, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 23-06-2004 @ 16:21 :
Net of je het haar dat vrouwen op hun benen hebben duidelijk kunt zien als je rechtop staat...
maar je ziet meestal wel dat het er NIET zit
Oud 23-06-2004, 22:06
Party_P
Party_P is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 23-06-2004 @ 13:31 :
Maar inderdaad: waarom moeten wij vrouwen wel ons scheren en mannen niet?! Belachelijk! Ik vind het net zo onsmakelijk uitzien als bij vrouwen! (bij de schaamstreek tenminste)
moeten? je generaliseert het behoorlijk, dat mannen zich niet moeten scheren.

Sommige mannen doen dat niet nee, sommigen trimmen het, sommigen pakken het scheermes erbij.

Maar ok, ontplofde mol vind ik helemaal niks.

Citaat:
henri de penri schreef op 23-06-2004 @ 15:07 :
als ik een vrouw was zou ik een behaarde zak ook niks aan vinden, dus hou ik het zelf goed bij. bij vrouwen prefereer ik een dun streepje
idd
__________________
he lol, en nog meer, apeldoorn :/
Oud 25-06-2004, 13:26
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Eigenlijk is het wel oneerlijk dat schaamhaar bij vrouwen 'uit' is (tis niet netjes, t stinkt, je krijgt er haar van tussen je tanden als je beft, er nestelen zich bacterien, het staat niet als er haar tussen je bikini uitkomt etc. zijn de commentaren dan) en we ons dus maar moeten scheren omwille van manlief etc. terwijl het omgekeerd nog lang niet zo is (zoals met de meeste schoonheidsdingen).

Mijn vriend wil ook liever dat ik me scheer (en dan beffen we nog geeneens ) omdat ie dat mooier vind staan, maar zelf scheert ie niet omdat dat niet staat, jeukt, gaat irriteren etc.
Laatst had ie als verrassing een keer geschoren, vond ik wel leuk staan moet ik zeggen Maarja het irriteerde bij meneer dus in het vervolg maar niet meer.l

tja mannen zullen het wel niet scheren omdat het bij mannen makkelijker irriteert of zo misschien (alhoewel er genoeg vrouwen zijn die ook last krijgen van irritatie en rode plekken/ bultjes). En veel haar is natuurlijk mannelijk...
Oud 25-06-2004, 15:36
Verwijderd
Wat maken sommige mensen toch een probleem van heel normale en natuurlijke dingen.
Oud 25-06-2004, 15:42
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-06-2004 @ 16:36 :
Wat maken sommige mensen toch een probleem van heel normale en natuurlijke dingen.
als jij doelt op schaamhaar..

schaamhaar/okselhaar is eigenlijk een rudiment hoor :+ iets wat in oertijden nog nodig was..en nu niet meer
__________________
hoi
Oud 25-06-2004, 15:46
Verwijderd
Citaat:
dext0r schreef op 25-06-2004 @ 16:42 :
als jij doelt op schaamhaar..

schaamhaar/okselhaar is eigenlijk een rudiment hoor :+ iets wat in oertijden nog nodig was..en nu niet meer
Ik hoop niet dat jij voor je beoordeling van dingen altijd alleen maar het criterium 'nuttig' hanteert.
Oud 25-06-2004, 15:53
loveflower
Avatar van loveflower
loveflower is offline
Als je een oerwoud hebt mag je het best wel eens snoeien.
__________________
Re-tired.
Oud 25-06-2004, 16:20
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 25-06-2004 @ 16:36 :
Wat maken sommige mensen toch een probleem van heel normale en natuurlijke dingen.
Oud 25-06-2004, 16:52
M1er
M1er is offline
Kaal is geil, maar ik knap niet af op schaamhaar. Tenzij het echt te veel is
Oud 26-06-2004, 01:27
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
mm, ik zorg dat er geen haar onder mijn slipje uitkomt en dat is het eigenlijk wel. naja en ik pobeer er altijd een hartjesvorm in te maken maar dat lukt niet echt
Maar het is een kwestie van smaak. Ik vind kaal echt niet staan en een klein plukje juist weer erg mooi.

Overigens vind ik konthaar echt smerig bij mannen, maar as mijn vriendje dat zou hebben ga ik hem daar echt niet om beoordelen. JE valt toch op de persoon, toch niet op zijn hoeveelheid lichaamshaar.
Oud 03-02-2007, 22:21
Verwijderd
Citaat:
dext0r schreef op 21-06-2004 @ 20:14 :
even serieus, wat denk je nou zelf... dat je boxer de hele dag heerlijk naar robijn fleur en fijn ruikt? ondergoed verwissel je als het goed is ook niet voor niets iedere dag, en ik kan me voorstellen dat de mengeling van zweet, urine (ja, want hoe hard een man ook scheld of vloek, de laatste druppel komt altijd je broek ) en andere lichaamsgeuren nou niet echt opwindend zijn...en als die ook nog eens versterkt worden door lichaams haar... no thanks..
idem voor okselhaar...grote balen shag onder de armen is dus echt not-done..
volgens mij heerst er veelal nog een taboe op ofzo dat mannen de boel scheren.. maar ja :/

ik moest wel lachen om je manier van schrijven.
Die mengeling van geuren heb ik niet meer sinds ik een lota gebruik. en Indiase gewoonte, het is gewoon een kupje gevuld met water waarmee je je enigzins schoon kan 'gieten'.
Sinds ik dat gebruik ruik ik heel anders, veel puurder ofzo.
Ik ken een paar mannen die altijd hun pik onder de kraan houden als ze hebben geplast. Dat is echt lekker fris!
Ik ken trouwens best veel mannen die zich (tegenwoordig) scheren.
Ik vind geknipte oksels mooi bij mannen, maar niet kaal.
Ik vind zweet namelijk wel lekker ruiken (niet van iedereen natuurlijk, maar als ik in iemands oksel kruip dan is dat niet iemand die ik toch al vond stinken )
dus. smaken verschillen.

ontopic : wat sarah zegt .
Oud 03-02-2007, 22:34
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
wat een up
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 03-02-2007, 23:17
Mariekje*
Mariekje* is offline
Up, dus een slotje.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Jongens: boxer of onderbroek
miekmuis
170 19-05-2016 22:01
Seksualiteit Scheren
Aaffke
88 17-02-2008 11:41
Liefde & Relatie Stoppels
Iza
46 28-01-2008 14:58
Seksualiteit Wat is voor jullie meiden een afknapper sexueel?
Dionysus
66 04-05-2006 18:01
Lichaam & Gezondheid Vrouwen en schaamhaar
juliettebinoche
106 30-05-2004 10:47
Seksualiteit Wat kan absoluut niet...
Some
53 04-07-2003 11:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34.